Mazda6 GY AJ '04

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez WisniaUs » 4 maja 2014, 10:12

KUMHO Made in South Korea!! I sa calkiem dobrymi oponami.Ja kupilem TOYO szukalem ori Japan bo sa tez ponoc z Belgi,i jestem mega zadowolony oponka rewelacja.Natomiast na zime przywale używki mniej $$$ a za to wole letnie zawsze kupowac nowe.
WisniaUs
 

Postprzez Socyopatic » 4 maja 2014, 10:33

Wisniaus napisał(a):KUMHO Made in South Korea!! I sa calkiem dobrymi oponami.Ja kupilem TOYO szukalem ori Japan bo sa tez ponoc z Belgi,i jestem mega zadowolony oponka rewelacja.Natomiast na zime przywale używki mniej $$$ a za to wole letnie zawsze kupowac nowe.

a Nankang made in Tajwan, czyli jeden pies ;) Ja na cywilnych Toyo T1R się np. zawiodłem, porownujac z Falkenami były za miękkie/słabsze w zakrętach i gorzej się jeździło w deszczu. Za to na ich semislickach R1R u kumpla nawet po deszczu jeździło/hamowało się rewelacyjnie. Oczywiście w pełnej ulewie już nie byłoby tak różowo, bo jednak semislick nie jest do takich warunków, no i masakrycznie szybko się ta opona konczy a swoje też kosztuje..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 4 maja 2014, 11:40

Nie lepiej było kupić np. Barum Bravuris 3?? Ja mam takie opony i powiem ci że jestem zadowolony a w tej cenie co kupiłeś dostał byś barum no chyba że ci nie pasują takie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 4 maja 2014, 14:50

19Maaarcin89 napisał(a):Nie lepiej było kupić np. Barum Bravuris 3?? Ja mam takie opony i powiem ci że jestem zadowolony a w tej cenie co kupiłeś dostał byś barum no chyba że ci nie pasują takie ;)


Barum w tym rozmiarze kosztuje 440 pln za sztuke czyli 400 pln za komplet więcej niż zapłace za te Nankangi (350 pln sztuka jak zamawiałem) a parametry (etykieta) i oceny uzytkownikow ma identyczne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 4 maja 2014, 17:03

Tylko że ceny na oponeo nie są aż takie atrakcyjne jak się wydaje.
Ja kupowałem opony tam gdzie mi zakładali i za komplet opon plus montaż zapłaciłem 1200zł a w tym czasie jedna opona na oponeo kosztowała 320zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 4 maja 2014, 21:07

Tylko w Warszawie w serwisach są takie ceny, ze oponeo przy darmowej dostawie się opłaca najbardziej ;) Poza tym dla mnie ważne jest to, że sa pewni i lipy nie wciskaja – brałem u nich wcześniej przez ostatnie 4 lata już 4 komplety nowych kół (2xfalkeny letnie, 1 raz toyo letnie i 1 raz zimowki Uniroyala) i wszystkie się sprawdziły i w stanie bardzo dobrym sprzedawałem je później jako uzywki bez problemu. Mam nadzieje, że i tym razem będę zadowolony.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Socyopatic » 15 maja 2014, 19:33

Letnie koła wreszcie na aucie :) Teraz powoli pora na przednie lampy ;)
Załączniki
1m.JPG
2m.JPG
3m.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez szadom » 17 maja 2014, 15:47

No rzeczywiście ekstra wygladaja te fele powodzenia w modach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lip 2012, 22:34
Posty: 51
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: Mazda 6 Sport Wagon 2.016v Citd 143 km 2007

Postprzez Socyopatic » 22 maja 2014, 23:37

Korzystając z odpowiedniej pogody Mazda została dokładnie wymyta, nawoskowana łącznie z felgami i oponki dostały trochę koloru ;) Podobuje mnie się :)

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 23 maja 2014, 06:22

Fajnie fajnie wygląda?

Jakiej firmy wosku używasz??
Koloryzujący czy normalny?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 23 maja 2014, 11:28

Tym razem po myciu użyłem tylko zwykłego najprostszego wosku w płynie od "Moje Auto", bo auto było niedawno czyszczone i chciałem tylko uzyskac trochę błysku niewielkim nakładem czasu. Normalnie używam wosku Triplewax a do czyszczenia/polerowania balsamu MacBRITE (aczkolwiek watpie po cenie, żeby to był oryginał tej firmy, niemniej dobrze się sprawdza). Teraz zamówiłem sobie właśnie do polerowania Meguiars i jeśli będzie wyrazna róznica na plus to kupie też jakiś wosk tej firmy do kompletu ;)

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Socyopatic » 30 maja 2014, 01:22

Dobra wiadomosc – auto wczoraj wreszcie przerejestrowane.

Zła wiadomość – dzisiaj przy powrocie z wioski do Wawy zagotował sie silnik (50 km po wyjezdzie i 70 km przed Wawa spod maski przy normalnej jezdzie 80 km/h na 5-tce wywaliło płyn a po chwili wskaznik temp skoczył na max) mimo prob dolewania płynu chłodzacego i monitorowania wskaznika temperatury ktory niestety po chwili powrotu do normy znowu wracał na max, ostatecznie po mega dziadkowej jezdzie na 10 km przed Jankami zamrygała kontrolka oleju jako ostateczny krzyk, wiec skonczyłem jazde poki jeszcze dało rade zjechac gdziekolwiek i potrzebna była laweta.

Wiem, wiem że mogłem zatrzec silnik probujac dojechac jak najdalej ale sytuacja ogolna była taka (jedna 4 letnia i druga 4 miesieczna coreczka w aucie, zimny wieczor i koniecznosc długiego czekania aż ktoś z rodziny z jednego lub drugiego miejsca po dzieci i żone przyjedzie te kilkadziesiat kilometrow), że w tym przypadku miałem to w d.. i zalezało mi by znalezc sie możliwie jak najblizej domu.

Na dniach sie okaze co padło i czy z tego całego bałaganu cos jeszcze jest do ratowania :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez 19Maaarcin89 » 30 maja 2014, 11:32

Oooo ciekawe co się stało ale jak się zaświeciła kontrolka oleju to ja bym się trochę przestraszył.
Dawaj znać co się tam stało bo jestem ciekawy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2014, 00:14
Posty: 289
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Mazda 6
3.0 V6 223KM
2006r.

Postprzez Socyopatic » 30 maja 2014, 12:24

Sadzac po tym co zobaczylem wczoraj na pierwszym postoju pod korkiem chlodnicy to na 99,9% padla uszczelka pod glowica..
Załączniki
k.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez mmarcis4 » 30 maja 2014, 18:31

Socyopatic napisał(a):Sadzac po tym co zobaczylem wczoraj na pierwszym postoju pod korkiem chlodnicy to na 99,9% padla uszczelka pod glowica..

Ale <dupa> ,ciekawe jakie koszta Cię czekają.A jak próbowałeś się toczyć kopciła na biało?Bo to jest jesed z obiawów uszczelki pod głowicą.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez Socyopatic » 30 maja 2014, 20:00

Biały dym z wydechu był po pierwszym zatrzymaniu, gdy robiłem powyzsza fotke zbiorniczka. Potem w dalszej trasie nie było juz chmury dymu z wydechu. Ale dziś byłem u mojego mechanika (gdzie wczoraj w nocy zostawiłem auto na parkingu) sprawdzić jak tam z nim – odpaliło normalnie jakby nigdy nic, zero kontrolek i nawet przejechało pol metra do tyłu zanim zgasiłem ale olej zamiast na bagnecie jest w płynie chłodzacym wiec na pewno jest to uszczelka tak jak obstawiałem. I teraz jak wszystko sobie policzylismy wstepnie to koszty rozebrania całosci zeby wszystko posprawdzac plus pozniejsze obrobki obu głowic, potem złozenia tego itp sa juz na tyle spore przy tym silniku na pewno całosc ok 4-5 tys (a moga byc jeszcze duzo wieksze jesli po rozebraniu okazałoby się że cos jeszcze powaznego padło to moze wyjsc całosc i koło 9-10tys..) że chyba wpierw spróbuje poszukac w sensownej cenie nowego słupka jak mój lub innego silnika (jesli uda sie coś dopasowac do elektryki i skrzyni np 2.3 z mps lub 3,7 z nowszej 6-tki ale tutaj potrzebuje pewnych info od kogos zorientowanego w temacie najpierw co pasi, żeby nie było cyrkow po zakupie). Cóż, troche to auto teraz sobie postoi zapewne..

p.s na nowych blachach sie nie najezdziła..
Załączniki
CAM01413.jpg
Ostatnio edytowano 30 maja 2014, 20:27 przez Socyopatic, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez pietia82 » 30 maja 2014, 20:13

nie no 4-5 tysi troszkę dużo jeśli nie przegrzałeś za bardzo silnika to zapewne wystarczy wymienić uszczelki pod głowicami a cały komplet uszczelek góry kosztuje jakieś 800 zł wiem bo miałem zamawiać ale mój silnik padł całkiem do tego sprawdzenie i planowanie głowic jakies 200-300 i robota mechanika a ci różnie cenia wymiana na mps czy od 3.7 jak gdzieś widziałem to trochę było problematyczne ja bym pierw sprawdził twój silnik co poszło nawet znajśc taki sam silnik to wydatek 6tys

Dopisano 30 maja 2014, 20:15:

a jak dobrze widzę to zrobiłeś zdjęcie zbiornikowi do wspomagania a nie od płynu chłodniczego
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Postprzez Socyopatic » 30 maja 2014, 20:37

naprawde profi obrobka głowicy to podobno 1 tysiak od jednej, przynajmniej w Wawie.. a wymieniać same uszczelki i planowac po kosztch żeby za chwile znowu padło to tak średnio. Poza tym nie wiadomo co tam w srodku sie jeszcze porobiło, inaczej jak przez rozbiorke sie tego nie oceni.. a sama rozbiorka to juz tyle roboty i na tyle spory koszt, że wtedy trzeba juz isc za ciosem i robic remont niezaleznie co sie zobaczy i tego sie obawiam. Poczekam aż Arkadius zajrzy na forum i coś doradzi, bo niestety nie moge go złapac telefonicznie juz dłuzszy czas.

p.s to gdzie jest korek od chłodnicy jak nie przy samej chłodnicy? :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez rafałmazda » 30 maja 2014, 20:42

wiem, że to nie to samo, ale ojciec w renówce 1.4 za naprawę głowicy (był wyciek zewnętrzny) zapłacił coś ponad 1tys... to dość kosztowna zabawa i współczuję <głaszcze> to wszystko przez zmianę blach :P <glupek2>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez pietia82 » 30 maja 2014, 20:50

zbiorniczek wyrównawczy do chłodnicy znajduje sie prawej strony stojąc przodem do auta od strony pasażera a własnie na środku koło chłodnicy jest wspomaganie wiem bo własnie składam swoja i zakładałem dzis przedni pas :D

Dopisano 30 maja 2014, 20:58:

a co do remontu jak uważasz jak silnik nie ma dużego przebiegu i wcześniej dobrze pracował nie brał oleju to bym się zastanowił nad remontem bo chcący kupić silnik tez nie wiadomo co się kupi :( a tak wiesz co masz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2012, 20:01
Posty: 222 (2/19)
Skąd: Tarnów okolice - DE
Auto: Audi A4B8 Avant CCWA Quattro S Line AT
Były
Mazda 6s GG 3.0 V6 AJ 2005 M/T
Mazda 626 GD

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy