Kills on Road & Street
Co do akordeona to szkoda że nie napisał 400 KM, gdyby tam siedziało 280 KM z 3L to byłoby się czym podniecać, to już naprawde sporo jak na taki duży silnik. Tylko niestety jeśli siedzi tam 3.0 V6 to mamy 230-244 KM co również nie jest mało przecież.
Najnowsza generacja Accorda ma silnik 3.5 o mocy 268 KM, więc jeszcze trochę brakuje. Oczywiście wszystko to Accordy US bo w europie japończycy jakoś od V6 odchodzą, a szkoda.
Najnowsza generacja Accorda ma silnik 3.5 o mocy 268 KM, więc jeszcze trochę brakuje. Oczywiście wszystko to Accordy US bo w europie japończycy jakoś od V6 odchodzą, a szkoda.
Stała pod ścianą prężąc kakao
co do mojego wyscigu z astra to nie zapominajmy ze ja mam kolka 17" 215.. co jak co ale i przegrana to przegrana
k8 nie zapier.. tak jak by sie chcialo.. dlatego trzeba by ururbic albo klze...
http://www.klub-nocny.pl
--
http://www.twojeprawojazdy.pl !!
--
http://www.graph-media.pl
--
http://www.twojeprawojazdy.pl !!
--
http://www.graph-media.pl
- Od: 16 mar 2008, 23:27
- Posty: 27
- Skąd: skoczów
- Auto: Mazda mx-3 2,5 v6 KLDE
hm dzis rozmawialem z kolega od accorda i jest to wersja usa 3.5 l w najnowszej wersji
moze jakiejs strasznej mocy nie ma ale i tak calkiem zdrowo sie zbiera
moze mi ktos napisac jaki tam moment jest ?
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
BratCukierka napisał(a):kumpel ma takiego Golfa II 1,6 TD i podobno jest to pełna seria... i jeśli mówi prawdę to naprawdę wymiata jak na serięraz mnie przewiózł tym
więcej już nie wsiadłem... bałem się...
No sporo też zależy od wariactwa kierowcy, ale ogólnie rzecz biorąc prosty zabiek (właśnie zwiększenie ciśnienia sprężania) -koszt 150zł, pozwala uciąć mu na setkę z 13 do niespełna 10s. A większa pompa paliwa za 400zł sprawia że ten diesel potrafi zejść na 7,5-8s do 100KM/h ..w japońcu to jednak niemożliwe
- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
No sporo też zależy od wariactwa kierowcy, ale ogólnie rzecz biorąc prosty zabiek (właśnie zwiększenie ciśnienia sprężania) -koszt 150zł, pozwala uciąć mu na setkę z 13 do niespełna 10s. A większa pompa paliwa za 400zł sprawia że ten diesel potrafi zejść na 7,5-8s do 100KM/h ..w japońcu to jednak niemożliwe
Nie do konca prawda, owszem da sie takiego dizla na pompie dodlubac do okolo 110 koni poprzez zwiekszenie doladowania i dodaniu paliwa + pare innych zabieGow, ale po pierwsze nigdy nie bedzie to 7.5 do setki ( potrzebaby ze 140 koni ), po drugie bedziesz zostawial za soba chmure jak autobus miejski, po trzecie sprezarka umrze ew. cos rownie ciekawego sie stanie.
140 KM? golf II G60 ma 8.3 sek do 100 mają 160 KM, nie pamiętam czy to było syncro ale ze skrzynią diesla to raczej trzeba by celować w jakies 170 KM i 330 Nm żeby sie w 7.5 zbierać. I to wszystko z 20 letniego 1.6
faktycznie japończycy tak nie umią, tylko w Polsce....w Erze.
Stała pod ścianą prężąc kakao
no i liczy się jeszcze waga... taki diesel 1.6 będzie chyba lżejszy od 1.8 no i jeszcze kwestia przełożeń skrzyni...
do setki może być szybki ... ale co dalej... do przyspieszenia to moment bardziej się liczy ktorego w dieslach jest pod dostatkiem
do setki może być szybki ... ale co dalej... do przyspieszenia to moment bardziej się liczy ktorego w dieslach jest pod dostatkiem
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )
Audi A3 1.8T
- Od: 17 lut 2007, 19:36
- Posty: 147
- Skąd: Warszawa
- Auto: A3 1.8T
Niepróbóję tu zachwalać golfa.. poprostu w załamce że ide z czymś takim łeb w łeb, weszłem sobie na forum golfa.. i w sumie z tąd mam takie rewelacje
140KM to nawet nie.. najmocniejszego z udokumentowaną mocą znalazłem 112KM,
ale ten z którym ścigałem się ja miał podobno poniżej 90
Jak by pojechał ten 112 konny to wole niemyśleć.
Dzis skilowana gładko, ładnie zrobiona Calibra
..to jest jednak przeciwnik dla mnie 
140KM to nawet nie.. najmocniejszego z udokumentowaną mocą znalazłem 112KM,
ale ten z którym ścigałem się ja miał podobno poniżej 90
Jak by pojechał ten 112 konny to wole niemyśleć.
Dzis skilowana gładko, ładnie zrobiona Calibra
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 10 mar 2007, 17:55
- Posty: 574
- Skąd: Pisz
- Auto: 626 GEA 2,0 DOHC
hm cos ktos tu sciemnia
w standardzie z tego co pamietam to chyba ma 70 koni gdyyby nawet doszedl do 90 ( w co nigdy nie uwierze po 20 latach uzytkowania disela ) to watpie zeby zblizyl sie do czasu 10 sekund z 13.2 podawanych przez producenta , patrzac na golfa z tego samego roku z silnikiem 1.8 126 konnym ktory ma do paki 9 s strzelajac szybkie porownanie to na mysl nasuwa mi sie tylko ze albo byles
albo to ja jestem jakis nie teges jeszcze dodam ze patrzac na twoj filmik z podpisu to ten golf tez by musial miec takie czasy co juz wogole jest kosmosem 

i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
- Od: 15 cze 2007, 20:43
- Posty: 184
- Skąd: Nowy Sacz
- Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6
a ja w następny weekend poszaleje w borsku
oczywiscie zdam relacje beda czasy i filmy z przejazdow
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

oczywiscie zdam relacje beda czasy i filmy z przejazdow
-
Pyton162
dlaczego diesel 1.6 ma byc lżejszy od benzyny, nie wiem jak to drzewiej bywało z benzynami VW ale diesle to mają cholernie ciężkie żeliwne bloki i zwykle sam silnik jest sporo cięższy od jakiejkolwiek benzyny, druga sprawa przełożeń skrzyni, logiczne jest że przełożenia muszą być odpowiednio dłuższe skoro obroty kończą się na 4500obr. Raczej nie ma siły żeby 80 KM diesel jechał równo z 80 KM benzyną,
Co tu gadać
Graty skillowania calibry.
Co tu gadać
Stała pod ścianą prężąc kakao
Siw-y napisał(a):marek napisał:
ze mna nikt się nie chce ścigać
ze mną też oczko
ze mną też
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje