Wtryski

Postprzez xANDy » 20 cze 2008, 19:18

lukaszp napisał(a):Jest możliwa wymiana samych końcówek – jedną zmieniłem
Podaj orientacyjny koszt.
Czy przy wymianie końcówki zmieniałeś również podkładki pod wtryskami (jedna para od razu)?!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez lukaszp » 21 cze 2008, 23:45

xANDy napisał(a):Podaj orientacyjny koszt.
Czy przy wymianie końcówki zmieniałeś również podkładki pod wtryskami (jedna para od razu)?!

Za końcówkę zapłaciłem chyba 205zł. Podkładki pod wtryski oczywiście też zmieniłem wszystkie, podobno powinno się je zmieniać przy każdym wyciągnięciu wtrysków. Chyba 80zł zapłaciłem za te podkładki, ale mogłem pokombinować z jakimś tańszym zamiennikiem ~ 2zł/szt.(przecież to tylko kawałek miedzi).
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez xANDy » 24 cze 2008, 09:38

lukaszp napisał(a): ~ 2zł/szt.(przecież to tylko kawałek miedzi).

Praktyka pokazuje, że w tej kwestii nie ryzukuje się – popatrz na Otiksowe problemy właśnie z tymi podkładkami. Miedź miedzią ale to może być jakiś delikatny stop...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez lukaszp » 24 cze 2008, 11:41

xANDy napisał(a):Miedź miedzią ale to może być jakiś delikatny stop...

Rozumiem, tylko że ja myślałem poszukać podkładek przeznaczonych pod wtryski, jest w Rzeszowie taki sklep, w którym dobierają takie podkładki, podobnie zresztą jak z przelewami.
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez MarekW » 24 cze 2008, 13:52

Wlasnie sie dowiedzialem ile kosztuje 1 oryginalny wtryskiwacz do DITD (RF4) i troche mnie zamurowalo: 2150pln :–)
Myslalem, ze pompowtryskiwacze w VW sa drogie, ale widac ze nasz poczciwy dwu-sprezynowy mechaniczny wtrysk jest rownie cenny.

Moze ktos je wyjmowal ostatnio i odczytal symbol DENSO i moze potwierdzic czy sie koncowki w nich wymienia czy nie?

Widac z tego ze samochod sklada sie z kilku czesci: wtryskiwacze (8500pln) + pompa(13000pln) + komputer(11000pln) = koszt samochodu reszta gratis.
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez mihal44 » 26 cze 2008, 14:09

Witam wszystkich ,
Właśnie na dniach będę wymieniał rozrząd w mojej Mazdzie. Mam już wszystko ustawione oprócz tych nieszczęsnych podkładek przelewowych. Szukałem na forum i we wcześniejszych wątkach nie znalazłem odpowiedzi.
Chcę dokonać także regulacji zaworów i wymienić te podkładki stosując zamienniki od MAN'a (tak jak jest to opisane w przewodniku o DiTD) . Po telefonie do najbliższego serwisu dowiedziałem się , że są dwa rodzaje tych podkładek : fi 8mm oraz fi 6mm. Które będą pasować ? Ktoś mierzył średnicę tego otworu ?
ewentualnie może ktoś ma sprawdzone źródło tych podkładek ?

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 6 mar 2008, 08:34
Posty: 4
Skąd: FSD
Auto: 323F BJ DiTD (74KW)

Postprzez lukaszp » 26 cze 2008, 15:53

mihal44 napisał(a):Po telefonie do najbliższego serwisu dowiedziałem się , że są dwa rodzaje tych podkładek : fi 8mm oraz fi 6mm. Które będą pasować ? Ktoś mierzył średnicę tego otworu ?
ewentualnie może ktoś ma sprawdzone źródło tych podkładek ?

Fi 6 – od Manna 3zł/szt.
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez say » 27 cze 2008, 07:43

lukaszp napisał(a):od Manna 3zł/szt.
Wcale, ze nie 3 zl :P tylko 1,90 + koszty przesylki :D, kupic mozna TU.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lip 2007, 08:58
Posty: 1620 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: Premacy DiTD '02 7 os.
MB W168 1.4 Pb

Postprzez mihal44 » 28 cze 2008, 11:00

Ok, dzięki Panowie.
Właśnie otrzymałem przesyłkę z częściami do wymiany rozrządu. zamawiałem tutaj: http://www.djparts.pl/cennik.html . Części wyglądają na oryginalne. Pasek czuć jaśminowo ;). Cena : pasek + napinacz + 2 rolki (ORY) + pompa wody Nipparts = 865 zł.
W poniedziałek – wtorek wymiana z regulacją.

pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 6 mar 2008, 08:34
Posty: 4
Skąd: FSD
Auto: 323F BJ DiTD (74KW)

Postprzez lukaszp » 28 cze 2008, 17:02

mihal44 napisał(a):Części wyglądają na oryginalne. Pasek czuć jaśminowo . Cena : pasek + napinacz + 2 rolki (ORY) + pompa wody Nipparts = 865 zł

Coś tanio. Pamiętaj, pasek tylko UNITA (300zł)
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez mihal44 » 28 cze 2008, 17:26

To jest to z tej aukcji + pompa wody http://allegro.pl/item384352792_rozrzad_mazda_323_626_premacy_2_0_ditd_oryginal.html .Dostałem normalny paragon . Wszystko wygląda cacy. Tyle , że ja brałem normalnie ze sklepu . Wysyłałem zamówienie faxem na którym napisałem wyraźnie jakie to mają być części (że pasek oryginał mazda UNITA , rolki ORY NTN , itd.) . Podałem także VIN auta . Tak więc w razie czego mam jakąś podkładkę. Jeśli chodzi o wysyłkę to ok. 12 wysłałem zamówienie i na drugi dzień około 12 miałem już części. Jak na razie jestem zadowolony. No chyba ,że ktoś po obejrzeniu fotek jest w stanie określić oryginalność części , to chę tnie zrobię kilka i umieszczę.

Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 6 mar 2008, 08:34
Posty: 4
Skąd: FSD
Auto: 323F BJ DiTD (74KW)

Postprzez Paweł Mo » 28 cze 2008, 19:53

Bardzo tanio!
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez lukaszp » 29 cze 2008, 18:27

Paweł M. napisał(a):Bardzo tanio!

BARDZO!!! Ale faktycznie na zdjęciach są oryginały. Wygląda że wszystko ok.
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez poflek » 22 lip 2008, 10:31

lukaszp gdzie kupowałeś końcówkę wtrysku?
Przed chwilą dostałem info z ASO w Rzeszowie, że kompletny wtrysk 1450zł a końcówka nie występuje :|
Mógłbyś podać jakieś namiary na tego szpeca od Diesla ?? :)
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez lukaszp » 22 lip 2008, 12:30

W ASO nie mają, to prawda.
Ja końcówkę kupiłem w sklepie Hoffman – Rzeszów (chyba 205zł) – pasowała bez problemu.
A jęzeli chodzi o wymianę to podjedź do jakiegoś mechanika od diesli z wyciągniętym wtryskiem i Ci zmieni.A jak zdiagnozowałes że masz padnięty wtrysk??
Robiłeś to co ja pisałem w tym temacie???
Kiedyś będzie MAZDA 6 – oczywiście diesel
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez poflek » 22 lip 2008, 12:48

Jeszcze nie zdiagnozowałem :)
Planuje cały urlop w sierpniu przeznaczyć na odmulanie i konserwowanie Madzi, na razie zbieram informacje.

Coś mi lekko stuka (może jestem przewrażliwiony:)) – wydaje mi sie, że to wtrysk. Auto słabe, kopci jak depnę...

Zalałem ostatnio Xeramica i od pierwszych km jest dużo lepiej. Silnik pracuje ciszej, stukanie jakby takie mniej rytmiczne i zanikające, przybyło mocy ale jak dostanie buta to kopci dalej.
Wypale Xeramica do końca, za dwa tygodnie rozbiorę dolot, wyczyszczę, złożę i jak się nic nie poprawi to dam wtryski do sprawdzenia.

Raz je już wyciągałem zaraz po kupnie auta bo pod jednym puściła podkładka, wtrysk był już strasznie zaszlamiony :| Wygotowałem podkładki, przeczyściłem je papierem 2000 skręciłem i ok. Spalanie spadło i lepiej odpalał ale stukanie (trzeba się wsłuchać) pozostało więc chce się za to zabrać.

Poprawa po Xeramic'u wskazuje na wtryski albo pompę – zacznę od wtrysków :D
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Postprzez martinez07 » 22 lip 2008, 18:56

poflek napisał(a):Coś mi lekko stuka (może jestem przewrażliwiony:)) – wydaje mi sie, że to wtrysk. Auto słabe, kopci jak depnę...


Myślisz że te stukanie jest od wtrysku? Pytam, bo (nie chce szukać dziury w całym) oprócz charakterystycznego turkotu silnika (jak ja lubię ten dźwięk :) ), to słychać u mnie rytmiczne stukanie – ale tylko będąc w kabinie. Do tej pory brałem pod uwagę dwie rzeczy :
1. tak ma być (i takie rozwiązanie najbardziej mi pasowało)
2. panewki... Kiedyś miałem poważną awarię mojego Mitsu TD, gdzie musiałem remontować górę silnika, a dół zostawiłem już w świętym spokoju i właśnie od tamtego momentu również słyszalne było podobne rytmiczne stukanie...

Auto mi nie kopci, nawet jak depnę, z odpalaniem nie ma problemu, przyśpieszenie mogłoby być lepsze dopóki nie załączy się turbina.

Muszę w końcu wybrać się na jakiś zlocik i obejrzeć inne DiTD...

pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2008, 13:49
Posty: 31
Skąd: Szczecin
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD '98

Postprzez Iktorn92 » 22 lip 2008, 19:37

Moze tak stukaja zawory? to jest tez dosc prawdopodobne...bogu dzieki nic u mnie nie stuka i nie puka :D ciekawe kiedy zacznie <lol>
Fotografia Ślubna www.igordyjach.com
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 17:05
Posty: 185
Skąd: Jelenia Góra
Auto: 626 GW RF2A 99'
M6 GG RF7J 07'
M2 DE 1,5 MZR 10'
M3 BL 2.0 Disi 12'

Postprzez lukaszp » 22 lip 2008, 21:47

Iktorn92 napisał(a):Moze tak stukaja zawory?

zaworów w dieslu nie słychać, chyba że luz już jest bliski 1mm <lol> .
Co 30 tys km regulacja i zawory można wykluczyć.
A wtryski mogą się solidnie tłuc (doświadczyłem na sobie to wiem) – metaliczne stukanie.
U mnie stukał jeden i byłem bliski pozbycia się auta :( . A teraz jest ok :)
Forumowicz
 
Od: 31 lip 2007, 21:01
Posty: 243
Skąd: Rzeszów
Auto: Skoda Octavia II TDI,105PS,2008r.

Postprzez poflek » 22 lip 2008, 23:10

martinez07 napisał(a):to słychać u mnie rytmiczne stukanie – ale tylko będąc w kabinie

Chyba to samo mamy na myśli.

martinez07 napisał(a):Muszę w końcu wybrać się na jakiś zlocik i obejrzeć inne DiTD...

I to jest myśl :) Nie miałem jeszcze okazji posłuchać innego DiTD...
GF RF2A Obrazek
GH LF Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2007, 15:14
Posty: 225 (1/0)
Skąd: Tarnów / Kraków
Auto: GH LF '08
było:
GF RF2A '99
BG B6E '90

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6