
Mazda6 GG L3-VDT MPS '06 by Protoculture A-SPEC
ooo mega
fajny efekt daje 

- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
a jaka jest różnica ? bo nie za bardzo wiem ?
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
No jak jaka? Świecą cztery pozycje tak jak w modelach na amerykański rynek.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
zupełnie inny tył z czterema pozycjami, szczególnie przy stylistyce mpsa 

- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Przeróbka lamp na A-spec, to jeden z najlepszych modów jakie można zrobić w GG/GY w kategorii efekt/koszt. Robi robotę.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
One wszystkie powinny tak seryjnie wychodzić, ale co my byśmy wtedy robili? Ja co prawda miałem ten problem z głowy, ale fakt faktem, jak jadę przez miasto i widzę te wszystkie GG bez pozycji w klapie to łyso to wygląda, jeszcze trzeba by stop tam razem spiąć w klapie 
-
makmarc
Protoculture napisał(a):No to po namowach kolegi z Wrocławia robimy z czarnuli Amerykankę
Dzisiaj wierconko osadzenie oprawek, jutro lutowanie
Jakie żarówki idą W21W jak tak to 1 czy 2 włóknowe
- Od: 5 paź 2016, 16:03
- Posty: 78
- Skąd: Radom
- Auto: MAZDA 6 MPS 2006r 2.3 DiSi
2 włuknowe ja wrzuciłem te
http://allegro.pl/zarowki-philips-w21-5 ... E0M2JjMA==
Dopisano 3 lis 2016, 21:20:
Nie stop świeci tylko na bocznych. Wiem że da się zrobić żeby paliło się 5 stopów ale to trochę bardziej skomplikowane i więcej roboty

Dopisano 3 lis 2016, 21:20:
torek napisał(a):no dobra.. a teraz Stop też Ci sie zapala razem z pozycją? w środkowych lampach?
Nie stop świeci tylko na bocznych. Wiem że da się zrobić żeby paliło się 5 stopów ale to trochę bardziej skomplikowane i więcej roboty

- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Przy mocniejszym skręceniu kierownicy w sumie do oporu zapalała się kontrolka abs esp i poślizgu. Stwierdziłem że padł czujnik skrętu rozkręciłem kiere okazało się ze ułamały się plastikowe uchwyty od tej srebrnej okrągłej blaszki. Wymieniłem ją na drugą miałem cały komplet z rozbitego mpsa. Przy okazji zmieniłem też koło kierownicy z uwagi, że było mniej ztyrane niż moje. Jednak po skręceniu wszystkiego 2 razy coś mi delikatnie pstryka przy kręceniu kierownicą. Błąd już nie wyskakuje ale pstrykanie jest nieco irytujące
. Ktoś się spotkał z takim problemem?
Dopisano 30 lis 2016, 18:00:
Ok problem rozwiązany okazało się że ta właśnie udało mi się włączyć tył na przód i chodziła po nierównej płaszczyźnie.


Dopisano 30 lis 2016, 18:00:
Ok problem rozwiązany okazało się że ta właśnie udało mi się włączyć tył na przód i chodziła po nierównej płaszczyźnie.



- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Nie chcę źle wróżyć, ale to pstrykanie (które też miałem u siebie po zabawach z kierownicą) to może być taśma kierownicy.
-
makmarc
makmarc już opanowane jednak blaszka źle założona była ale dzięki za zainteresowani 

- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
Ostatnio rzadko tu zaglądam ale razem z moja Magdą mamy się świetnie. W tym momencie przebywamy na północy Szwecji i mam dla was parę fotek 
- Od: 24 wrz 2014, 09:44
- Posty: 173
- Skąd: Żary
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 Turbo
To tak jak to ktoś już dzisiaj pisał, kwestia gustu
wg mnie byłoby za czarno i zniknęłoby to koło wówczas, tak jest dobrze, ewentualnie jakiś lekki grafit czy coś w tym stylu, ale to dalej seryjne koło i rozmiar
dla mnie jest świetnie
-
makmarc
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości