Mr_Bartek napisał(a):nie lepiej w takim wypadku kupić olej producenta samochodu np. Dexelia dla Mazdy
Tak, Dexelia jest tak dobrym olejem, że jak po 10tys się go zlewa to jej konsystencja woła o pomstę do nieba... Dopóki nie byłem przy zmianie oleju, tak do GG ją lałem, bo przecież producent zaleca...
Weelkoo napisał(a):bo producentom wcale nie zależy na tym aby silnik przejechał 0,5 miliona kilometrów bez problemów
Akurat w przypadku oleju i LM dość mocno się zagłębiliśmy z
DR2K, docieraliśmy do NIEZALEŻNYCH testów różnych firm, które sprawdzały wytrzymałość filmu olejowego i innych takich. Do BK lałem LM, kręciłem do 7tys obrotów, nie działo się kompletnie nic. Zlewany po 10tys olej nie był czarny, ubytek (w silniku, który podobno ma fabryczną wadę i dlatego pije duuuuuuużo oleju

) wynosił około 0,2l, także osobiście przetestowałem na obrotach wolnossącej, kręcącej się benzyny, więc w dieslu będzie jeszcze lepiej

i chyba mam coś zepsute, bo niby diesel, a po ponad 100, prawie 200km na oleju, nadal nie jest czarny

ale to już muszę się zagłębić o co z tym silnikiem chodzi, a może Vki tak mają, bo w GG (jak i w sumie w każdym dieslu, z którym miałem styczność) chwilę po wlaniu był jak smoła
Wracając do LM, płockie (i nie tylko) X9'tki również na nim jeżdżą... Oleju nie biorą, jedna wypluła na hamowni ponad 170 koni i nie zrobiła przy tym jakiegokolwiek dymu, co dla "znafcuf" tematu było wielkim zaskoczeniem, bo przecież KL'e nie trzymają mocy i biorą olej

także LM póki co nie zamienię

rclmati napisał(a):obd wszystkie zaprogramujesz ?
normalnie jest podział na kanały, wpisuje się ścieżki i dokonuje ewentualnych zmian – chociażby zielone menu już tak odblokowałem
rclmati napisał(a):Aku się koduje jak wkładasz nowy
mój jak się rozładował to do tego stopnia, że centralny nie miał siły ruszyć. Widocznie stracił jakąś swoją pamięć (choć stacji radiowych nie zapomniało) i trzeba było go od nowa kodować, ale póki co poziom ciągle pokazuje 100%
