Sprzęgło w BA – wątek zbiorczy

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Muller » 23 gru 2004, 22:01

A najdokładniej michałku wymień komplet czyli tarcza docisk i łożysko z opisu to co się dzieje to daje docisk w d.... a dokładnie sprężyny w nim poprostu już nierówno wyciskają i jest wtedy szarpanie a przy wyższych obrotach poprostu za szybko się kręci i szarpania nie ma (JEDNOZNACZNIE OK 800 -1200 PLN szykuj
I znów jest pięknie :)
SIDSERWIS
www.sidserwis.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sty 2004, 07:37
Posty: 50
Skąd: Kraków
Auto: MX-3 GSR 2,5 V6

Postprzez michal_krakoof » 27 gru 2004, 21:27

i jak Jaksa ogladales ?? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez Jaksa » 27 gru 2004, 21:43

michal_krakoof napisał(a):i jak Jaksa ogladales
Jakoś nie.....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez michal_krakoof » 28 gru 2004, 23:34

hehe, widac sprzedajacy cos ukrywa :) :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez xXx » 28 gru 2004, 23:36

Dobre, ciekawe rzeczy słyszę. Idę na dół zrobić zdjęcia bo widzę, że jak nie zrobię to mnie obsmarują dookoła.

I to po rozmowie z Michałem na GG :(

Szkoda gadać!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez xXx » 28 gru 2004, 23:59

Oto obiecane zdjęcia o które Michale wystarczyło poprosić, no ale mówiłeś że się Ci nie śpieszy.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez michal_krakoof » 7 sty 2005, 20:58

hehe mnie to wiele nie mówi (pokazuje ;) ) niech moze sie kol. Jaksa raczy wypowiedziec o co PROSZĘ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez Jaksa » 7 sty 2005, 21:31

michal_krakoof napisał(a): niech moze sie kol. Jaksa raczy wypowiedziec o co PROSZĘ...
Docisk jak widać dostał po tyłku ( przebarwiony jest co oznacza ze moze szarpac przy ruszaniu ) tarcza jest na ok 20 tysięcy przy spokojnej jezdzie to moje zdanie. ( praktycznie kazde sprzęgło uzywane tak wygląda )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez michal_krakoof » 7 sty 2005, 22:08

aaa zaobserwowalem jeszcze jeden objaw w czasie parkowania....jazda na wstecznym wyglada na normalna, bez szarpniec i "kangurków"... moze to jakis slad ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez xXx » 8 sty 2005, 02:21

Jarku, ten docisk był w mojej mazdzie i niech się wypowiedzą ludzie co nią wczesniej jezdzili, że nie było żadnych problemów z szarpaniem i wogóle ze sprzęgłem. Moim zdaniem główny problem szarpania to luz na wieloklinie tarczy spowodowany rozbiciem mechanizmu który pomaga elastycznie ruszyć lub zastosowanie tarczy podróby ze spręzynkami zamiast gumek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jaksa » 8 sty 2005, 11:53

xXx napisał(a):Moim zdaniem główny problem szarpania to luz na wieloklinie tarczy spowodowany rozbiciem mechanizmu który pomaga elastycznie ruszyć
Tarcze oryginalne nie szarpią na wieloklinie , zamienniki gdzie są spręzyny tak. Patryk Ja tylko napisałem to co zobaczyłem , wiesz ze sporo sprzęgieł zrobiłem przez te 11 lat do tarczy nie czepiam sie ale docisk ....nie wiem zawsze mozna zaryzykować to chyba małe pieniądze.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez xXx » 8 sty 2005, 11:57

Jarku, zdaję sobie doskonale sprawę, że masz doświadczenie i sądzę że wiesz najlepiej o co chodzi.

Napisałem tylko o swoim przypadku, czyli o fakcie że wszystko ze sprzęgłem było O.K.

;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jaksa » 8 sty 2005, 13:05

xXx napisał(a):Napisałem tylko o swoim przypadku, czyli o fakcie że wszystko ze sprzęgłem było O.K.
Jak u Ciebie nie szarpało to u Michała tez nie powinno....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez xXx » 8 sty 2005, 13:50

Smirnoff jezdził za sterami, niech się wypowie przy okazji lub można go zawsze zapytać.

Ale to tak na marginesie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez michal_krakoof » 8 sty 2005, 21:10

a jakis trop odnosnie jazdy na wstecznym ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez xXx » 9 sty 2005, 11:19

Michał ja się dziwię czego Ty jeszcze szukasz ?? Jarek przedstawił Ci gotową odpowiedź na Twój problem a Ty nadal z uporem maniaka próbujesz wmówić sobie, że to jednak coś innego.

Dlaczego nie szarpie na wstecznym ?? Prawdopodobnie dlatego, że jest to inne przełożenie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez michal_krakoof » 9 sty 2005, 12:12

no ale na "2" ce (nawet przy wyzszszych predkosciachszarpie, a ona ma juz nizsze przelozenie niz "R"
Czyli konczac watek Patryku i Jarku najprawdopodobniej to sprzegielko?? (bo to jedyna Jarkowa diagnoza w tym watku w stos. do mojego przypadku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez Jaksa » 9 sty 2005, 12:56

Michał ,widzę ze wycieczka do Warszawy Ciebie czeka..... <lol> Wszystko wyjdzie jak się przejedziemy Twoim autem.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez michal_krakoof » 9 sty 2005, 19:04

heee
wiecie co, chyba czas sprzedac mazde...szkoda to robic, bo i tak mam zamiar sprzedac auto przed wakacjami...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2003, 13:58
Posty: 310
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 3 BL 2.0 DISI
Mazda CX-3 150 AWD
Mazda MX-5 NB2 Sportive
Mazda 3 BK 1.6 d 109 KM
Mazda 323F (BJ) 2.0 Sportive (niqsmx3)
Mazda 323F (BA) 2.0 GT
Mazda MX-3 K8 (moja)

Postprzez cwaniaq » 26 sty 2005, 20:48

Otóż jakiś czas temu stwierdziłem, że coś jest nie tak, nie będę opisywał co i jak się działo tylko napiszę, że mój brat twierdzi, że sprzęgło jest prześlizgnięte.
Miałem wrzucić piątke i przycisnąć do 6000 rpm i spróbować tak ruszyć, jeżeli samochód nie zgaśnie to znaczyło, że sprzęgło jest już do wymiany. No i nie zgasł. Czy to normalne ? Mógłby mi ktoś to powiedzieć ?
Dla mnie też to trochę dziwne, że nie zgasł.
I ew. czy może ktoś to sprawdzić u siebie ?
Ja się nie znam na samochodach więc nie wiem jak to jest.

Dzięki z góry.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sie 2004, 13:47
Posty: 193
Skąd: Białystok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323