Zbyt szybkie zuzycie sprzegla! Wymiana czy regulacja?
Strona 1 z 1
Witam wszystkich! w mojej madzi od pewnego czasu mam kolejny problem ze sprzeglem, mianowicie zaczyny sie "slizgac" I nie bylo by w tym nic dziwnego gdyby nie to ze jest mozna powiedziec jeszcze na dotarciu bo zmienilem je kompletne 20 tys km temu.Na domiar tego auto bylo przez ten okres praktycznie eksplatowane na autostradach... Nie piluje auta jakos nadmiernie ale znowu nie jestem zawalidroga. Chcialbym sie dowiedziec co moze byc przyczyna tak szybkiego zuzycia sprzegla lub czy mozna w jakis sposob je wyregulowac. Dodam jeszcze ze jest to sprzeglo firmy JC i przy wymianie bylo lekko splanowane kolo zamachowe. Bardzo prosze o jakies porady ' 
Ostatnio edytowano 9 cze 2008, 22:16 przez Poobloo, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 1 cze 2008, 18:24
- Posty: 16
- Skąd: UK Derby- PL Jarosław
- Auto: Mazda CX3 DK 2.0 120 SkyActive-G Sport NAV
2016
Poobloo napisał(a):kolejny problem ze sprzeglem
Poobloo napisał(a):jest to sprzeglo firmy JC
No to już wiesz co jest z nim nie tak

Poobloo napisał(a):bylo lekko splanowane kolo zamachowe
To nie powinno mieć znaczenia, chyba że przez "planowanie" rozumiesz spore odchudzenie koła?
Briareos napisał(a):No to już wiesz co jest z nim nie tak
Briareos sugerujesz ze tanie nie moze byc dobre..
Domyslam sie ze nie ma zadnej mozliwosci jakiej kolwiek regulacji??
Z kola zostaly sciagniete dziesiatki minimetra w celu usuniecia uszkodzen po porzednim sprzegle jeszcze chyba oryginalnym...
- Od: 1 cze 2008, 18:24
- Posty: 16
- Skąd: UK Derby- PL Jarosław
- Auto: Mazda CX3 DK 2.0 120 SkyActive-G Sport NAV
2016
Poobloo napisał(a):Jezeli tak to prosze o polecenie mi firmy godnej uwagi i mniej wiecej (jezeli znasz) ceny.
Szukajka się kłania. Ten dział i eksploatacja
A po drugie zapoznaj się z regulaminem tego działu i popraw temat na poprawny.
AISIN na przykład. Poszukaj bo na forum sporo było na ten temat. Możesz też zapytać w carspeed.pl, na pewno dostaniesz dobre. Niestety, od razu dodam że nie będzie tak tanie jak to z JC
Powinno się zmieniać kompletne sprzęgło, więc jak nie masz na całość to poczekaj jeszcze bo dużo roboty przy tym i nie opłaca się na dwa razy. Jeździj delikatniej to nie przypalisz za bardzo koła zamachowego i nie powinno być problemu. Regulować się nie powinno, fabryka nie przewidywała. Trochę się da kombinując przy pedale sprzęgła ale nie polecam – spieprzyć oryginalne ustawienie jest łatwo
Powinno się zmieniać kompletne sprzęgło, więc jak nie masz na całość to poczekaj jeszcze bo dużo roboty przy tym i nie opłaca się na dwa razy. Jeździj delikatniej to nie przypalisz za bardzo koła zamachowego i nie powinno być problemu. Regulować się nie powinno, fabryka nie przewidywała. Trochę się da kombinując przy pedale sprzęgła ale nie polecam – spieprzyć oryginalne ustawienie jest łatwo
dzieki za pomoc!!!
szczerze mowiac myslalem ze da sie to jakos wyregolowac... niesadzilem ze nowe sprzeglo (niewazne jaka firma) skonczy sie tak szybko a tu teraz czeka mnie znowu spory wydatek...
Pozdrawiam
- Od: 1 cze 2008, 18:24
- Posty: 16
- Skąd: UK Derby- PL Jarosław
- Auto: Mazda CX3 DK 2.0 120 SkyActive-G Sport NAV
2016
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości