Mitsubishi Galant 2.5 V6 (163 KM) 8.6 do setki
Mowa jest o starcie spod świateł wiec wystarczy ze jeden ciut wczesniej depnie i pozamiatane na przyspieszeniu 0 – 100 potem pewnie galant dałby rade
Podsumowując: Masa robi swoje
www.mazdaspeed.pl
pawlak32 napisał(a):Mazda MX-3 1.8 V6 (133 KM) 8.5 do setki
Mitsubishi Galant 2.5 V6 (163 KM) 8.6 do setki
Mowa jest o starcie spod świateł wiec wystarczy ze jeden ciut wczesniej depnie i pozamiatane na przyspieszeniu 0 – 100 potem pewnie galant dałby rade![]()
Podsumowując: Masa robi swoje
Bio napisał(a):ravo napisał(a):Lukasz_zdw napisał(a): Lubie takich driverow pewnych siebie:)
musial to byc kompletny zlom i to jeszcze na lpg 2 gen
trudno się nie zgodzić... pewnie był zajechany jak to tylko możliwe...
yiabol napisał(a):http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=144298
dane tech galanta 2.5 v6
Gibsong napisał(a):yiabol napisał(a):http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=144298
dane tech galanta 2.5 v6
dane K8
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=34177
ale przecież to nie dane się ścigają, są to jak najbardziej porównywalne samochody chociaż myślę że przy większych prędkościach Galant pewnie by zaczął odjeżdżać (więcej Nm)
majorkca napisał(a):140 puzniej nm zrobilyby swoje
Gibsong napisał(a):nie mówimy o vmax tylko o przyspieszaniu po wrzuceniu 4b, wtedy Nm ciągną. Moc to wartość abstrakcyjna w pełni zależna od momentu dostępnego na danych obrotach
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje