MX-3 EC KL-ZE

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Capazo » 26 lut 2011, 00:24

Dokladnie tak jak xXx pisze. Ta niby sprezynka, sprzegielko to jest ten talerz z otworem na srodku i on nie jest calkiem plaski dlatego jak sie go przykreci to kasuje luz i nie puka tak.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez hopek » 26 lut 2011, 10:26

Widoczne jest jak byk dla tego co wie o co kaman :P Generalnie myślalem że to jakaś swykła spężyna a nie sprężynujaca blaszka :) Dzięki za info ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Szyna » 26 lut 2011, 12:53

hopek napisał(a): Generalnie myślalem że to jakaś swykła spężyna a nie sprężynujaca blaszka :) Dzięki za info ;)


My tez tak myśleliśmy :P Ale po telefonie do Carspeedu wszytko było już jasne :) Z tego co pamiętam nowe 100 zł na 2 walki jak kogoś interesuje ;) Na K8 wydawało się to wszystko łatwe :D Bo nie było obawy ze się coś możne jeszcze popsuć :P Tak ze KL-ZE będzie dużym wyzwaniem.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez KoKo » 26 lut 2011, 13:09

Ano, było 14,5 na ćwiare, niedługo nie będzie nic <diabełek>
Była Mazda 323F BA GT, jest Volvo S40...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2009, 14:10
Posty: 219
Skąd: Łódzkie
Auto: Volvo S40

Postprzez Capazo » 28 lut 2011, 20:52

Witam

Dzisiaj razem z Szyna wzielismy sie za kl-ze. Na poczatku wielka radosc bo po odkreceniu kolektora dolotowego okazalo sie ze zawor jest niedomkniety, ale po odkreceniu walka ssacego okazalo sie ze pekł dekielek od zabezpieczenia, a zaworu nie idzie ruszyc ani w jedna ani w druga

Obrazek

Obrazek

Obrazek

No to trzeba bylo sie zabrac za rozbieranie głowicy NIESTETY;/ no i po kolei paski, rozrzady, walki wydechowe, i mnostwo innych dupereli zeby w koncu wydrzec glowice z kl-ze. Jak zwykre problem z kolektorami wydechowymi:D:D No ale wkoncu sie udalo. Czas operacyjny to 8h. podsylam pare fotek jak wyglada Głowa i zawor:D

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Wielkie podziekowania dla Szyna Młody1921 oraz xXx

Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 28 lut 2011, 21:08 przez Capazo, łącznie edytowano 1 raz
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Szyna » 28 lut 2011, 20:56

Ten zawór o dziwo nie wygląda na pokrzywiony :P Ale to tylko tak na zdjęciu :D
Nooo roboty było co nie miara :)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez mlody1921 » 1 mar 2011, 00:02

E no powoli i zaczniesz składać K-serie :D nie taki diabeł straszny ziom nie ? dobrze że tylko tyle sie stało

kurde ty mnie nie dziękuj żałuje że mnie tam nie było przy tym kreceniu <oczy> :(
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez weede » 1 mar 2011, 01:31

zazdroszcze, ze możecie w środku tygodnia poświęcić 8h na grzebanie w aucie :D
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez Capazo » 1 mar 2011, 01:56

weede napisał(a):zazdroszcze, ze możecie w środku tygodnia poświęcić 8h na grzebanie w aucie :D


Z jednej strny fajnie, a z drugiej jak nie ma roboty to nie ma kasy;/ Chociaz wole poswiecic swoj czas na takie cos niz oddac w rece mechanikowi ktory wezmie niezla kase za to oraz bedzie krecil glowa ze to takie trudnosci sa.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez ricardo881 » 1 mar 2011, 19:48

Ucz sie ucz hehe jak i u mnie cos padnie to mechanika bd mial niedaleko hehe niech mazda wraca do zdrowia bo powli cieplo sie robi wiec trzeba bedzie sie spiknac pozdro :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2009, 11:06
Posty: 124
Skąd: Kalisz
Auto: Mx3 Powered By KL-ZE

Postprzez Adri@n » 21 mar 2011, 23:40

moze troche sie wetne w temat choc mysle ze nie ale musze zapytac :P wiec mianowicie chodzi o v6 1.8 mx3 i oczywiscie stukot ale taki delikatny na jalowym a bojawy takie ze slychac jak by delikatnie wyciszalo sie to cos przez chwilke i ponownie stuk takie falowane odglosy na jalowym. im wieksze obroty tym stabilniejszy odglos. napinacz to moze byc ? (rozrzad dopiero w zamiarach niestety :( ) czy ta panewka odwrocona ? jak panewka tzn ze co z tym zrobic ? napewno odwrocic ;) dzieki z gory za informacje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 maja 2009, 09:42
Posty: 344
Skąd: Elbląg, 3city
Auto: MX3 K8 '91 black

Postprzez Capazo » 23 mar 2011, 01:09

Adri@n napisał(a):czy ta panewka odwrocona ? jak panewka tzn ze co z tym zrobic ? napewno odwrocic ;) dzieki z gory za informacje


Gdyby panewka byla obrocona to stukot by sie nasilal wraz ze wzrostem obrotow, mozliwe ze odzywaja sie sprezynki na walkach rozrzadu, wymien rozrzad. Albo wstaw jakis filmik z pracy silnika.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez xXx » 23 mar 2011, 10:38

Adrian....


Jakby co mam piękne K8 do sprzedania za grosze :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez mlody1921 » 23 mar 2011, 15:38

Siema byq i jak fura zrobiona ?

Powoli sie robi ciepło ja sie powoli może jakoś zaczne ogarniać Konin dla mnie za wcześnie ale RYKI :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Szyna » 23 mar 2011, 17:54

"Robi" to za dużo powiedziane :P Na razie prace stoją zbierana jest kasa :D
Ale głowice już zostały oddane do splanowania i sprawdzenia. Jednak trzeba będzie przeszlifować tą prowadnice tego zaworu co był walnięty.
Tyle co ja wiem możne Capazo coś więcej doda później ;)
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez mlody1921 » 23 mar 2011, 18:21

Jak przeszlifować jak jest dziabnięta to trzeba wymienić, sprawdzić wszystkie przy okazji, i zawory też posprawdzać, ciekawe czego rozwaliło te podkładki bo sprężyny całe ??
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Szyna » 23 mar 2011, 20:25

mlody1921 napisał(a):Jak przeszlifować jak jest dziabnięta to trzeba wymienić, sprawdzić wszystkie przy okazji, i zawory też posprawdzać, ciekawe czego rozwaliło te podkładki bo sprężyny całe ??

No czy tam wymienić :P Capazo mówił ze jeszcze wszystkie uszczelniacze przy okazji wymieni. A podkładka pękła nie wiem od czego, sprężyna oczywiście cala :) Ale najlepsze to ze przy którymś jeszcze zaworze tez była pęknięta ta podkładka ale jeszcze się nie rozleciała :D A co do sprawdzania to sprawdzali szczelność głowicy i jest szczelna, a czy coś jeszcze to tez nie wiem :P
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez xXx » 24 mar 2011, 00:14

Szyna..... Takie podkładki pękają tylko i wyłącznie od wysokich obrotów, drgań które powstają przy odcince a wszyscy wiemy, że Capazior lubi sobie postrzelać <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Capazo » 24 mar 2011, 00:52

xXx napisał(a):Capazior lubi sobie postrzelać <lol>


Strzelał strzelał i wtsrzelił zawór <killer> Spokojnie mam nadzieje ze chyba niebawem wróci do zdrówka
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Szyna » 24 mar 2011, 01:03

A mówiłem żeby odcinki nie przestawiał hahaha
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3369 (90/160)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy