Mazda Xedos 9 TA KL 95 r.+LPG

TA / HD / HC / HB

Postprzez deejay27 » 17 paź 2016, 20:28

Jaka to dobra cena ? Ja dałem za swojego 159 zł , akurat ten był najdroższy ze wszystkich jakie przeglądałem z wyjątkiem ori , ale przynajmniej Febest , a nie nieco tańszy NTY w kartonie Febesta:)
Podczas montażu, przez chwilę dostałem gęsiej skórki , ponieważ nakrętka na sworzeń która była w zestawie, nagle zaczęła zamiast stwarzać opór przy przykręcaniu , to jakby się poluzowała . Gdy została lekko odkręcona , zauważyłem wióry metalu i lekko ciśnienie mi skoczyło:)
Całe szczęście po wykręceniu całkowitym, okazało się że nakrętka jest chyba z plasteliny , bo po oczyszczeniu gwintu na sworzniu i założeniu starej nakrętki , trzyma jak ta lala.
Załączniki
WP_20161017_002[1].jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Beny » 17 paź 2016, 20:36

Mi się wydaje że za ~110 zł przód febesta widziałem w zeszłym tyg na allegro
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8675 (86/81)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez jedrzej07 » 17 paź 2016, 20:40

Ja też założyłem stare nakrętki, bo te coś są nieciekawe.
Dobra cena to 100zł :D
Nawet na tył za tyle mi załatwił. A z tyłem są większe problemy z ceną. Że o oryginale nie wspomnę <glupek2>
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez deejay27 » 17 paź 2016, 20:59

Beny za 106 zł były , ale tak jak pisałem w kartonie w kartonie Febesta były jakieś tańsze zamienniki.
Dobra cena to 100zł :D
Nawet na tył za tyle mi załatwił. A z tyłem są większe problemy z ceną. Że o oryginale nie wspomnę <glupek2>

Dobrze wiedzieć kolego , tył na wiosnę wymieniam bo też już są nie ciekawe, ale przynajmniej nie walą tak jak ten z przodu , teraz jest cichutko jak dawniej:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez JapanBA » 17 paź 2016, 21:23

Febest strasznie zdrożał i przez pewien czas był nie osiągalny, był jedynie NTY dostępny...
Obecna, średnia cena za febesta to 150zł przód i 140zł tył. mowa oczywiście o drążkach do przedliftu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 gru 2012, 00:57
Posty: 391 (2/8)
Skąd: Łódź-Ozorków
Auto: Mazda Lantis CBA 98r.
Mazda Xedos 9 TA KL 01r.
Lexus LS 460 08r.

Postprzez deejay27 » 17 paź 2016, 21:29

Dzwoniąc do jakiegoś sklepu , pan poinformawał mnie, że Febest zaprzestał produkcji tych drążków i jedyne co jest , to to co leży jeszcze gdzieś po magazynach i hurtowniach :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez jedrzej07 » 18 paź 2016, 13:04

Oby nie zaprzestali bo będzie dramat <glupek2>
To wychodzi na to że tył tańszy od przodu (a z oryginałem jest odwrotnie)
Przedlift polift, niby się różnią ale pasują. Ja mam założone od przedlifta i geometrię się ładnie udało ustawić bez żadnych komplikacji
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez deejay27 » 4 lis 2016, 18:55

Od dłuższego czasu pojawia się pewien problem z moim autem , a w zasadzie chodzi o immobilizer .
Mam jak się domyślam dokładany immo firmy Tec-Tus , przynajmniej coś takiego jest napisane na pastylce dołączonej do kluczyków. Na początku zacinał sie w gorące dni , lub tak po prostu raz na jakiś dłuuugi czas , ale po kilku próbach pozwalał na uruchomienie auta. Ostatnimi czasy problem się pogłębił, bo teraz praktycznie za każdym razem spędzam dziesięć minut na przykładaniu , napierda...niu pastylką w czytnik aż w końcu raczy zaskoczyć.
Powinno odbyć się to tak, że przekręcam kluczyk w pozycję zapłon , po czym przykładam pastylke w wyznaczone miejsce , tj element z czerwoną diodą , i dopiero po przyłożeniu słychać jak jakiś stycznik -przekaźnik "pyknie" i zapalają się kontrolki na desce rozdzielczej . Gdy kontrolki się zapalą można normalnie odpalać silnik , jeśłi nie przyłożę , to nawet rozrusznik nie działa .
Straszne to irytujące jest , takie zacinanie i długie oczekiwanie aż zaskoczy , np w przypadku próby odjechania ze stacji benzynowej:)
Może ktoś coś pomoże.
Dodam tylko że pierwsze co zrobiłem to użyłem drugiego zestawu kluczyków ( mam trzy , ) Jedna pastylka jest czerwona , pozostałe dwie są czarne. Jednak nie pomogła taka operacja..

Dopisano 04 lis 2016 18:58:

Tak to wygląda

Dopisano 04 lis 2016 18:59:

Czujniczek , czy jak mu tam:)
Załączniki
WP_20161104_006[1].jpg
Tak to wygląda
WP_20161104_004[1].jpg
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez szkodnik_byd » 4 lis 2016, 19:02

Wywal to IMO i będzie po problemie

Jeżeli mocno musisz je mieć to pewnie przekaźnik na płycie od IMO siadł
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6197 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez jedrzej07 » 4 lis 2016, 22:54

Ja miałem to samo w Xedosie 6, identyko. Wywaliłem to bo mnie drażniło za każdym razem...
Będziesz miał najprawdopodobniej wpięte przewody gdzieś w okolicach stacyjki, w każdym razie gdzieś koło kolumny kierowniczej. Tam był przecięty jeden przewód i puszczony był właśnie przez ten IMMO. Po przysunięciu kostki do czytnika IMMO zwierał ten kabel. Ja to wyciąłem i zlutowałem te przewody tak jak powinny być fabrycznie.
Jak będziesz miał to schowane gdzieś indziej to dojdziesz po kablach od tego czytnika dokąd one prowadzą.
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez Niron » 5 lis 2016, 09:45

Mi by wystarczył jeden taki numer na stacji paliw, wywalił bym to odrazu po powrocie do domu, dziadostwo najwyższych lotów, a hak Ci zależy na dodatkowym zabezpieczeniu, to załóż sobie takie z ukrytym przyciskiem, a nie jakimś magnetycznym pastylkiem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:33
Posty: 858 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez DR2K » 9 lis 2016, 20:13

9 Przecież miały oryginalnie IMO w kluczyku to skąd tu dokładane ? No chyba ze w pierwszych x9 było inaczej ?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 31 lip 2016, 18:03
Posty: 225 (0/1)
Skąd: Płock
Auto: Mazda Xedos 9 2,5 MT 98r

Postprzez jedrzej07 » 9 lis 2016, 20:47

W pierwszych latach produkcji nie bylo immo wcale
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez radar88 » 10 lis 2016, 23:02

Immo w X9 tak naprawdę weszło od drugiej połowy 1995 panie Jędrzeju ;)
]
Kamil
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 24 kwi 2009, 20:24
Posty: 5561 (23/27)
Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap

Postprzez deejay27 » 9 sty 2017, 13:53

Wleciały nowe wahacze tylne górne, tym razem zakupiłem NTY , zobaczymy na ile są wytrzymałe :) Cena śmieszna lekko ponad 8 dyszek za sztukę.
Do zrobienia mam ręczny, który miałem zrobić przy okazji tej wymiany wahaczy , jednak trochę temperatura nie pozwala , bo zmieniałem w nieogrzewanym garażu .Jednak to zostawię sobie na cieplejsze dni :) Osłony tarczy hamulcowej mam w rozsypce i myślę skąd takie naru....ć, bo kiedyś pytałem w Carspeed to cena mnie mocno ścisnęła za gardło za dwie blaszki:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez jedrzej07 » 9 sty 2017, 13:57

Informuj jak te NTY będę wytrzymywać. Bo też jestem ciekaw.
Jeśli mowa o tylnych osłonach to może coś da się pomyśleć <czarodziej>
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 mar 2009, 22:08
Posty: 2049 (2/16)
Skąd: Piotrków Kujawski
Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001

Postprzez deejay27 » 9 sty 2017, 14:12

Dokładnie , chodzi o tylne osłony tarczy hamulcowej , już parę lat temu, jak regenerowałem tylne hamulce to bardzo słabo to wyglądało , osłona jest tak skorodowana , ze można ją odłamywać po kawałku palcami bez użycia praktycznie żadnej siły. Hamulec ręczny działał cały czas bez problemowo , szczęki były w dośc dobrym stanie , jednak coś albo się oberwało, lub spadła sprężyna , bo po zaciągnięciu potrafi nie odbić i cały czas koło zablokowane, lub jak jakiś czas temu mi sie stało-cofając z parkingu, po przejechaniu może dwóch metrów, nagle lewe koło zablokowało na tyle, że tył samochodu unosił sie do góry , a jechać nie szło . Możliwe że gdzieś linka w pancerzu się blokuje , bo również biorę to pod uwagę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 gru 2009, 12:35
Posty: 3100 (13/54)
Skąd: Barlinek
Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)

Postprzez Niron » 9 sty 2017, 20:20

czyli nie tylko u mnie, coś się z ręcznym porobiło :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:33
Posty: 858 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez zemoj » 9 sty 2017, 20:50

Ciekawe, że akurat wszystkim ręczny niedomaga krótko po tym jak pojawił się śnieg <lol>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Niron » 9 sty 2017, 22:43

Bo to wszystko przez ten mróz :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:33
Posty: 858 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy