
Nissan 200sx S13
Ten nissan to już moje szóste autko, kupiliśmy go na weekendowe wypady za miasto. Zawsze chciałem mieć mocne, tylnonapędowe, japońskie monstrum, ale sam pomysł na jego posiadanie zrodził się dość gwałtownie. Jako daily car mamy przecież Xedosa 6, który bardzo dobrze się sprawuje i nigdy mnie nie zawiódł, dlatego też postanowiłem go nie sprzedawać, tylko oddać żonie
Nissan ma dawać przyjemność z jazdy, przyciągać spojrzenia i wyrywać głowy
Kilka danych technicznych:
Model: 200SX SR13
Silnik: 2,0T 16V SR20DET
Rok produkcji: 1989
Moc fabryczna: 200KM
Przebieg: 138 000 km (w momencie zakupu)
Kolor fabryczny: Bordowy
Realna moc: ?
Max boost: ?
V-max: jak do tej pory 250km/h

Wyposażenie:
-Elektryczna szyba po stronie kierowcy
-i druga po stronie pasażera
Naprawy:
-wymiana alternatora,
-regeneracja turbiny,
-kompletny rozrząd z pompą wody,
-wymiana wałka wydechowego rozrządu,
-wymiana CAS'a (crank angle sensor)
-wymiana uszczelniaczy wałków rozrządu
-remont CA18DET 2015r
-czujnik podciśnienia AutoGauge
-końcówki drążków kierowniczych
-swap z CA18DET na SR20DET
-remont SR20DET

Modyfikacje:
Silnik:










Zawieszenie i hamulce:





Body:
-cały przemalowany na czarno
-komora silnika w kolorze nadwozia
-zderzak poliftowy
-lampy tylne KOUKI
-lampy przednie CLEAR
-nierdzewna cooling plate
-tylne nadkola poszerzane
-klapa bagażnika od 240SX (bez wycieraczki, plus światło stopu)
-tylna blenda od 180SX
-dokładki progowe z laminatu
-przedni zderzak VERTEX style
-lotka KOUKI style na tylną klapę
Wnętrze:
-zegary AUTO GAUGE – temperatura oleju, ciśnienie oleju, ciśnienie doładowania, temperatura wody
-gałka biegów NISMO
–zegary przyciemnione, podświetlone diodami LED
–sportowa kierownica NARDI
–rozpinka kierownicy QUICK RELEASE Sparco Style
–short shifter
Audio:
-wzmacniacz na przód VIBE
-monoblok basowy VIBE
-głośnik basowy ORION
-głośniki przód RAINBOW
-tweetery MOSQUITO
-kondensator VIBE
-kable VIBE

Zdjęcia:
2014r



2015
2016


Silnik
Wnętrze
Cała galeria