Mazda 323 BJ

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez jaskul » 11 mar 2008, 18:21

[quote="makoshark"]jaskul wchodza nawet 17 :D bez zadnych przerobek [quote]

17 tak ale jakie opony na tym są :P
a nie miałeś przerabianych nadkoli??
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2006, 12:56
Posty: 540 (14/14)
Skąd: centrum
Auto: Była 323c BA 1,3, 323F BJ 1,5, MX-5 NA 1,6, M6 GG 1,8, CX-7 2,5, Avensis 1,8 jest C-HR Hybrid + Rav 4 Hybrid

Postprzez Mako » 11 mar 2008, 18:35

jaskul napisał(a):a nie miałeś przerabianych nadkoli??



myslalem ze mialem ale jednak nic nie bylo robione :D

a oponki to 205/40/17, ktore i tak sa troche za waskie na ta felge
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez topik » 11 mar 2008, 19:50

Haszcz napisał(a):Czesto bywasz w Szczecinie?

Raz,dwa razy w miesiącu.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez midzio » 13 mar 2008, 21:01

chłopaki mieliście kiedyś problemy z wodą w bagażniku, na początku była we wnęce na zapas,ale juz tam się nie zbiera, teraz zbiera się w bocznych kieszeniach (nie odsyłać do szukania bo pytam o BJ), wymieniłem uszczelki lamp i tam na bank nie cieknie jakieś inne typy?
nie musi być niemiecki, nie może być francuski...jest japoński
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2008, 16:31
Posty: 33
Skąd: Police
Auto: 323 F BJ 1.8 16V 2000 r.

Postprzez NBR » 13 mar 2008, 21:17

midzio tu jest o BJ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=32227
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 241#423241

swoją drogą miałem podobny problem – uszczelki przy lampach i miejsca gdzie są mocowania lamp trzeba było uszczelnić w moim przypadku :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2006, 21:46
Posty: 492
Skąd: W-Wa | Izabelin
Auto: M323F/BJ/FP

Postprzez topik » 13 mar 2008, 21:29

midzio napisał(a):jakieś inne typy?


Witam!Uszczelki kratek które są z boku za zdzerzakiem.
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez midzio » 14 mar 2008, 10:22

aby dobrać się do tych kratek muszę odkręcić zderzak czy jak to jest?
i z innej beczki, jaki tłumiczek końcowy mogę zapodac do BJ (taki ładnie grający)
nie musi być niemiecki, nie może być francuski...jest japoński
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2008, 16:31
Posty: 33
Skąd: Police
Auto: 323 F BJ 1.8 16V 2000 r.

Postprzez pzemaz » 14 mar 2008, 18:56

gerz50Witam;
jak zauważylem wiedza n/t 323f BJ w Twoim wydaniu jest spora, w związku za czym może udzielilbyś mi pomocnego info n/t:
"JAK WYCIąGNąć REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE W 323F BJ?" moja em jest z 99' ale wydaje mi się, że montowanie winno być te same. Dodam tylko, że wkręty od spodu mocujące reflekt. do plastików już usunąłem i mniemam że trzeba je – reflektory dalej "ciągnąć" w dół, aleto tylko gdybanie. Za wszelką pomoc BIG THX
pzemaz
 

Postprzez topik » 14 mar 2008, 19:44

midzio napisał(a):aby dobrać się do tych kratek muszę odkręcić zderzak czy jak to jest?


Witam!Tak, musisz odkręcić zderzak.Zobacz czy nie masz w środku w zakamarkach od strony kratek wody?
Diagnostyka komputerowa vcds: audi, vw, skoda, seat. Kołobrzeg i okolice, Świdwin i okolice.
RF2A
Kiedyś będzie M 3 może M 6
Jak raz kupisz Mazdę to już nigdy nie zamienisz jej na inną markę
Mogę polecić dobrego mechanika z Redła (okolice Świdwina i Połczyna Zdroju) oraz z Piły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 paź 2006, 15:41
Posty: 774 (0/3)
Skąd: Redło
Auto: Mazda 323F 2.0 TD (BJ) 1999r.

Postprzez midzio » 14 mar 2008, 23:14

dzięki bardzoo, jutro jak nie będzie padać biore się za robote
nie musi być niemiecki, nie może być francuski...jest japoński
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2008, 16:31
Posty: 33
Skąd: Police
Auto: 323 F BJ 1.8 16V 2000 r.

Postprzez smagur » 16 mar 2008, 00:37

pzemaz napisał(a):"JAK WYCIąGNąć REFLEKTORY PRZECIWMGIELNE W 323F BJ?"

ale po co sie tak męczysz.. dużo szybciej odkręcisz przedni zderzak... kilka śrubek i masz dostęp łatwy i przyjemny i masz pewność że nic nie połamiesz
Motocykle są wszędzie.... no i mazdy :D
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2006, 12:53
Posty: 148
Skąd: JÓZEFOSŁAW, W-WA, JELENIA GÓRA
Auto: 6-ka 2.0 Diesel 140 KM 2008 rok

Postprzez midzio » 17 mar 2008, 21:11

pamiętaj, że dieselek jest drozszy w naprawie (rozrząd itp), jak dużo jeżdzisz to ci sie opyla łykać diesla,ale jak jeżdzisz na zimnym to bierz etylinkie
nie musi być niemiecki, nie może być francuski...jest japoński
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lut 2008, 16:31
Posty: 33
Skąd: Police
Auto: 323 F BJ 1.8 16V 2000 r.

Postprzez NBR » 17 mar 2008, 23:17

Johny_be_good jest sporo użytkowników DiTD któży są z auta bardzo zadowoleni i pewnie tyle samo osób z zagazowanym BP.
Moje zdanie jest takie że jeśli chcesz oszczędnie jeździć to lepiej poszukać naprawdę zadbanego diesla i dbać o niego a na pewno będzie długo służył... jak wszystko o co się dba...

Ja wybrałem BP i od samego początku wiedziałem że nie będę Mazdy przerabiał na gaz...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 lis 2006, 21:46
Posty: 492
Skąd: W-Wa | Izabelin
Auto: M323F/BJ/FP

Postprzez niunieq » 18 mar 2008, 16:18

a ja mam 1.5 bp
+gaz oczywiście sekwencja i nie nażekam. autkiem jezdzi sie spoko.spalanie prawie identyczne a instalke założyłem za 2 kafle brc. twój wybór
niunieq
 

Postprzez Kety » 18 mar 2008, 16:48

Jestem posiadaczem DiTD. Ten silnik nie jest awaryjny, ma tylko czułe punkty na które warto zwrócić uwagę przy zakupie auta (poczytaj w poradniku diesla xANDy w dziale diesel). Jesli kupisz zadbany egzemplarz i bedziesz przestrzegal zalecen eksploatacyjnych to bedzie rozowo :D Jak dla mnie silnik dynamiczny, elastyczny i ekonomiczny. Przy jeździe pół na pół trasa miasto, pali mi 5,5l ropy. Jedyny minus to specyficzny klekot ;p do którego można się przyzwyczaić :D
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 11:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez Mako » 19 mar 2008, 11:19

teraz pytanie z innej beczki.

Jako ze planuje zrobic swap na inny silnik (FS lub ew. FP) chcialem zobaczyc ile Nm w koncu ma moj maly ZL, i co stwierdzilem?? ze na dwoch stronach sa dwa rozne wyniki. Z naszej strony klubowej wyczytalem ze jest 105 Nm przy 4 tys obr
Obrazek

natomiast na stronie poswieconej naszemu modelowi http://www.protage323.com jest juz 132 Nm przy 4 tys obr

Obrazek

z czego moga wynikac te roznice??

sprawdzilem dla porownania silnik FP na obu stronach i dane sa w nich takie same
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Haszcz » 19 mar 2008, 13:10

na stronie jest blad 105 nm jest dla 1.3, 132 nm powinno byc
Pozdro
Haszczu

car history:
2005-2007 --> 323F BA 1.5 '98
2007-.... --> 323F BJ 2.0 Sportive '01
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2005, 11:00
Posty: 263
Skąd: Szczecin
Auto: 323F BJ 2.0 Sportive '01
Mazda 3 BK'06 1.6 CITD

Postprzez Mako » 19 mar 2008, 13:20

ok, dzieki, cos mi nie pasowalo. powiedz mi jak wyglada eksploatacja tego Twojego silniczka?? ile pochlania paliwa przy normalnej jezdzie
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Kety » 19 mar 2008, 22:55

lukaszp napisał(a):Troszkę klekocze ten silnik ale jest ok

Heja, dziś wyregulowałem zawory i klekot znacznie ucichł :D jeszcze tylko te nieszczęsne poduszki pod silnikiem i będzie idealnie :D
Poprzednio: Mazda 323f BJ 2.0 DiTD 90hk 99r
Mazda 626 GW 2.0 DiTD 101hk 2000r
Czarny Fiat Punto I 1,1 SPI, LPG, 55KM :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2007, 11:29
Posty: 290
Skąd: zachodnia Norwegia
Auto: Mazda 6 GY 2.0 MZR-CD 121hp 02r 298kkm
Peugeot 407 SW 1.6 Hdi
Citroen Saxo Electrique 03

Postprzez kit666 » 23 mar 2008, 12:55

witam,
juz od dluzszego czasu szukam fajnej 323 Ditd ale nie za bardzo moge znalezc. Jade kawal drogi i okazuje sie ze mnostwo usterek, nie ciekawy stan itd.
Natomiast trafiaja sie fajne egzemlarze benzynowe 1,6 zaczalem sie wiec zastanawiac czy warto ?
Czy to jest silnik oryginalny Mazdy czy jakis Fordowski i ile pali, czy ma ktos moze taki model ?
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2008, 21:20
Posty: 47 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Toyota Avensis 2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Moto