Mazda 6 2008
- Od: 27 maja 2008, 22:18
- Posty: 145
- Skąd: SC/WB
- Auto: Accord Tourer 2.0 Exe '08 VIII
W kwestji słyszenia silnika podczas uruchamiania, to chyba redakcję troszkę poniosło
Paweł
Paweł
- Od: 12 paź 2007, 15:28
- Posty: 98
- Skąd: Wrocław
- Auto: M6 '08 Sport Top L5 2.5
Ja jechałem nowym C5 diesel i zaraz po tym Mazdą 6 diesel. Uruchomienie silnika i praca zawieszenia to po prostu przepaść. Nie da się tego porównać. Żona od razu zauważyła, że w 6 jest hałas. Ale prowadzenie to już inna bajka.
- Od: 27 maja 2008, 22:18
- Posty: 145
- Skąd: SC/WB
- Auto: Accord Tourer 2.0 Exe '08 VIII
ntgale napisał(a):Ja jechałem nowym C5 diesel i zaraz po tym Mazdą 6 diesel. Uruchomienie silnika i praca zawieszenia to po prostu przepaść. Nie da się tego porównać. Żona od razu zauważyła, że w 6 jest hałas. Ale prowadzenie to już inna bajka.
Wszytko pieknie ładnie tylko jeden problem że C5 na jazdach testowych mają hydroaktywne zawieszenia i kosztują w kombi około 130 tys zł .
Mazda 6 to inne nastawy -sport i inna cena 109 tys . za kombi.
Nie można porównywać zawieszenia hydrokatywnego ze sportowym .
Jak ktos szuka komfortu to C5 będzie idealny a jak ktos szuka autko do szybkiej jazdy po zakretach to Mazda 6 .
- Od: 27 kwi 2008, 11:18
- Posty: 136
- Skąd: Trójmiasto
- Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel
Odnoszę się raczej do tego opiewającego Mazdę 6 artykułu. Wiem, że się tego nie da porównać, zresztą C5 (sedan) jechałem przez czysty przypadek i rzeczywiście z hydroaktywnym zawieszeniem, które mi osobiście nie odpowiada. Za to jest rzeczywiście cicho – silnik słychać wyraźnie dopiero przy 3500 obrotów/min.
Ceny tych aut tym bardziej nie można porównać (chodzi o najbogatsze wersje). Mazda po prostu niektórych rzeczy nie oferuje nawet w wersji Top. Za to wersje 2.0 benzyna w cenie ok. 80-90 tyś. są jak najbardziej porównywalne. Przy czym C5 jest wyraźnie ciaśniejsze w środku – nadmuchane i ma z przodu tylko 1 uchwyt na kubek
Ceny tych aut tym bardziej nie można porównać (chodzi o najbogatsze wersje). Mazda po prostu niektórych rzeczy nie oferuje nawet w wersji Top. Za to wersje 2.0 benzyna w cenie ok. 80-90 tyś. są jak najbardziej porównywalne. Przy czym C5 jest wyraźnie ciaśniejsze w środku – nadmuchane i ma z przodu tylko 1 uchwyt na kubek
- Od: 27 maja 2008, 22:18
- Posty: 145
- Skąd: SC/WB
- Auto: Accord Tourer 2.0 Exe '08 VIII
Ja jezdziłem C4 Picasso 2,0 disel jakiś automat z hydroaktywnym zawieszeniem .
Przemilcze automat ,jak ktoś tym jezdził to wie o co chodzi ale jeśli chodzi o zawieszenie to autko strasznie wpadało w dziury i było to bardzi niemiłe i hałaśliwe (jak by miało się cos urwać )
Sorki Mazda jest twarda ale sprezysta , nie mam wrazenia ze koło zostaje w dziurze
Przemilcze automat ,jak ktoś tym jezdził to wie o co chodzi ale jeśli chodzi o zawieszenie to autko strasznie wpadało w dziury i było to bardzi niemiłe i hałaśliwe (jak by miało się cos urwać )
Sorki Mazda jest twarda ale sprezysta , nie mam wrazenia ze koło zostaje w dziurze
- Od: 27 kwi 2008, 11:18
- Posty: 136
- Skąd: Trójmiasto
- Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel
ntgale napisał(a):Uruchomienie silnika i praca zawieszenia to po prostu przepaść.
Ba, ale nic nie równa się z dźwiękiem odsuwania prawej szyby w czerwonych Fiatach 125p z rocznika 1978... no.... ew. dźwięk zamka lewych drzwi tylnych w takim samym Fiacie, w kolorze Bahama Yellow z 1985 , ale to już inna półka cenowa i bajka i w ogóle...
Kurde no... nie będę na siłę bronił Mazdy, ale zaczynacie się czepiać pierdół, a co bardzo mnie rani- wykręcacie kota ogonem za ceną, bo Mazda jest tańsza itd. Ludzie- Mazdy nie kupuje się bo jest tańsza- to atrybuty Skody(choć nie tylko te bo to niezłe auta) i Dacii. Np. 6 vs. Accord-dla mnie bezapelacyjnie 6, bez zaglądania w cennik. Czemu??? Spytajcie kobiety podczas okresu (ten tekst jest już na tym forum) dlaczego gotuje w 6 garnkach...BO TAK!!!. Kupiłem ostatnio Motor z testem 6. Przekopałem całą gazetę i...
PS. Kupiłem dziś AŚ z testem MX 5-przygotujcie się na temat o spiskowej teorii dziejów.Dziś już nie dam rady...<papa>
Mateusz L napisał(a):...Nie wynika to z jakiegoś zaślepienia...
I tu właśnie bym polemizował
Nie czepiam się 6, mi się nią fajnie jechało i gdyby tylko była wersja 2.0 benzyna Dynamic hatchback to bym za niczym innym nie patrzył. A tak zostałem przekonany przez żonę na Mazdę 5 (niezależnie od jej wad i zalet). I teraz tylko się zastanawiam czy 2.0 benzyna czy diesel.
Również nie zgadzam się co do ceny. Mazda obecnie jest tania, szczególnie w bogatych wersjach u dotychczasowych dealerów. Skonfiguruj sobie jakiekolwiek europejskie auto (japońskie również) z podobnym wyposażeniem. Nawet Octavia będzie droższa.
Możesz kochać markę, ale co Ci przeszkadza, że inni podchodza racjonalnie do zakupu?
- Od: 27 maja 2008, 22:18
- Posty: 145
- Skąd: SC/WB
- Auto: Accord Tourer 2.0 Exe '08 VIII
Nowych 6 już w Warszawie coraz więcej jeździ, ale poprzednie to już właściwie co chwile widzę. Jak tak dalej pójdzie nowych będzie tyle co dla przykładu Mondeo.
- Od: 27 maja 2008, 22:18
- Posty: 145
- Skąd: SC/WB
- Auto: Accord Tourer 2.0 Exe '08 VIII
ntgale napisał(a):Nowych 6 już w Warszawie coraz więcej jeździ, ale poprzednie to już właściwie co chwile widzę. Jak tak dalej pójdzie nowych będzie tyle co dla przykładu Mondeo.
kiszką mi to pachnie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

chyba wszyscy z Mondea przechodzą na Mazdę 6 ,żle to wygląda,

Tak jak mówisz poprzedniej 6 u nas też zaczyn być dużo
a taka niby egzotyczna marka
- Od: 27 kwi 2008, 11:18
- Posty: 136
- Skąd: Trójmiasto
- Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel
ntgale napisał(a):I teraz tylko się zastanawiam czy 2.0 benzyna czy diesel.
Mówiąc szczerze, kupując auto na kilka lat(dłużej niż obejmuje gwarancja) wziąłbym benzynę. Nowoczesne diesle są skomplikowane, a paliwo musi być chyba z laboratorium. Instalacje gazowe raczej nie są już tak drogie, a niedługo zapewne w realnych kwotach zamknie się montaż JTG...
ntgale napisał(a):Mazda obecnie jest tania, szczególnie w bogatych wersjach u dotychczasowych dealerów. Skonfiguruj sobie jakiekolwiek europejskie auto (japońskie również) z podobnym wyposażeniem. Nawet Octavia będzie droższa.
Mam przed sobą cennik aut. Proszę-pierwsze z brzegu...Passat Limuzyna 2.0 TDI-CR DPF 6-G- 104 590 zł vs. Mazda 6 2.0 MZR-CD Exclusive Plus- 107 000zł(nie moja wina,że VW ma w standardzie kierownicę, a za resztę liczy jakby było z kości słoniowej i złota) vs. Honda Accord 2.0/benzyna/ Executive(najdroższa)-104 000zł, a 2.2(to pewnie diesel, ale nie jest napisane) 116 500zł.Drożej, ale poczekajmy na 2.2MZR-CD Mazdy.Vectra Cosmo 1.9 -109 000-zbliżona cena. Najdroższa Octavia kosztuje 111 kzł, a jest to Scout 4x4 TDI, która w zamyśle miała chyba być bardziej odpowiednikiem CX7(z pewną dozą ironii) za 135kzł.Octavia Combi Elegance 2.0 TDi-93 100zł,a Superb Prestige 1.9TDI PD 92 600zł.Audi A4 B8 2.0TDI 6-G 121 910zł.Ceny Mazdy z Białegostoku(dodatek do AŚ-wszystkie pozostałe też). Co do wyposażenia- VW zawsze był goły a liczył sobie za wyposażenie drożej niż BMW.Ogólnie rzecz biorąc cena Mazdy jest zbliżona, a czasem wyższa od konkurencji.
PS. A wersja Exclusive?
ntgale napisał(a):Możesz kochać markę, ale co Ci przeszkadza, że inni podchodza racjonalnie do zakupu?
Wcale nie przeszkadza- to dobrze,że racjonalnie podchodzisz, jednak pytania i nietylko kierowałem ogólnie do wszystkich, bo dziwi mnie m.in krytyka wnętrza 6? Czy ono jest takie do

ntgale napisał(a):Ja jechałem nowym C5 diesel i zaraz po tym Mazdą 6 diesel. Uruchomienie silnika i praca zawieszenia to po prostu przepaść. Nie da się tego porównać. Żona od razu zauważyła, że w 6 jest hałas. Ale prowadzenie to już inna bajka.
Ta twoja żona to super mechanik.

- Od: 25 cze 2008, 14:24
- Posty: 103
- Auto: kiedyś 626 2.0 16 V,
6 GH2.0 MZR-CD 140KM . obecnie Cx5 BlacMica 2.0
ketome
Wiesz mechanik czy nie to inna rzecz, ale tyle ode mnie słyszy o samochodach, że już na niektóre rzeczy zwraca uwagę.
Mateusz L
Tak, myślę szczególlnie o benzynie, dla większego spokoju przez 5-6 (może dłużej) lat użytkowania.
Wiesz mechanik czy nie to inna rzecz, ale tyle ode mnie słyszy o samochodach, że już na niektóre rzeczy zwraca uwagę.
Mateusz L
Tak, myślę szczególlnie o benzynie, dla większego spokoju przez 5-6 (może dłużej) lat użytkowania.
- Od: 27 maja 2008, 22:18
- Posty: 145
- Skąd: SC/WB
- Auto: Accord Tourer 2.0 Exe '08 VIII
ntgale napisał(a):ketome
Wiesz mechanik czy nie to inna rzecz, ale tyle ode mnie słyszy o samochodach, że już na niektóre rzeczy zwraca uwagę.
Mateusz L
Tak, myślę szczególlnie o benzynie, dla większego spokoju przez 5-6 (może dłużej) lat użytkowania.
Benzyna super ale czy naprawde umiesz jeździć dislem który ma 300Nm i płaski przyrost mocy?
- Od: 25 cze 2008, 14:24
- Posty: 103
- Auto: kiedyś 626 2.0 16 V,
6 GH2.0 MZR-CD 140KM . obecnie Cx5 BlacMica 2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości