Mazda6 GY L3 '06 by NIEBO!™ 2,3l 166KM SportWagon 220V LPG

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez WisniaUs » 1 sty 2014, 14:23

Polifty Nie Rdzewieja! Moja nie rdzewieje wiec moze to tylko na hameryke usuneli ten problem dla mazd po roku 2005.?????
WisniaUs
 

Postprzez rclmati » 1 sty 2014, 14:39

Wisniaus napisał(a):Polifty Nie Rdzewieja! Moja nie rdzewieje wiec moze to tylko na hameryke usuneli ten problem dla mazd po roku 2005.?????


Pojezdzij dłużej po polskich drogach to się okaże :) Czy przedlift czy polift każda GG/Gy rdzewieje i rdzewieć będzie.
Był X6 ,M6, A6 C6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 22:21
Posty: 2760 (13/8)
Skąd: Łódź
Auto: Daewoo Matiz 00'
Audi A6 C7 12'
VW Polo 10'

Postprzez WisniaUs » 2 sty 2014, 09:02

rclmati napisał(a):
Wisniaus napisał(a):Polifty Nie Rdzewieja! Moja nie rdzewieje wiec moze to tylko na hameryke usuneli ten problem dla mazd po roku 2005.?????


Pojezdzij dłużej po polskich drogach to się okaże :) Czy przedlift czy polift każda GG/Gy rdzewieje i rdzewieć będzie.

Ponad dwa lata śmigam po polandi i nic nie rdzewieje a w usa jest w zimie wiecej soli na drogach niz w polsce w kopalni w Wieliczce ;) . Wiem jedynie ze na usa mazda poprawila blache w autach po roku 2005.Poprzednio mialem M6 z 2004 roku i po 2 latach ruda ją opanowala.Tutaj natomiast mam zero konserwacji i zero rdzy.Ja tylko mowie jak jest u mnie <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez bieski » 2 sty 2014, 10:47

Wisniaus napisał(a):Wiem jedynie ze na usa mazda poprawila blache w autach po roku 2005

E tam poprawiła. Twoje blachy pewno już z Meksyku są ;P
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez WisniaUs » 2 sty 2014, 19:50

bieski napisał(a):
Wisniaus napisał(a):Wiem jedynie ze na usa mazda poprawila blache w autach po roku 2005

E tam poprawiła. Twoje blachy pewno już z Meksyku są ;P

Noo pewnie Meksyk dlatego sól i papryka im nic nie robi ;P <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez NIEBO! » 24 lut 2014, 23:05

Siemka :D

To, że się nie odzywam nie znaczy, że Mazda nie miała żadnych modów :) Trochę mało miałem czasu na pisanie. Póki co uaktualniłem opis w 1 poście i daję małą zajawkę :)

---------------- v v v (KLIKNIJ NA ZDJĘCIU) v v v ----------------

zmiana_podswietlenia_zegarow_by_NIEBO.gif
Zmiana podświetlania zegarów i kontrolek by NIEBO!


Pojutrze może coś opiszę z tych moich styczniowo-lutowych "przygód" :) Tymczasem jutro jadę wymieniać filtry od cyklonu <faja>

Narka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez Przemysław » 24 lut 2014, 23:27

A ja się właśnie dzisiaj zastanawiałem dlaczego w tym wątku tak pusto ostatnio. Ale widzę, że nie próżnowałeś.
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez zemoj » 25 lut 2014, 09:13

Zmiana na plus <spoko>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez mmarcis4 » 25 lut 2014, 15:37

Jak dla mnie zmiana niestety na minus :( Bardzo podoba mi się oryginalne podświetlenie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez pablo33 » 25 lut 2014, 16:36

Jak dla mnie jest ok <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 01:16
Posty: 655 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Postprzez Zdzirson » 25 lut 2014, 17:06

Imo on bardziej by pasowało niebieskie
Forumowicz
 
Od: 19 cze 2013, 22:07
Posty: 76
Skąd: Wrocław/Jarosław
Auto: Mazda 6 GY LF-DE '06

Postprzez NIEBO! » 25 lut 2014, 20:02

Przemysław napisał(a):A ja się właśnie dzisiaj zastanawiałem dlaczego w tym wątku tak pusto ostatnio. Ale widzę, że nie próżnowałeś.


:) Co to, to nie :D
Zacznę może chronologicznie, czyli od przeszczepu modułu świateł GR1A 67890A –> GR1B 67890A pewnego mroźnego styczniowego dnia.

FOTORELACJA WYMIANA MODUŁU ŚWIATEŁ

Temperatury w styczniu nie rozpieszczały, więc za dużo zrobić nie mogłem, ale postanowiłem że moduł świateł założyć już muszę mimo, że nie mam jeszcze założonych świateł dziennych – od czegoś trzeba zacząć, a byłem ciekawy czy moduł właściwy no i czy w ogóle działa, bo przecież z odzysku, a nie z ASO. Oczywiście żeby mieć łatwy dostęp to trzeba rozebrać zegary... początkowo zajmuje to sporo czasu, bo człowiek się oczywiście boi żeby nic nie uszkodzić gdy robi coś pierwszy raz w życiu, ale wierzcie mi, że gdy zdejmowałem zegary za trzecim razem to cały demontaż zajmuje mniej niż minutę!
Demontażu zegarów nie opisuje bo świetnie to wykonał kolega varick w tym wątku.
Wymiana_modulu_swiatel_by_NIEBO_1_small.JPG
Wymiana_modulu_swiatel_by_NIEBO_2_small.JPG

Wymiana_modulu_swiatel_by_NIEBO_3_small.JPG

Po odchyleniu zegarów (nie odłączałem ich – strach, że zginie przebieg i takie tam <lol> ) mamy już komfortowy dostęp do wkręta, którą przykręcony jest moduł – moim zdaniem jest ona nie do odkręcenia przy dostępie spod pedałów, ale jest inna możliwość gdy ktoś nie chce rozbierać zegarów i trochę się pomęczyć pod pedałami. Śrubki wcale nie trzeba odkręcać !! Moduł można po prostu "wyrwać" :) Blacha, na której trzyma się moduł ma "zatrzask" i wystarczy go pociągnąć wzdłuż sanek w kierunku przodu auta, tak jak pokazałem na kilku poniższych zdjęciach. Potem już tylko dwie wtyczki i moduł jest nasz :)

Wymiana_modulu_swiatel_by_NIEBO_4_small.JPG
Wymiana_modulu_swiatel_by_NIEBO_5_small.JPG
Wymiana_modulu_swiatel_by_NIEBO_6_small.JPG

Wymiana_modulu_swiatel_by_NIEBO_7_small.JPG


Człowiek bardzo przyzwyczaja się do dobrego, przeciez przez rok nie musiałem w tym pojeździe myśleć o włączeniu świateł, bo miałem je zapalone ZAWSZE :) Oczywiście po zmianie modułu już pierwszego dnia zostałem upomniany na drodze za brak świateł, potem miało to miejsce jeszcze kilka razy... w końcu w pozycji AUTO, ksenony załączały się teraz dopiero jak było ciemno. Po montażu i podłączeniu, sprawdzeniu świateł, czujnika zmierzchu i automatycznej regulacji tempa pracy wycieraczek (czujnik deszczu ponoć jest powiązany z modułem świateł, choć nie wiem ile jest w tym prawdy, bo nie sprawdzałem jeszcze schematu pod tym kątem) poczułem wielką ulgę :) W końcu będzie można montować światła dzienne <jupi> i oszczędzać ksenoniki :)

Na koniec przynudzania rada dla tych co chcą wymienić z jakichkolwiek przyczyn ten moduł. Czy męczyłbym się pod pedałami zamiast rozbierać zegary? Zdecydowanie NIE! "Koszt" związany z odkręceniem zegarów jest zdecydowanie mniejszy od ekwilibrystyka jaką trzeba by wykonać pod pedałami, no a zawsze przy okazji można sobie zmienić podświetlenie zegarów <cfaniak> Ja rozbiłem to jednak na dwa etapy i dziś już wiem, że niepotrzebnie, bo wymiana podświetlenia też nie jest straszna jak mi się zdawało, ale o tym za kilka dni <cfaniak> . Jutro zobaczycie jakie zrobiłem Madzi kuku... z perspektywy czasu nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :)

P.S. Jeśli ktoś nie zamierza montować dziennych to polecam wygodę związaną z modułem świateł skandynawskich GR1A 67890A ... jakby coś to PW, bo będę taki wystawiał na allegro na sprzedaż, a nie jest on taki popularny. <cfaniak>

P.S. 2 Nie może też zabraknąć miejsca na podziękowania dla:
lichy
em_dzej
bieski
Mandey
mnieteczek
skorik
Wojtek

za pomoc w ustaleniu symbolu właściwego modułu. <ukłon> no i dla

Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez matthies » 25 lut 2014, 20:10

możesz przypomnieć co ci tak w gołe ta wymiana dała? Efekt tez powinieneś udokumentować zdjęciami :P
Albo chociaż drobnym opisem...
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez NIEBO! » 25 lut 2014, 20:45

Masz rację – wiele osób mogło już zapomnieć. Jest to szerzej opisane kilka stron wcześniej-> viewtopic.php?p=2754794#p2754794 –> no i tutaj –> viewtopic.php?p=2752848#p2752848

Wymiana_modulu_swiatel_by_NIEBO_8_small.JPG


W skrócie przez tą zamianę straciłem ŚWIATŁA SKANDYNAWSKIE, czyli zmiana dała możliwość montażu świateł dziennych, bo inaczej nie ma takiej opcji ... a raczej trudno mi udokumentować na zdjęciu to, że na pozycji OFF już mi się światła nie świecą <lol> tudzież gdy jest pozycja AUTO, a jest dzień też nie świecą ...

<jupi> <jupi> <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez matthies » 25 lut 2014, 20:54

NIEBO! napisał(a):W skrócie przez tą zamianę straciłem ŚWIATŁA SKANDYNAWSKIE, czyli zmiana dała możliwość montażu świateł dziennych, bo inaczej nie ma takiej opcji ... a raczej trudno mi udokumentować na zdjęciu to, że na pozycji OFF już mi się światła nie świecą <lol> tudzież gdy jest pozycja AUTO, a jest dzień też nie świecą ...

<spoko>
Jeszcze jakbyś w jakiś prostszy sposób ogarnął separację długich od krótkich, to poleci skrzynka dobrej wódki :) wiem że jest fotorelacja, ale straszne druciarstwo, którego bałbym się sam podjąć.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez NIEBO! » 25 lut 2014, 21:10

Przykro mi, ale jak pisze sony1966 i Mandey moim zdaniem też prościej już się nie da :) Musisz się przemóc jeśli chcesz to zrobić :) Ja na razie tego nie ruszam – oszczędność jaka płynie mi z założenia dziennych rekompensuje mi 100% te kilka/kilkanaście mrugnięć drogowymi w ciągu roku (nie jeżdżę za dużo w trasy), choć nie wykluczam że też odseparuję <cfaniak>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez matthies » 25 lut 2014, 21:13

mi tylko chodzi o mrygnięcie innym że bez świateł lecą i to tylko w mieście. Jak warunki wymagają jazdy na długich, to i tak lece na już rozpalonych xenonach więc wtedy problemu nie ma, ale nie widzi mi się mryganie całym kompletem ;)
Ja wierzę, że coś prostszego wymyslisz :D
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez NIEBO! » 25 lut 2014, 21:21

Nie... no ja wiem o co Ci chodzi ... po to się robi separację, żeby nie mrugać wszystkim (no może prawie wszystkim <lol> ) zwłaszcza czułymi ksenonami, które dostają w kość przy starcie przetwornicy.

Dopisano środa, 26 lutego 2014, 18:15:

CHECK ENGINE

28 stycznia 2014 po przejechaniu ~10km prawie tuż pod domem zaświeciła się kontrolka, której wcześniej nigdy nie widziałem po uruchomieniu silnika ...wcześniej zauważyłem też minimalne falowanie obrotów na biegu jałowym ... "ocho – zaczęło się." Po 5 minutach już byłem w aucie z kompem i z prezencikiem gwiazdkowym od żony: ELM327 – przydał się szybciej niż myślałem więc WARTO sobie nabyć :D Podłączenie i diagnoza
P2187 – zbyt uboga mieszanka na biegu jałowego
Szybka wizyta na forum i już wiem co i jak :D
newbie napisał(a):Jeśli pojawia się tylko podczas pracy na LPG dopilnuj gazownika
jeśli na benzynie sprawdź układ dostarczania powietrza i MAF, a następnie zasilania paliwem

WTF – myślę sobie incydent jakiś pewnie związany z tym falowaniem ... wystąpiło na gazie ... może coś rzeczywiście z instalacją
Skasuję i zobaczę co będzie dalej... chwila strachu, błąd skasowany. Odpalam ... cisza <jupi>
Następnego dnia jeździłem rano 5km na benzynie. Nic się nie pojawiło. Wieczorem 5km do domu na benie i nic. Następnego dnia przełączam na gaz, 5km – wszystko OK, powrót do domu – ZONK. Podłączam kompa:
znów P2187 – zbyt uboga mieszanka na biegu jałowego i delikatnie falują obroty na rozgrzanym silniku. Skasowałem błąd, a ten znów wrócił. Czekając na przegląd gazu jeździłem tak CHECKIEM z tydzień i ... błąd sam zgasł <co?> <glupek2> <co?>
Nadal denerwowało mnie jednak falowanie obrotów przy rozgrzanym silniku – wiadomo zaraz po uruchomieniu było OK, bo chodzi na wyższych obrotach, ale po osiągnięciu optymalnej temperatury czasem OK a czasem falowanie 700-1000 obr/min.
Z CHECKIEm spokój, więc dałem sobie spokój. Jednak kilka dni później miarka się przebrała... wyczyściłem przepustnicę, ale o tym poczytacie w jednej z następnych przydługich historii :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez NIEBO! » 27 lut 2014, 18:38

Witajcie

Zapomniałem wczoraj dodać, że gdy miałem oba moduły w łapkach bardzo chciałem sprawdzić czy da się przerobić moduł A na moduł B, ale niestety nie udało mi się wydobyć płytek PCB z modułów, żeby je ze sobą porównać. Są tak mocno wklejone, że przy próbie wyciągania nie chciałem czegoś połamać czy uszkodzić, więc niestety nie opracowałem tak jak koledzy w wątku GH co przelutować żeby pozbyć się skandynawa bez zmiany modułu :( Ale liczą się chęci <lol>

Historyjki montażu świateł do jazdy dziennej ciąg dalszy.

Moduł świateł GR1B 67890A już zamontowany i działa, nadszedł piękny słoneczny weekend to pora się wziąć do roboty.

Światła do jazdy dziennej to w moim przypadku te same, które zamontował w swojej fotorelacji dobrzyn22, czyli NSSC 506 HP jednak zażyczyłem sobie od dystrybutora inny moduł SterBox, a mianowicie czteroprzewodowy z oznaczeniem LK. Daje on możliwość wyboru zachowania się świateł LED po załączeniu świateł mijania. Jeśli podłączymy przewód A to przy zapaleniu świateł mijania (pozycyjnych jeśli podłączymy pod pozycje) światła LED zgasną całkowicie, natomiast jeśli użyjemy kabla B, to światła będą przygasać na 50% mocy.

Dodatkowo światła te mają funkcję odprowadzania do domu na kilkanaście sekund po wyłączeniu zapłonu nadal świecą – bardzo mi to rozwiązanie odpowiada, szkoda tylko, że nie wiem dlaczego u mnie światła świecą ponad minutę <glupek2>

Jak wspominał marex zaślepki można zdemontować bez zdejmowania zderzaka – przynajmniej jedną na próbę (kierowcy) udało mi się wydostać, ale czy warto? Jeździłem bez tej zaślepki od GRUDNIA czekając na lepszą aurę do montażu świateł. Do montażu świateł i tak konieczne jest zdjęcie zderzaka i tu uwaga – jest coś czego nie wyczytałem w wątku dobrzyna. A mianowicie jeśli macie oryginalnie ksenony to do demontażu zderzaka przyda Wam się jakieś czyste naczynie (miska/wiaderko/butelka) na płyn do spryskiwaczy, bo żeby swobodnie zdjąć zderzak je również trzeba odpiąć. Również przy demontażu zaślepek trzeba poodpinać przewody od spryskiwaczy. Co widać na zdjęciu:

montaz_swiatel_DRL_NIEBO!_8_small.jpg


Rzeźbę zaślepek wykonywałem mini-wiertarką z założoną tarczą szlifierską i zestawem pilników, ale jak już ktoś wcześniej wspominał plastik, z którego wykonane są zaślepki jest wyjątkowo przyjemny w obróbce. Przy ustawieniu świateł chciałem znaleźć złoty środek wygląd/bezpieczeństwo/widoczność, ale niestety z tym modelem świateł nie jest to możliwe – zdecydowanie za mała krzywizna klosza. Natrafiłem przy montażu też na jeden problem. Chciałem żeby światła były idealnie w centrum zaślepki, a nie przy obrysie auta ... Tego też się nie udało osiągnąć przez co trochę moje zaślepki straciły na estetyce bo to co wyrzeźbiłem musiałem później zaślepiać. Po prostu przeszkadza element belki, bo jest w świetle zaślepki. Zaznaczyłem to na powyższym zdjęciu. Dowiedziałem się o tym jak już maiłem wstępnie wklejone światła, bo zderzak nie chciał się wpasować. Do zaślepiania było sporo ... dziura o wielkości około 10cm². Ale ostatecznie postawiłem na bezpieczeństwo. Ustawiałem tak żeby tylna krawędź świateł była prawie w jednej linii – prostopadle do osi jezdni lub jak kto woli równolegle do przedniej belki tak żeby światła świeciły jak najbardziej na wprost. Patrzyłem jak to jest rozwiązane fabrycznie w innych autach i w niektórych w zderzakach jest to zrobione tak samo. Również koledzy, którzy wklejali światła okrągłe w rurach PCV mają to zrobione tak samo. Oczywiście każdy robi jak się podoba, ja jednak wolałem, żeby diody były widoczne bezpośrednio stojąc na wprost, a nie z odbicia klosza schodkowego.

Niestety, żeby je tak ustawić i żeby nie wystawały poza obrys trzeba je bardzo mocno wpuścić – stąd też konieczność zaślepienia rogów, i brak możliwości przykręcenia. Stwierdziłem, że zaryzykuję i umocuję bez przykręcania na silikon więc ...skąd wezmę w sobotę o 17 czarny silikon... muszę podskoczyć do OBI ... ryzykować bez zderzaka? A co! Kupiłem, wróciłem, wkleiłem lampy, zakładam zderzak ... zonk – brak jednej górnej śruby i spinki zderzaka. W pośpiechu zostały w komorze silnika i zgubiłem* w drodze do OBI, albo znajdą się przy wymianie oleju... w co wątpię :)

Podsumowując ze światełek jestem bardzo zadowolony – prawie idealnie pracują z całą automatyką auta, ładnie świecą i sprawiają wrażenie trwałych. Z perspektywy czasu i wiedzy jaką posiadłem przy tym doświadczeniu to światła usadowiłbym tak samo, ale spróbował inaczej wyrzeźbić zaślepki. Nie ma na to jednak prostej recepty – trzeba po prostu robić to kawałek po kawałku i co chwilę przymierzać – u mnie największym błędem było to, że najpierw chciałem się zmieścić w centrum zaślepki, a potem trafiłem na belkę, a światła chciałem mieć na wprost ...

montaz_swiatel_DRL_NIEBO!_4_small.jpg



Po montażu mechanicznym przyszedł czas na elektrykę. Nie mogłem się zdecydować, których kabli modułu użyć, czyli jaką chcę użyć funkcję (wyłaczanie/przygaszanie), dlatego użyłem obu <cfaniak> ale o tym już w jutrzejszej historyjce :D


A oto efekt końcowy, na którym widać, że światła świecą na wprost i jak głęboko musiałem je zagłębić żeby to uzyskać.

montaz_swiatel_DRL_NIEBO!_7_small.jpg
montaz_swiatel_DRL_NIEBO!_5_small.jpg
montaz_swiatel_DRL_NIEBO!_6_small.jpg

montaz_swiatel_DRL_NIEBO!_2_small.jpg

montaz_swiatel_DRL_NIEBO!_1_small.jpg

montaz_swiatel_DRL_NIEBO!_3_small.jpg

montaz_swiatel_DRL_NIEBO!_9_small.jpg


* Ma ktoś dostęp do pobliskiego szrotu gdzie stoi M6 i można sobie z niej wykręcić jakąś śrubkę za przysłowiowe 5zł? Wtedy bym reflektował na śrubę zderzaka i spinkę z poniższej fotki :)

montaz_swiatel_DRL_NIEBO!_10_small.jpg


Podziękowania w tym miejscu przede wszystkim dla dobrzyna22 za świetną fotorelację i pomoc w wyborze naprawdę fajnych świateł!!! <spoko>

Pozdrawiam.

P.S. Muszę opanować dodawanie tu załączników, bo coś mi się kolejność miesza :P
Ostatnio edytowano 27 lut 2014, 19:42 przez NIEBO!, łącznie edytowano 5 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 685 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)

Postprzez Arkadius 73 » 27 lut 2014, 18:45

Jeżeli miałeś checka z tym błędem to powróci na bank , nie jestem zwolennikiem gazu w naszych silnikach ze względu – bo nie lubię albo na to że gniazda zaworowe puszczają ale to jak kto woli , masz zagwozdkę bo jakbyś nie miał junkersa to łatwiejsza diagnoza a tak to wróżenie z fusuf

btw. na śrubunki i spinki poszukaj w firmie Romix
Arkadius 73
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy