Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
Nie mają nic na stanie, a w AEM nie podoba mi się konstrukcja.
Przyszła mi do głowy jeszcze jedna myśl, zamiast dorabiać klapkę można użyć gotowej z innej przepustnicy 65mm. TPS się ustawi w razie innego położenia "zero", jedynym zmartwieniem może być jej grubość, za cieńka odpada.
Przyszła mi do głowy jeszcze jedna myśl, zamiast dorabiać klapkę można użyć gotowej z innej przepustnicy 65mm. TPS się ustawi w razie innego położenia "zero", jedynym zmartwieniem może być jej grubość, za cieńka odpada.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 22:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
ja tez miałem rozwiercona przepustnice to xed z mariusem przez tydzien chodzili w zdumienia z jakosci wykonania
nie mniej jednak interesujacy temat, śledze
btw sorry ja jednak mam krokówkę z dwoma wyjsciami
nie mniej jednak interesujacy temat, śledze
btw sorry ja jednak mam krokówkę z dwoma wyjsciami
Pamiętam twoją przepustnicę. http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?p=2802683#p2802683
Nawet oryginalna, nie jest idealna.
Nawet oryginalna, nie jest idealna.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 22:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Simota jest za słaba do tego projektu.
Właśnie dostałem info: Filtry Fujita nie są i nie będą już produkowane. Chyba skuszę się na AEM.
Konstrukcja Apexi/Fujity jest na najwyższym poziomie.
Właśnie dostałem info: Filtry Fujita nie są i nie będą już produkowane. Chyba skuszę się na AEM.
Konstrukcja Apexi/Fujity jest na najwyższym poziomie.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 22:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Naprawde wierzysz w te cudowianki na tym obrazku?Praktycznie kazda firma ma na swojej stronie takie
99% projektów klze jeździ na simocie i jakos daje radę.U kumpla w 4.0 v8 320hp tez dawala rade ,zmienił na metalowy tylko dlatego ze cai simoty miała za mala srednice wlotu juz do rury od kolektora po zrobieniu strokera na 4.7 .
Dopisano 09 cze 2016 10:25:
Chociaż ten apexi fajnie wygląda.;–)
99% projektów klze jeździ na simocie i jakos daje radę.U kumpla w 4.0 v8 320hp tez dawala rade ,zmienił na metalowy tylko dlatego ze cai simoty miała za mala srednice wlotu juz do rury od kolektora po zrobieniu strokera na 4.7 .
Dopisano 09 cze 2016 10:25:
Chociaż ten apexi fajnie wygląda.;–)
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Jeżeli chcesz coś co konkretnie działa i zostało nawet przetestowane w Polsce bodajże na renault clio sport to polecam http://re5pect.pl/airbox-itg-arab65-aluminum-do-300km.html znalazłem artykuł http://www.hothatch.org/index.php?option=com_content&task=view&id=136
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 14:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Bo_Lo napisał(a):Naprawde wierzysz w te cudowianki na tym obrazku?Praktycznie kazda firma ma na swojej stronie takie
W niektóre wierzę.
Bo_Lo napisał(a):Dopisano 09 cze 2016 10:25:
Chociaż ten apexi fajnie wygląda.;–)
Tym mnie urzekł.
Yoki ITG jest mega, tylko ta cena i nie wiadomo jak z filtracją.
Zaraz pewnie pojawią się komentarze, że to reklama lub stronniczy test.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 22:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Wynika z tego ze metalowy suchy jest do bani.Minimum to zwykly mokry a najlepiej zwykły suchy
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
I to akurat większość testów potwierdza. Dlatego jak w GY robiłem dolot, to zdecydowałem się na FUJITĘ. Wtedy była jeszcze dostępna bez większych problemów i kosztowała ok. 250zł podczas, gdy za ori APEXi wołali bodajże 600zł
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 21:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
itg jest gabkowy i piasek w dolocie jest norma. oczywiscie nie ma to znaczenia jak chcesz przejechac 100tys km ale jak juz milin to silnik tego nie wytrzyma na stozku.
http://re5pect.pl/category/itg-air-filt ... y-stozkowe
http://re5pect.pl/category/itg-air-filt ... y-stozkowe
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
mx-3lover napisał(a):Filtry gąbkowe są jak oleje Millers, dają trochę więcej mocy ale nie chronią silnika.
Ja tam od zawsze kupuję chińskie repliki HKS są robione na tej samej taśmie na 3 zmianie i zawsze jestem mega zadowolony, wolę to od mokrego filtra gdzie zawsze są zaklejone przepływki, turbina i tak zmieli
Kurde teraz strach się bać Ciebie i Twojego auta bo już pewnie po tyłku dostanę na rakietowej jak się pojawisz.
Ravo daj linka do takiego chinola ;–)
Lover,dziwię sie po co plukanka-silnik jesli dobrze kojarzę masz od shinbu który po remoncie kapitalnym jezdzil tylko na sustinie wiec nie ma czego płukać ;–) ten 300v to olej typowo wyczynowy nie nadający się zbytnio do zwyklej jazdy na codzien(chyba ze auto będzie widziało tylko tor to ok) .W przeciwnym razie zamiast tej plukanki i 300v zainwestowal bym w lepszy plyn.Evansa np ;–) a pozostał na sustinie 0w50 lub motul bardziej cywilny.
Lover,dziwię sie po co plukanka-silnik jesli dobrze kojarzę masz od shinbu który po remoncie kapitalnym jezdzil tylko na sustinie wiec nie ma czego płukać ;–) ten 300v to olej typowo wyczynowy nie nadający się zbytnio do zwyklej jazdy na codzien(chyba ze auto będzie widziało tylko tor to ok) .W przeciwnym razie zamiast tej plukanki i 300v zainwestowal bym w lepszy plyn.Evansa np ;–) a pozostał na sustinie 0w50 lub motul bardziej cywilny.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
ravo napisał(a):Kurde teraz strach się bać Ciebie i Twojego auta bo już pewnie po tyłku dostanę na rakietowej jak się pojawisz.
To mi posłodziłeś. Ty się będziesz bał mnie, a ja będę się napinać na Pomarańczę z K20.
Bo_Lo napisał(a):Lover,dziwię sie po co plukanka-silnik jesli dobrze kojarzę masz od shinbu który po remoncie kapitalnym jezdzil tylko na sustinie wiec nie ma czego płukać ;–)
Chcę jeździć na Motulu, nie "MotuloSustinie".
Bo_Lo napisał(a):ten 300v to olej typowo wyczynowy nie nadający się zbytnio do zwyklej jazdy na codzien(chyba ze auto będzie widziało tylko tor to ok) .
K8 od początku na nim pracuje, czy zima czy Tor Poznań jest ok. Słyszałem też, że Motul Gear 300 75W90 to przesada ale w Poznaniu po 3 sesji miał dość. MX-3 nawet na zakupy jeżdżę, ale przecież nie będę zmieniać specjalnie oleju na zawody.
Bo_Lo napisał(a):W przeciwnym razie zamiast tej plukanki i 300v zainwestowal bym w lepszy plyn.Evansa np ;–) a pozostał na sustinie 0w50 lub motul bardziej cywilny.
Z chłodzeniem nie mam problemów.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 22:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Wiadomo,Twój sprzęt,twoje wybory .
Co do plynu to zasugerowalem sie tym ze w BA Kf nie ma problemów z chłodzeniem,ale juz KL czy Ze potrafią sie nieźle nagrzać podczas zwyklej jazdy miejskiej,niebezpiecznie blisko problemu,nie wiem jak jest w budzie EC.A jak wiadomo lepiej zapobiegać ;–) choc Evans tani nie jest.
Co do plynu to zasugerowalem sie tym ze w BA Kf nie ma problemów z chłodzeniem,ale juz KL czy Ze potrafią sie nieźle nagrzać podczas zwyklej jazdy miejskiej,niebezpiecznie blisko problemu,nie wiem jak jest w budzie EC.A jak wiadomo lepiej zapobiegać ;–) choc Evans tani nie jest.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
To chyba w budzie EC jest najlepsze chłodzenie, bo nigdy z Klem nie miałem problemu na zwykłych olejach a 20 tys km zrobił i czy to trasa czy katorga w mieście
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 18:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
Zarówno Marius w czerwonej,jak i Reiss w srebrnej BA mówili ze mocno sie grzeje pod maska(nie przegrzewa ale mocno grzeje).Misiak tez unosil maskę w BA stad pomysł z evansem.
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości