Problem z uruchomieniem silnika (323F BG BP)

Postprzez adamus » 6 lut 2004, 13:46

Mam problem z uruchomieniem rano autka,zwłaszcza po bardzo zimnej nocy.Jeśli chodzi o akumulator,to nie sądzę ,że to jego wina zwłaszcza,że jest prawie nówka.Doszły mi słuchy ,że winą tego mógłby być przepływomierz. Na dodatek po uruchomieniu na wolnych obrotach mam falowanie,nie wiem co jest grane... Dodam jeszcze,że mam nową instalację gazową ale z tego co pamiętam to na benzynie dzieje się to samo czyli na benzynie i na gazie mam falowanie obrotów <co?> [/code]
mazda 323f-----------------> jest
Początkujący
 
Od: 2 lut 2004, 14:43
Posty: 7
Skąd: Banie Mazurskie
Auto: Mazda 323F 1.8 16V

Postprzez Smirnoff » 6 lut 2004, 20:56

Hmm, a płynu w układzie chłodzenia to kolega ma full, czy null? Jaki zakres tego falowania? Która to 323F? BG? Jesli BG, to przepływomierz raczej na 99% masz dobry, bo te przepływomierze są odporne na strzały LPG. Jak masz BA, no to wszystko możliwe...
Więcej szegółów!!!
Pozdro
Smirnoff
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez makben » 6 lut 2004, 21:10

No własnie, więcej szczegółów. To po pierwsze.

Po drugie, czy razem z nową instalacją wymieniałeś przewody WN?? Jeśli nie, to sprawdź czy masz na pewno dobre. No i palec i kopułka – te trzy elementy wydaje mi się powinny być wymieniane od razu podczas instalowania LPG.
3majcie się Mazd
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2004, 02:03
Posty: 114
Skąd: Bytom
Auto: mazda 323F BG

Postprzez adamus » 6 lut 2004, 22:34

Smirnoff napisał(a):Hmm, a płynu w układzie chłodzenia to kolega ma full, czy null? Jaki zakres tego falowania? Która to 323F? BG? Jesli BG, to przepływomierz raczej na 99% masz dobry, bo te przepływomierze są odporne na strzały LPG. Jak masz BA, no to wszystko możliwe...
Więcej szegółów!!!
Pozdro
Smirnoff


Smirnoff ,płynu w układzie chłodzenia mam tyle ile jest zalecane czyli w normie.Zakres falowania zależnie czy silnik jest zimny (jak się rozgrzeje to obroty są O.K.) są w zakresie "+" "–" 500do 1000 obr/min. Jeśli chodzi o model to posiadam 323F z 1993r. czyli BA. Jeśli pojadę do serwisu to koleś podłączy ten swój komputerek i zażyczy sobie ze 100zł albo i więcej.
mazda 323f-----------------> jest
Początkujący
 
Od: 2 lut 2004, 14:43
Posty: 7
Skąd: Banie Mazurskie
Auto: Mazda 323F 1.8 16V

Postprzez adamus » 6 lut 2004, 22:38

makben napisał(a):No własnie, więcej szczegółów. To po pierwsze.

Po drugie, czy razem z nową instalacją wymieniałeś przewody WN?? Jeśli nie, to sprawdź czy masz na pewno dobre. No i palec i kopułka – te trzy elementy wydaje mi się powinny być wymieniane od razu podczas instalowania LPG.


makben ,właśnie ,przewodów Wn niestety nie wymieniłem ,palca ani kopułki też. Powiem Ci ,że zanim założyłem LPG działo się to samo. Kolega smirnoff poradził mi żebym sprawdził płyn w układzie chłodzenia ale jest wszystko w normie.A może one tak po prostu mają jeśli chodzi o te falowaniu obrotów ale jeśli chodzi o te uruchamianie autka to nie mam pojęcia...
mazda 323f-----------------> jest
Początkujący
 
Od: 2 lut 2004, 14:43
Posty: 7
Skąd: Banie Mazurskie
Auto: Mazda 323F 1.8 16V

Postprzez Globy » 6 lut 2004, 23:00

Jesli to 1993 r., to model BG.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez adamus » 7 lut 2004, 01:58

Tak ,prawda 1993 ,to BG. Też Cię pozdrawiam Globy i widzę ,że jesteś z Kolna a przez te miasteczko dosyć często przejeżdzam.
---------------------------
Pozdrawiam !!!
Adam
mazda 323f-----------------> jest
Początkujący
 
Od: 2 lut 2004, 14:43
Posty: 7
Skąd: Banie Mazurskie
Auto: Mazda 323F 1.8 16V

Postprzez Globy » 7 lut 2004, 12:24

To spoko :) Witam ziomka z Mazur.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez HERCIK » 7 lut 2004, 12:30

A jesli chodzi o to odpalanie to z tego co przeczytalem to odpalasz na gazie wiec radze zaczac odpalac na benzynie bo przy niskich temperaturach gaz po prostu zamarza w przewodach.
I tak jak koledzy radze zmienic przewody WN ,swiece,kopulke,palec,filtr powietrza bo o nim czesto ludzie zapominaja a puzniej auto troche chleje LPG.
MAZDA MILENIA 2,5 V6 is de best
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 15:28
Posty: 214
Skąd: KOSZALIN
Auto: MILENIA 2.5 V6, JEEP , 323F BA

Postprzez makben » 7 lut 2004, 15:18

adamus napisał(a):makben ,właśnie ,przewodów Wn niestety nie wymieniłem ,palca ani kopułki też


Wymień te części bo warto. A przynajmniej, jeśli masz taką możliwość, podmień kable WN z innej mazdy BG (ale na takie, które są dobre i w miarę nowe) i zobaczysz jak się autko sprawuje. Potem dopiero wydasz kase na nowe części.

Spróbuj też podotykać przewody na zapalonym silniku – tylko uważaj bo jak masz złe to Cie nieźle kopnie (mnie od tygodnia włosy stoją dęba <lol> )
3majcie się Mazd
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2004, 02:03
Posty: 114
Skąd: Bytom
Auto: mazda 323F BG

Postprzez adamus » 8 lut 2004, 12:30

I tak jak mi podpowiadaliście ,wymieniłem kable WN,świece,filtr powietrza i jest już lepiej. Dzięki bardzo za porady.
Pozdrawiam !!!
mazda 323f-----------------> jest
Początkujący
 
Od: 2 lut 2004, 14:43
Posty: 7
Skąd: Banie Mazurskie
Auto: Mazda 323F 1.8 16V

Postprzez makben » 8 lut 2004, 15:13

Zawsze do usług
3majcie się Mazd
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2004, 02:03
Posty: 114
Skąd: Bytom
Auto: mazda 323F BG

Postprzez xXx » 9 lut 2004, 19:31

Przeczyść jeszcze przynajmniej styki aparatu zapłonowego i kopułki,a najlepiej wymien jeszcze te części
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Smirnoff » 10 lut 2004, 01:14

JAk ma dobrze to niech nie rusza. A co do 323F BG 1.8 – miałem takie 2szt i absolutnie nie jest tak, ze normalką jest bujanie obrotów na jałowym. W moich obroty były z reguły w okolicach 750rpm (czyli ta pierwsza kreska pod tą oznaczającą 1000rpm). Oczyiwsta jakies drone wahania rzędu 30-50rpm to zawsze mogą wystąpić, ale nie 500rpm. Dobrze, ze pomogło.
Pozdrawiam
Smirnoff
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez Manieko i Kasor1 » 14 paź 2004, 17:02

Witam, mam też 323 f-ke BG, z gazem i miałem podobny prolem wahania obrotów pojawiały się tylko na gazie. Pojechałem na regulację i gościu ustawił mi mieszankę niskich obrotów na parowniku(delikatnie podkręcił-wzbogaci) jak ręką odjął do dziś podobne doświadczenie widziałem z Lanosem :D
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2004, 13:59
Posty: 238
Skąd: Wałbrzych
Auto: 323F BA 1.5 96

Postprzez Cinkciarz » 12 lut 2014, 19:30

witam. podepnę sie do tematu. Mam problem z uruchoniemien samochodu w mazdzie 323F BA. Rano pali na dotyk po przejechaniu 5-10km jak zgasze silnik to już go nie odpale mozna krecic i krecic i nic. 5-10 min przerwy i pali na dotyk

1.8 benzyna + LPG prawie 2 lata ma instalacja gazowa objawy są od 3 tyg
Początkujący
 
Od: 28 kwi 2012, 14:54
Posty: 27
Auto: Mazda 323F 1.8 GLX
Pontiac Trans Am 5.7 GTA

Postprzez sebek-71 » 14 lut 2014, 13:11

Czujnik temperatury silnika...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2011, 17:04
Posty: 1144 (1/19)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: był Xedos 6 2.0V6 140KM
323 BJ 1,5 sedan
jest Mazda 3 BK 1,6 MZR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323