Łożysko koła – zamiennik

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez adam626 » 19 sty 2005, 11:09

czy luz na łożysku nie spowodował problemów z tulejami wachacza
i dlaczego nie został wykryty przy tamtej robocie
czy łozysko rozsypało się gwałtownie?
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 15:56
Posty: 774
Skąd: wawa
Auto: 626GD89 GT 4WS

Postprzez Adam626GD » 19 sty 2005, 11:16

Problemy z tulejami były zupełnie niezależne. One w tej chwili wygladaja jak nowe – nie sa porwane tylko guma jest za miękka w wyniku czego nie trzyma.
Po tamtej robocie jeszcze jak samochod byl na podnosniku zaczalem targac kołem i wyczułem luz. Ustatlilismy ze to łożysko. Luz był mały, jednak wyczuwalny. W trakcie jazdy nic nie huczało.

po okolo 1000km łożysko juz mi się niemal zatarlo i jak jechalem do mechanika do bia to nawet piszczało i się grzało. Wtedy to łożysko obracało sie na piascie i wytarło piastę. Nie wiem co było przyczyna padniecia i zatarcia łozyska. Przypuszczam ze mogło nia byc bicie tarcz hamulcowych które od dłuzszego czasu miałem. Dlatego teraz jednoczesnie przy wymianie łozyska i piasty i reszty zawieszenia postanowiłem przetoczyc tarcze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez mimuch » 27 sty 2005, 11:33

Zna ktoś może jakiś dobry warsztat w Szczecinie? Muszę też wymienić Łozyska przy okazji wymiany tarcz z przodu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2005, 19:36
Posty: 48 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: GD 2,0D / Premacy 1,84 / CX-7 2.3T EU / CX-9 3.7 EU, Mazda 3 BL

Postprzez Adam626GD » 27 sty 2005, 11:35

NO jak musisz, skoro nie musisz? No chyba ze masz zuzyte juz lozyska.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez mimuch » 27 sty 2005, 11:51

Łożyska są w porządku. Ale w dislu są tarcze tak zrobione że trzeba zdjąć łożysko, a ono wtedy się rozsypuje czy jakoś tak. Już sam nie wiem. Jedni mówią że trzeba zmieniać inni że nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2005, 19:36
Posty: 48 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: GD 2,0D / Premacy 1,84 / CX-7 2.3T EU / CX-9 3.7 EU, Mazda 3 BL

Postprzez Adam626GD » 27 sty 2005, 11:53

nie rozsypuje sie. Wiem, bo zmienialem tarcze na 4szpilki.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez mimuch » 27 sty 2005, 11:55

Tak ale ja mam disla i ma ponoć pięć szpilek
626 GD 2.0 Diesel.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2005, 19:36
Posty: 48 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: GD 2,0D / Premacy 1,84 / CX-7 2.3T EU / CX-9 3.7 EU, Mazda 3 BL

Postprzez Adam626GD » 27 sty 2005, 11:58

czy diesel czy benzyna to nie ma znaczenia. Istotne na ile szpilek jest piasta. Jeli 5 szpilek to sciagaz tarcze bez demontażu łożysk. TO chyba wiesz na ile srub masz przykrecone koło
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez mimuch » 27 sty 2005, 12:04

Sorrrrrrrrrrryy
<glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2> Laik ze mnie. Dlatego pytam
Mam 4 szpilki na kole
<glupek2> <glupek2> <glupek2> <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2005, 19:36
Posty: 48 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: GD 2,0D / Premacy 1,84 / CX-7 2.3T EU / CX-9 3.7 EU, Mazda 3 BL

Postprzez Adam626GD » 27 sty 2005, 12:06

Jak masz 4 szpilki, to wymiana bedzie pracochłonna i faktycznie trzeba sciagac łożyska – ale za sie to zrobic tak, by zalozyc je powrotnie bez popsucia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez mimuch » 27 sty 2005, 12:09

Myślisz że się da . W warsztacie powiedzieli mi że ni dy rydy. Moze próbować gdzie indziej
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2005, 19:36
Posty: 48 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: GD 2,0D / Premacy 1,84 / CX-7 2.3T EU / CX-9 3.7 EU, Mazda 3 BL

Postprzez Adam626GD » 27 sty 2005, 12:17

Ja nie mysle, ja wiem – bo mi wymieniali. Zreszta pisałem o tym juz na forum. I to zarowno zdejmowali łozysko w GD na 5 szpilek i na 4.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2004, 01:28
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GD 2.0 FE4 GF 2.0 TDsI 16V

Postprzez mimuch » 27 sty 2005, 12:19

<jupi> <jupi> <jupi>
Dobra dzięki. Mam nadzieję że się uda. Tylko muszę teraz znależć takiego co by to zrobił.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2005, 19:36
Posty: 48 (0/1)
Skąd: Szczecin
Auto: GD 2,0D / Premacy 1,84 / CX-7 2.3T EU / CX-9 3.7 EU, Mazda 3 BL

Postprzez Gość » 13 mar 2005, 20:14

witam!jestem nowym klubowiczem i chciałbym prosić o info.na temat tylnych łożysk do ge r1992 2.016v.Czy sa jakieś zamienniki i czy fs i fp maja takie same łożyska?Zgóry wielkie dzięki
Gość
 

Postprzez Jaksa » 13 mar 2005, 20:42

Kucvis napisał(a):czy fs i fp maja takie same łożyska
Wszystkie GE mają takie same łozyska ( PIASTĘ )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6