Mazda 323 BG B3 '94 / LOWERED BG (str. 13 – short video)
Buda musi być obspawana i zdrowa bo tam nic nie amortyzuje i wszystkie drgania idą na budę.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen
Mazda Mx3 V6 2.5 KLde
Mazda Mx5 – 1.8 Torsen

czekamy na foto
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Tak mają lekki odcień...były naprawiane i lakierowane po stłuczce na parkingu (nieznany sprawca). Lakiernik dobierał kolor po klapce od wlewu i ona miała troche inny odcień... no i wyszedł mały błąd
Gwint to ta-technix do mx-3
Gwint to ta-technix do mx-3
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Dobrze siadła i to koło
PRO
Też zauważyłem że drzwi inny odcień mają

Też zauważyłem że drzwi inny odcień mają
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Bartg napisał(a):O wlasnie moze obalisz krazacy tutaj od zawsze mit, ze gwint od mx3 nie pasuje do BG ?
Powaznie jest taki mit? Przeciez to na tej samej plycie podlogowej
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Coś w tym micie jest bo nie pasuje
problem był z łożyskami amortyzatorów taki ze po skręceniu całości do starych poduszek łożysko nie miało odpowiedniego styku ze sprężyna i w efekcie tego sprężyna blokowała się przy skręcie a powiina się obracać..miejscami popuszczala i strzelała głośno .
Dzisiaj byłem w Krasniku u STECA i dorobili mi 2 customowe tuleje i problemów ze skrecaniem juz nie ma na szczęście...wlozyli te tuleje pod poduszkę i teraz łożysko spełnia swoje zadanie .. Pojawił się kolejny problem..na koniec po zrobieniu finalnej geometrii cala buda zaczęła wibrować przy przyspieszaniu..bez dodawania gazu nic nie telepie..dopiero przy przyspieszaniu... Jutro jeszcze mechanicy obejrzą wszystko i zobaczymy:|
Dzisiaj byłem w Krasniku u STECA i dorobili mi 2 customowe tuleje i problemów ze skrecaniem juz nie ma na szczęście...wlozyli te tuleje pod poduszkę i teraz łożysko spełnia swoje zadanie .. Pojawił się kolejny problem..na koniec po zrobieniu finalnej geometrii cala buda zaczęła wibrować przy przyspieszaniu..bez dodawania gazu nic nie telepie..dopiero przy przyspieszaniu... Jutro jeszcze mechanicy obejrzą wszystko i zobaczymy:|
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Zapomniałeś dodać jeszcze, że gwint od mx-3 nie posiada mocowań na przewody hamulcowe, także jak ktoś liczy, że będzie pasować plug&play to się przeliczy. Z drugiej strony jako że w mx-3 są zdaje się takie same poduszki, to do niej gwint też nie będzie pasować bez przeróbek (Pewnie ten kto to "projektował" nawet nie widział tego auta na oczy)
więc w sumie równie dobrze można pewnie było wziąć gwint od golfa 
- Od: 23 paź 2009, 12:34
- Posty: 117
- Skąd: Kraśnik
- Auto: 323F DiTD '99
Proszę nie dobijaj mnie...:–(
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
No może od golfa niekoniecznie, bo z tyłu nie ma mcpersonów;) faktem jest, że mazda wygląda grubo

- Od: 23 paź 2009, 12:34
- Posty: 117
- Skąd: Kraśnik
- Auto: 323F DiTD '99
Wczoraj panowie mechanicy ostrzegali mnie przed ostrą glebą..że poprzebijam poduszki i zniszczę półosie
sugerowali podnieść 2cm..ale wtedy wrócę do wysokości starego zawiasu..
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
uroki jazdy na mocnej glebie, nie bądź miękki kręć na maxa w dół i jazda low
.
jak jeszcze dasz rady włożyć lewarek pod auto to jeszcze nie ma tragedii
. Ja juz muszę kombinować żeby podnieść auto z deskami hehe
jak jeszcze dasz rady włożyć lewarek pod auto to jeszcze nie ma tragedii
Jasoon napisał(a):Wczoraj panowie mechanicy ostrzegali mnie przed ostrą glebą..że poprzebijam poduszki i zniszczę półosiesugerowali podnieść 2cm..ale wtedy wrócę do wysokości starego zawiasu..
Poduszki jak masz nowe albo w dobrym stanie to nic się nie stanie, półosie to nie, prędzej luzy na maglownicy się mogą pojawić po roku-dwóch tak jak u mnie
Odebrałem właśnie auto Jasona. Jadę bezpośrednio na złom.
Dołączy do Twojej 

- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
A myślałem że obędzie się bez problemów
Ja w przeciwieństwie do Bartg obstawiałbym że może być coś nie tak z półosiami, ponieważ mogła się zmienić ich geometria pracy... a wibracje powstają przy przyspieszaniu. Może być tak że któryś przegub lub półoś były uszkodzone a teraz po obniżeniu auta się to ujawniło...

Ja w przeciwieństwie do Bartg obstawiałbym że może być coś nie tak z półosiami, ponieważ mogła się zmienić ich geometria pracy... a wibracje powstają przy przyspieszaniu. Może być tak że któryś przegub lub półoś były uszkodzone a teraz po obniżeniu auta się to ujawniło...
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości