mlody napisał(a):Pewnie z trójramienną kierownica
Tak, dokładnie
www.mazdaspeed.pl











!! Po całym remoncie , silnik odzyskał drugą młodość , co prawda przez pierwsze 200 km nie przekraczałem 4 tyś obrotów , ale po 200 km niestety nie wytrzymałem i wcisnąłem pedał gazu do koońca , i powyżej 4 tyś to nagle silnik jakby dostał podtlenek jakiś azotu . Różnica jest diametralna w stosunku do tego co było . Niby 90 koni , ale robi robotę mazdowski silnik . Jestem jak najbardziej zadowolony . 







mlody napisał(a):Rozglądam się teraz za felgami













mlody napisał(a): Po nałożeniu i non stop szlifowaniu papierem ściernym wodnym na zmianę
mlody napisał(a):W sumie to było chyba 4 rodzaje szpachli jak dobrze pamiętam

Po co aż tyle gatunków szpachlówki . Z włóknem szklanym i uniwersalna styknie spokojnie, dla wiadomości wykańczająca jest na sam koniec po to aby praktycznie niewidoczne dziurki zakryć minimalną warstwą tej szpachlówki
Kto Ci podpowiedział o szlifowaniu szpachli na mokro??

W sklepach dużo "mądrych" rzeczy można usłyszeć....


Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości