Witam.Powracam z pytaniem.
Po operacji mojej Madzi (niezapomniana dwumasuwa)zapomnieli podłączyć kostkę do przepływomierza i gdy ją odpaliłem odrazu komputer pokazał błąd i pali mi się kontrolka silnika i jednocześnie ESP chyba.Wszystkojest ok tyle że komputer pamięta błąd nawet po podłączeniu kostki,chyba normalne.
Czy ktoś wie jak można zrestować błąd ?
Pozdrówka
koniecznie proszę zapoznać się z regulaminem i poprawnie nazywać w przyszłości tematy
Jak zresetować błąd w komputerze (resetowanie komputera)
Strona 1 z 1
Tasos napisał(a):wystarczy, odłączyć "+" akumulatora na 10s...
iiyama napisał(a):odłącz akumulator, 20 sekund hamulec w podłoge
tak dla pewności i zgodnie z serwisówką
Tylko coś mi się zdaje, że po podpięciu wtyczki samo powinno zgasnąć bez resetu
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
....trzeba podpiac WDS , klema gasi tylko kontrolkę .....błąd i tak zostaje zapisany.magicadm napisał(a):tak dla pewności
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
wywala mi błąd egr i świeci check, gasze
kontrolke i jest OK – potem tankuje 95Pb i sie znowu zapala po 1 kilometrze, ale jak zatankuje 98Pb jest gitara!!
Błąd EGRu ma związęk z paliwem jakie się tankuje?
Błąd EGRu ma związęk z paliwem jakie się tankuje?
:) mx-3, 323F BA, M6 GG ASpec, Seat Ibiza
Jaksa napisał(a):klema gasi tylko kontrolkę .....
Że niby jak usterki już nie ma (podpięto wtyczkę) to check nadal świeci???
iiyama napisał(a):jak zatankuje 98Pb jest gitara!!
Może coś z knock sensorem???
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Dzięki.
Ja tu kombinuje jak zresetować,a w salonie mazdy zrobili mi to za free!!!
Do dzisiaj jestem z szoku.
Pozdro
Ja tu kombinuje jak zresetować,a w salonie mazdy zrobili mi to za free!!!
Do dzisiaj jestem z szoku.
Pozdro
- Od: 5 mar 2008, 23:25
- Posty: 51
- Auto: M6 TS2,TD136k,03r.anglik,
dziaba78 napisał(a):mi krzyknęli za reset komputera 200zł ( serwis Księżyno) pozdrawiam
mnie jak wycenili naprawę to koszt naprawy przekroczył wartość auta,
pytałem zaraz po sprowadzeniu, okazało się, że trzeba wymienić tylko przednią maskę i tylną klapę, wzmocnienie pasa przedniego, plus lampy przód i tył
wg serwisu Księżyno żadne części europejskie nie pasują do A-spec, konieczne były części z USA dlatego taki koszt, polityka cenowa – zabójcza
albo zwykłe naciąganie, musieli wiedzieć że wszystkie elementy blacharskie są takie same na obu kontynentach
szok
- Od: 13 cze 2007, 19:16
- Posty: 300
- Skąd: RT
- Auto: Mazda 6 3.0 V6 GY
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6