Bierze olej (spalanie oleju) – diesel
cos tani ten olej to ja tyle zapłaciłem za litr dexeli w salonie w dani.niestety byłem zmuszony cos dolac.
- Od: 15 maja 2008, 22:47
- Posty: 58
- Skąd: włocławek
- Auto: 626 2.0 99r 136KM
Ten oplowski olej to zazwyczaj mobil. Tragedii nie ma...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
w lipcu wymieniłem turbine i ubytki oleju nie były juz tak wielkie jakies 150-200ml na 1000km a w tej chwili znowu mam duze ubytki oleju nawet 800ml na 1000km. Po zdjeciu odmy wydobywaja sie bardzo duze ilosci spalin wraz z olejem. czy wiecie czym to jest spowodowane.
- Od: 15 maja 2008, 22:47
- Posty: 58
- Skąd: włocławek
- Auto: 626 2.0 99r 136KM
radekbialy napisał(a): Po zdjeciu odmy wydobywaja sie b. duze ilosci spalin wraz z olejem. czy wiecie czym to jest spowodowane.
wyglada mi to, niestety, na przedmuchy na tlokach,
czyli stan pierscieni nie jst najlepszy, wyeksplatowane lub zapieczone
lub zlamane, popekane...i abys wiedzial na czym stoisz,
sprawdz kompresje na wszystkich czterech cylindrach
lub najlepiej test na tzw. straty kompresji....
i wtedy bedzie podstawa do dalszych rozmyslan
czy naprawa czy cmentarz,
ale tu zycze tobie szczerze pozytywnego wyniku
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
troche zastanawia mnie ze stało sie tak szybko i dosc szybko sie pogarsza 7tys km przejechałem i taka wielka zmiana. samochód ma przejechane 120tys wiec raczej nie za wiele
mozna troche jasniej mozna go wykonac samemu czy robi to mechanik
Enduro napisał(a):lub najlepiej test na tzw. straty kompresji....
mozna troche jasniej mozna go wykonac samemu czy robi to mechanik
- Od: 15 maja 2008, 22:47
- Posty: 58
- Skąd: włocławek
- Auto: 626 2.0 99r 136KM
Po 43 tys. ( licznikowych ) wymieniałem silnik .....radekbialy napisał(a):samochód ma przejechane 120tys wiec raczej nie za wiele
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
radekbialy napisał(a):najlepiej test na tzw. straty kompresji....
mozna go wykonac samemu czy robi to mechanik[/quote]
trzeba miec specjalistyczne urzadzenia,
sam lub z podworkowym mechanikiem tego nie wykonasz,
poszukaj firmy, ktora zajmuje sie dieslami-profesjonalnie,
taki test to koszt ok. 150pln
ale niekiedy moze byc drozej
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
a czy moze byc jeszcze inna przyczyna takich przedmuchów niz pierscienie?? Czy ktos wie gdzie znajduje sie przekaźnik świec żarowych bo chciałbym je odłaczyc i sprawdzic jak zapali bez.
- Od: 15 maja 2008, 22:47
- Posty: 58
- Skąd: włocławek
- Auto: 626 2.0 99r 136KM
banasr napisał(a):test na tzw. straty kompresji
A na czym polega konkretnie ten test?
pompuje sie cisnienie do cylindra i sprawdza sie gdzie dokladnie ono uchodzi..
gdzie sa straty?
czy przez zawory wydechowe czy przez wlotowe,
ile przechodzi przez pierscienie do miski olejowej?
to najbardziej wymowny test sprawnosci ( stanu tech.) silnika
a po nim to dopiero badanie kompresji,
ktore jest prostsze i latwiejsze do wykonania..
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
a może wiesz gdzie taki test wykonać
- Od: 15 maja 2008, 22:47
- Posty: 58
- Skąd: włocławek
- Auto: 626 2.0 99r 136KM
radekbialy napisał(a):a może wiesz gdzie taki test wykonać
w Poznaniu to wiem i mogę polecić
ale w twojej dolinie to nie wiem..
pozdr.
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
Enduro napisał(a):w Poznaniu to wiem i mogę polecić
Może być i poznań u mnie pewnie nie znajde. Wrzuć tutaj to innym też sie przyda. Wielkie Dzieki!!!!!!
- Od: 15 maja 2008, 22:47
- Posty: 58
- Skąd: włocławek
- Auto: 626 2.0 99r 136KM
info masz na PW!
powolaj sie... jak napisalem,
to sprawdz- gdzie korzystniej..
pozdr.
E
powolaj sie... jak napisalem,
to sprawdz- gdzie korzystniej..
pozdr.
E
Ostatnio edytowano 6 wrz 2009, 13:22 przez Enduro, łącznie edytowano 1 raz
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
nie szukajcie winy w olejach i innych bzdurach,olej to olej i ma smarowac,przyczyna kopcenia w m6 136km jest wada fabryczna rury przed intercoolerm, jest pekniecie i ucieka ciśnienie a olej do smarowania turbiny jest podawany nadmiernie co powoduje czarny dym
kolejna przyczyna w tych silnikach są wrazliwe wtryski,lejcie tylko dobre paliwo o wiekszej wartości cetanowej, i bedzie po problemie, zapewniam
kolejna przyczyna w tych silnikach są wrazliwe wtryski,lejcie tylko dobre paliwo o wiekszej wartości cetanowej, i bedzie po problemie, zapewniam
andrewtro napisał(a):a olej do smarowania turbiny jest podawany nadmiernie co powoduje czarny dym
Olej do smarowania turbiny jest podawany tak samo, niezależnie od pękających przewodów IC. On zalezy od ciśnienia oleju, bo kanały olejowe mają stałą średnicę.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
andrewtro napisał(a):nie szukajcie winy w olejach i innych bzdurach,olej to olej i ma smarowac,przyczyna kopcenia w m6 136km jest wada fabryczna rury przed intercoolerm, jest pekniecie i ucieka ciśnienie a olej do smarowania turbiny jest podawany nadmiernie co powoduje czarny dym
kompletna bzdura z tym nadmiernie podawanym cisnieniem na turbo!!!!
pompa oleju, po odpaleniu auta, jest uruchamiana mechanicznie przez zębatke wału korbowego, i ona dostarcza olej do łożysk turbiny w celu samrowania ich
i nie jest powązana z żadnym gumowym wężem!!!!
i nie skomentuje tu wiedzy na ten temat kolegi "andrewtro"!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
zastanawiam sie czy moje przedmuchy nie są spowodowane przez podkładki pod wtryskami, mialem regulowane zawory i do regulacji były odkrecone łapy je trzymajace. Co o tym myslicie??
- Od: 15 maja 2008, 22:47
- Posty: 58
- Skąd: włocławek
- Auto: 626 2.0 99r 136KM
radekbialy napisał(a):zastanawiam sie czy moje przedmuchy nie są spowodowane przez podkładki pod wtryskami
nie zastanawiaj sie,
wymien je na nowe,
bo jak puszczaja,
to nazbiera sie tam w gniezdzie syfu
i nie wyjmniesz wtrysku juz nigdy...
a potem kpl. glowica do wymiany!
P.S.
znam taki przypadk z MB klasa A CDI,
jak nie dalo rady wyciagnac wtrysku
i wymienili kpl. glowice,
choc byla jeszcze okay!
E.
oferuje silnik i części do Mazdy 6 + MPV CiTD Diesel z gwarancją sprawności, nie tylko tą obligatoryjną tzw. rozruchową
czy ktos moze mi podać numer uszczelki pod dekiel zaworowy bo szukam i znalesc nie moge. Numer podkładek znalazłem.
- Od: 15 maja 2008, 22:47
- Posty: 58
- Skąd: włocławek
- Auto: 626 2.0 99r 136KM
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6