Mazda 323 BG 1.8 DOHC GT Line

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez blackbull » 3 lut 2017, 09:48

Póki co elektryk Mazdy nawet nie dotknął. Z dobrych wiadomości czekam na przesyłki z wiązka i podlokietnikiem☺
A żeby było czym się przemieszczać zakupiłem druga mazdew zaskakująco dobrym stanie technicznym

Dopisano 3 lut 2017, 09:51:

Oczywiście czerwona posłuży w przyszłości jako dawca <faja>
Załączniki
1486107955677486637342.jpg
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez DARO MAZDA 323 » 3 lut 2017, 10:06

ładna prosta i wygląda na zdrową :)
jak cos mam czerowne zderzaki ....
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez blackbull » 3 lut 2017, 10:23

Nie ma progów kielich ów a pod spód jeszcze nie zaglądałem
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez blackbull » 5 lut 2017, 02:00

Mazda odpaliła. Przejechala juz około stu kilometrów bez żadnych przygód. Jutro wrzucę jakieś foto spod maski.
Generalnie jestem mega zadowolony ze swapa. Jeździłem kilkoma gt ale ten motor robi robotę. <faja>
Silnik kupiony w ciemno na stacji demontażu pojazdów na odcince nie puszcza nawet dymka z wydechu.
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez Niron » 5 lut 2017, 12:37

Fajnie że przeszczep się udał i właściciel zadowolony <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2011, 19:33
Posty: 860 (1/7)
Skąd: Siemień
Auto: Ford Mondeo MK3 2.5 V6
był Xedos 9 TA KL 01r

Postprzez DARO MAZDA 323 » 5 lut 2017, 16:11

dawaj foty i co go bolało ..... brak cewki od GT ?
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez blackbull » 5 lut 2017, 20:35

Wymieniłem wiązkę i chula wszystko jest teraz z gt. Cały czas świeci się kontrolka od ładowania chociaż ładowanie jest. No i wolne obroty są na poziomie 2 tys. Czekam jeszcze na chlodnice z gt.
Załączniki
20170205_113024.jpg
Pod maską jeszcze sporo do ogarnięcia
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez DARO MAZDA 323 » 5 lut 2017, 21:07

Kontrolka od ładowania u mnie też się paliła zgasł sama po 2 dniach.
Innym powodem jest słaba masa przy budzie. Trzeba papierami oskrobac lakier i masa od skrzyni biegów odkręcić do budy oraz 2 z silnika. Wtedy problem powinien zniknąć.
VW Passat B8 2.0 TDI -190 KM DSG
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2869 (9/63)
Skąd: Wrocław
Auto: PASSAT 2.0 TDI DSG

Postprzez blackbull » 5 lut 2017, 22:35

U mnie nie chce sama zgasnać...

Dopisano 6 lut 2017, 22:08:

Walczę z obrotami i zauważyłem ze nie mam podpiętego jakiegoś wężyka tylko nie wiem co i gdzie...ktoś pomoże?
Załączniki
20170205_212603.jpg
20170206_094012.jpg
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez blackbull » 11 lut 2017, 16:17

Obroty ogarniete <faja> przyczyną był brak jednego podciśnienia. Nie miałem nigdzie wolnego przewodu wiec puścilem jeszcze jeden na trójniku od kolektora ssacego. Wpadł jeszcze podlokietnik z mx3 a w drodze jest paczka z kierownicą momo. Mazda po swapie przejechala ponad 500 km i na bagnecie dalej stan co mnie bardzo cieszy. <serduszka>
Załączniki
20170208_124942.jpg
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez mx-3lover » 11 lut 2017, 18:24

Brakuje zaślepki takiej jaka jest obok ze znaczkiem "Mitsubishi" , nie wężyka.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez blackbull » 11 lut 2017, 18:41

Po zaslepieniu nic się nie działo aczkolwiek zdaje sobie sprawę ze coś tam może być pokręcone. Obroty są około 800-900 przy czym czujnik położenia przepustnicy przekrecony jest na maksa w lewo i śruba od obrotów wkrecona do końca.
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez mx-3lover » 11 lut 2017, 19:02

Na samym początku sprawdź śrubę odbojową przepustnicy, może jest za mocno wkręcona i mimo zamknięcia przepustnicy jest ona otwarta. Potem ustaw tps i wolne obroty.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez blackbull » 11 lut 2017, 19:24

Tak też zrobiłem i to są minimalne obroty jakie udało mi się uzyskać. Zdaje sobie z tego sprawę ze coś może być pokręcone.
Jaki zalać docelowo olej? Teraz jest Orlen 10w40 semisynthetic wcześniej chyba był Mobil bo po zdjęciu pokrywy wszystko było złociste. Dodam że silnik u mnie lekko nie ma chciałbym wlać coś dobrego.
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez mx-3lover » 11 lut 2017, 19:44

Motul 10W40 pełen syntetyk, nie ma potrzeby by był z serii 300V. Valvo i inne hydrocracki omijaj.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez blackbull » 11 lut 2017, 20:06

300V nie byłby lepszy?
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez mx-3lover » 11 lut 2017, 20:20

Na pewno jest lepszy, tylko pytanie czy potrzebujesz typowo rajdowy olej. Spoon jeździł na takim ale jak startował w KJS.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez Grigori » 12 lut 2017, 21:59

Jakie dalsze plany? Kiera juz leci <oczko> cos jeszcze planujesz może swap hamulców?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2014, 13:06
Posty: 341 (3/1)
Skąd: Lublin/Czerniejów
Auto: Mazda 323 BG GLX 4WD 89r. 1.8 dohc

Postprzez blackbull » 13 lut 2017, 01:12

Przód juz z gt od Dara siedzi. co do tyłu nie wiem czy jest sens bębny dają radę a tarcze z doświadczenia wiem ze są kłopotliwe. Poza tym moje drugie bg hamuje elegancko na mniejszych tarczach wiec wydaje mi się ze doprowadzenie obecnego setupu do prrfekcji zaspokoi potrzeby. Szukam zdrowej budy bo ta nie nadaje się już do spawania. Gdyby ktoś coś wiedział to proszę o info. Dziś padła chlodnica ale pocieszający jest fakt ze Wronx13 jutro wyśle mi GieTekową.
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Postprzez blackbull » 15 lut 2017, 00:21

Z dobrych info dziś zagościła kierownica momo, nowa poduszka amortyzatora tył, nowe opony zimowe kumho 175/50/15 i została zrobiona zbieżność.
Z tych gorszych ukrecilem prawa półos. Znaczy się jest moc <glupek2>
Załączniki
20170215_111820.jpg
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2015, 16:53
Posty: 117
Skąd: Serock
Auto: 323 BG 1.8 Dohc Bp05 1995
Kawasaki Ninja ZX6R 2002r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy