Eh, mogłoby tak w sumie zostać
Mazda MX-5 NC LF '08 3M Satin Smoldering Red
No i zagadka wyjaśniona. Wysprzęglik nowy działa lepiej, bez dwóch zdań. Podkręcenie pompki sprzęgła dało najlepszy efekt, ale na bardzo krótko. Pompka się poddała i puściło uszczelnienie. Wziąłem się dzisiaj za wymianę i odkryłem winowajce problemów ze sprzęgłem... Do tej pory nie mogę uwierzyć co się tutaj odpie*****lo. Pedał już pospawany, "zmocniony" i mam nadzieję, że przetrwa ten samochód. Nie mam słów, mazda nawet blachy do takich elementów nie potrafi zrobić :P
Eh, mogłoby tak w sumie zostać
Eh, mogłoby tak w sumie zostać
No liczę na to
Fakt, że zaczyna się to auto robić nieco kapryśne, ale trzeba przyznać że jest tak proste dla takiego laika jak ja, że sporo rzeczy jestem sobie w stanie sam zrobić. W Focusie bałem się grzebać pod maską. Ciasno strasznie i błędy bardzo drogie
Jak wymieniałem membranę z odmy, to niemal z chirurgiczną precyzją. NC mimo 2008r ma sporo rozwiązań z dekady wstecz.
Podsumowując mam niemal nowiutki układ hydrauliczny sprzęgła
Nowy wysprzęglik, nowa pompa, nowy płyn i wyspawany, ten zmocniony, pedał
Na wszystko poszło ~450zł i wygląda na to, że można było uniknąć tego wydatku gdybym wcześniej zauważył pęknięty pedał
No nic, w Focusie usterki liczyło się w tysiącach 
Fakt, że zaczyna się to auto robić nieco kapryśne, ale trzeba przyznać że jest tak proste dla takiego laika jak ja, że sporo rzeczy jestem sobie w stanie sam zrobić. W Focusie bałem się grzebać pod maską. Ciasno strasznie i błędy bardzo drogie
Podsumowując mam niemal nowiutki układ hydrauliczny sprzęgła
w sumie co tama ma się psuć, prosty motor, bez żadnych wodotrysków bo i po co w takim aucie więc i awarii stosunkowo mało. 
loockas napisał(a):
Eh, mogłoby tak w sumie zostać![]()
O nieee Miata w automacie
Ładne to zdjęcie w jesiennej scenerii. Ta satynowa czerwień robi robotę. Rozważ zmianę bocznych kierunków na clear
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3198 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Lekki lifting tematu. Co ja tam popsułem w 2021? Poza oczywistymi oczywistościami jak nowe płyny, wpadły w maju nowe hamulce na przód (klocki i tarcze). Zachowałem się jak ostatni taksówkarz i zjechałem klocek niemal do zera :/
Wczoraj natomiast poczyniłem kolejny w układance mod, mianowicie wpadły stabilizatory z RX8. Przedni załatwił mi sq2jul, a tylny Bimbak, za co jestem im mega wdzięczny. Wymiana byłaby prosta gdyby tylko śruby łączników chciały się odkręcać
Bez kątówki, przecinka i młotka się nie obyło
Potem składanie wszystkiego na nowych częściach to już sama przyjemność. A efekt przerósł moje oczekiwania. Auto zrobiło się wyraźnie sztywniejsze w prowadzeniu, a układ kierowniczy bardziej czuły na ruchy. Zrobiło się jeszcze bardziej gokartowo. Polecam bardzo. Nie sądziłem że ten kawałek żelastwa może tyle zmienić 
Aaa. Nie tak dawno spotkałem (przypadkowo jak zwykle) całkiem sympatycznego NCka o złowrogim spojrzeniu (nie, nie chodzi o tego z białym dachem). Niestety właściciel postanowił się go szybko pozbyć, kompletnie nie wiem dlaczego...
Wczoraj natomiast poczyniłem kolejny w układance mod, mianowicie wpadły stabilizatory z RX8. Przedni załatwił mi sq2jul, a tylny Bimbak, za co jestem im mega wdzięczny. Wymiana byłaby prosta gdyby tylko śruby łączników chciały się odkręcać
Aaa. Nie tak dawno spotkałem (przypadkowo jak zwykle) całkiem sympatycznego NCka o złowrogim spojrzeniu (nie, nie chodzi o tego z białym dachem). Niestety właściciel postanowił się go szybko pozbyć, kompletnie nie wiem dlaczego...
Zaczęły chodzić lżej. Ale wciąż miałem naderwane mocowanie sprzęgła. W pewnym momencie urwało się do końca i już żaden bieg nie wchodził. Rozwaliłem tez przez to pompkę sprzęgła. Finalnie trudno powiedzieć co poza pospawaniem pedału przyniosło najlepszy rezultat czy pompka czy wysprzęglik. Na pewno stary wysprzeglik nie pracował już w takim zakresie jak nowy. Krótko mówiąc układ hydrauliczny sprzęgła mam cały nowy, po zalaniu go nowym płynem i wyregulowaniem pompki pod pedałem, skończyły się problemy z biegami. Zostały drobne haczenia od czasu do czasu ale to już będzie wina mechanizmu lewarka lub samej skrzyni.
MX-5 jeździ i ma się dobrze. Natomiast stał się bardzo nudnym autem, bo nic się w nim nie psuje. Z nudów wymieniłem drugi raz w mojej karierze olej w dyfrze i skrzyni, a niech ma
Za to żeby mi się nie nudziło, to dokupiłem "hardtopa" na zimę
A nudy nie ma, bo auto najczęściej stoi na kanale lub z podniesioną maską. Ale już prawie finał odgruzowywania po poprzednich właścicielach
Może ogarnę jakieś fotki, to zrobię osobny temat 
Za to żeby mi się nie nudziło, to dokupiłem "hardtopa" na zimę
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość