Mazda 323f BA GT Z5 '95 kremowa bra str. 58
również gratuluję, żal mi pupę ściska, że mnie nie było, ale za rok nie odpuszczę 

-
Keeper of the Art
- Od: 22 kwi 2012, 18:06
- Posty: 3761 (89/91)
- Skąd: Barlinek
- Auto: Xedos 6 KF 98' – Sprzedany
Xedos 9 KJ 97' – Sprzedany
200SX SR20DET 89'
Dzieki za mile slowa
oplacalo sie robic to wszystko co zrobione i mam plany dalszych modyfikacji juz tylko dluzsze urlopy w PL musze robic
Crenshaw kurde ja zaluje, ze SXa nie widzialem
ale najaralem sie na pierwsze miejsca wiec bede robil tak zeby sie udalo w przyszlym roku tez stawic 
Na cwiartke startowalem ale mi nie pyklo
kazdy mnie objechal chyba i do finalu nie wlazlem. Stanalem na kresce dla zabawy wiec nie spinalem sie zbytnio
ale OES przycisnalem zdrowo
Nastepnym razem
oplacalo sie robic to wszystko co zrobione i mam plany dalszych modyfikacji juz tylko dluzsze urlopy w PL musze robic
Crenshaw kurde ja zaluje, ze SXa nie widzialem
Na cwiartke startowalem ale mi nie pyklo
witek napisał(a):Gratulację pucharkówSzkoda że nie było okazji pogadać na zlocie
Nastepnym razem

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Koci@k napisał(a):witek napisał(a):Szkoda że nie było okazji pogadać na zlocie
Okazja była tylko jej nie wykorzystałeś![]()

Koci@k napisał(a):Konrad co tu dużo mówić-ładniusia mazdaKolorek fajny I felgi pasują idealnie
![]()
Dziękuję za OES-ik![]()
Dziekiuje

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Haha
pierwszy mój zlot i trochę nie ogarniałem
Co innego jakbym może przyjechał w piątek i został też na imprezie, następnym razem będę już na całym zlocie 
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Moj byl drugi i tylko stalem, nie bralem udzialu w konkurenccjach. Tym razem nie popelnilem tego bledu
ale zostanie na imprezie obowiazkowe, w piatek tez sie dzialo wiec zaluj 
Na nastepnym bede walczyl o zloto bez wzgledu z kim bede jechal
Na nastepnym bede walczyl o zloto bez wzgledu z kim bede jechal

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
gratki mieciu gratki



-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Dzieki dzieki :d
Czemu nikogo z Lodzi nie bylo

Czemu nikogo z Lodzi nie bylo

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Majki88 był swoją BA przecież
Mi wypadła rodzinna uroczystość – ślub kuzynki. Za rezte się wypowiedzieć nie mogę, bo powodów nie znam
Ale miałem ochotę jechać... Wy się bawiliście a ja musiałem się w garniaku ganiać 

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
No Majki byl ale nikogo wiecej, a jest Was tam troche przeciez w ty Lodzi.
Taki temat mam. Zmienilem przewody WN. Byly Sentech, a teraz sa NGK. Wczesniej tez tak bylo ale nie az tak odczuwalne, mianowicie auto szarpie od dolu tok do 2500obr. Swieczki nowe, przewody nowe. Co to moze byc? Licze, ze moze to byc wina filtra paliwa, ktory sie nadaje do wymiany, a akurat mam ale pewnie tez w gre wchodzi przepustnica i krokowiec. Jak przycisnalem przy 2000obr na dwojce to dusila sie wyraznie, kaszlnela kilka razy i pojechala. podczas ruszania spod swiatel nawet mi zgasla.
Gdzie jest pies pogrzebany?

Taki temat mam. Zmienilem przewody WN. Byly Sentech, a teraz sa NGK. Wczesniej tez tak bylo ale nie az tak odczuwalne, mianowicie auto szarpie od dolu tok do 2500obr. Swieczki nowe, przewody nowe. Co to moze byc? Licze, ze moze to byc wina filtra paliwa, ktory sie nadaje do wymiany, a akurat mam ale pewnie tez w gre wchodzi przepustnica i krokowiec. Jak przycisnalem przy 2000obr na dwojce to dusila sie wyraznie, kaszlnela kilka razy i pojechala. podczas ruszania spod swiatel nawet mi zgasla.
Gdzie jest pies pogrzebany?



-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Mi podobne objawy minęły dopiero po zmianie aparatu zapłonowego, reszta w zasadzie w ciągu roku wymieniona była przy okazji albo z konieczności: nowe świece, kable, filtr paliwa, pompa paliwa. Aparat używany też dopiero drugi okazał się sprawny i od tej pory ani razu mi nie zgasła ani się nie przydusiła.
Ja te problemy mam caly czas odkad kupilem auto chyba tylko raz jest to mniej ,a raz bardziej widoczne. Zawsze bylo na przepustnice i chyba ze 3 wkladalem i bylo dobrze ale na chwile. Myslalem, ze to przewody bo dawno nie wymieniane ale jednak to nie one.
czyli co, trzeba szukać aparatu tak?
czyli co, trzeba szukać aparatu tak?

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Ok Pany, z wielkim bananem wszedlem dzisiaj do domu
Poczulem magie forum
Gdyby nie Wasze doswiadczenie bylbym w lesie bo nie przyszlo mi do glowy, ze to moze byc to co widac zreszta [po rzeczach, ktore wymienilem wyzej.
W momencie gdy Wy pisaliscie o aparacie napisal do mnie na PW trzydziecha, dla ktorego wielki uklon, z oferta nowego aparatu bo wyciagnal z auta i moze mi wyslac. No rewelacja
Dowiedzialem sie gdzie tu jest jakis szrot, pojechalem i kupilem aparat o oznaczeniu P9 ale nie pasowala jedna wtyczka. Pojechalem i znalezli aparat zaplonowy o oznaczeniu P5 czyli taki jak mialem (drugi z peknieta obudowa plastyikowa mam gratis). Zalozylem i dziala
Daaawno to auto tak nie jezdzilo o ile nigdy odkad jest w moich rekach bo zazwyczaj mowili o swiecach, przewodach, krokowcu, TPSie itd bo do tego doszly tez problemy z obrotami. Wiec oznajmiam wszem i w obec, ze wszystko tfu tfu zniknelo
Wiem, ze to mala rzecz ale jechalem z takim bananem na ryju, ze szok
5tka, 1500obr, naciskam pedal gazu i nic nie szarpie, nic sie nie dlawi, nic sie nie dzieje, po prostu przyspiesza 
Dzieki za pomoc


Gdyby nie Wasze doswiadczenie bylbym w lesie bo nie przyszlo mi do glowy, ze to moze byc to co widac zreszta [po rzeczach, ktore wymienilem wyzej.
W momencie gdy Wy pisaliscie o aparacie napisal do mnie na PW trzydziecha, dla ktorego wielki uklon, z oferta nowego aparatu bo wyciagnal z auta i moze mi wyslac. No rewelacja
Dowiedzialem sie gdzie tu jest jakis szrot, pojechalem i kupilem aparat o oznaczeniu P9 ale nie pasowala jedna wtyczka. Pojechalem i znalezli aparat zaplonowy o oznaczeniu P5 czyli taki jak mialem (drugi z peknieta obudowa plastyikowa mam gratis). Zalozylem i dziala




Daaawno to auto tak nie jezdzilo o ile nigdy odkad jest w moich rekach bo zazwyczaj mowili o swiecach, przewodach, krokowcu, TPSie itd bo do tego doszly tez problemy z obrotami. Wiec oznajmiam wszem i w obec, ze wszystko tfu tfu zniknelo
Dzieki za pomoc



-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości