mam następujący problem, zawsze gdy silnik jest zimny lub trochę postoi muszę dłużej kręcić rozrusznikiem żeby odpalił, nie ma na to wpływu poziom paliwa
jeśli długo kręcę to po ok 3-4obrotach wału zaczyna pracować( załapie wcześniej jak dodam gazu), później już z dotyku
jeśli przekręcę kluczyk na chwilę żeby tylko ruszył rozrusznik (gdy rozrusznik się zatrzyma słychać charakterystyczny dźwięk z tyłu pojazdu, pracuje pompa paliwa która po chwili cichnie) to druga próba zawsze skutkuje odpaleniem silnika z dotyku (paliwo zostało przepompowane?

i tu moje pytanie – co dzieje się u Was, innych użytkowników aut z silnikiem Z5 po przekręceniu kluczyka do pozycji ON? zapalają się kontrolki i tyle... tak u mnie, żadnego dźwięku pracy pompy paliwa czy czegokolwiek innego, wspomnę tu np o Fiacie UNO gdzie po przekręceniu kluczyka w poz. ON następuje wtrysk paliwa przed odpaleniem (sygnalizowane jest to kontrolką)
sam już nie wiem czy tak już jest w 323F BA Z5
proszę o podpowiedź czy sytuacja w mojej madzi jest naturalna