Mazda6 GL Skyactiv G '17 165KM – Szara Eminencja – serwis 2022
Obecnie nadal pozostaje wierny marce Brembo, ale jeśli i te zawiodą pomyślę nad zmianą upodobań
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
I tak niewiele się dzieje, kilometry (mile) lecą jak szalone. Auto świetnie się zachowuje, żadnych zastrzeżeń Nowe klocki zrobiły robotę, tarcze się odpowiednio dotarły, więc przetrzymają może kolejny sezon. Oryginalny (obecnie ponad 6-letni) aku ciągle działa, czasem nawet I-Stop się załączy Choć wolałem gdy się nie załączał
Niestety nadmiar pracy nie pozwolił mi usunąć ustarki składanego lusteka kierowcy, ale co tam – zrobi się przy kolejnej okazji
Następny ktok w modach to ingerencja w softa mazdy – trzeba dodać jej nieco kucy, choć bardziej chyba zmiana będzie dotyczyć ekonomii jazdy – większy but na światłach i mniejsza konsumcja paliwa jednocześnie; więc zbieram kiesznkowe
Ponadto z nowości, wymieniłem kolejne "tanie" wycieraczki szyb... chciałem qwa zaoszczędzić i wieka z tego wyszła. Gumy skakały po szybie, piszczały jak diabli, więc je wyp...łem do kosza, a na ich miejsce wpadły niemieckie Heyner-y
Niestety nadmiar pracy nie pozwolił mi usunąć ustarki składanego lusteka kierowcy, ale co tam – zrobi się przy kolejnej okazji
Następny ktok w modach to ingerencja w softa mazdy – trzeba dodać jej nieco kucy, choć bardziej chyba zmiana będzie dotyczyć ekonomii jazdy – większy but na światłach i mniejsza konsumcja paliwa jednocześnie; więc zbieram kiesznkowe
Ponadto z nowości, wymieniłem kolejne "tanie" wycieraczki szyb... chciałem qwa zaoszczędzić i wieka z tego wyszła. Gumy skakały po szybie, piszczały jak diabli, więc je wyp...łem do kosza, a na ich miejsce wpadły niemieckie Heyner-y
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
I-stopa można łatwo zdeaktywować na stałe forscanem. Co prawda nie ma tego w przewodniku TUTAJ, ale wystarczy pobrać plik excela i wyszukać tam istop, potem postępować wg przewodnika.
Moje aku skończyło już 8 lat i jeszcze żyje, więc przez kryzys światowy może jeszcze przejeździsz na swoim
Nieśmiało wspomnę, że ze swoich oficjalnych 165km (coś pewnie lekko pod 180km w rzeczywistości) wiele nie wyciśniesz i wg mnie szkoda na to kasy, bo różnicy nie odczujesz.
Moje aku skończyło już 8 lat i jeszcze żyje, więc przez kryzys światowy może jeszcze przejeździsz na swoim
Nieśmiało wspomnę, że ze swoich oficjalnych 165km (coś pewnie lekko pod 180km w rzeczywistości) wiele nie wyciśniesz i wg mnie szkoda na to kasy, bo różnicy nie odczujesz.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3019 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
a ile pali Tobie 6stka ze tak zle? u ans w mazdzie 3 sedan spalanie srednio utrzymuje sie od paru lat na poziomie 8,3l. czyli dla ciezszej 6stki wszystko ponizej 8,5-9 litrow srednio z dlugiego dystansu to bardzo dobry wynik bedzie.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
darrecki napisał(a):maestro81 napisał(a):Nie o kuce chodzi tylko o zuycie paliwa
Za ciężkie buty masz i tyle.
Darku, to swoją drogą
piwo napisał(a):a ile pali Tobie 6stka ze tak zle? u ans w mazdzie 3 sedan spalanie srednio utrzymuje sie od paru lat na poziomie 8,3l. czyli dla ciezszej 6stki wszystko ponizej 8,5-9 litrow srednio z dlugiego dystansu to bardzo dobry wynik bedzie.
Jak narazie 7.07 Ale może być lepiej Poza tym chcę, żeby nieco więcej mocy dostawał w niższych partiach obrotów. Jak zauważyliście, i słusznie, auto jest stosunkowo ciężkie i przy 2k – 2,5k obrotów niewiele się dzieje, nawet jak wdeptasz pedał gazu w podłogę Jeśli remap się nie sprawdzi zawsze można wrócić do oryginału
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Oczywisvie ze sie nie sprawdxi jesli oczekujesz lepszego dolu. Do 4000obrotow nie ma praktycznie roznicy. Remap jest dla ludzi ktorxy wykorzystuja jak ja zakres 4000-6000 obrotow silnika czesto i chetnie. Jak chcesz lepszego dolu musisz wymienic kolektor wydechowy https://disi-tune.pl/
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
To chyba DISItune nie wie co robi bo dół przy Stage 1 też się poprawia o czym wspomina w swoich postach.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Zrobić u Disi, a u jakiegoś "tunera" w UK to jednak jest różnica. Jeden specjalizuje się w Mazdach, a Ci tutaj to pewnie żadnej nie robili (czyli indywidualnie stroili) co najwyżej wgrywali gotowca (czytaj odblokowanie 120 na 165km).
Mariusz w swojej 6 ma 165km w standardzie, więc żaden gotowiec mu nie pomoże.
Mariusz w swojej 6 ma 165km w standardzie, więc żaden gotowiec mu nie pomoże.
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3019 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Dokładnie, dlatego tuning box w moim przypadku na niewiele by się zdał. Mam zamiar skorzystać z firmy, którą sprawdził już Wojtek. Zgrywam i wysyłam do firmy tuningowej moją aktualną mapę z mojej M6; oni ją sprawdzają i modyfikują w interesujących mnie zakresach i moda nowej mapy dają do wgrania do M6. Potem mam 30 dni na weryfikację i ewentualne poprawki. Wiem, że nie dodam kucy, ale mogę poprawić dostępność max mocy w niższych zakresach obrotowych silnika. Niby niewiele a podobno robi różnicę. Jak opcja się nie sprawdzi biorę zwrotkę kasy, wgrywam ori mapę i szukam innego wyjścia do osiągnięcia zamierzonego celu.
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Czyli dokładnie to, co pisałem – wgranie gotowca bez sprawdzenia aktualnych i przyszłych osiągów auta. Kasa w błoto.
Wojtek to ma turbo pierdziawke, tam na byle gotowcu różnicę będzie czuć. W wolnossącym bez hamowni i żmudnych modyfikacji zapłonu nic nie osiągniesz. Twoja 6 nie jest sztucznie zdławiona jak chociażby 3 Adama, oni nic innego gotowcem zaoferować nie mogą. Jeśli twierdzą, że mogą – kłamią.
Poczytaj: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 5&t=168781
Wojtek to ma turbo pierdziawke, tam na byle gotowcu różnicę będzie czuć. W wolnossącym bez hamowni i żmudnych modyfikacji zapłonu nic nie osiągniesz. Twoja 6 nie jest sztucznie zdławiona jak chociażby 3 Adama, oni nic innego gotowcem zaoferować nie mogą. Jeśli twierdzą, że mogą – kłamią.
Poczytaj: https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 5&t=168781
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3019 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
A może tak...
-->zlot na koniec sezonu 2022<--
Zainteresowanie zjazdem przeszło moje najśmielsze oczekiwania Będzie się działo
A dziś moja M6 dostała porządną kąpiel na ręcznej myjni, więc świeci się jak psu jajka
... taka sytuacja...
-->zlot na koniec sezonu 2022<--
Zainteresowanie zjazdem przeszło moje najśmielsze oczekiwania Będzie się działo
A dziś moja M6 dostała porządną kąpiel na ręcznej myjni, więc świeci się jak psu jajka
... taka sytuacja...
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Ostatni spot w tym roku już za nami Darrecki w końcu sprawił fotorelację więc wrzucam linka i
-->TUTAJ<-- dla potomnych (ostatni post na stronie)
-->TUTAJ<-- dla potomnych (ostatni post na stronie)
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Ostatnio niewiele się dzieje. Mazda jeździ, nabija kolejne mile, brak oznak problemów.... poza jednym Dmuchawa w kabinie piszczy metalicznym pogłosem od jakiegoś czasu. Pewnie łożysko się wysypało albo wystarczy nieco przesmarowania. Czas się wziąć za składane lustarka i również posmarować tam i indziej żeby w końcu składały się jak należy I przydałby się jakiś patent na zaczernienie styropianu za przednim grilem bo wieje bielą
Za to dziś wjechały nowe podnośniki maski – stare wysypały się na amen
Dołożyłem też uszczelki przedniej maski żeby zachować odrobinę czystości a tam syyyyyffff jak diabli Już chyba czyściej było bez tych uszczelek
Za to dziś wjechały nowe podnośniki maski – stare wysypały się na amen
Dołożyłem też uszczelki przedniej maski żeby zachować odrobinę czystości a tam syyyyyffff jak diabli Już chyba czyściej było bez tych uszczelek
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Na ten styropian to chyba tylko jakiś czarny materiał nakleić, bo inaczej to będzie złazić.
W Skyactiv mamy o tyle fajnie, że dmuchawę w miarę łatwo wyjąć, więc do roboty. Zająć się czymś konkretnym, a nie przyklejaniem uszczelek
W Skyactiv mamy o tyle fajnie, że dmuchawę w miarę łatwo wyjąć, więc do roboty. Zająć się czymś konkretnym, a nie przyklejaniem uszczelek
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3019 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
darrecki napisał(a):Na ten styropian to chyba tylko jakiś czarny materiał nakleić, bo inaczej to będzie złazić.
To już zauważyłem
darrecki napisał(a):W Skyactiv mamy o tyle fajnie, że dmuchawę w miarę łatwo wyjąć, więc do roboty.
Rozumiem, że to gdzieś (za) między konsolą środkową a schowkiem
darrecki napisał(a): Zająć się czymś konkretnym, a nie przyklejaniem uszczelek
Te uszczelki to lipa; mało tego, że to odłazi niemal wszędzie to jeszcze syf pod maską większy niż bez nich
A na marginesie – konkretnie to się robotą teraz zajmuję, overy trzaskam i już jak małe zombi się czuję Ale jak kasiorka na konto wpada to się micha cieszy W końcu za coś mody trza robić
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1297 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
maestro81 napisał(a):darrecki napisał(a):W Skyactiv mamy o tyle fajnie, że dmuchawę w miarę łatwo wyjąć, więc do roboty.
Rozumiem, że to gdzieś (za) między konsolą środkową a schowkiem
Za schowkiem, wystarczy go zdjąć, odkręcić parę śrubek, odczepić wiązki i wyjąć całą dmuchawę. W 2/3/6 detale trochę się różnią, ale ogólny zarys identyczny
- Od: 14 cze 2006, 01:01
- Posty: 3019 (41/152)
- Skąd: UK - Worcs, PL - Rzeszow
- Auto: 1. Mazda 3 BM Skyactiv-D
2. Mazda 2 DJ Skyactiv-G
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość