
Problem z uruchomieniem silnika (323F BG BP)
Strona 1 z 1
Mam problem z uruchomieniem rano autka,zwłaszcza po bardzo zimnej nocy.Jeśli chodzi o akumulator,to nie sądzę ,że to jego wina zwłaszcza,że jest prawie nówka.Doszły mi słuchy ,że winą tego mógłby być przepływomierz. Na dodatek po uruchomieniu na wolnych obrotach mam falowanie,nie wiem co jest grane... Dodam jeszcze,że mam nową instalację gazową ale z tego co pamiętam to na benzynie dzieje się to samo czyli na benzynie i na gazie mam falowanie obrotów
[/code]

mazda 323f-----------------> jest
- Od: 2 lut 2004, 14:43
- Posty: 7
- Skąd: Banie Mazurskie
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V
Hmm, a płynu w układzie chłodzenia to kolega ma full, czy null? Jaki zakres tego falowania? Która to 323F? BG? Jesli BG, to przepływomierz raczej na 99% masz dobry, bo te przepływomierze są odporne na strzały LPG. Jak masz BA, no to wszystko możliwe...
Więcej szegółów!!!
Pozdro
Smirnoff
Więcej szegółów!!!
Pozdro
Smirnoff
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
No własnie, więcej szczegółów. To po pierwsze.
Po drugie, czy razem z nową instalacją wymieniałeś przewody WN?? Jeśli nie, to sprawdź czy masz na pewno dobre. No i palec i kopułka – te trzy elementy wydaje mi się powinny być wymieniane od razu podczas instalowania LPG.
Po drugie, czy razem z nową instalacją wymieniałeś przewody WN?? Jeśli nie, to sprawdź czy masz na pewno dobre. No i palec i kopułka – te trzy elementy wydaje mi się powinny być wymieniane od razu podczas instalowania LPG.
3majcie się Mazd
- Od: 3 sty 2004, 02:03
- Posty: 114
- Skąd: Bytom
- Auto: mazda 323F BG
Smirnoff napisał(a):Hmm, a płynu w układzie chłodzenia to kolega ma full, czy null? Jaki zakres tego falowania? Która to 323F? BG? Jesli BG, to przepływomierz raczej na 99% masz dobry, bo te przepływomierze są odporne na strzały LPG. Jak masz BA, no to wszystko możliwe...
Więcej szegółów!!!
Pozdro
Smirnoff
Smirnoff ,płynu w układzie chłodzenia mam tyle ile jest zalecane czyli w normie.Zakres falowania zależnie czy silnik jest zimny (jak się rozgrzeje to obroty są O.K.) są w zakresie "+" "–" 500do 1000 obr/min. Jeśli chodzi o model to posiadam 323F z 1993r. czyli BA. Jeśli pojadę do serwisu to koleś podłączy ten swój komputerek i zażyczy sobie ze 100zł albo i więcej.
mazda 323f-----------------> jest
- Od: 2 lut 2004, 14:43
- Posty: 7
- Skąd: Banie Mazurskie
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V
makben napisał(a):No własnie, więcej szczegółów. To po pierwsze.
Po drugie, czy razem z nową instalacją wymieniałeś przewody WN?? Jeśli nie, to sprawdź czy masz na pewno dobre. No i palec i kopułka – te trzy elementy wydaje mi się powinny być wymieniane od razu podczas instalowania LPG.
makben ,właśnie ,przewodów Wn niestety nie wymieniłem ,palca ani kopułki też. Powiem Ci ,że zanim założyłem LPG działo się to samo. Kolega smirnoff poradził mi żebym sprawdził płyn w układzie chłodzenia ale jest wszystko w normie.A może one tak po prostu mają jeśli chodzi o te falowaniu obrotów ale jeśli chodzi o te uruchamianie autka to nie mam pojęcia...
mazda 323f-----------------> jest
- Od: 2 lut 2004, 14:43
- Posty: 7
- Skąd: Banie Mazurskie
- Auto: Mazda 323F 1.8 16V
Jesli to 1993 r., to model BG.
To spoko
Witam ziomka z Mazur.
A jesli chodzi o to odpalanie to z tego co przeczytalem to odpalasz na gazie wiec radze zaczac odpalac na benzynie bo przy niskich temperaturach gaz po prostu zamarza w przewodach.
I tak jak koledzy radze zmienic przewody WN ,swiece,kopulke,palec,filtr powietrza bo o nim czesto ludzie zapominaja a puzniej auto troche chleje LPG.
I tak jak koledzy radze zmienic przewody WN ,swiece,kopulke,palec,filtr powietrza bo o nim czesto ludzie zapominaja a puzniej auto troche chleje LPG.
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
- Od: 20 paź 2003, 15:28
- Posty: 214
- Skąd: KOSZALIN
- Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA
adamus napisał(a):makben ,właśnie ,przewodów Wn niestety nie wymieniłem ,palca ani kopułki też
Wymień te części bo warto. A przynajmniej, jeśli masz taką możliwość, podmień kable WN z innej mazdy BG (ale na takie, które są dobre i w miarę nowe) i zobaczysz jak się autko sprawuje. Potem dopiero wydasz kase na nowe części.
Spróbuj też podotykać przewody na zapalonym silniku – tylko uważaj bo jak masz złe to Cie nieźle kopnie (mnie od tygodnia włosy stoją dęba

3majcie się Mazd
- Od: 3 sty 2004, 02:03
- Posty: 114
- Skąd: Bytom
- Auto: mazda 323F BG
JAk ma dobrze to niech nie rusza. A co do 323F BG 1.8 – miałem takie 2szt i absolutnie nie jest tak, ze normalką jest bujanie obrotów na jałowym. W moich obroty były z reguły w okolicach 750rpm (czyli ta pierwsza kreska pod tą oznaczającą 1000rpm). Oczyiwsta jakies drone wahania rzędu 30-50rpm to zawsze mogą wystąpić, ale nie 500rpm. Dobrze, ze pomogło.
Pozdrawiam
Smirnoff
Pozdrawiam
Smirnoff
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
Witam, mam też 323 f-ke BG, z gazem i miałem podobny prolem wahania obrotów pojawiały się tylko na gazie. Pojechałem na regulację i gościu ustawił mi mieszankę niskich obrotów na parowniku(delikatnie podkręcił-wzbogaci) jak ręką odjął do dziś podobne doświadczenie widziałem z Lanosem 
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
- Od: 13 paź 2004, 13:59
- Posty: 238
- Skąd: Wałbrzych
- Auto: 323F BA 1.5 96
witam. podepnę sie do tematu. Mam problem z uruchoniemien samochodu w mazdzie 323F BA. Rano pali na dotyk po przejechaniu 5-10km jak zgasze silnik to już go nie odpale mozna krecic i krecic i nic. 5-10 min przerwy i pali na dotyk
1.8 benzyna + LPG prawie 2 lata ma instalacja gazowa objawy są od 3 tyg
1.8 benzyna + LPG prawie 2 lata ma instalacja gazowa objawy są od 3 tyg
- Od: 28 kwi 2012, 14:54
- Posty: 27
- Auto: Mazda 323F 1.8 GLX
Pontiac Trans Am 5.7 GTA
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości