Duże spalanie 2.0 fs
1, 2
Powitać,może ktoś podpowie co dalej powymieniać 626 ge spala 13L pb w miescie czy lato/zima bez różnicy,spokojna jazda do max 3tyś
wymieniłem:
Świece +przewody
filtr powietrza
sonde lambda(uniwersalna) może tu leży problem
wymieniłem:
Świece +przewody
filtr powietrza
sonde lambda(uniwersalna) może tu leży problem
przeczyściłem jeszcze przepływke i przepustnicę,zobaczymy ile teraz spali
Ja to bym na sondę stawiał, z resztą już kiedyś rozmawialiśmy na ten temat
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
sonda wymieniona tyle ze na uniwersalna,jeszcze zauważyłem dziś ze nie równo spada z obrotów
https://www.youtube.com/watch?v=aHV3THEdDCM
https://www.youtube.com/watch?v=aHV3THEdDCM
a ile byś chciał żeby spalała
na to ma wpływ mnóstwo czynników, na tym samym odcinku możesz zanotowac różne wartości za każdym razem
wpływ między innymi ma:
-opony
-lambda
– jakość paliwa
– stan silnika (przebieg, układ zapłonowy, olej, ciśnienie na cylindrach)
-styl jazdy
-ilość osób
-temperatura
– z klimą czy bez
– itp itd
na to ma wpływ mnóstwo czynników, na tym samym odcinku możesz zanotowac różne wartości za każdym razem
wpływ między innymi ma:
-opony
-lambda
– jakość paliwa
– stan silnika (przebieg, układ zapłonowy, olej, ciśnienie na cylindrach)
-styl jazdy
-ilość osób
-temperatura
– z klimą czy bez
– itp itd
mysle ze w 10l powinno sie zmiescic przy spokojnej jezdzie,a 13l to juz przy dynamicznej
-opony -powiedzmy ze jak w serii rozm.
-lambda -wymieniona
– jakość paliwa -orlen
– stan silnika (przebieg, układ zapłonowy, olej, ciśnienie na cylindrach)-po remoncie,olej syntetyk,zaplon prócz aparatu nowy
-styl jazdy-prawie jak emeryt
-ilość osób-1
-temperatura- zima jest to zimno
– z klimą czy bez -bez
zatankuje na rezerwie za 150zl i przy 200km znów rezerwa ;/ dojade 240/250/260km i znów tankuję,a ruszam spokojnie i biegi zmieniam przy 2,5 max 3 tyś
-opony -powiedzmy ze jak w serii rozm.
-lambda -wymieniona
– jakość paliwa -orlen
– stan silnika (przebieg, układ zapłonowy, olej, ciśnienie na cylindrach)-po remoncie,olej syntetyk,zaplon prócz aparatu nowy
-styl jazdy-prawie jak emeryt
-ilość osób-1
-temperatura- zima jest to zimno
– z klimą czy bez -bez
zatankuje na rezerwie za 150zl i przy 200km znów rezerwa ;/ dojade 240/250/260km i znów tankuję,a ruszam spokojnie i biegi zmieniam przy 2,5 max 3 tyś
najprawdziwszą odpowiedź da Ci zatankowanie do pełna pod korek do pierwszego odbicia, przejechanie ok. 100 km i podjechanie na tą samą stację i zalanie znowu do pierwszego odbicia, jeśli nie tankujesz do pełna to wynik może nie być miarodajny
tak zrobie,jeszcze zastanawia mnie co sie dzieje z obrotami jak na zapożyczonym filmie
Te obroty to chyba tak już jest fabrycznie, też tak mam i gdzieś czytałem o czyszczeniu przepustnicy to ktoś napisał też, że tak ma być, pod koniec takie 'podbicie obrotów'.
A spalanie to mieszkasz w Warszawie, a tam to chyba takie spalanie to norma? Korki itp. Ja tak 50/50 miasto trasa do 10l schodzę w 4 osoby.
A spalanie to mieszkasz w Warszawie, a tam to chyba takie spalanie to norma? Korki itp. Ja tak 50/50 miasto trasa do 10l schodzę w 4 osoby.
jarek43_16 napisał(a):A spalanie to mieszkasz w Warszawie, a tam to chyba takie spalanie to norma?
poruszam się w mieście po drogach bez korków co najwyżej światła mogą mnie złapać,jak dynamicznie zacznę jeździć to ile 15/16l ma palić a jak ostro to 20l ?
Nie ma szans żeby palił 13 przy spokojnej jeździe. Moje 2.8 wciąga średnio ~11 gazu na 100km, przy czym to automat i stały 4x4, 50% miasto 50% trasa.
Ja wbiłbym się miernikiem w żyłe sondy i sprawdził czy napięcie skacze 0-1V. Może trafiła Ci się uwalona już w sklepie. Skoczyłbym też na analizator spalin, powinno chyba wyjść jeżeli jest "przepaliwiony"
Ja wbiłbym się miernikiem w żyłe sondy i sprawdził czy napięcie skacze 0-1V. Może trafiła Ci się uwalona już w sklepie. Skoczyłbym też na analizator spalin, powinno chyba wyjść jeżeli jest "przepaliwiony"
Bart0n napisał(a):Nie ma szans żeby palił 13 przy spokojnej jeździe. Moje 2.8 wciąga średnio ~11 gazu na 100km, przy czym to automat i stały 4x4, 50% miasto 50% trasa.
Ja wbiłbym się miernikiem w żyłe sondy i sprawdził czy napięcie skacze 0-1V. Może trafiła Ci się uwalona już w sklepie. Skoczyłbym też na analizator spalin, powinno chyba wyjść jeżeli jest "przepaliwiony"
Od tego mamy gniazdo diagnostyczne i temat z błędami obd przez niego sprawdzimy sondę. Obroty na jalowych faluja albo na zimnym silniku nie zawsze pali od strzala? W przeplywce były oba druciki jak czysciles?
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Eklerek323f napisał(a):Obroty na jalowych faluja albo na zimnym silniku nie zawsze pali od strzala?
nie falują,pali
Eklerek323f napisał(a):W przeplywce były oba druciki jak czysciles?
tak wygląda,czyszczone środkiem do przepustnic
To mi jeszcze do głowy przychodzi przestawiony rozrząd, zapnij zworkę, diode i wymigaj błędy
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2996 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
następny bajkopisarz , człowieku zacznij nim jeździc i przestań pchać , 11L/100 km to średnio paliła mi Mazda 5 2.0 , a Ty masz V6 , 2.8i automat do tego 4x4 , , co paliłeś i daj trocheBart0n napisał(a):Nie ma szans żeby palił 13 przy spokojnej jeździe. Moje 2.8 wciąga średnio ~11 gazu na 100km, przy czym to automat i stały 4x4, 50% miasto 50% trasa.
Dopisano 20 lut 2017, 23:52:
kolega ma A6 C5 w kombi, 2.5 TDI z 2004r quatro , średnie spalanie 10L/100 km , a Tobie pali 11L LPG
Chłopie, nie wymyślam tych danych. Zalewam zbiornik do pełna, kasuję licznik. Później zalewam do pełna i dzielę tyle co zatankowałem przez setki kilometrów. Zalewam średnio 42 litry i robię na tym ponad 350km. Pewnie jeździsz jak dziki od świateł do świateł z pedałem w podłodze a potem płacz, że auto spala 20 na sto może zapisz się z kolegą na jakieś kursy doszkalające czy coś
zobacz sobie w dane producenta(, które i tak z reguły są zaniżone ) a potem na to co piszesz
Dopisano 21 lut 2017, 17:13:
Dopisano 21 lut 2017, 17:15:
proszę , średnia :
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/69034
Dopisano 21 lut 2017, 17:15:
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/17693
Dopisano 21 lut 2017, 17:18:
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/4995
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/39015
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/56399
no popatrz jakoś muszą bardzo ujowo jeździć skoro mają średnio o 4-5 L spalanie większe od Ciebie , MISZCZU
Dopisano 21 lut 2017, 17:13:
Alfa 166 moja w manualu , LPG V generacji, czyli wtrysk gazu ciekłego spalanie 12,8 , więc daruj sobie takie tekstyBart0n napisał(a):Pewnie jeździsz jak dziki od świateł do świateł z pedałem w podłodze a potem płacz, że auto spala 20 na sto
Dopisano 21 lut 2017, 17:15:
proszę , średnia :
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/69034
Dopisano 21 lut 2017, 17:15:
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/17693
Dopisano 21 lut 2017, 17:18:
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/4995
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/39015
http://www.motostat.pl/vehicle-stats/56399
no popatrz jakoś muszą bardzo ujowo jeździć skoro mają średnio o 4-5 L spalanie większe od Ciebie , MISZCZU
FredX – może to audi faktycznie tak mało pali?
Mój 2litrowy RFN jak dotąd nigdy nie przekroczył 10l LPG/100km(średnie zimowe spalanie to 9,3l LPG a ostatni pomiar 8,6 l gazu)
Czy to również zbyt mało,żebyś uwierzył?
Bercikspeed. proponuję abyś zmienił stację paliw – mi na orlenie zawsze więcej auta paliły, dodatkowo(prócz tego co napisali Ci koledzy wcześniej) sprawdź czy tylne zaciski działają prawidłowo – może wymagają regeneracji; spokojnie mogą podnieść spalanie o co najmniej litr/100km; sprawdź ciśnienie w oponach, czy termostat masz sprawny?
Mój 2litrowy RFN jak dotąd nigdy nie przekroczył 10l LPG/100km(średnie zimowe spalanie to 9,3l LPG a ostatni pomiar 8,6 l gazu)
Czy to również zbyt mało,żebyś uwierzył?
Bercikspeed. proponuję abyś zmienił stację paliw – mi na orlenie zawsze więcej auta paliły, dodatkowo(prócz tego co napisali Ci koledzy wcześniej) sprawdź czy tylne zaciski działają prawidłowo – może wymagają regeneracji; spokojnie mogą podnieść spalanie o co najmniej litr/100km; sprawdź ciśnienie w oponach, czy termostat masz sprawny?
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Zadra, mam licznik wyzerowany, zrobię zdjęcie przy tankowaniu. Ile weszło do pełnego zbiornika i ile przejechałem. Auto sprawne, wszystkie filtry wymienione, wąskie opony, dobra instalacja po przeglądzie. Stosuje trochę zasad ecodrivingu typu rozpędzam się dynamicznie, noga z gazu gdy widać czerwone światła itd. Na trasie Praga – Kraków spalanie wyszło 11,3/100. Na tempomacie 140km/h, obroty 2400.
Znajomy ma Accorda 3.0 automat, 240KM. Na trasie tez pali mu ok. 11 lpg, w mieście 13. Moje zdanie jest takie, że jeżeli ktoś ma spalanie rzędu 15, przy silniku 2.5 to albo upala, albo samochód jest niesprawny.
Znajomy ma Accorda 3.0 automat, 240KM. Na trasie tez pali mu ok. 11 lpg, w mieście 13. Moje zdanie jest takie, że jeżeli ktoś ma spalanie rzędu 15, przy silniku 2.5 to albo upala, albo samochód jest niesprawny.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6