Mazda Xedos 6 CA KLZE '94 White...

GF / GW / GE / CA / GD / GV / GC / CB

Postprzez alk80 » 8 gru 2013, 22:12

Piotr89 napisał(a):może coś z innej stajni założyć, może jakiś Hundowski silnik z osprzętem albo Nismo by podlazł po modyfikacjach i mocy zapewne więcej by było :D
Zaraz ktos mnie zlinczuje że ...to juz nie będzie Mazda
to nie jest głupi pomysł, tym bardziej że są projekty RX7 z silnikiem np Nismo budowane np do driftu i nie słyszałem żeby to ktoś wyśmiewał
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Piotr_ » 8 gru 2013, 22:19

Wszyscy tak piszecie o kl-ze że każdy chciałby mieć,ale tak naprawdę nie jest to motor do codziennego użytku :|
Jak to pałujesz to chla lekko 20 litrów 98 a przy spokojnej jeździe w mieście ok 15,w trasie jak się naprawdę mocno postarasz to zejdzie do 10.Koszt zakupu motoru jest bardzo wysoki a tak szczerze,jak zrobisz konkretny dolot, wydech i wysterujesz to jakimś det-em to trzeba się cieszyć jak wypluje 190 koni.
Zrób te same mody w kl-de daj wtryski z mileni wysteruj i wierz mi że dobijesz do 190 koni, a sianka jeszcze w sakwie zostanie. Można też jeszcze zrobić porting głowic który też kilka koników przyniesie,za niewielkie pieniądze i już w teorii masz prawie 200 :)
Już widziałem na forum jedno kl-de ze zrobionym tylko wydechem i dolotem na kompie z kf-a które wypluło prawie 180 km, także nie jest to czcze gadanie :>
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez sylwo » 8 gru 2013, 22:51

Właśnie XED, rozmawialiśmy ostatnio ale wypadło mi to słowo z głowy... mógł byś przypomnieć jak się nazywa to rozwiercanie kanałów?

Dobrze chłopaki radzą z tymi rzeczami od millera. Korby są mocniejsze i wtryski wydajniejsze. Jeszcze zakuć odpowiednio i można modzić :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 11:45
Posty: 4292 (76/34)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 (ex)
Lexus GS300 II (ex)
Mazda 6 GJ 2,5

Postprzez Bounty » 8 gru 2013, 22:54

Tak z ciekawości tylko zapytam ile takie coś może kosztować ?
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez alk80 » 8 gru 2013, 23:09

to nie lepiej zrobić swapa na millera, czy się nie zmieści ??
Avensis VersoObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2008, 12:20
Posty: 2622 (4/35)
Skąd: Radzionków
Auto: *626 GW 2.0 TurboRF 98r.
* Toyota Avensis Verso 2.0 PB+LPG automat Exlusive 04r.
* było C8 2.2 PB+LPG Exlusive 03r
* było Meriva B 1.4 PB+LPG (fabryczny) 120KM 16r.
* było Astra 4 sedan 1.4 PB+LPG (fabryczny) 140KM 16r.

Postprzez Piotr_ » 8 gru 2013, 23:25

Sylwo rozmawialiśmy właśnie o portingu głowic :)

Bounty napisał(a):Tak z ciekawości tylko zapytam ile takie coś może kosztować ?


Jeżeli masz już kl-a to porting ok 200 zł za głowicę, dolot ok 350,wydech różnie od 500 do 1000 zł.
Tak szczerze mówiąc to za cenę kl-ze masz kl-de po modach.Nie liczę tu det-a i strojenia bo w kl-ze też trzeba to zrobić.

alk80 napisał(a):to nie lepiej zrobić swapa na millera, czy się nie zmieści ??


Miller się nie zmieści do X6 a po drugie ten motor a w sumie kompresor nie za bardzo lubi pałowanie ;)
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez Bounty » 8 gru 2013, 23:29

XED napisał(a):Jeżeli masz już kl-a to porting ok 200 zł za głowicę, dolot ok 350,wydech różnie od 500 do 1000 zł.
Tak szczerze mówiąc to za cenę kl-ze masz kl-de po modach.Nie liczę tu det-a i strojenia bo w kl-ze też trzeba to zrobić.


Nie spodziewałem się małych cen :)
Ale bardzo fajnie by było taki mod wykonać, kuszące :)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 12:36
Posty: 1903 (1/0)
Skąd: Lublin
Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96

Postprzez voytecku » 8 gru 2013, 23:34

XED napisał(a):wydech różnie od 500 do 1000 zł.

Dolicz to tego jeszcze kolektory 6-2-1.

XED napisał(a):a po drugie ten motor a w sumie kompresor nie za bardzo lubi pałowanie

Lubi, lubi tylko musi byc sprawny (kompresor). Skrzynia AT moze nie lubic i trzeba ja rozgrzac :)

Panowie,
Gdyby ktorys z Was byl zainteresowany, to mam do oddania zakrzywiony kolektor KLZE :)

Pozdrawiam,
voytecku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sty 2005, 22:00
Posty: 1452 (0/5)
Skąd: Warszawa
Auto: Fiat Stilo

Postprzez MIRU » 9 gru 2013, 00:19

klze tylko z prostym kolektorem...zakrzywkiony jest z xeda9 :P :P
sylwo napisał(a):Korby są mocniejsze i wtryski wydajniejsze. Jeszcze zakuć odpowiednio i można modzić

po to sie własnie korby z millera daje...lukster udowodnił ze 370hp znoszą. ktoś chce more ?? wtedy kucie :P :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2009, 02:26
Posty: 905 (0/2)
Skąd: hell
Auto: 323F BA KLT

Postprzez D@m$on » 9 gru 2013, 00:20

Czyli co KL jest zywotniejszy i tańszy w eksploatacji od KL-ZE?

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez Setritus » 9 gru 2013, 01:31

Na ZE sie za bardzo nie napalam właśnie ze względu na znikomy przybytek mocy. Wydam na swapa 4-5k, żeby uzyskać 20hp? Fajnie byłoby mieć literki ZE na końcu nazwy tematu, ale jak sie trzeźwo człowiek zastanowi to nie ma to sensu :D

Dlatego tak jak powiedziałem wolę zmontować KL-DE Turbo, mieć 250hp a w razie awarii silnika wyturlać go paleciakiem za garaż i kupić nowy za 1000zł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez DymeK » 9 gru 2013, 16:39

z tym spalaniem to troche przesadzacie nigdy nie przekroczyłem 15 przy dynamicznej jeździe średnio wychodzi mi około 11 litrów 50 miasto/50 trasa ale lepiej rob kl turbo może być tylko jeden xedos klze na forum :P
Be Quiet And Drive (far away) Sprzedam uszczelki kolektora
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 mar 2005, 21:12
Posty: 896 (0/5)
Skąd: Kaczory
Auto: Xedos 6 2.5 V6 KLZE

Postprzez Crenshaw » 9 gru 2013, 17:24

Tylko Ty Dymek jeździsz na kompie KF'a, masz go wysterowanego? Reiss jeździ na wysterowanym kompie i jemu tyle pali, ale za to tych koni faktycznie jest prawie dwieście :P
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Setritus » 10 gru 2013, 18:43

Hamownia zaliczona, jestem bardzo mile zaskoczony :D
[Test1] Na zamkniętym wydechu 158km i 203Nm
[Test2] Na otwartym wydechu 166km i 210Nm

Dla mnie szok że CutOut daje 8km, ktoś mi powiedział ostatnio na forum że może nawet zamulać silnik, nic bardziej mylnego jak widać.

Ale najśmieszniejszy jest itak wykres :D Gościu który robił mi pomiar przychodzi po pierwszym teście i pyta "Co tam tak kopie?!", mówie mu ze Vrisy, dadatkowe zawory dolotowe. Był zszokowany że to seryjne ustrojstwo. Mówi że pierwszy raz spotyka sie z takimi gwałtownymi kopnięciami mocy. I coś w tym jest bo w żadnej innej V6 Mazdy jaką jeździłem nie czuć momentu otwarcia Vrisów :D A u mnie na przyspieszeniu przy 4500 i 5200 są dwa baaaaardzo przyjemne jeb.nięcia w fotel :D
Rewelacja! <spoko>
Otwarcie Vrisów słychać nawet na filmie, trzeba sie wsłuchać w skok obrotów silnika (22-23 sekunda)

Przy okazji pościgaliśmy się troche z kumplem jeżdżącym KFem i najlepszy czas jaki udało mi się wykręcić 0-100kmh to 7.2s, wiec jest zajebi.ście :D
Poniżej hamownia i pare zdjęć z dnia dzisiejszego ;)



Obrazek
Obrazek
Obrazek
Ostatnio edytowano 10 gru 2013, 19:25 przez Setritus, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez D@m$on » 10 gru 2013, 19:14

Gratulacje dobry wynik :)
Czyli co na Cutcie trzyma serie:p czyli musisz na nim latac wydech aut:p
Kurde trzeba by sie spotkac jak bedziesz lecial przez Radom. Fajnie by bylo usłyszeć ten motor na zywo i to pierdykniecie w fotel poczuc:p

Wysłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
Mazda 323F (BA) V6 GT !
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lut 2009, 23:05
Posty: 836 (1/2)
Skąd: Radom
Auto: 323F (BA) GT 2.0 V6 KF!

Postprzez Crenshaw » 10 gru 2013, 19:37

gratki wyniku <spoko> ten wykres normalny dla serii K, ale widać jak ładnie ciągnie od dołu momentem...

Setritus napisał(a): w żadnej innej V6 Mazdy jaką jeździłem nie czuć momentu otwarcia Vrisów :D

to musiał byś się moim przejechać, czuć masakrycznie moment otwarcia :P i na wykresie też widać.

i faktycznie dziwne, że przy otwartym cutoucie jest większa moc, nie spodziewałem się tego, jak mi się ostatnio rozszczelnił wydech to auto osłabło, ale to była mała dziurka, a u Ciebie jest poprostu przelot – może na tym to polega :)
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Setritus » 10 gru 2013, 19:48

Crenshaw napisał(a):ten wykres normalny dla serii K

No ja nie wiem czy taki on normalny, oogądałem ich dziś na forum sporo i żaden nie miał takich załamań na Vrisach, Twój też nie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez Crenshaw » 10 gru 2013, 19:52

no właśnie u mnie na wykresie tak nie widać tego, ale uwierz mi, w rzeczywistości to bardzo mocno czuć :)
Obrazek
Keeper of the Art
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2012, 18:06
Posty: 3761 (89/91)
Skąd: Barlinek
Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'

Postprzez Setritus » 10 gru 2013, 20:01

I to jest fajne w tych silnikach <serduszka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lut 2009, 13:42
Posty: 1169 (0/5)
Skąd: Olsztyn / Kraków
Auto: Xedos 6 KLZE
Xedos 6 KF 99r

Postprzez freezoneq » 10 gru 2013, 20:29

"Model : XEDOS 6 2.5T 167KM"

Que ? :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 gru 2012, 02:02
Posty: 1728 (0/10)
Skąd: Trawniki
Auto: XC70 Cross Country '01
Xedos 6 '92 KF

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy