Domowy tuning Mazdy 323F BG GT – kompresor str. 11

Postprzez jackkpl » 12 kwi 2010, 14:27

A tu jest krotki filmik z przyspieszenia na 2-ce. SZalu nie ma, w zasadzie bardzo podobnie jak wybebeszone N/A na benzynie:

http://www.youtube.com/watch?v=9zkojh1Y-0k
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez mlody1921 » 12 kwi 2010, 23:30

spokojnie spokojnie nie od razu Rzym zbudowano , szał sie zacznie na 0,4 – 0,5 bara :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez pinky » 13 kwi 2010, 17:29

Bardzo fajny projekt zaczyna się robić :D Oby tak dalej :D
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez radekkm » 19 kwi 2010, 21:44

nie pasujesz do forum bo dekiel niepomalowany :P
gratuluje zapalu <uklon>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez jackkpl » 21 kwi 2010, 00:24

Dzis zabralem sie za wymiane wtryskow. Chcialem juz na benzynie wystroic ladnie,zeby sobie spokojnie w trasie pojechac. Niestety dolne uszczelki wtryskow (te miedzy wtryskiem a glowica) sa juz tak twarde, ze wygladaja jak plastik. Po wlozeniu nowych wtryskow [tiiit] mi tam powietrze. Moze przed weekendem zdaze jeszcze to naprawic, to wrzuce jakies filmiki itp :).

P.S ocenzurowane slowo to z a p i e r d z i e l a – kto wsadzil tego kata na nasze forum ? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez pinky » 21 kwi 2010, 06:28

Seryjne 250 na co zamieniasz??
ex MSP
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 mar 2005, 17:11
Posty: 1572 (0/1)
Skąd: Wwa
Auto: FD3S, SE3P, NC1

Postprzez Pit » 21 kwi 2010, 07:03

jackkpl napisał(a):P.S ocenzurowane slowo to z a p i e r d z i e l a – kto wsadzil tego kata na nasze forum ? ;)

Nasz elektroniczny strażnik moralności jest nieubłagany ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez jackkpl » 21 kwi 2010, 08:36

pinky napisał(a):Seryjne 250 na co zamieniasz??



Wtryski z piwa GTX-a. Seryjnie sa chyba 240, te z GTX-a sa 360.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez Fiveopac » 21 kwi 2010, 15:55

No prosze cos ciekawego sie pojaiwlo a ja nie zauwazylem :D Gratki, jeden z pierwszych wyjców na forum ;) wrzuc wiecej fotek z montażu :)
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez jackkpl » 21 kwi 2010, 16:06

Fiveopac napisał(a):No prosze cos ciekawego sie pojaiwlo a ja nie zauwazylem :D Gratki, jeden z pierwszych wyjców na forum ;) wrzuc wiecej fotek z montażu :)



Napisz, jakie fotki Cie interesuja, to cos dopstrykam. Z aktualnego montazu mam 0 fotek. Montowalem kompresor z pomocnikiem – on zrobil caly dolot (flansze do kompresora, poprowadzenie rur, przerobka "downpipu" zeby wszystko weszlo), a ja mialem juz przygotowana cala koncepcje (co gdzie wejdzie) , wlasnorecznie wyspawane mocowanie kompresora, mase kolanek, ic, dv, obejmy itp. Caly montaz dwom osobom zajal moze z 6-8h. Fotek niestety zadnych nie robilem, bo w zasadzie nie ma sie czym chwalic. Auto stalo na kobylkach, mialo zdjety zderzak i bylo drutowane az do skutku ;).
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez jackkpl » 28 kwi 2010, 09:13

Wczoraj uruchomilem mazde z wiekszym doladowaniem. Kolko na kompresorze 59mm (na kole pasowym 110-115mm , dokladnie nie wiem). Do 3 tys jest 0.6 bara, pozniej zaczyna sie slizgac pasek – piszczy i boost spada. Generalnie czuc,ze z dolu sie juz dobrze zbiera,ale znowu gora marna. Poniewaz pasek opasa tylko 1/4 obwodu kolka, bede musial zamontowac dodatkowa rolke i poprowadzic pasek jak najwiecej po kole pasowym kompresora – oby w ten weekend sie to udalo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez lukster » 28 kwi 2010, 09:49

Krzesaj krzesaj, 200 musi pęknąć ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez jackkpl » 28 kwi 2010, 10:03

Widzac jak to wszystko idzie, to powoli zaczynam obnizac sobie pulap ;). 200 to bylby piekny wynik, ale pewnie przyjdzie mi jeszcze zrobic pare zmian, zanim to nastanie. Wydaje mi sie,ze przy takim booscie duzy FMIC to podstawa (mam taki maly z calibry 2.0 turbo, okolo 25x15x6cm). Podlacze termistor w dolot to bede wiedzial, na czym stoje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez barren » 18 maja 2010, 09:59

a nie doczytałem nigdzie jakiego kompresora użyłeś – możesz podać takie info :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez jackkpl » 18 maja 2010, 10:14

M62 od merca slk 230 – ten maly kompresor ze sprzeglem elektromagnetycznym.

Na dzien dzisiejszy jezdze na seryjnym kolku i boost 0.2 -0.3 bara. Niestety to co juz czekalo na wysypanie wlasnie sie wysypalo – slizga sie sprzeglo :). Bedzie trzeba wymienic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez piwo » 21 maja 2010, 15:46

z okazji zblizajacego sie lata i ze ostatnio mi sie powodzi :) postanowilem ci Jacus zrobic prezencik.na przydroznym zlomie znalazlem koleczko do napedzania kompresorka o wiekszej srednicy.powinienes byc zadowolniony i mnie pokochac :)
takie oto:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Ostatnio edytowano 21 maja 2010, 16:29 przez piwo, łącznie edytowano 5 razy
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez lukster » 21 maja 2010, 15:54

na większym kółku mniej mu dmuchnie :D po co mu takie ?
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez piwo » 21 maja 2010, 16:06

no jakto po co
zeby jego dziewczyna nie musiala lusterka nosic :)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez jackkpl » 21 maja 2010, 16:08

lukster napisał(a):na większym kółku mniej mu dmuchnie :D po co mu takie ?



Mialbys racje, gdyby to bylo kolko na kompresor, a nie na wal korbowy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 mar 2007, 21:04
Posty: 748 (2/9)
Skąd: Gdańsk
Auto: RX8

Postprzez lukster » 21 maja 2010, 17:31

skoro na wał to się zgadza ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje