Mazda Xedos 9 TA KL 95 r.+LPG
Jaka to dobra cena ? Ja dałem za swojego 159 zł , akurat ten był najdroższy ze wszystkich jakie przeglądałem z wyjątkiem ori , ale przynajmniej Febest , a nie nieco tańszy NTY w kartonie Febesta:)
Podczas montażu, przez chwilę dostałem gęsiej skórki , ponieważ nakrętka na sworzeń która była w zestawie, nagle zaczęła zamiast stwarzać opór przy przykręcaniu , to jakby się poluzowała . Gdy została lekko odkręcona , zauważyłem wióry metalu i lekko ciśnienie mi skoczyło:)
Całe szczęście po wykręceniu całkowitym, okazało się że nakrętka jest chyba z plasteliny , bo po oczyszczeniu gwintu na sworzniu i założeniu starej nakrętki , trzyma jak ta lala.
Podczas montażu, przez chwilę dostałem gęsiej skórki , ponieważ nakrętka na sworzeń która była w zestawie, nagle zaczęła zamiast stwarzać opór przy przykręcaniu , to jakby się poluzowała . Gdy została lekko odkręcona , zauważyłem wióry metalu i lekko ciśnienie mi skoczyło:)
Całe szczęście po wykręceniu całkowitym, okazało się że nakrętka jest chyba z plasteliny , bo po oczyszczeniu gwintu na sworzniu i założeniu starej nakrętki , trzyma jak ta lala.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Ja też założyłem stare nakrętki, bo te coś są nieciekawe.
Dobra cena to 100zł
Nawet na tył za tyle mi załatwił. A z tyłem są większe problemy z ceną. Że o oryginale nie wspomnę
Dobra cena to 100zł
Nawet na tył za tyle mi załatwił. A z tyłem są większe problemy z ceną. Że o oryginale nie wspomnę

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Beny za 106 zł były , ale tak jak pisałem w kartonie w kartonie Febesta były jakieś tańsze zamienniki.
Dobra cena to 100zł
Dobrze wiedzieć kolego , tył na wiosnę wymieniam bo też już są nie ciekawe, ale przynajmniej nie walą tak jak ten z przodu , teraz jest cichutko jak dawniej:)
Dobra cena to 100zł
Nawet na tył za tyle mi załatwił. A z tyłem są większe problemy z ceną. Że o oryginale nie wspomnę
Dobrze wiedzieć kolego , tył na wiosnę wymieniam bo też już są nie ciekawe, ale przynajmniej nie walą tak jak ten z przodu , teraz jest cichutko jak dawniej:)

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Febest strasznie zdrożał i przez pewien czas był nie osiągalny, był jedynie NTY dostępny...
Obecna, średnia cena za febesta to 150zł przód i 140zł tył. mowa oczywiście o drążkach do przedliftu.
Obecna, średnia cena za febesta to 150zł przód i 140zł tył. mowa oczywiście o drążkach do przedliftu.
Dzwoniąc do jakiegoś sklepu , pan poinformawał mnie, że Febest zaprzestał produkcji tych drążków i jedyne co jest , to to co leży jeszcze gdzieś po magazynach i hurtowniach 

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Oby nie zaprzestali bo będzie dramat
To wychodzi na to że tył tańszy od przodu (a z oryginałem jest odwrotnie)
Przedlift polift, niby się różnią ale pasują. Ja mam założone od przedlifta i geometrię się ładnie udało ustawić bez żadnych komplikacji

To wychodzi na to że tył tańszy od przodu (a z oryginałem jest odwrotnie)
Przedlift polift, niby się różnią ale pasują. Ja mam założone od przedlifta i geometrię się ładnie udało ustawić bez żadnych komplikacji
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Od dłuższego czasu pojawia się pewien problem z moim autem , a w zasadzie chodzi o immobilizer .
Mam jak się domyślam dokładany immo firmy Tec-Tus , przynajmniej coś takiego jest napisane na pastylce dołączonej do kluczyków. Na początku zacinał sie w gorące dni , lub tak po prostu raz na jakiś dłuuugi czas , ale po kilku próbach pozwalał na uruchomienie auta. Ostatnimi czasy problem się pogłębił, bo teraz praktycznie za każdym razem spędzam dziesięć minut na przykładaniu , napierda...niu pastylką w czytnik aż w końcu raczy zaskoczyć.
Powinno odbyć się to tak, że przekręcam kluczyk w pozycję zapłon , po czym przykładam pastylke w wyznaczone miejsce , tj element z czerwoną diodą , i dopiero po przyłożeniu słychać jak jakiś stycznik -przekaźnik "pyknie" i zapalają się kontrolki na desce rozdzielczej . Gdy kontrolki się zapalą można normalnie odpalać silnik , jeśłi nie przyłożę , to nawet rozrusznik nie działa .
Straszne to irytujące jest , takie zacinanie i długie oczekiwanie aż zaskoczy , np w przypadku próby odjechania ze stacji benzynowej:)
Może ktoś coś pomoże.
Dodam tylko że pierwsze co zrobiłem to użyłem drugiego zestawu kluczyków ( mam trzy , ) Jedna pastylka jest czerwona , pozostałe dwie są czarne. Jednak nie pomogła taka operacja..
Dopisano 04 lis 2016 18:58:
Tak to wygląda
Dopisano 04 lis 2016 18:59:
Czujniczek , czy jak mu tam:)
Mam jak się domyślam dokładany immo firmy Tec-Tus , przynajmniej coś takiego jest napisane na pastylce dołączonej do kluczyków. Na początku zacinał sie w gorące dni , lub tak po prostu raz na jakiś dłuuugi czas , ale po kilku próbach pozwalał na uruchomienie auta. Ostatnimi czasy problem się pogłębił, bo teraz praktycznie za każdym razem spędzam dziesięć minut na przykładaniu , napierda...niu pastylką w czytnik aż w końcu raczy zaskoczyć.
Powinno odbyć się to tak, że przekręcam kluczyk w pozycję zapłon , po czym przykładam pastylke w wyznaczone miejsce , tj element z czerwoną diodą , i dopiero po przyłożeniu słychać jak jakiś stycznik -przekaźnik "pyknie" i zapalają się kontrolki na desce rozdzielczej . Gdy kontrolki się zapalą można normalnie odpalać silnik , jeśłi nie przyłożę , to nawet rozrusznik nie działa .
Straszne to irytujące jest , takie zacinanie i długie oczekiwanie aż zaskoczy , np w przypadku próby odjechania ze stacji benzynowej:)
Może ktoś coś pomoże.
Dodam tylko że pierwsze co zrobiłem to użyłem drugiego zestawu kluczyków ( mam trzy , ) Jedna pastylka jest czerwona , pozostałe dwie są czarne. Jednak nie pomogła taka operacja..
Dopisano 04 lis 2016 18:58:
Tak to wygląda
Dopisano 04 lis 2016 18:59:
Czujniczek , czy jak mu tam:)

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Wywal to IMO i będzie po problemie
Jeżeli mocno musisz je mieć to pewnie przekaźnik na płycie od IMO siadł
Jeżeli mocno musisz je mieć to pewnie przekaźnik na płycie od IMO siadł
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Ja miałem to samo w Xedosie 6, identyko. Wywaliłem to bo mnie drażniło za każdym razem...
Będziesz miał najprawdopodobniej wpięte przewody gdzieś w okolicach stacyjki, w każdym razie gdzieś koło kolumny kierowniczej. Tam był przecięty jeden przewód i puszczony był właśnie przez ten IMMO. Po przysunięciu kostki do czytnika IMMO zwierał ten kabel. Ja to wyciąłem i zlutowałem te przewody tak jak powinny być fabrycznie.
Jak będziesz miał to schowane gdzieś indziej to dojdziesz po kablach od tego czytnika dokąd one prowadzą.
Będziesz miał najprawdopodobniej wpięte przewody gdzieś w okolicach stacyjki, w każdym razie gdzieś koło kolumny kierowniczej. Tam był przecięty jeden przewód i puszczony był właśnie przez ten IMMO. Po przysunięciu kostki do czytnika IMMO zwierał ten kabel. Ja to wyciąłem i zlutowałem te przewody tak jak powinny być fabrycznie.
Jak będziesz miał to schowane gdzieś indziej to dojdziesz po kablach od tego czytnika dokąd one prowadzą.
Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Mi by wystarczył jeden taki numer na stacji paliw, wywalił bym to odrazu po powrocie do domu, dziadostwo najwyższych lotów, a hak Ci zależy na dodatkowym zabezpieczeniu, to załóż sobie takie z ukrytym przyciskiem, a nie jakimś magnetycznym pastylkiem.
Immo w X9 tak naprawdę weszło od drugiej połowy 1995 panie Jędrzeju 
]
-
Kamil
- Od: 24 kwi 2009, 20:24
- Posty: 5561 (23/27)
- Skąd: Częstochowa/Teklinów ŚL
- Auto: Mazda Xedos 9 TA KL 1993/98 A/T A7RED Pearl
Mazda Xedos 6 CA KF MT 1995 – Projekt odbudowa/swap
Wleciały nowe wahacze tylne górne, tym razem zakupiłem NTY , zobaczymy na ile są wytrzymałe
Cena śmieszna lekko ponad 8 dyszek za sztukę.
Do zrobienia mam ręczny, który miałem zrobić przy okazji tej wymiany wahaczy , jednak trochę temperatura nie pozwala , bo zmieniałem w nieogrzewanym garażu .Jednak to zostawię sobie na cieplejsze dni
Osłony tarczy hamulcowej mam w rozsypce i myślę skąd takie naru....ć, bo kiedyś pytałem w Carspeed to cena mnie mocno ścisnęła za gardło za dwie blaszki:)
Do zrobienia mam ręczny, który miałem zrobić przy okazji tej wymiany wahaczy , jednak trochę temperatura nie pozwala , bo zmieniałem w nieogrzewanym garażu .Jednak to zostawię sobie na cieplejsze dni

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Informuj jak te NTY będę wytrzymywać. Bo też jestem ciekaw.
Jeśli mowa o tylnych osłonach to może coś da się pomyśleć
Jeśli mowa o tylnych osłonach to może coś da się pomyśleć

Sprzedam większość części do Mazdy Xedos 9 Millenii 2.5 V6 2001 2002

- Od: 16 mar 2009, 22:08
- Posty: 2049 (2/16)
- Skąd: Piotrków Kujawski
- Auto: Była Mazda Xedos 2.0 V6 KF 1994
Jest Mazda Millenia S 2.3 V6 KJ 2001
Dokładnie , chodzi o tylne osłony tarczy hamulcowej , już parę lat temu, jak regenerowałem tylne hamulce to bardzo słabo to wyglądało , osłona jest tak skorodowana , ze można ją odłamywać po kawałku palcami bez użycia praktycznie żadnej siły. Hamulec ręczny działał cały czas bez problemowo , szczęki były w dośc dobrym stanie , jednak coś albo się oberwało, lub spadła sprężyna , bo po zaciągnięciu potrafi nie odbić i cały czas koło zablokowane, lub jak jakiś czas temu mi sie stało-cofając z parkingu, po przejechaniu może dwóch metrów, nagle lewe koło zablokowało na tyle, że tył samochodu unosił sie do góry , a jechać nie szło . Możliwe że gdzieś linka w pancerzu się blokuje , bo również biorę to pod uwagę.

- Od: 6 gru 2009, 12:35
- Posty: 3100 (13/54)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Mazda Xedos 9 TA Kl 95 r. +LPG
Xedos 9 TA KL 99 r. LPG :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość