Zawieszenie – lista dostępnych aplikacji do 626/MX6

Postprzez Lukas007 » 16 gru 2007, 15:59

W tym temacie proszę o zamieszczanie swoich propozycji odnośnie modyfikacji zawieszenia w 626 GE i MX-6 GE. Chodzi mi zarówno o same sprężyny, komplety zawieszeń, jak i gwinty. Poniżej lista aplikacji, jeżeli ktoś zna inne, proszę pisać (najlepiej wraz ze stroną, gdzie można je kupić). Proszę również o opinie posiadaczy niżej wymienionych zestawów. Pomoże to wielu osobom w dokonaniu właściwego wyboru.

Obrazek


1. SPRĘŻYNY:


a.) Eibach Pro-Kit

Obrazek

– numer katalogowy: 5523.240 – do 4-cyl oraz 5523.140 do 6-cyl
– obniżenie (przód/tył): 3 – 3 cm
– strona www: www.eibach.com
– cena: 1095zł (można się targować – ja kupiłem za 786zł)
– gdzie kupić? (przykład): www.prince.com.pl

b.) H&R

Obrazek

– numer katalogowy dla 626 GE: 29870 VA/HA (zależnie od osi), rodzaj silnika: R4 i V6
– numer katalogowy dla MX6 GE: 4006 VA/HA (zależnie od osi), rodzaj silnika: R4 i V6
– obniżenie (przód/tył): 3.5 – 3.5 cm
– strona www: http://www.h-r.com.pl
– cena: 941 zł
– gdzie kupić? (przykład): www.sklep.tuning.pl

c.) Intrax

Obrazek

– numer katalogowy: 45.1.009 – do 4-cyl oraz 45.1.006 – do 6-cyl
– obniżenie (przód/tył): 4.25 – 4.25 cm
– strona www: http://www.intraxsuspension.com/productSearch.asp
– cena: 289 USD – ok. 850zł
– gdzie kupić? (przykład): http://www.corksport.com

d.) Megan Racing

Obrazek

– numer katalogowy: MR-LS-FP93L4 – tylko do 4-cyl
– obniżenie (przód/tył): 5 – 5 cm
– strona www: www.meganracing.com
– cena: 149 USD – ok. 450zł
– gdzie kupić? (przykład): na stronie producenta

e.) Sprint

Obrazek

– numer katalogowy: 7503 – rodzaj silnika: brak danych
– obniżenie (przód/tył): 4.5 – 4.5 cm
– strona www: http://www.sprintspring.com/c-17-mazda.aspx
– cena: 230 USD – ok. 700zł
– gdzie kupić? (przykład): www.gripmotorsports.com

f.) Dropzone

Obrazek

– numer katalogowy dla 626GE: DZ2400 (numer kat. w sklepie)
– numer katalogowy dla MX6 GE: SPSP2400 (numer kat. w sklepie)
– obniżenie (przód/tył): 4.5 – 4.5 cm
– cena: ok. 350zł
– gdzie kupić? (przykład dla 626 GE): www.slickar.com
– gdzie kupić? (przykład dla MX6 GE): www.gripmotorsports.com

g.) Jamex

Obrazek

– numer katalogowy (dla 626 GE – R4 i V6): 120324
– numer katalogowy (dla MX6 GE – R4 i V6): 120326
– obniżenie (przód/tył dla 626 GE): 4 – 4 cm
– obniżenie (przód/tył dla MX-6 GE): 3.5 – 3.5 cm
– strona www: dla mazdy 626 oraz dla mazdy MX-6
– cena: 125 euro – ok. 450zł
– gdzie kupić? (przykład): http://www.allegro.pl => darstuning

h.) MS Technik

Obrazek

– numer katalogowy (dla 626 GE 4-cyl): MTS0383
– obniżenie: 3.5 – 3.5 cm
– cena: 450zł
– gdzie kupić? (przykład): www.venom24.pl

i.) Vogtland


Obrazek

– numer katalogowy (dla 626 GE 4-cyl): 958075
– numer katalogowy (dla 626 GE 6-cyl) 958080
– numer katalogowy (dla MX-6 GE): 953044
– obniżenie 3.5 – 3.5 cm
– strona www: http://www.vogtlandsuspension.com/
– cena: 180 euro – ok. 700zł
– gdzie kupić? (przykład): www.sklep.tuning.pl


j.) APEX

Obrazek

– numer katalogowy: 100-1020 dla 626 GE
– obniżenie: 3.5 – 3.5 cm
– strona www: www.apexsuspensions.com
– cena: 118 funtów – ok. 700zł
– gdzie kupić? (przykład): www.ebay.co.uk


k.) BG Springs:

Obrazek


– numer katalogowy (dla MX-6): 50.1.022
– numer katalogowy (dla 626 GE): 50.1.021
– obniżenie: 4 – 4 cm
– strona www: http://www.b-gsuspension.com/
– cena: 225$ – ok. 700zł
– gdzie kupić? (przykład): http://www.andysautosport.com


l.) TenzoR:

Obrazek

– numer katalogowy (dla MX-6): TLS4192
– numer katalogowy (dla 626 GE): TLS4192
– obniżenie: 5 – 5 cm
– strona www: http://www.tenzoracingsports.com
– cena: 170$ – ok. 500zł
– gdzie kupić? (przykład): http://www.andysautosport.com


l.) Suspension Techniques:

Obrazek

– numer katalogowy (dla MX-6): 60310
– obniżenie: 2.5 – 2.5 cm
– strona www: http://www.stracing.com/springs.html
– cena: 225$ – ok. 700zł
– gdzie kupić? (przykład): http://www.andysautosport.com



J.) Lesjofors:

Obrazek

– numer katalogowy :LS4555411
– obniżenie: 4 cm
– strona www: http://automotive.lesjoforsab.com/automotive/eng/default_eng.aspx?p=products&s=chassi
– cena: 225$ – 573zł
– gdzie kupić? (przykład): [url]http://wozki.intercars.com.pl/?id=65&lang=PL&&od=1620&grut=&kod=980289&rzb=&leaf=&khkod=&n=&sta=0&sts=&rootkod=878689[/img]


2. AMORTYZATORY:

a.) Tokico HP

Obrazek

– numer katalogowy (odpowiednio lewy/prawy przód): TOKHB3081 & TOKHB3082
– numer katalogowy (tył, obie strony): TOKHB3083
– strona www: www.hitachi-hap-la.com
– cena: 520 USD – ok.1600zł
– gdzie kupić? (przykład): www.nipponpower.com

b.) Tokico Illumina

Obrazek

– numer katalogowy (odpowiednio lewy/prawy przód): TOKBB3081 & TOKBB3082
– numer katalogowy (tył, obie strony): TOKBB3083
– strona www: www.hitachi-hap-la.com
– cena: 750 USD – ok. 2300zł
– gdzie kupić? (przykład): www.nipponpower.com
– uwagi: 5-cio stopniowa regulacja twardości.

c.) KONI special (czerwone):

Obrazek

– strona www: http://www.koni.com/22.html
– cena: 1500zł
– gdzie kupić? (przykład): www.44tuning.pl
– uwagi: wkład do seryjnego Mcphersona

d.) KONI sport (żółte):

Obrazek

– strona www: http://www.koni.com/22.html
– cena: 1800zł
– gdzie kupić? (przykład): www.44tuning.com
– uwagi: wkład seryjnego McPhersona z regulacją twardości

e.) KYB GR2

Obrazek

– strona www: http://www.kyb.com/products/index.php
– strona polska: http://www.kayaba.pl/
– cena: 270 USD – ok. 800zł
– gdzie kupić? (przykład): www.car-stuff.com




3. KOMPLETY ZAWIESZEŃ:

a.) Tokico HP advanced handling kit:

Obrazek

– numer katalogowy: TOK-HPK319 (6627)
– obniżenie (przód/tył): 2.5 – 2.5 cm
– gdzie kupić? (przykład): dostępne na http://www.raceinspired.com
– cena: 715 USD – ok. 2200zł

b.) Tokico Illumina advanced handling kit:

Obrazek

– numer katalogowy: TOK-ILK290 (6721)
– obniżenie (przód/tył): 2.5 – 2.5 cm
– cena: 960 USD – ok. 2900zł
– gdzie kupić? (przykład): dostępne na http://www.raceinspired.com
– uwagi: 5-cio stopniowa regulacja twardości

c.) GTS Fahrewerk suspension kit

Obrazek

– numer katalogowy (dla 626 GE 4-cyl): 016629
– numer katalogowy (dla 626 GE 6-cyl): 016627
– numer katalogowy (dla MX-6 GE, wariant obniżenia: 5/3.5 cm): 0 16601
– numer katalogowy (dla MX-6 GE, wariant obniżenia: 4/3 cm): 0 16600
– obniżenie: 4 – 3 cm lub 5 – 3 cm
– strona www: http://www.gts-sport.de/
– cena: ok. 450 euro – ok. 1700zł
– gdzie kupić?: www.stg.gmbh.com
– uwagi: dostępne również na [url=http://cgi.ebay.de/GTS-Fahrwerk-Mazda-MX-6-Typ-GE-16-Bj-91-97-50-35-mm_W0QQitemZ360109115263QQcmdZViewItemQQptZAutoteile_Zubehör?hash=item360109115263&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=66%3A2%7C65%3A3%7C39%3A1%7C240%3A1318]eBay'u[/url]



d.) K.A.W performance kit

Obrazek

– numer katalogowy( dla 626 GE 6-cyl): 3100-1150
– numer katalogowy (dla MX-6 GE 6-cyl): 3100-5050
– obniżenie ( dla MX-6 GE 6-cyl): 5 – 3.5 cm
– obniżenie (dla 626 GE 6-cyl): 5 – 3 cm
– cena: 710 – 660 euro – ok. 2500zł
– strona www: http://www.fahrwerke.de/de/index.php
– gdzie kupić?: www.stg.gmbh.com

e.) K.A.W plus kit

Obrazek

– numer katalogowy (dla 626 GE): 2100-1150
– numer katalogowy (dla MX6 GE): 2100-5050
– obniżenie (dla MX6 GE): 5 – 3.5 cm
– obniżenie (dla 626 GE) 5 – 3 cm
– cena: 480 euro – ok. 1800zł
– strona www: http://www.fahrwerke.de/de/index.php
– gdzie kupić?: www.stg.gmbh.com

f.) GT Cupline kit

Obrazek

– numer katalogowy(dla 626 GE 4-cyl): GT82MA013
– obniżenie: 3.5 – 3.5 cm
– strona www: http://www.gt-cupline.com/
– cena: 450 euro – ok. 1700zł
– gdzie kupić? (przykład): www.eBay.com



4. ZAWESZENIA GWINTOWANE:

a.) K – Sport basic coilover

– numer katalogowy ( dla 626 GE): CMZ03-KP
– numer katalogowy (dla MX6 GE): CMZ09-KP
– strona www: www.ksportusa.com
– cena: 1400 USD – ok. 4200zł
Obrazek

b.) K – Sport GT pro coilover

– numer katalogowy (dla 626 GE): CMZ03-GT
– numer katalogowy (dla MX6 GE): CMZ09-GT
– strona www: www.ksportusa.com
– cena: 2000USD – ok 6000zł

Obrazek


c.) D2 racing coilover

– numer katalogowy (dla 626 GE): D2-M04
– numer katalogowy (dla MX6 GE): D2-M05
– strona www: www.d2racing.com
– cena: 1375 USD – ok. 4200zł
Obrazek



d.) Yonaka coilover system:

– numer katalogowy (dla 626 i MX6 GE): YMTC007
– strona www: www.yonaka.com
– cena: 1000 USD – ok. 3000zł
Obrazek


e.) C8 coilover system

– numer katalogowy (dla MX-6 GE): CE68
– strona www: http://www.c8sport.com/
– cena: 500 USD – ok. 1500zł
– gdzie kupić? (przykład): www.ebay.com

Obrazek



f.) XYZ

– numer katalogowy MA18-SS
– strona www: http://www.xyzsuspension.com/
– cena: 960$
– gdzie kupić? (przykład): www.ebay.com

Obrazek


g.) TEIN –> http://www.tein.com/tech_info/j04.html

h.) BC Racing –> http://www.bc-racing.co.uk/applications ... -ra-1.html
Obrazek


5. AIR RIDE:

a.) D2 Air Suspension Kit

– numer katalogowy (dla 626 i MX6 GE): D2-M04_air
– strona www: http://www.d2racing.com
– cena: 2400 USD – ok. 7200zł
– gdzie kupić? (przykład): www.raceonusa.com

Obrazek



6. ROZPÓRKI:

a.) Arospeed – 626 GE

Obrazek

– numer katalogowy: ARO651007 (sklep)
– strona www: www.slickcar.com
– cena: 60 USD – ok. 180zł
– uwagi: rozpórka na przód

b.) Megan Racing – MX-6 GE

Obrazek

– numer katalogowy: MEG-MR-SB-MMX93FU (14026)
– strona www: www.raceinspired.com
– cena: 70 USD – ok. 210zł
– uwagi: rozpórka na przód; 4 kolory do wyboru


c.) Pro Car Parts – 626 i MX-6

Obrazek

– numer katalogowy: MZ93M6-5774SB2
– strona www: www.procarparts.com
– cena: 30 USD – ok. 90zł
– uwagi: rozpórka tylna; nie występuje na głównej stronie producenta/sklepu – może być niedostępna


d.) PRD – Mazda MX-6 GE

Obrazek

– numer katalogowy: RSB-99
– strona www: www.PRD.com
– cena: 80 USD – ok. 250zł
– uwagi: rozpórka tylna

e.) Pro -Sport – 626 i MX-6

Obrazek

– numer katalogowy: RO-039 (sklep)
– strona www: http://www.mtuning.pl/
– cena: 125zł
– uwagi: rozpórka na przód; tylko do silników cztero-cylindrowych; dostępna również rozpórka na tył w cenie 139zł

f.) Sandtler – 626 GE


Obrazek

– numer katalogowy: 011402
– strona www: www.sandtler.de
– cena: 316zł w www.rallyshop.pl
– uwagi: rozpórka na przód; na zamówienie
Ostatnio edytowano 3 maja 2012, 11:31 przez Lukas007, łącznie edytowano 23 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Bartek1986 » 16 gru 2007, 18:07

Lukas007 napisał(a):...i nad sprężynami Eibach'a


te są do V6 a tam przód trochę cięższy...
Jak nie wymagasz od auta cudów na drodze to kup jamexy :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 13:44
Posty: 1814 (45/48)
Skąd: Lublin
Auto: Impreza GF8 GT
Impreza GF8 GT
Impreza GC8 GT Nardi Torino
Impreza GF8 STi
Impreza GC8 STi +++
Volvo S80 V8

Postprzez Lukas007 » 16 gru 2007, 18:13

te są do V6


Są również dostępne do R4 :)
.
Ostatnio edytowano 30 lis 2008, 20:29 przez Lukas007, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez danielmx6 » 18 cze 2008, 22:59

ma ktos moze namiary jaka firma produkuje albo sprzedaje zawieszenie gwintowane do mx6 moze byc w angli niemczech lub USA. jakie sa rodzaje i jaka jest orientacyjna cena
prosil bym o linki pozdrawiam wszystkich
Im loving it!!!!!! :)
Początkujący
 
Od: 13 cze 2008, 21:23
Posty: 10
Skąd: Świdnica DSW
Auto: Mazda Mx-6 2.0l

Postprzez Zolak » 18 cze 2008, 23:46

wejdz sobie na www.ebay.com i tam napewno cos dla siebie znajdziesz
Ford Probe 2,5 V6 24v 1996r. xD
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2008, 14:19
Posty: 9
Skąd: Warszawa
Auto: Ford Probe 2,5 96r.

Postprzez Lukas007 » 19 cze 2008, 10:09

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Fiveopac » 19 cze 2008, 17:03

danielmx6 zapoznaj sie z regualminem forum, tym razem poprawilem za ciebie temat.
Poza tym googla język, trudna język.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Quaki » 19 cze 2008, 17:33

przejrzyj oferty firm D2-racing i tein oni robia
Pozdrawiam
2,5 v6 czarny
2.2 F2T czerwony
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2005, 14:02
Posty: 189
Skąd: Gdynia
Auto: Ford probe 2,5 V6
Ford probe F2T turbo + nitro

Postprzez Dziewczopol » 29 lis 2008, 15:29

Jak Ci zależy na obniżeniu o 25mm to chyba najlepszym rozwiązaniem jest Tokico Illumina ponieważ jak kupisz kit ILK290 będzie on razem ze sprężynami i obniży samochód o 25 mm i masz regulacje siły tłumienia. Czytałem na jakimś forum i gość tak napisał o ustawieniach tych amorków: Przy najmiększym ustawieniu czyli 1 był komforcik jak w bemce e39. Nie czuć żadnego dołka ale bał bym się tak jeździć na co dzień bo jestem przyzwyczajony raczej do sztywnego zawieszenia. Po zmianie na 5 czyli najtwardsze znowu mogę szybko pokonywać łuki bez żadnych przechyłów.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez Pit » 29 lis 2008, 20:13

Archeolog <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Lukas007 » 29 lis 2008, 20:31

Dziewczopol – dzięki za radę, ale już rozwiązałem problem zawieszenia. A o Tokico pomyśle w swojej kolejnej mazdzie, jest to chyba najlepszy wariant – biorąc pod uwagę, że na rynku ciężko dostać komplet zawieszenia do GE/MX-6. Illumina ma bardzo dobrą opinię na forach za granicą, na przykład na MX-6.com, a to wiele mówi. Poza tym możliwość regulacji w tej klasie cenowej to rzadkość. Gwintu praktycznie nie ma, poza dość drogim K.A.W i bardzo tanimi wynalazkami firm D2 i K Sport, które nie mają dobrej opinii jeżeli chodzi o zawieszenia, niemniej jednak układy hamulcowe tej drugiej firmy, mają stosunkowo dobrą opinię i zdają się sprawdzać. Możliwe, że podobnie jest z zawieszeniami, ale wypowiedzieć się nie mogę, bo niczego takiego na aucie nigdy nie miałem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 29 lis 2008, 21:20

kurde kup sobie gwint.ty masz leb i jedynym slusznym wyjsciem jest gwint.k-sport np w tomsonie za 3 trysiace.mozliwosc regulacji wysokosci t5wradosci amortyzaotorow i kontow pochylania kol.jedyne dobre rozwiazanie.kazde inne bedzie zle.zwelaszca 1 odpada.to jest po prostu szajs.2. i 3. w kompelcie nie da ci takoch efektow jak kompeltny zawias typu k sport.pozdrawiam i wybierz raz a madrze.milych andrzejek.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Dziewczopol » 29 lis 2008, 22:42

K-sport z taiwanu nie brał bym. To nie nasze drogi dziurawe zimowe zasolanki. tuleje regulujące wysokośc sa prawdopodobnie aluminiowe a nie stalowe a to znaczy że raczej bedziesz sie musiał bujac ze specjalna pastą konserwującą na ich gwinty a i tak istnieje duże prawdopodobieństwo że po zimie ich nie ruszysz – zapieką sie. pomijam wytrzymałosc mechaniczną drobnych gwitów na tych aluminiowych tulejach i nasze dziury. U nas z gwintami generalnie jest problem – podłe drogi i podłe warunki chemiczno-termiczne.
Do tego ponieważ to twarda zawiecha to na siebie weźmie wiecej. jezeli potrafi wylac bilstein B6/B8 nawet na grubej sztycy (bo niezniszczalny nie jest) to i taki K-sport może zdechnąć – kto wie czy nie szybciej. raz na 1-1,5 roku trzeba takie zawieszenie przeglądać a czasem cos wymienić. Jak sie okaże że jeden amortyzator jest do wymiany to jak to bedziesz załatwiał??

Piotruś Archeolog to wymażony mąż, bo im kobieta starsza tym robi się bardziej interesująca
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2006, 00:37
Posty: 122
Skąd: Warszawa
Auto: GE '96 GT

Postprzez piwo » 30 lis 2008, 08:06

madrze prawisz.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Lukas007 » 30 lis 2008, 19:52

kurde kup sobie gwint(...)wybierz raz a madrze


już rozwiązałem problem zawieszenia



<czytaj> pozdrawiam



Zaktualizowany temat, proszę moderatora o zdjęcie ankiety :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez Fiveopac » 30 lis 2008, 20:10

Done :]
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4296 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez piwo » 30 lis 2008, 20:29

lukas jak zwykle temat super zrobiony.kurde podziwiam cie chlopie.szkoda ze nie masz efki. :D
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Lukas007 » 30 lis 2008, 20:34

Fiveopac, piwo – Dzięki :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 wrz 2007, 20:35
Posty: 1487 (0/1)
Skąd: Biłgoraj / Kraków
Auto: Ford Probe GT F2T
Volvo V40 2.0 T4
Audi A6 C4 AFC quattro

Postprzez piwo » 30 lis 2008, 20:40

i jaki zestaw opcje wybierzesz dla siebie?bo sam jestem ciekaw.
mi sie marzy to do efci :

http://www.ksportusa.com/asp/coilovers_detail.asp?product_id=cd06

regulacja katów kol, 36 regulacji twardosci amorow.regulacja wysokosci zawieszenia.mniam.to jest cos .cena tez nie wygorowana.1700 dolcow.a w tomsonie krzykneli 3 tysiace.hahahah.cos chyba nie wiedza co mowia.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4874 (268/144)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez pawelMX6 » 29 sty 2009, 09:04

Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2007, 22:10
Posty: 2050 (0/1)
Skąd: Gdynia

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje