Czas zaprezentować moją "Madzię"
Jest ona z 20 października 1994 roku pierwsza rej. w styczniu 1995 tam była użytkowana przez 2 właścicieli a od 25 maja 2008 jest moja
przebieg przy zakupie to 170 700 obecnie 30.05.11 213954
Swap z R4(Z5) na V6(KL-DE) wraz z układem napędowym i zawieszeniem przy przebiegu 212000
Wyposażenie seryjne:
– 2 x Poduszka powietrzna
– Elektryczne szyby x2
– Wspomaganie kierownicy
– Centralny zamek
– Regulacja wysokości fotela
– Regulacja wysokości kierownicy
– Regulacja wysokości reflektorów
– Elektryczna antena
– System Audio
– Dzielona asymetrycznie kanapa
–

Modyfikacje:
Wnętrze:
– alu ringi na zegary by Dido
– nowy czarny skórzany mieszek z niebieska nitką
– podświetlenie nóg kierowcy i pasażera zielonymi katodami
– Włącznik/wyłącznik anteny według tematu
– Ściemniacz oświetlenia kabiny
– Czujnik poziomu płynu spryskiwaczy
– Spryskiwacze reflektorów
– Aktywacja kontrolki od otwartych drzwi
– pomarańczowe żarówki w podświetleniu zegarów co daje ładną bursztynową poświatę i tarcze z ostrzeżeniami z anglika
– montaż klimatyzacji
– dołożenie elektrycznych szyb na tył oraz elektrycznych lusterek
– Auto alarm + centralny Stig
– Fabryczny Immobiliser
– Tempomat z MX-6
Plany na przyszłość:
Car audio:
– radio Clarion CZ202EG
– głośniki przód Hertz HV 165 + DT 16 + zwrotnica dwudrożna DX300
– głośniki tył Pionieer 3
– wyciszenie podłogi oraz bagażnika ( mata dekarska + pianka zamknięto-komorowa
– wzmacniacz 5 kanałowy Soundstream P205e
Plany na przyszłość:
– skrzynia wbudowana w bok bagażnika z głośnikiem niskotonowym 20cm
Styling:
– Kierunkowskazy full clear przerobionę na wersję z Led
– Ksenony 5000K
– Siłowniki maski (urwały się, chwilowo brak
– Klamki i obudowy lusterek w kolor 16P Vivid Green
– Brak dziurek na kluczyki w przednich klamkach ( zaszpachlowane ale do poprawki)
– Polerowany kolektor ssący
– pokrywy zaworów w kolor farbą VHT
Plany na przyszłość:
– przy remoncie malowanie silnika i skrzyni
– Odświeżenie lub całkowita zmiana koloru na 16P z limitowanej wersji
– Progi Mazdaspeed + przerobienie zderzaka przód
Silnik:
– Swap na 2.5 V6 z mazdy MX-6 czyli KL-DE
– moc 174 KM
– moment 217 Nm
– kolektor ssący KL47 z Xedosa 9 Cuvered Neck, przepustnica KL47 rozwiercona do 65mm
– wydech barany 6-2-1 wydech 60mm, tłumik środkowy z 2 przetłoczeniami + tłumik końcowy ori przerobiony na dublet z końcówkami Ulter
– pompa paliwa z KL reszta układu seria
– Filtr stożkowy Simota 77mm w carbonowej obudowie
– strojenie na Ecumaster DET III w trybie FI
– sonda szerokopasmowa Innovate LC-1 z kontrolerem
– drobny porting kanałów dolotowych pod uszczelkę z kwadratowym przekrojem kanałów
Plany na przyszłość:
– wymiana głowic na KL31 które leżą w garażu, porting, polerowanie kanałów, zaworów oraz komór spalania
-tłoki KL-ZE
Układ hamulcowy:
– Przód zestaw z M6 zacisk + tarcza + klocki 283mm
– tył seria z 2.0 V6 GT 251mm
– regeneracja zacisków tył
– ABS z GT
Układ napędowy:
– Skrzynia z 2.0 V6
– Kompletne sprzęgło oraz koło zamachowe z 2.5 V6 tarcza i docisk Exedy
– Short Shifter (pomysł i projekt mX-MEN)Link przerobione i skrócony drążek od MX-6
Zawieszenie:
– Sprężyny obniżające OBK przód -20 mm, tył -20
– Amortyzatory przód KYB Exel-G gaz-olej
– Amortyzatory tył Kamoka gaz-olej
– Rozpórka kielichów przód w planach wykonanie na tył
Koła:
– Felgi 16" z GT w kolorze 8001 RAL
– opony lato: 205/55 R16" zima 15"
Wykres mocy z pomiarów na zlocie w Koninie 2011 150KM/180Nm
Wykres Ryki 157KM/197 Nm

Wykres Kąkolewo 2014 173,9 KM 199,5Nm

Wykres Ryki 2015 174,2KM 217,0Nm

I trochę historii w zdjęciach jak się zmieniało auto:
Po zakupie:

13.08.08
Nowe alufelgi i cleary w kierunkach
01.01.09
Xenony, dywaniki i podświetlenie zegarów
Montaż aluramek:
04.06.09
Obok MX-3 kolegi Adidom

Klubowe podkładki


13-14.08.09
Naprawa wnęki bagażnika na koło zapasowe
styczeń 2010
Przyciemnianie szyb w aucie
13.03.2010
Dolot zimnego powietrza do Airboxa Simota
07.04.10
Shot shifter v2.0
11-15.05.10
Wymiana uszczelki pod głowicą, wyrównanie kanałów dolotowych i wydechowych oraz malowanie
20.05.10
Montaż siłowników maski
16.07.2010
Zmiana palników ksenonowych na 6000K
03.11.10
Kierunkowskazy Led

marzec 2011
Wizyta u blacharza, podłoga nadkola tył oraz poszycia progów
Powrót od blacharza
luty-marzec 2011
Swap na KL-DE
Cz. 1
Cz. 2
Cz. 3 wiązki
Odpalenie
w łodzi
8.05.2011
Malowanie lusterek i klamek
20.05.2011
Wydech przelot
1.07.2011
Malowanie zacisków
2.08.2011
Zlot letni Ryki
6.12.2011
Lakierowanie progów i tylnych nadkoli
6.05.2012
Malowanie pokrywy i porządki pod maską
21.08.2012
Ekspolatacja