Mazda3 BK LF '04 Aero "Simply Clean" by rafałmazda ;)
Hehehe Beny dobrze gada xD Ale jak rok temu mówiłam Rafałowi to się śmiał...żeby jednak po roku dojść do takich wniosków. Lepiej późno niż wcale Alca (bo chyba o takie Tobie Beny chodziło??) też się ponoć popsuły trochę....no ale jednak 4 razy tańsze i można wymienić 2 razy w roku i mieć ciągle nowe hłehłe
-
Aśka
- Od: 15 wrz 2011, 11:04
- Posty: 5496 (435/228)
- Skąd: Poznań
- Auto: Grey Fūjin
Nie wiem czy Alca nie wycofują, albo po prostu Heyner ich wchłonął. U siebie właśnie jak mam wycieraczki Alca (ba, nawet dostałem 4 gumy na wymianę – po 2 sztuki na pióro) to sygnowane są logo Heyner. Nie wiem jak to wygląda w firmie, ale są spoko i w sumie gumę w wycieraczkach w BK wymieniałem (po zimie) i śmigały do kolejnej zimy, aż sprzedałem auto.
Ja skończyłem studia i wciąż jestem biedny, więc w tym Płocku chyba koncern Orlen dopłaca im wszystkim.
Beny napisał(a):chyba jednak nie takie biedne te studenty u Was jak pisałeś
Ja skończyłem studia i wciąż jestem biedny, więc w tym Płocku chyba koncern Orlen dopłaca im wszystkim.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
rafalmazda6 napisał(a):tydzień temu wpadły na pokład nowe wycieraczki – ... oximo na tył
Ta marka na naszym forum ma kiepskie opinie ale na pewno wiekszosc z nich dotyczy przednich wycieraczek a o tylnej moglbys cos wiecej napisac? Kiedys pomyslalem ze kupie cos z innej beczki na probe na tyl. Padlo na Kamoke a ona po max kilkunastu ruchach nic juz nie zbiera. Szkoda gadac.
rafalmazda6 napisał(a):chcę hybrydy denso tak jak w 6 miałem
Szkoda ze takich do trojki nie produkuja. Na Denso sie zawiodlem.
ezg_siwy napisał(a):Właśnie mamie założyłem te Valeo do auta
czekam w takim razie na informację jak tam śmigają, bo może to ja trafiłem na jakieś trefne
ezg_siwy napisał(a):motgumy, to była jakaś porażka
za taką kasę zbierają naprawdę dobrze, ale fakt... Po 3 miesiącach wymiana
zelka napisał(a):mam wycieraczki za 15 zł i gdy się spierniczy, z czystym sumieniem mogę je wywalić, a założyć nowe, za taką samą kwotę
chyba musiałem trafić na te Valeo żeby dojść do takiego samego wniosku
Beny napisał(a):jednak nie takie biedne te studenty u Was jak pisałeś
a biedne niestety
Koci@k napisał(a):Ale jak rok temu mówiłam Rafałowi to się śmiał
bo wtedy miałem hybrydy denso i miałem głęboko w inne wycieraczki
zelka napisał(a):w tym Płocku chyba koncern Orlen dopłaca im wszystkim
dokładnie tak! Dzięki temu mamy "świeże" powietrze i najdroższe paliwka w PL
talk_about85 napisał(a):o tylnej moglbys cos wiecej napisac?
pomijając fakt, że budowa BK jak przystało na typowego hatchback'a sprawia że tylna szyba ciągle wygląda jak gnój to póki co oximo ładnie ją czyści. Z wody idealnie, co do brudu ulicznego to już troszkę gorzej, bo potrafi jakieś paski zostawić, no ale to raczej wina właśnie brudu
talk_about85 napisał(a):Szkoda ze takich do trojki nie produkuja
właśnie
Od mniej więcej 3 tygodni zacząłem słyszeć szum z okolicy przednich kół. Na początku myślałem że to przez letnie opony, które zrobiły się twarde przez niskie temperatury. Po zmianie na zimówki jednak nie ustało. Druga myśl – łożyska. Moi diagności pod postaciami Darka i Tomka stwierdzili że to jednak nie będzie to. Później dokładnie obejrzeliśmy opony (było mokro na drogach) i okazało się że jedna strona opon jest bardziej mokra. Wstępna diagnoza – trzeba zrobić zbieżność. Ale żeby ją zrobić, muszę wymienić dolne tuleje w wahaczach i tak pojawiły się one
W środę wymiana, po wymianie umówię się na zbieżność i zobaczymy
czas lekko odświeżyć wątek tydzień temu w piątek miała miejsce wymiana tulei, gdzie Madzia latała
Po zabiegu pojechałem od razu na ustawienie zbieżności. Powiedzieli mi że najpierw muszą zawieszenie sprawdzić, więc wjechałem na szarpaki i co? I wtopa Przyczepili się do lewego wahacza poprzecznego z tyłu, że niby tulejka w nim nie żyje. Dziś z Darkiem sprawdziliśmy i może faktycznie nie jest jak nowa, ale tragedii nie ma. No nic, wymieni się całe wahacze, wtedy już nie będą mieli się do czego przyczepić
Wrócę jeszcze do tematu Valeo, czyli przednich wycieraczek ciąg dalszy. Metodą prób i błędów zacząłem je doginać/wyginać i co tam jeszcze, nawet kąpiel w gorącej wodzie była. Albo nie zbierały wszystkiego albo piszczały i nawet przeskakiwały. Jakoś udało mi się osiągnąć złoty środek i obecnie nie jest najgorzej, one jakby z czasem się układały. Jednak za takie pieniądze nie powinienem mieć żadnych zastrzeżeń. Po zimie chyba wlecą Oximo na próbę. Jeśli będą słabe to jeszcze spróbuję SWF'y, a jeśli i te mnie zawiodą, wtedy zacznę kupować firmy krzak za cenę 4-paka i może znajdę jakieś, które mnie zaskoczą
Poza tym koła się kręcą, paliwko się leje, większych zastrzeżeń brak
Po zabiegu pojechałem od razu na ustawienie zbieżności. Powiedzieli mi że najpierw muszą zawieszenie sprawdzić, więc wjechałem na szarpaki i co? I wtopa Przyczepili się do lewego wahacza poprzecznego z tyłu, że niby tulejka w nim nie żyje. Dziś z Darkiem sprawdziliśmy i może faktycznie nie jest jak nowa, ale tragedii nie ma. No nic, wymieni się całe wahacze, wtedy już nie będą mieli się do czego przyczepić
Wrócę jeszcze do tematu Valeo, czyli przednich wycieraczek ciąg dalszy. Metodą prób i błędów zacząłem je doginać/wyginać i co tam jeszcze, nawet kąpiel w gorącej wodzie była. Albo nie zbierały wszystkiego albo piszczały i nawet przeskakiwały. Jakoś udało mi się osiągnąć złoty środek i obecnie nie jest najgorzej, one jakby z czasem się układały. Jednak za takie pieniądze nie powinienem mieć żadnych zastrzeżeń. Po zimie chyba wlecą Oximo na próbę. Jeśli będą słabe to jeszcze spróbuję SWF'y, a jeśli i te mnie zawiodą, wtedy zacznę kupować firmy krzak za cenę 4-paka i może znajdę jakieś, które mnie zaskoczą
Poza tym koła się kręcą, paliwko się leje, większych zastrzeżeń brak
chyba za nudno było zdjęcie z wczoraj
Jeszcze nie wiem czy żarnik czy przetwornica albo co tam innego. Wczoraj xenon umarł, po przejechaniu 2km do domu wyłączyłem i włączyłem mijania, po czym żarnik się zaświecił. Wyłączyłem, włączyłem i już nie świeci chciałem zaznaczyć że żarówka oświetlenia schowka była wymieniana, choć nie sprawdzałem czy nadal świeci najprawdopodobniej dopiero w sobotę z Darkiem przełożymy żarniki z jednej strony na drugą (żeby mieć pewność czy to on) przy okazji wymiany wahaczy
z optymistycznych kwestii – rozbita 6 się sprzedała, więc Czarnulka od dziś będzie garażowana
Jeszcze nie wiem czy żarnik czy przetwornica albo co tam innego. Wczoraj xenon umarł, po przejechaniu 2km do domu wyłączyłem i włączyłem mijania, po czym żarnik się zaświecił. Wyłączyłem, włączyłem i już nie świeci chciałem zaznaczyć że żarówka oświetlenia schowka była wymieniana, choć nie sprawdzałem czy nadal świeci najprawdopodobniej dopiero w sobotę z Darkiem przełożymy żarniki z jednej strony na drugą (żeby mieć pewność czy to on) przy okazji wymiany wahaczy
z optymistycznych kwestii – rozbita 6 się sprzedała, więc Czarnulka od dziś będzie garażowana
Dziś mieliśmy wizytę u nadwornego płockiego mechanika Darka (znowu) wahacze zostały wymienione w tygodniu muszę pojechać na geometrię i może w końcu do niczego się nie przyczepią, bo w sumie już nie ma do czego
No i taki zestawik
Niestety zostanie zamontowany po nowym roku, bo zdjęcie zderzaka i demontaż lamp wymagają trochę czasu
No i taki zestawik
Niestety zostanie zamontowany po nowym roku, bo zdjęcie zderzaka i demontaż lamp wymagają trochę czasu
chodziło o trochę wolnego czasu wymaganego na demontaż i ponowny montaż, którego z płockim nadwornym już nie mamy za tydzień święta, za 2 nowy rok i tak o, czekać trzeba
Jakie teraz masz d2s ze wymieniasz na osram?
- Od: 11 sty 2016, 19:34
- Posty: 100
- Skąd: Jarosław
- Auto: Mazda 6 Liftback 2.0 Benzyna 147 KM, 2007 rok.
okaże się przy wymianie ale nie zdziwiłbym się jakby były philips 85122, tak jak w 6 przed wymianą
Mam nadzieję, że wymieniasz oba żarniki i nie idziesz po taniości. Aż tak źle, że nie da się tego zrobić bez zdejmowania zderzaka???
-
makmarc
jasne że dwa, "po taniości" nie mam w słowniku może nie trzeba zwalać zderzaka, ale na pewno opuścić, żeby lampy odkręcić. Zresztą widać na zdjęciu, że górą się nie da
z jednej strony wlewy i zbiorniczek płynu chłodzącego, z drugiej strony skrzynka bezpieczników
A dopiero co policja mnie zatrzymała żeby mi powiedzieć, że jedno światło mi się nie świeci
z jednej strony wlewy i zbiorniczek płynu chłodzącego, z drugiej strony skrzynka bezpieczników
A dopiero co policja mnie zatrzymała żeby mi powiedzieć, że jedno światło mi się nie świeci
Dziś wpadł kurier i od razu mała zmiana z
na
Później jeszcze taka wizyta
i na końcu myjnia, ale zdjęć z niej nie ma, bo już za ciemno
na
Później jeszcze taka wizyta
i na końcu myjnia, ale zdjęć z niej nie ma, bo już za ciemno
no i fajnie geometria wyszla.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Wcześniejsza antena rozmiarów CB w porównaniu do nowej
-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Nie wytrzymałem i sam wziąłem się za te xenony no i okazało się że niestety mamy problem, którego się obawiałem żarnik jest sprawny obecnie Madzia jest uziemiona w garażu, bo ma rozebrany przód
a dzieją się takie cuda
jak na moje oko to zapłonnik ma dość współpracy c.d.n...
a dzieją się takie cuda
jak na moje oko to zapłonnik ma dość współpracy c.d.n...
pajudo napisał(a):podmień przetwornice i zobacz czy dalej występuje ten problem
Dokładnie tak. Od podmiany przetwornic się przeważnie zaczyna bo to najłatwiejszy z możliwych sposobów sprawdzenia co padło. Z drugiej strony fajnie jest rozebrać, wymienić, złożyć i wypić zimną Coronę zamiast rozbierać i znów czekać parę dni na części z unieruchomionym autem. Ważne, że teraz spokojnie sobie dojdziesz do tego co padło. Szkoda tylko kasy na nowe żarniki.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Od rana potestowane, przetwornice zamienione miejscami i nic to nie dało. Przetwornica ok, żarnik ok, zapłonnik umiera. Wymontowany zestaw
pojechał do Darka i Tomka, gdzie zostaje poddany różnym testom
i może uda się coś z tego stworzyć, no a jeśli nie to pozostanie szukać zapłonnika
A tymczasem Mazda poskładana, prawa lampa bez zestawu xenonu, ale i tak nie świeciła ściąganie zderzaka i demontaż lamp opanowany
nie do końca żarniki w środku (gdzie ta bańka się znajduje) widać, że są lekko wypalone. Poza tym są to OSRAM'y 66040, których już nie ma dostępnych na rynku, więc swoje przelatane mają nie dość że już pewnie nie będę musiał wymieniać tych nowych OSRAM'ów do końca kadencji Mazdy u mnie, to jeszcze będę miał fajną barwę, którą chciałem aż jestem ciekawy jak będą wyglądały obecnie wpadły diadem chromy w kierunki i pomarańcz już nie razi po oczach po włączeniu spełniają swoją funkcję, czyli dają jasne i pomarańczowe światło, jak przystało na kierunkowskaz. Jedyne do czego mogę się przyczepić to kiedy żarówka świeci, robi się jakby delikatnie mleczna, nie jest tak przejrzysta jak zwykła ale to już czepianie się na siłę jak to na mój styl przystało
Póki co życzymy wszystkim Wesołych Świąt
pojechał do Darka i Tomka, gdzie zostaje poddany różnym testom
i może uda się coś z tego stworzyć, no a jeśli nie to pozostanie szukać zapłonnika
A tymczasem Mazda poskładana, prawa lampa bez zestawu xenonu, ale i tak nie świeciła ściąganie zderzaka i demontaż lamp opanowany
Mr_Bartek napisał(a):Szkoda tylko kasy na nowe żarniki
nie do końca żarniki w środku (gdzie ta bańka się znajduje) widać, że są lekko wypalone. Poza tym są to OSRAM'y 66040, których już nie ma dostępnych na rynku, więc swoje przelatane mają nie dość że już pewnie nie będę musiał wymieniać tych nowych OSRAM'ów do końca kadencji Mazdy u mnie, to jeszcze będę miał fajną barwę, którą chciałem aż jestem ciekawy jak będą wyglądały obecnie wpadły diadem chromy w kierunki i pomarańcz już nie razi po oczach po włączeniu spełniają swoją funkcję, czyli dają jasne i pomarańczowe światło, jak przystało na kierunkowskaz. Jedyne do czego mogę się przyczepić to kiedy żarówka świeci, robi się jakby delikatnie mleczna, nie jest tak przejrzysta jak zwykła ale to już czepianie się na siłę jak to na mój styl przystało
Póki co życzymy wszystkim Wesołych Świąt
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości