Czarna ramka wokół licznika – jak zdemontować?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez jacobs » 9 lip 2008, 22:07

Jak mocowana jest ta czarna ramka wokół licznika? Z góry są dwie śrubki a z dołu? Zatrzaski? Jak to wyjąć? Nie chcę tego na hama ciągnąć żeby nie pourywać czegoś.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Mieczyslaw » 9 lip 2008, 22:10

sruby masz na pewno, odkrecasz to a zatrzaski sa na pewno. ja w GFce mam 2 sruby i chyba 5 zatrzaskow
Obrazek
Darnok - chlopak na opak
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lut 2008, 16:38
Posty: 4703 (5/32)
Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'

Postprzez waldii » 9 lip 2008, 22:21

jacobs napisał(a):Z góry są dwie śrubki

a nie trzy??Jak je odkrecisz to dol delikatnie podnies z milimetr do gory,wtedy ciagniesz delikatnie za gore i calosc wyskakuje.Odciagnij troche i odczep kostke od zegarka i jazda ;)
waldii
 

Postprzez jacobs » 9 lip 2008, 22:23

Waldii ramka wogół licznika nie ma kostki :P A licznika nie będę chyba wyciągał :P

a może... od razu bym licznik odkręcił i jedną żaróweczkę zmienił. Tylko jakie tam przychodzą?
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez waldii » 9 lip 2008, 23:00

jacobs napisał(a):Waldii ramka wogół licznika nie ma kostki

aaa sorki,bo ja po lifcie mialem i tam jest zegarek razem z tym plastikiem ;)
waldii
 

Postprzez jacobs » 12 lip 2008, 00:07

Tego się chyba nie da wyjąć :|
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez waldii » 12 lip 2008, 00:29

jacobs napisał(a):Tego się chyba nie da wyjąć

czego,tej ramki???Myslisz,ze kokpit to caly jeden odlew?? <lol>
waldii
 

Postprzez jacobs » 12 lip 2008, 14:04

waldii napisał(a):czego,tej ramki???

nom ;p
waldii napisał(a):Myslisz,ze kokpit to caly jeden odlew??

hahaha
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez bazyl wspaniały » 15 lip 2008, 09:38

odkręć śróbki i ciągnij :P w sumie to sama wyskoczy. ja najpierw odkręciłem śrubki, później od dołu delikatnie podwarzyłem co by nie porysować i dobrze chwycić żeby łatwiej z zatrzasków ściągnąć. ta ramka jest bardzo elastyczna i nie tak łatwo ją połamać więc śmiało i bez lęku ją ciągnij. :) po wyjęciu ramki zobaczysz 4 śrubki którymi przykręcone są zegary. później tylko odczepić kostki z kablami od tyłu i już zegary na kolanach lądują. bez wyjęcia zegarów dostęp do żaróweczek jest conajmniej kłopotliwy
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6