Czy silnika 1.8 z Premacy równiez dotyczy problem zapiekania sie pierścieni olejowych znany z silników FS i FP z modeli GE i GF?
Widziałem dziś takie auto z roku 2000, sprowadzone z Włoch, z załozonym tam gazem (BRC): Silnik chodzi bardzo ładnie, klimatyzacja również, lepiej chłodzi niż w mojej GW. Zwróciłem jednak uwagę na okopconą na czarno rurę wydechową – ok. 5 mm obwódka na zewnątrz.
zapiekanie się pierścieni
Strona 1 z 1
Nie wiem czy to odosobniony przypadek, ale ten konkretny egzemplarz pali olej napewno.ram napisał(a):Zwróciłem jednak uwagę na okopconą na czarno rurę wydechową – ok. 5 mm obwódka na zewnątrz
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
problem moze i dotyczy tego silnika ale nie powinien wystepowac przy przebiegu 97 tys km tylko blizej 200 tys
ja mam w swojej mazdzie 1,8 – zasadniczo odradzam ten silnik bo jest za slaby to tego samochodu. oszczednosci paliwa nie bedzie bo byc nie moze, a oplaty takie jak za 2.0 wiec lepsze jest 2.0 (jakiekolwiek)
zobacz w ksiazke jezeli ma i sprawdz od kiedy chodzi na gazie – kluczowy jest dla ciebie przebieg auta ( i serwis) jezeli jest prawdziwy a gazowana była w miare niedawno to bym sie oo pierscienie nie martwił
rt
ja mam w swojej mazdzie 1,8 – zasadniczo odradzam ten silnik bo jest za slaby to tego samochodu. oszczednosci paliwa nie bedzie bo byc nie moze, a oplaty takie jak za 2.0 wiec lepsze jest 2.0 (jakiekolwiek)
zobacz w ksiazke jezeli ma i sprawdz od kiedy chodzi na gazie – kluczowy jest dla ciebie przebieg auta ( i serwis) jezeli jest prawdziwy a gazowana była w miare niedawno to bym sie oo pierscienie nie martwił
rt
Przyjmę zlecenia – administracja IT – Warszawa / Poznań / Lublin – a zdalnie wszedzie. http://www.itct.com.pl
- Od: 11 sie 2007, 20:17
- Posty: 105
- Skąd: Poznań/Trawniki/Warszawa/Lublin
ziggy_powrot_gwiazdy napisał(a):przy przebiegu 97 tys km tylko blizej 200 tys
Raczej nawet prze 200kkm przebiegu prawidłowo serwisowany nie powinien mieć problemu z pierścieniami.
To fakt znany mi z autopsji.ziggy_powrot_gwiazdy napisał(a):problem moze i dotyczy tego silnika ale nie powinien wystepowac przy przebiegu 97 tys km tylko blizej 200 tys
Mam GW z silnikiem 1.8, słabszym (90 KM) niz ten w Premacy. Rakieta to nie jest ale w zupełności mi wystarcza (odbywałem długie trasy po autostradach w Niemczech). Więc nie jest to dla mnie sprawa kluczowa.ja mam w swojej mazdzie 1,8 – zasadniczo odradzam ten silnik bo jest za slaby to tego samochodu. oszczednosci paliwa nie bedzie bo byc nie moze, a oplaty takie jak za 2.0 wiec lepsze jest 2.0 (jakiekolwiek)
Ja jednak bym się martwił. Z doświadczenia wielu użytkowników tego forum (łącznie z moim) wynika, że wymienione wyżej silniki miewają przy przebiegu 150-200 tys. problem z zapiekaniem sie pierścieni olejowych. Dlatego istotne jest czy w silniku Premacy to się zdarza.zobacz w ksiazke jezeli ma i sprawdz od kiedy chodzi na gazie – kluczowy jest dla ciebie przebieg auta ( i serwis) jezeli jest prawdziwy a gazowana była w miare niedawno to bym sie oo pierscienie nie martwił.
Co do przebiegu, to nie wygląda na wiarygodny ale jeszcze sprawy nie drążyłem. Co prawda wnętrze nie wygląda na zużyte, ale ja swoja GW kupiłem przy przebiegu 170 tys. i w środku była niemal jak nowa.
- Od: 7 mar 2006, 18:03
- Posty: 168
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI
Tyle, że kupujac auto z drugiej ręki, nigdy tego w 100% nie bedziesz pewien. A jeśli ten silnik ma podobne skłonności co FP i FS to trzeba dmuchać na zimne.Lukano napisał(a):ziggy_powrot_gwiazdy napisał(a):przy przebiegu 97 tys km tylko blizej 200 tys
Raczej nawet prze 200kkm przebiegu prawidłowo serwisowany nie powinien mieć problemu z pierścieniami.
- Od: 7 mar 2006, 18:03
- Posty: 168
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI
Hugo napisał(a):Nie wiem czy to odosobniony przypadek, ale ten konkretny egzemplarz pali olej napewno.ram napisał(a):Zwróciłem jednak uwagę na okopconą na czarno rurę wydechową – ok. 5 mm obwódka na zewnątrz
a dlaczego tak myślisz że pali olej? bo ma obwódke na 5mm? bzduuuuura! ja mam na 1 cm i nie pali oleju nawet nie doleam ani kropli
kocham anie
- Od: 27 sie 2008, 06:42
- Posty: 12
- Skąd: kalisz
- Auto: mazda 6 2,3 awd kombi 162KM.bp/lpg
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości