Extra stronka – Mazda MX-6/626 GE

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Yooziu » 8 kwi 2004, 21:42

moze juz znacie,ale na mnie stronka zrobila wrazenie,szczegolnie dzial techniczny,duzo pozytecznych informacji i ciekawa-spora galeria pieknych mx -6 Polecam!!

http://members.iinet.net.au/~ple/
Obrazek
ZAPRASZAM DO SKLEPU ONLINE:

www.m-parts.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2003, 00:21
Posty: 227
Skąd: Luboń/k Poznania
Auto: Było BG B3, była BA Z5, jest NA B6 :)

Postprzez cronos2002 » 8 kwi 2004, 22:40

Super stronka – dowiedziałem sie ze silniki V6 maja regulowaną długość kanału dolotowego VRIS – coś chyba znanego z Hondy VTEC.
Oprócz tego jest tam opis jak sprawdzić kody błędów ASB i airbag-a.
Gdybym wiedział wcześniej jak sprawdzić kody błedów w ASB (a to takie proste identycznie jak sprawdzanie kodów błędów silnika – wystarczyło włożyć kabelek w inne miejsce) może nie musiał bym wymieniać całej skrzyni :(
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2011, 07:54
Posty: 82

Postprzez Smirnoff » 9 kwi 2004, 01:07

No nie zupełnie – VRIS jest to Variable Resonance Induction System, w kilku słowach – dolot o zmiennej długości.
VTEC oznacza zmienne fazy rozrządu, który to wynalazek ostatnio honda stosuje nagminnie.

A stronka spox.

Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez cronos2002 » 9 kwi 2004, 06:06

A to jeszcze lepiej – :P
Doczytałem ze ten VRIS to jest patent Porsche :)
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2011, 07:54
Posty: 82

Postprzez b2 » 9 kwi 2004, 22:42

Smirnoff napisał(a):No nie zupełnie – VRIS jest to Variable Resonance Induction System, w kilku słowach – dolot o zmiennej długości.
VTEC oznacza zmienne fazy rozrządu, który to wynalazek ostatnio honda stosuje nagminnie.

SM


coś a'la VVTI w toyotach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lut 2004, 17:33
Posty: 1100 (1/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 08 GH 2.5 Dynamic Sport

Postprzez Globy » 9 kwi 2004, 22:45

Tak. Chyba w Toyotach jest to na wyposazeniu prawie wszystkich jednostek obecnych modeli, a w Hondzie tylko tych mocniejszych.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Długi » 10 kwi 2004, 09:29

VVT Variable Valve Timing (czyli zmienne fazy rozrządu)
VRIS Variable Resonance Intake System (czyli tak naprawdę dolot o zmiennym rezonansie) chodzi o wykorzystanie zjawisk falowych do doładowania silnika
pzdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Długi » 10 kwi 2004, 10:10

jacek*** napisał(a):Super stronka – dowiedziałem sie ze silniki V6 maja regulowaną długość kanału dolotowego VRIS – coś chyba znanego z Hondy VTEC.
Oprócz tego jest tam opis jak sprawdzić kody błędów ASB i airbag-a.
Gdybym wiedział wcześniej jak sprawdzić kody błedów w ASB (a to takie proste identycznie jak sprawdzanie kodów błędów silnika – wystarczyło włożyć kabelek w inne miejsce) może nie musiał bym wymieniać całej skrzyni :(


Jeżeli masz Cronosa z CD4E to diagnostyka silnika i przekładni to jedno i to samo ten sam PCM zawiaduje Silnikiem i skrzynią
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez Paweł » 10 kwi 2004, 14:39

Ale jacek ma GF4A-EL (patrz podpis). Co prawda na naszej stronie chyba juz od dawna jest opisane jak odczytac bledy abs i asb ;).

Pozdrawiam.
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/944)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez cronos2002 » 10 kwi 2004, 16:25

żeby odczytać kody błędów ASB trzeba było włożyć drucik w inna dziurkę (za przeproszeniem) niż do sprawdzania ECU – wcześniej wiedziałem o tym że ma mrugać "check engine" a powinien mrugać podając błędy "HOLD"
A mogło być tak miło (tanio) gdybym o tym wcześniej wiedział.
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2011, 07:54
Posty: 82

Postprzez Długi » 10 kwi 2004, 21:19

tco_tm napisał(a):Ale jacek ma GF4A-EL (patrz podpis). Co prawda na naszej stronie chyba juz od dawna jest opisane jak odczytac bledy abs i asb ;).

Pozdrawiam.


Faktycznie, ma KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2003, 09:35
Posty: 452
Skąd: gorzów

Postprzez J4r0 » 28 lis 2012, 10:06

Odgrzeje kotlets sprzed 8lat :D

Jak z tymi poduszkami – gdzie znajdę opis wymrugania tego :D

ABS i silnik jest na forum, a poduchy ?
--
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 25 lis 2012, 14:51
Posty: 6
Skąd: jesteś?
Auto: Mazda 323
Motor: 2.0 DiTD
Rok: 2002

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Moderator

Moderatorzy Moto