Mazda6 GG L8 '06 Gwint TEIN / 18" / Keskin & Rex / Brilliant Carbon Grey by Kamal
Dokładnie, ale powiem Wam szczerze nie spodziewałem się ale mi się podoba, całkiem nieźle to wygląda, nie jest to co prawda tak jak u Mariusza, ale u mnie by chyba nie siadł taki kolor. Póki co tylko umyte, mam problem z jedną felga, nie chce się domyć, próbowalem softa99, ADBL i Tenzi. Felgi leżały prawie dwa lata nieużywane i nikt odpowiednio o nie nie zadbał, jutro spróbuje benzyny ekstrakcyjnej, a jak nie da rady to chyba zostanie rozpuszczalnik. Keskiny natomiast zostały umyte, wytarte do sucha, zabezpieczone nowa powłoką i schowane do kejsa, czekają na lato:)
I znowu te RX-y
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
hejka:)
Ostatnio ciężko z czasem, a działo się sporo, na dniach wrzucę kilka zdjęć:)
W skrócie:
Udało mi się kupić drugie felgi na zime... i znowu te Rexy, tym razem całe po regeneracji, malowane proszkowo, wypalane w piecu. Dostały powłokę ceramiczną i w zasadzie skompletowałem zimowy set: Rexy + opona 225/40/18 + nakrętki red Epman, chyba ładnie to wyszło:) noo kompletuje jeszcze brake kit z MPS, póki co mam sam tył. Ten pierwszy komplet pójdzie do regeneracji na jakiś fajny kolor, jak mi się spodoba to może będą dwa komplety na lato:D
W międzyczasie wymieniłem żarówki z przodu na coś lepszego niż te ze stacji: wleciały 4x Osram H1 Cool Blue Intense, 2x Osram W5W Cool Blue Intense.
Pojechałem na podnośnik, coś mi stuka pod maską, myślałem, że to zawieszenie ale jak się okazało jest w stanie niemal idealnym, za stuk odpowiada prawdopodobnie maglownica albo krzyżak, wezmę się za to po nowym roku:)
Wleciały też owiewki Heko, wosk Fusso12 na zimę, zamówiłem grill za japonii (grill będzie a pakietu nadal brak) i pewnie kilka innych drobnostek, zdjęcia na dniach:)
I na koniec najlepsze:D Nie uwierzycie jaką głupotę zrobiłem.... póki co się nie przyznam i podpiszmy to zdjęcie: masa wrogiem przyśpieszenia:D na szczęście już wszystko doprowadzone do stanu przed "godziną zero".
Ostatnio ciężko z czasem, a działo się sporo, na dniach wrzucę kilka zdjęć:)
W skrócie:
Udało mi się kupić drugie felgi na zime... i znowu te Rexy, tym razem całe po regeneracji, malowane proszkowo, wypalane w piecu. Dostały powłokę ceramiczną i w zasadzie skompletowałem zimowy set: Rexy + opona 225/40/18 + nakrętki red Epman, chyba ładnie to wyszło:) noo kompletuje jeszcze brake kit z MPS, póki co mam sam tył. Ten pierwszy komplet pójdzie do regeneracji na jakiś fajny kolor, jak mi się spodoba to może będą dwa komplety na lato:D
W międzyczasie wymieniłem żarówki z przodu na coś lepszego niż te ze stacji: wleciały 4x Osram H1 Cool Blue Intense, 2x Osram W5W Cool Blue Intense.
Pojechałem na podnośnik, coś mi stuka pod maską, myślałem, że to zawieszenie ale jak się okazało jest w stanie niemal idealnym, za stuk odpowiada prawdopodobnie maglownica albo krzyżak, wezmę się za to po nowym roku:)
Wleciały też owiewki Heko, wosk Fusso12 na zimę, zamówiłem grill za japonii (grill będzie a pakietu nadal brak) i pewnie kilka innych drobnostek, zdjęcia na dniach:)
I na koniec najlepsze:D Nie uwierzycie jaką głupotę zrobiłem.... póki co się nie przyznam i podpiszmy to zdjęcie: masa wrogiem przyśpieszenia:D na szczęście już wszystko doprowadzone do stanu przed "godziną zero".
Ciekawe jak ten pakiet będzie wyglądał w tym kolorze nadwozia
P.S Płetwy zakładasz do tego zderzaka ?
P.S Płetwy zakładasz do tego zderzaka ?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Właśnie nie wiem czy mam pecha i nie umiem szukać ale nigdy nie widziałem AERO na kolorze 32G:D płetwy tak ale chyba ciut skromniejsze, podoba mi się Maxton, ale drogo, będzie coś w tym stylu, przednia to jeszcze zagadka, jak się uda i to spasuje to dwie szóstki z tego działu będę miały nowy "pług" xD bardzo dużo zależy od tego czy auto pójdzie niżej, obecna dokładna jest długa, do podziemnego garażu wjezdzam tyłem bo przodem zahaczam za każdym razem i juz mam pęknięcie. Jeśli wleci gwint to może skończyć się na EZ lipie bo wszystko co twarde to połamie:D Generalnie polecam z całego serca szukać części w Japonii, Stanach czy Rosji. Nie ma problemu żeby to ściągnąć jak kiedyś i nie kosztuje krocie, najbardziej boli czekanie 3-4msc od spakowania kontenera. Widzieliscie kiedyś GG z fabrycznymi kierunkami w lusterkach? A no są takie, dam znać jak przyjdą:)
Zderzak przód i progi pojechały do speca od plastików, zaspawa mi dziury po spryskiwaczach, zaspawa miejsce po tablicy co by tony szpachli nie kłaść i mam nadzieje dorobi jeden zaczep do progów bo został urwany przy demontażu z poprzedniej. Jak się uda to w przyszłym miesiącu lakiernik i zakładam:)
Zderzak przód i progi pojechały do speca od plastików, zaspawa mi dziury po spryskiwaczach, zaspawa miejsce po tablicy co by tony szpachli nie kłaść i mam nadzieje dorobi jeden zaczep do progów bo został urwany przy demontażu z poprzedniej. Jak się uda to w przyszłym miesiącu lakiernik i zakładam:)
Ostatnio edytowano 17 sty 2020, 21:34 przez xKamal, łącznie edytowano 1 raz
Ja też nie widziałem, dlatego jestem ciekawyxKamal napisał(a):nigdy nie widziałem AERO na kolorze 32G
Widziałem, na ali mi się podoba, coś koło 500 zł to kosztowało,xKamal napisał(a):Widzieliscie kiedyś GG z fabrycznymi kierunkami w lusterkach?
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Możesz powiedzieć np części z Japonii oprócz ceny z aukcji jakie koszty są ściągnięcia tego do Pl po opłaceniu wszystkiego mam stronę i oglądam czasami co tam mają ciekawego ale raz trochę strach a dwa właśnie ten czas o którym piszesz...
Im wolniej jedziesz, tym dłużej Cię widza
- Od: 18 cze 2017, 21:26
- Posty: 790 (14/12)
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda6 GH 2.0
Japonia działa na zasadzie aukcji kup teraz i licytacji, 50/50 jak Nasze allegro. Czasem idzie cos wylicytować tanio i kupujesz za grosze:) ja oczywiście sam tego nie ściagam, bo tak musisz odebrać przesyłkę na miejscu w Japonii, następnie mieć kontener i do niego dostarczyć paczkę, potem trzeba załatwić kwity tak żeby ten kontener zapakowali na łódkę, ona sobie płynie do Europy, często zahaczając wczesniej o inny port. Szansa 1/10 ze płynie do Gdyni, większość trafia do Niemiec, tam trzeba ja odebrać ( ją – duże słowo, cały kontener i gdzieś w nim Nasz przedmiot) i dalej nadać do Polski i jeszcze cała logistyka tutaj, tir – dostawa – rozpakowanie – nadanie do klienta końcowego – Ciebie....życie jest na to za krótkie. Jeśli chodzi o firmy, które zajmują się ściąganiem tego, przelicznik jest prosty: cena przedmiotu w jenach * 0,037*2 = cena w złotówkach jaką przelewasz przedpłatą i to jest kwota juz z marzą pośrednika. Przykładowo, mój znajomy z pół roku temu szukał felg do Eclipsa – piękne Worki przyszły za 1200zł gdzie wartość takich felg w Polsce to ok 3,5-4k o ile wogóle znajdziesz. Większość felg jest do regeneracji, zderzaki i elementy karoserii to loteria lepiej podpytywac o więcej zdjec, i znowu znajomy ściagał kompletny pakiet w laminacie do IS200 i też przyszło cacy. Też nie jestem expertem, ale lubię sobie poszukać coś fajnego a takich rzeczy jest tam mnóstwo prawdziwa skarbnica części o które ciężko lub nie są dostępne w Europie.Jeżeli chodzi o sam czas to wśród moich znajomych nigdy nic nie przyszło szybciej jak 3msc, najdłużej 6,5 msc. Wszystko zależy od tego jak szybko pośrednik skompletuje kontener, żeby nie płacić za transport powietrza:)
Szybka relacja z ostatnich dni:)
Czas mija i za Nami już prawie 50k razem <3
W końcu udało mi się ustalić co było przyczyną tego stuku. Przegub wewnętrzny, lekki luz był dlatego wymieniłem na nowy przegub i łożysko przy łapie. Było trochę zachodu bo jak się okazało na mój przegub wewnętrzny ręce rozłożyło m.in. InterCars i ASO. Przegub jaki był zainstalowany fabrycznie nie figurował w żadnych katalogach, dobrałem taki jaki zaproponowało ASO, inny konstrukcyjnie ale zasada działania taka sama – finalnie nic nie stuka i śmiga jak należy.
Przy okazji rozbierania, postanowiłem wymienić klosze lamp, prawy klosz był mega zniszczony od środka, a od kilku miesięcy czekały nowe. Teraz mam jakość 4K, na dniach wrzucę fotkę efektu po wymianie.
W międzyczasie gdzieś ustrzelili mnie i Andrzeja na jakimś lokalnym spocie:
Co do pakietu, miejsce na tablice rejestracyjną zostało zaspawane ale zostawiłem na kolejne poprawki bo nie wyglądało to tak ładnie jak chciałem, odbiór w sobotę. W weekend siadam do drugiego kompletu rexów, zamówiony podkład i baza – będzie silver candy z delikatnym brokatem, zapewne i tak na sprzedaż . Umówiony lakiernik także jeszcze chwila i nareszcie wleci długo wyczekiwane AERO, musze jeszcze zmajstrować 2 zaczepy do prawego progu, dopiero teraz zauważyłem, że są pęknięte...tak to jest jak się nie patrzy, przeglądam fb i olx w poszukiwaniu jakiejś zbitki, wystarczy dosłownie kawałek tylnej części lub same zaczepy żeby można było pospawać:)
Projekt można powiedzieć zimuje, dużo załatwiam, dużo kombinuje, żeby na wiosnę wyjechało już w pełnej krasie. Może też uda się indywidualne tablice założyć, ale tutaj monitoruje sytuacje prawną bo coś ma się zmieniać w tej kwestii.
Czas mija i za Nami już prawie 50k razem <3
W końcu udało mi się ustalić co było przyczyną tego stuku. Przegub wewnętrzny, lekki luz był dlatego wymieniłem na nowy przegub i łożysko przy łapie. Było trochę zachodu bo jak się okazało na mój przegub wewnętrzny ręce rozłożyło m.in. InterCars i ASO. Przegub jaki był zainstalowany fabrycznie nie figurował w żadnych katalogach, dobrałem taki jaki zaproponowało ASO, inny konstrukcyjnie ale zasada działania taka sama – finalnie nic nie stuka i śmiga jak należy.
Przy okazji rozbierania, postanowiłem wymienić klosze lamp, prawy klosz był mega zniszczony od środka, a od kilku miesięcy czekały nowe. Teraz mam jakość 4K, na dniach wrzucę fotkę efektu po wymianie.
W międzyczasie gdzieś ustrzelili mnie i Andrzeja na jakimś lokalnym spocie:
Co do pakietu, miejsce na tablice rejestracyjną zostało zaspawane ale zostawiłem na kolejne poprawki bo nie wyglądało to tak ładnie jak chciałem, odbiór w sobotę. W weekend siadam do drugiego kompletu rexów, zamówiony podkład i baza – będzie silver candy z delikatnym brokatem, zapewne i tak na sprzedaż . Umówiony lakiernik także jeszcze chwila i nareszcie wleci długo wyczekiwane AERO, musze jeszcze zmajstrować 2 zaczepy do prawego progu, dopiero teraz zauważyłem, że są pęknięte...tak to jest jak się nie patrzy, przeglądam fb i olx w poszukiwaniu jakiejś zbitki, wystarczy dosłownie kawałek tylnej części lub same zaczepy żeby można było pospawać:)
Projekt można powiedzieć zimuje, dużo załatwiam, dużo kombinuje, żeby na wiosnę wyjechało już w pełnej krasie. Może też uda się indywidualne tablice założyć, ale tutaj monitoruje sytuacje prawną bo coś ma się zmieniać w tej kwestii.
Super Chciałem w swojej zamontować gwint, niestety bez Air Ride w moim przypadku nie da rady
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości