Immobiliser i różne problemy z nim związane.

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez kryształ9 » 13 lis 2007, 23:30

Witam ....raz jeszcze:)

prośba w rozwikłaniu tematu ...dotyczy migającej kontrolki od imobilajzera!
Po wyłączeniu silnika. Pojawiło się mryganie kontrolki nie wiadomo skąd, było normalnie i nagle zaczeło migać.
A jako, że od tygodnia jeżdże dopiero tym cackiem nie znam dobrze auta, także proszę o fachowe rady.
Z góry dziękuje za pomoc:)

kryształ9
M6 kombi 2.0 CitD 136km / 2003 r.
kryształ9
 

Postprzez michas00 » 18 lis 2007, 18:30

Witam :)
dopiero co kupilem 626 z 2001 roku i jeszcze dobrze sie nia nie nacieszylem a juz mam problem....
Niestety problem z immobiliserem .
Otoz problem jest taki ze czasem w ogole nie moge odpalic auta, a za chwile znow odpala jakby nigdy nic. Kontrolka z kluczykiem po zalaczeniu zaplonu nie zapala sie, a przy uruchamianiu silnika nawet nie mignie. oczywiscie silnik popracuje ok 3sek i gasnie, po kilku probach zamykania i otwierania auta mozna odpalic autko i kontrolka po uruchomieniu silnika wlaczy sie i zaraz zgasnie (tak chyba powinno byc). Wkurzajace to jest bo przeciez chce sie nacieszyc moja mazda a musze sie denerwowac i czekac az litosciwie odpali.
Nie wiem gdzie moze lezec problem? Czy w samym immobiliserze czy w zamku?? kluczyki sa oryginalne wiec nie sadze zeby byly winne. Czy wyjsciem jest tylko wizyta w serwisie??
Prosze o pomoc i z gory Dziekuje
michas00
 

Postprzez pazur » 25 lis 2007, 21:36

Witam,
zakupiłem ostatnio mazde 626 2.0i 115km kombi 99r . i mam podobny problem z Immo jak kolega.
Za pierwszym razem zaparkowałem i po ok 30 min wsiadam aby odpalić a tu niespodzianka – nie odpala.
Po około godzinie zaklinania i wszelkich prób z kluczykami nagle zapaliła więc szybko do auta i do domu.
Minęła kolejna godzina stania w korkach i w połowie drogi do domu zgasła ponownie.
Teraz był trochę inny objaw, samochód zapalał i za 2 sek gasł jak przytrzymałem na obrotach to pracował ok 30 sek i gasł.
Kontrolka Immo po przekręceniu stacyjki nie pojawiała się dopiero jak samochód odpalił to pojawiała się na 1sek i gasła ( auto za chwilę też ).
Po kilku takich odpaleniach mazda przestała zapalać, rozrusznik kręcił, reszta kontrolek, wyświetlacz komputera ok.
Zaholowałem auto do domu i po nocy zapaliła z pierwszego kopa.
Mam teraz mały zgryz bo boję się jeździć do pracy mam 40km i nie mogę sobie pozwolic na takie numery. Kontrolka Immo cały czas się nie zapala po przekręceniu kluczyka w pozycje ON dopiero po uruchomieniu silnika pojawia sie na chwilę i gaśnie.
W instrukcji obsługi do tego rocznika jest napisane wyraźnie ,że powinna się zapalać po przekręceniu kluczyka w pozycję ON i gasić po rozruchu.
Czy pozostaje mi tylko wizyta w ASO czy może ktoś wie jak się do tego zabrać.
pazur
 

Postprzez michas00 » 25 lis 2007, 23:13

witam znow :)
otoz u mnie sytuacja sie sama wyjasnila :) na szczescie :) doszedlem do wniosku, ze wina za to byla wilgoc w aucie! po prostu sprzedajacy wypral tapicerke przed sprzedaza a ze pogoda nie najlepsza do schniecia samochodu wewnatrz pojawila sie wilgoc, ktora moim zdaniem byla winna calemu "zamieszaniu" jak tylko wpadlem na ten pomysl wlaczalem ogrzewanie na full przy kazdej jezdzie i po dwoch dniach wszystko wrocilo do normy :)
pozdrawiam

p.s. kontrolka wlacza sie i wylacza jak powinna :)
michas00
 

Postprzez pazur » 25 lis 2007, 23:24

Swietna wiadomość michas00 mam nadzieję ,że u mnie będzie tak samo bo podobnie jak u Ciebie sprzedający wyprał tapicerkę i mam trochę wilgoci w aucie.
pazur
 

Postprzez Docent D » 26 lis 2007, 15:13

edit:
post nieaktualny
Forumowicz
 
Od: 28 paź 2007, 16:48
Posty: 428

Postprzez pazur » 27 lis 2007, 13:45

Witam ponownie.
U mnie jednak nie było tak fajnie jak myslałem.
Zaprowadziłem dziś auto do ASO i tam się poddało i przestało odpalać ;).
Po diagnostyce okazało się że to czujnik położenia wału korbowego a nie Immo.
Zła wiadomość jest taka ,że za usługę będę musiał zapłacić 553zł :( .
Zastanawiam się czy to nie przez to ,że sprzedający umył silnki a temperatury były ujemne.
pazur
 

Postprzez gonzoie » 9 gru 2007, 21:06

Mam taka czerwona kontrolke w ksztalcie samochodu z kluczykiem w srodku jak zamykam auto z pilota klikajac 2 razy to ona sie zapala. Czy to jest od immo, bo kluczyk mam 'szczuply' bez zadnych cudow w srodku (tak mi sie przynajmniej wydaje). Caly problem polega na tym ze ostatnio mialem rozladowane ako i chcialem odpalic na pych ale po tym autko tylko odpalilo na 3 sek i zgaslo. Proby z kablami i ponowny hol nic ne dal. Teraz jest tylko jedna iskra na poczatku krecenia a potem cos ja odcina. Ta lampka z tym kluczykiem zapala sie jak mam stacyjke na ON przez dluzsza chwile. Co sie stalo????? Slyszalem ze sa jakies kombinacje z przyciskaniem pilota WL/WYL zeby odblokowac zaplon. Czy ktos cos wie na ten temat ???? dzieki serdeczne
MAZDA 626 1.8 '2000'
gonzoie
 

Postprzez jaredBO » 21 sty 2008, 18:15

mam problemik moja mazdunia 323 nie odpala wogóle nie zapala sie nawet ten pomaranczowy kluczyk od imobilaisera,co jej moze byc
jaredBO
 

Postprzez zlociutki 626 » 30 sty 2008, 20:45

!!POMOCY!!
Dzisiaj wsiadam do madzi chce odpalic, włączam kluczyk w pozycje ON przykładam ten mały pilocik (czy jak to sie tam nazywa) do mrugającej kontrolki od immobilajsera i NIC.
Powinny sie na chwile zaświecic różne kontrolki i po przekręceniu kluczyka powinien zapalic a tu sie NIC nie dzieje! :(

Co to może byc i jak temu zaradzic? <killer>
Prosze o odpowiedz klubowiczów.

Mazda 626 1.8 16V 1993
LoL
Początkujący
 
Od: 22 sty 2008, 22:55
Posty: 11
Skąd: Kłobuck, śląskie
Auto: 626 hatchback 1.8 16V 1993r.

Postprzez dobrskim » 11 mar 2008, 16:09

MANIX napisał(a):Witam szanownych klubowieczów. Mam poważny problem zgłosił się do mnie znajomy który jeżdzi a raczej jeżdził Mazdą 323 C (ba) 1.5 z 97 roku, z poważnym problemem. Mianowicie niestety zgubił kluczyki orginalne z immobilaizerem od swojej madzi i w tym momencie zaczął się ów wielki problem. Kluczyki zostały dorobione pod stacyjkę tak że otwierają bez problemu drzwi się otwiera stacyjkę idzie przekręcić, rozrusznik normalnie kręci ale auto NIE ZAPALA;. Jak się domyślacie problem tkwi w orginalnym immobilaizerze który był w kluczyku niestety to był jedeny komplet kluczyków i jeż immobilaizera ponoć nie idzie rozbroić. Auto stało już u kilku elektryków i różnych mądrych fachowców a obecnie stoi w serwisie Mazdy w poznaniu. Bagatela auto nie idzie już uruchomić już OD ROKU. W serwisie proponują wymianę komputera i innych pierdów za cenę 5.500 zł co przekreśla sens całej tej operacji. A więc drodzy klubowicze zwracam się do was z pomocą taka jaką zwrócił się do mnie mój znajomy. Czy ktoś wie jak uruchomić te auto? Jesteście ostatnia deską ratunku, jeśli się nie uda ato zostanie rozebrane na części i sprzedane a szkoda by było bo to fajna Mazda w bdb stanie.A więć apel do was – jak uruchomić te auto naprawde dziwna i niby prosta sprawa ale nam już wcale nie jest do śmiechu.Za Wszelkie pomocne informacje będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam.
ps. możecie także dzwonić do mnie na nr 502 423 346, pisać na forum, meile lub GG.
_________________

Witam!
Jeśli są takie problemy z odpaleniem Mazdy z immobilizerem w kluczyku, nawet przez serwis, to czy ma sens zakładanie dodatkowego immobilizera? Czy tak samo słabo z problemem radzą sobie "chłopcy z Miasta"? Czemu jednak niektóre Mazdy odjeżdzają pozostawione na chwilę pod domem? Zakładać dodatkowe zabezpieczenia czy nie? Jest na forum cały temat poświęcony autoalarmom w Mazdach. Tam też zacząłem lekturę. A tu taki ciekawy temacik... Jest jakaś niespójność tego co czytam
Może ktoś z forumowiczów mi to wyjaśni. Mam Mazdę 323 Di 2,0 z 2001r , sprowadzoną. Poprzedni właściciel nie założył żadnego dodatkowego zabezpieczenia. Słyszałem też jedną opinię zbieżną z przytaczanym postem. Mam dylemat – zakładać czy nie?
Początkujący
 
Od: 21 sty 2008, 10:55
Posty: 4
Skąd: Łódź

Postprzez logimen » 21 mar 2008, 11:18

A ja tez mam problem z nowo zakupiona MX-3. Wczoraj wsiadlem, wlozylem pastylke od immo w dziurke, kontrolka przestala mrugac i odpalilem fure, pojechalem. Zatrzymalem sie pod wypozyczalnia na 30-35min, wracam, wkladam pastylke i dupa. Dioda nadal mruga. I tak przez 40 min. Normalnie sie wkurzylem !! Problem podobny do kolegi z poprzedniej strony. Moj mechanik powiedzial, zebym odlaczyl aku na 5 min, moze to cos da.

A jak nie to co wtedy ? Jak to naprawic i ew. jak sie pozbyc tego badziewiastego immo zeby wszystko bylo cacy ? Dodam, ze mam 2 takie pastylki i przy 3cim kluczyku mam mala blaszke chyba z kodem od immo.
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2005, 23:34
Posty: 361 (1/0)
Skąd: Warszawa Rembertów
Auto: Mazda6 GH 2.5L 2008r.

Postprzez Bonuz » 11 cze 2008, 00:00

Witam.
Ja u siebie też mam takie objawy, tylko u mnie nie zauważyłem żeby to się działo przy rozgrzanym aucie lub nie . Po prostu niekiedy zdarza sie że auto odpali a po chwili zgasnie, oczywiście pali się w tym czasie kontrolka od immo, lub wogóle nie odpala. Do tej poru samochód sprawował się bez zarzutu palił od razu, nie chciałbym żeby któregos pieknego dnia i to wtedy kiedy bede tego najbardziej potrzebował Madzia mnie zawiodła. Mam nadzieje ze taki problem to nie problem i sam sobie z tym poradze oczywiście przy pomocy forumowiczów?
323 f 98 r BA
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2007, 19:42
Posty: 117
Skąd: Bełchatów
Auto: Mazda 6 2.0 Pb 2005r

Postprzez logimen » 11 cze 2008, 16:22

U mnie nie laczyly kabelki. Polutowal mi mechanik przy okazji i teraz wszystko smiga, odpala za kazdym razem. O immo prawie zapomnialem.
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2005, 23:34
Posty: 361 (1/0)
Skąd: Warszawa Rembertów
Auto: Mazda6 GH 2.5L 2008r.

Postprzez Amlody » 24 cze 2008, 10:17

Witam
Mam powazny problem z kluczykami. Sprowadziłem sobie mazde 3 sedan 2.3 z USA i okazało się ze kluczyki zostały zgubione podczas transportu. Dzwonilem do ASO i wedlug nich koszt dorobienia kluczykow to okolo 5-6tys (zamki i wymiana immo). Nie wiem co robic w takiej sytuacji. Koszt mnie troche przeraża.
Znacie może jakis sposob na tańsze dorobienie kluczyków?
Początkujący
 
Od: 16 lut 2008, 23:52
Posty: 17
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 BK 2.3L '04

Postprzez MarekW » 24 cze 2008, 10:52

Nie kupuj tego auta skoro zgubiono kluczyki podczas transportu .. cos tu jest podejrzane.... nie sadzisz?

Czyli co, samochod wiechal na statek a jak dotarl do Polski to kluczyki wyparowaly???
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez Amlody » 24 cze 2008, 15:04

Samochod byl sprowadzony przez znajomego. Kluczykow nie bylo w porcie w Niemczech...
Początkujący
 
Od: 16 lut 2008, 23:52
Posty: 17
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 3 BK 2.3L '04

Postprzez ravlos » 25 cze 2008, 09:59

A może ktoś wie jak usunąć całkowicie immobilizer z mazdy 626 GF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2007, 20:31
Posty: 51

Postprzez MarekW » 25 cze 2008, 12:22

Immobilizer wspopracuje z komputerem pokladowym wiec sie nie da go usunac:–) bo i po co ???
To dla naszego dobra wszystkie autka od pewnego czasu to maja.

Oczywiscie mozesz szukac kogos kto zlamie komputer pokladowy i spowoduje ze bedzie ignorowal brak immo .. zycze szczescia. nowy komp to grubo ponad 10.00pln i masa klopotow jak sie cos z nim stanie:–), ale zawsze mozna eksperymentowac.
Forumowicz
 
Od: 4 wrz 2006, 09:13
Posty: 340
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)

Postprzez ravlos » 25 cze 2008, 22:33

GF to już dosyć stare auto, na własnym przykładzie wiem ze immo potrafi sie psuć, jakby go usunąć jeden problem by był z głowy (przynajmniej u mnie) czasem po prostu wsiadam do auta odpalam po chwili gaśnie i mruga kontrolka auta z kluczem kilka prób i auto jedzie dalej już dwa razy mi sie tak zrobiło tylko co będzie jak całkowicie przestanie działać
Piłeś? Nie jedź! Nie piłeś? Wypij!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lut 2007, 20:31
Posty: 51

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323