Dane producenta:
Pojemność skokowa: 1598 ccm
Moc maksymalna: 89 KM
Liczba cylindrów: 4
Liczba zaworów: 16
Maksymalny moment obrotowy: 132 Nm przy 4000 obr./min.
Wymiary: 422x170x131 cm
Poj. bagażnika: 289 l
Przyspieszenie 0-100 km/h: 10,8 sek.
V maksymalna: 179 km/h
Poj. zbiornika paliwa: 50 l
Średnie zużycie paliwa: 7,4 l
Wyposażenie:
Zamek centralny na pilota
Elektrycznie opuszczane szyby i otwieranie szyberdachu
Elektryczna regulacja lusterek
Wspomaganie
ABS
Immobiliser
Car audio:
Odtwarzacz CD/MP3
Głośniki przednie JBL 2 x 125 Watt
Tylne głośniki seryjne
W bagażniku Tuba aktywna TONSIL 150 Watt
Pierwsze fotografie po zakupie – kwiecień 2008
Sesja z dnia 2 lipca 2008



Sesja z dnia 16 marca 2009
Pełna sesja – pokaz slajdów --> http://dareczeq.fotosik.pl/slideshow.php?id=604500&type=album&add1=dareczeq






Sesja czerwiec 2010




Wiecej zdjec pod linkiem
http://dareczeq2.fotosik.pl/slideshow.p ... =dareczeq2
Sesja marzec 2012







Osiągnięcia:
Lipiec 2008 – 3 miejsce w wyścigach na 1/4 mili w BORSKU

Luty 2009 – Osiagnięcie przebiegu 200 000 km

Historia modyfikacji:
5 czerwiec 2008
Dzisiaj w końcu otrzymałem przesyłkę a w niej [jaki?] spojler na klape bagażnika. Niestety podczas przesyłki troszkę się ułamał skrawek ale już zawiozłem do sklejenia. W sobotę montaż całego spojlera. Mam nadzieję, że wszystko będzie ok a mazda bedzie nieco bardziej przypominała o swoim sportowym charakterze
Jeśli macie jakieś sugestie co do montażu możecie mi je podsunąć abym nie popełnił jakiejś gafy i nie spieprzył roboty. Z góry dziękuję.
7 czerwiec 2008
Spojler zamontowany. Faktycznie wizualnie samochód troszkę lepiej się prezentuje. Na dodatek tylna lotka nie zmieniła zakresu widoczności.

Poniżej nakładka na końcówkę układu wydechowego:
Materiał – stal nierdzewna
średnica – 60 mm
średnica montażu – od 40 do 58 mm
długość całkowita – 200 mm
średnica wylotu – 85 mm


27 czerwiec 2008
Montaż bocznych dokładek od pakietu optycznego V6.
Dzieki Greenowi za załatwienie tych dokładek oraz za dolne wtyki mocujące.
Znacznie ułatwiło to montowanie.


6 sierpnia 2008 – Malowanie zacisków.
Ciężko było znaleźć kolor odpowiedający lakierowi auta zatem wykorzystałem niebieską farbę najbardziej zbliżoną z wzornika kolorów. Dodatkowo zostały pomalowane w kolorze czarnym okolice tarczy hamulcowej. Kolor zacisków choć nie jest krzykliwy to wyróżnia sie delikatnie na tle felgi.

1 październik 2008
Wymiana poduszek amortyzyjących pracę silnika:
PODUSZKA SILNIK-SKRZYNIA PRZÓD

PODUSZKA SILNIK-SKRZYNIA TYLNA

Konfort pracy silnika uległ znacznej poprawie. Dzięki wymianie wyelimonowano stuki wydobywające się jak sądziłem najpierw z układu zawieszenia. Przy okazji wymieniono też sworzeń oraz koncówke stabilizatora po lewej stronie.
Luty 2009
Wymiana żarówek podświetlania kabiny w podsufitówce na diodowe.
Nie ma co ukrywać, że przy takim świetle szukanie czegokolwiek jeśli upadnie mija się z celem ale barwa koloru zdecydowanie mi się bardziej podoba niż ciepły biały.
