Spotkania MazdaSpeed w Krakowie

Postprzez misiek » 21 sty 2005, 09:28

To co goście, weekend sie zbliża. Czmu nie wpisujecie sie na hamownie ??
http://www.fordclubpolska.org --------- http://www.gcarsolution.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 12:41
Posty: 113
Skąd: Kraków
Auto: corolla TS

Postprzez olek » 21 sty 2005, 11:19

1. Spotkanie – na płytach przy Dywizjonu widziałem poustawiane plastikowe słupki (nauka jazdy), wniosek taki ze wjechać się da, a dzisiaj sprawdzę JAK. Co do konkretnego terminu spotkania niech wypowiedzą sie Ci, którzy mają np. zajętą sobotę.
W.g. mnie jesli mamy sie poślizgać to w niedzielę np o godzinie 15 (musi być jeszcze dość jasno żeby sprawdzić teren), natomiast jesli mamy pogadać to też w niedzielę ale może później (w sobotę wszędzię jest dużo ludzi i samochodów),
konkretne propozycje podam dzisiaj wieczorem
2. Hamownia – nie wpisałem sie bo moja mazda NIE jest tuningowana i wiem ze ma tylko 90 KM (na hamowni okaże sie ze ma 87 i PÓŁ – a tego wiedzieć bym nie chciał hehe)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez misiek » 21 sty 2005, 11:51

ad 1
ja w sobote mam zajecia do poznego wieczora. W niedziele szkoła kończy mi się po 16 (chyba).

ad.2.
właśnie ciekaw jestem ile mam tych koni na PB i ile mniej na LPG. Ciekaw jestem czy to bedzie te 115. Własnie chodzi o zaspokojenie ciekawości. A może miałem jakiegoś gifta i było ich znacznie mniej ?? kto wie co sie okaże.
Jeśli na lpg wyjdzie duzo duzo mniej, bede wiedzial ze powinienem interweniować w serwisie gazowym :)
Biorąc pod uwagę koszta heh w tym przypadku naprawde nie duze to zaspokoje ta swoja ciekawość
http://www.fordclubpolska.org --------- http://www.gcarsolution.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 12:41
Posty: 113
Skąd: Kraków
Auto: corolla TS

Postprzez olek » 21 sty 2005, 12:51

SpoT – no właśnie, więc propozycja moja jest taka zeby na razie ustalić stałe miejsce i godzine spotkań a ślizgi odłożyć np za tydzień
może więc NIEDZIELA godzina 18: 00 – miejsce do ustalenia

Hamownia – jezeli samochód nie był tuningowany pod lpg (możliwość tylko przy SGI / GSI z pełną opcją software-ową) zawsze masz mniej kucy, ja mam mniej kucy pod GSI, nie dużo mniej ale różnica wyczuwalna, jesli masz instalacje mixerową to na dzień dobry masz 10 % mocy w plecy, można tą różnicę oczywiście zmniejszyć przez odpowiednią regulacje kosztem większego spalania lub zwiększyć złą regulacją. Do zakladu Project wybieram sie aby pogadać o nitro, więc mogę dotrzymać towarzystwa
PS. nie chodzi o trzy dychy ale testowanie w moim przypadku 90 konnego motoru to żenada
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez misiek » 21 sty 2005, 12:59

1. dla mnie moze byc, przynajmniej zdaze zjesc cos po dniu szkoly. Co do slizgu, nie wiem czy cos z tego bedzie, po pogoda nie zapowiada sie na snieżną.

2. ee tam żenada, ja mam 25 wiecej i sie nie wstydze. Ze twoj 90 jakos nei gorzej od mojego jezdzi ... hmm wzbudza to pewne moje zainteresowanie

Nitro, zawsze jakies rozwiazanie, ale dolozysz 2 tyle i masz turbo :) na sofcie.
a podjechac z nami zawsze mozesz, wstepnie fordziarze maja miec jakas znizke na chipy do ropniakow, jesli sie ktos zdecyduje. moze na jakas tez bys sie zalapal.

Ze lpg ma mnie to wiem, pytanie ile mniej ? jak mam miec 40ps mniej to troche duzo, wszystko wyjdzie w praniu.

rzecz gustu jak wiele innych
http://www.fordclubpolska.org --------- http://www.gcarsolution.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 12:41
Posty: 113
Skąd: Kraków
Auto: corolla TS

Postprzez olek » 21 sty 2005, 13:59

misiek napisał(a):Nitro, zawsze jakies rozwiazanie, ale dolozysz 2 tyle i masz turbo na sofcie.

turbo na sofcie – masz na myśli chipowanie ?
zmiana chipu to przyrost mocy od 5 do 10 % (w max przyp. 15%) czyli w moim przypadku od 4,5 kucyka do 9 koników hehe (śmieszne) , koszt od 700 do 900 zł
biorąc pod uwagę ze jest to wbrew pozorom istotna ingerencja w silnik (np wcześniejszy zapłon) a przyrost mocy śladowy jest to dla mnie mało interesujące (znajomy szwagra przeczipował forda i dwa tygodnie później "spalił" silnik hehe (fordziak był salonowy hehe podobną historię czytałem o audi TT)

prawdziwe turbo – to straszna kasa, poza tym i tak nie obejdzie sie bez wymiany wałków = koszt zwala z nóg, od 10 tys w górę (nawet do 25) za taką kase można mieć M 3000 GT
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez misiek » 21 sty 2005, 14:39

nie olek, nie mam na myśli chipa. Chciaż przy uturbieniu chip wchodzi w pakiet przeróbek. Cena ok 2 razy większa od NOS. A efekt przyrostu mocy stały.
Na sofcie (bardziej codzilo o stwierdzenie soft jako miękko) to znaczy mniejsze obciążenie silnika, słownictwem wzorowałem się ze strony firmy PROJEKT XS.

Instalacje turbo
Montaż i strojenie instalacji soft turbo do samochodu wolnossącego (pełna przeróbka, chip lub piggyback, strojenie) 6000 – 8000 zł
Montaż i strojenie instalacji turbo do samochodu wolnossącego (przeróbka, wraz z odprężaniem silnika, obróbka głowicy, chip lub piggyback, strojenie) 8000 – 10000 z

Podtlenek azotu
Highpower Nitrous system – mokry system wtrysku podtlenku azotu do samochodów wolnossących i turbodoładowanych wraz z montażem i pełną 2,5 kilogramową butlą.
3700 zł
Wypożyczenie systemu sport compact podtlenku azotu wraz z montażem firmy NX. Dodatkowo należy doliczyć koszt gazu. 100 zł

Wiecej info na ww przeze mnei stronie.
http://www.fordclubpolska.org --------- http://www.gcarsolution.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 12:41
Posty: 113
Skąd: Kraków
Auto: corolla TS

Postprzez olek » 21 sty 2005, 16:38

wystąpił mi mały problem, mam problemy albo z silnikiem krokowym albo z przepustnicą , na spocie mnie raczej nie będzie chyba ze wczesniej usunę usterkę

NO system 'mokry' nie jest konieczny, uważam ze prosty 'suchy' system zaloże za ok 1,5 tys i będę miał chwilowe (hehe) turbo, no i sprawa glowice + walki moge sobie odpuscić pod warunkiem ze ilosc tlenu nie bedzie nadmierna
cóż, do następnego SPOTA
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez Redoo » 21 sty 2005, 21:41

co chłopaczki cos kiepska organizacja z nowu nas nawiedziła :D ja chyba nie wpadne bo sami wiecie jaka mam sytyłacje :(
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez olek » 21 sty 2005, 22:19

KURde – niedziela o 18 -stej , przecież ustalone ;>
Misiek zdąży coś cos zjesc ;), i wogóle czas chyba optymalny (nie –?)
moja madzia ma sie lepiej wiec moze cos wyczaję ( mam na mysli fajną knajpę z parkingiem) , no chyba ze macie jakies propozycje ?
Ostatnio edytowano 22 sty 2005, 01:34 przez olek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez misiek » 22 sty 2005, 00:07

i bedzie gitarka. Moze gtr tez wpadnie :), bo w koncu nie pokazal sie na forum (ale moze chociaz nas czyta)
http://www.fordclubpolska.org --------- http://www.gcarsolution.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 12:41
Posty: 113
Skąd: Kraków
Auto: corolla TS

Postprzez misiek » 22 sty 2005, 01:40

A moze powinnismy sie spotkac jutro. Bo warunki sa swietne (warunki sniegowe), a do niedzieli moze nie wytrzymac :) Bo i tak juz teraz przestalo padac, ale wyglada za oknem krajobraz swietnie (poprostu zimowo)
W sobote mam wyklady i ewentualnie moglbym cos odpuscic.
http://www.fordclubpolska.org --------- http://www.gcarsolution.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 12:41
Posty: 113
Skąd: Kraków
Auto: corolla TS

Postprzez olek » 22 sty 2005, 02:32

Misiek, skoro wiedzę na wykładach mógłbyś puścić kantem no to luuuz :)
podaj miejsce i godzine a my przyjedziemy ( ślizgi na śniegu moim flegmatykiem z przednim napędem są mało widowiskowe :) ale się postaram :) )

zjeździłem pejsową dzielnicę w zdłuż i w szerz i jak na razie mam jedną knajpę do zaproponowania : ulica Wąska knajpa BARROCK ( Wąska – jest jednokierunkowa ale można swobodnie zawrócić i zaparkować pod knajpą, jest to chyba przecznica od wawrzyńca )
inne propozycje mile widziane byle szybko :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez misiek » 22 sty 2005, 10:34

POwiedzmy, że w tych wyjatkowych okolicznościach moglbym je odpuscic. Zaraz zadzwonie do mojego menagera zapytac czy nie ma dzisiaj czegos na czym powinienem byc w szkole.

No wlasnie dzwoniłem i dowiedziałem się ze musze dzisiaj iść. Mamy ostatnie wyklady i kto bedzie na wykladzie prawdopodobnie dostanie zaliczenie.
Jesli wam pasuje to mozemy pojezdzic wieczorem, koncze o 20 wiec dla mnie luzik. Swoja droga na lotnisko najlepiejj jechac wieczorem bo wtedy jest zazwyczaj najmniej ludzi. Kazdy w sobotni wieczor idzie raczej na impreze :)

A ze ladnie sniego pada teraz to pewnie do wieczora zrobia sie lepsze warunki :)

A co do slizgow przedninapedowych duzych aut, to daj maila to cos ci wysle :)
http://www.fordclubpolska.org --------- http://www.gcarsolution.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 12:41
Posty: 113
Skąd: Kraków
Auto: corolla TS

Postprzez newark » 22 sty 2005, 13:03

To jak z tym spotem?
Moze w niedziele o 18:00 w karczmie pod blacha kolo bloń ( knajpa ma oswietlony dach przy petli w cichym kaciku) .Jest maly parking przed knajpa . Pozatym maja promocje na piwo , po 17:00 piwo 0,5 kosztuje 4 zl :–) .
W tej chwili siedze na komutowanym , ale bede przegladam forum co pare godzin , bo jak cos ustalimy powysylam wiadomosci po gg.

Pozdrowienia

NewArK
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2004, 22:04
Posty: 194
Skąd: Kraków
Auto: 323F 1.8 '92 BG 16v SOHC LPG 103 KM
626 1.8 '96 GE 16V LPG 105 KM

Postprzez Redoo » 22 sty 2005, 14:09

no chłopy to jak?? Newark dzwonił do mnie i ja bedzie spocik to wpadnie po mnie :D :D :D To co odpowiada wam?? :)zmienie jeszcze temat spota na spodkania w Krakowie ;)
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez misiek » 22 sty 2005, 14:31

no dla mnie moze byc, ale czy dzisiaj cos chcecie jezdizc czy nie. Ja tak czy siak jesli beda wieczorem warunki to wyybiore sie na slizganko.
Ide zaraz do szkoly i nie bedzie mnie. Jakby co to dzowncie albo smsujcie do mnie.
http://www.fordclubpolska.org --------- http://www.gcarsolution.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2004, 12:41
Posty: 113
Skąd: Kraków
Auto: corolla TS

Postprzez olek » 22 sty 2005, 14:54

haj :) ,
jeden. moja propozycja na temat tematu: SPOTKANIA KRAKOWSKIE
dwa. slizgi, spoty, karczma i lotnisko – więc co-by wszyscy byli KONTENT proponuje: karczma przy błoniach o godz. 19:30. (znależć ją można łatwo bo jest tylko jedna przy błoniach). Misiek kończy o ósmej więc przed dziewiątą powinien do nas dołączyć no i pojedziemy na lotnisko gdzie Misiek zaprezetuje snieżne szaleństwa Mondiego ;)
co WY na To ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Postprzez newark » 22 sty 2005, 16:16

Ja dzisiaj odpadam :
1. nastawilem sie na jutro
2. dzisiaj mam gosci

Ale jutro jak bedzie spotkanie to chetnie wpadne i postaram sie podjechac po redoo

Pozdrowienia

NewArK

Ps. To dajcie znac co z jutrzejszym dniem zebym mogl wczesniej powysylac wiadomosci po gg
Forumowicz
 
Od: 24 sie 2004, 22:04
Posty: 194
Skąd: Kraków
Auto: 323F 1.8 '92 BG 16v SOHC LPG 103 KM
626 1.8 '96 GE 16V LPG 105 KM

Postprzez olek » 22 sty 2005, 16:27

czyli sprawa wyjaśniona – sobota odpada

proponuje niedzielę o 18-stej w karczmie przy błoniach
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2003, 16:43
Posty: 187
Skąd: Kraków
Auto: mUćKa 626/GE/FP/GSI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Przedstawiciele Regionów