Wymiana pierścieni olejowych

Postprzez tomekrvf » 12 wrz 2006, 09:22

xANDy napisał(a):PS2. skoro Jaksa masz w podpisie:

Jaksa napisał:
Mazdy się nie psują.............

To jakim cudem zarabiasz na życie..........?

Dlatego że mazdy psują ludzie :D
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez Jaksa » 12 wrz 2006, 09:50

tomekrvf napisał(a):Dlatego że mazdy psują ludzie
Tomek , czytasz w moich myślach <lol> To jest odpowiedz :P
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez es » 12 wrz 2006, 11:49

Jaksa napisał(a): ( mechanicy nazywają to Kaczorami <lol> )


Jaksa, z calym szacunkiem, najwyzszy i dziejowy czas zmienic te glupia i prowokacyjna nazwe. No wiesz. Zanim ktos zlozy odpowiedni donos. A Ty to nie bezdomny. Masz adres...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sie 2004, 13:17
Posty: 398
Skąd: Warszawa
Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02

Postprzez Jaksa » 12 wrz 2006, 12:55

es napisał(a):najwyzszy i dziejowy czas zmienic te glupia i prowokacyjna nazwe
Ta nazwa pojawiła się jeszcze gdy w obrocie były 626 GC i tak juz zostało , zawsze mozna zmienic nazwę np. sikawki <lol>
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez jaroslaw200 » 30 maja 2008, 12:04

Witam czeka mnie remont silnika jakie potrzeba klucze np do zdjęcia głowicy i czy tłoki wyjdą górą bez ściągania silnika,chce zrobić sam remont bo w malborku za dużo mechanicy żądają za taką operacje
misiu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2008, 09:48
Posty: 35
Skąd: malbork
Auto: mazda 626 1.8 1994r

Postprzez Hugo » 30 maja 2008, 14:34

Koledzy łączę się z Wami w bólu i niestety jeszcze nie w radości, że moja 626 nie dymi. Tak jak u niektórych z Was czasami z rana kopci jak parowóz (świata nie widać), a np. dzisiaj o 7 rano puściła tylko lekki dymek przez max. 10 sekund. No nic trzeba "strzelić" remoncik (pierścienie+głowica), ale to zrobię dopiero jak skończę kanał przed wakacjami. Koszty robocizny odpadają, bo pomoże mi koleś mechanik.

A jak pójdzie nam szybko i sprawnie to może otworzę lokalny serwis Mazdy (pierścionki i nie tylko), bo tak ogólnie jak skończę kanał to otwieram warsztat mechaniki pojazdowej.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez qbass » 30 maja 2008, 14:58

jaroslaw200 napisał(a):Witam czeka mnie remont silnika jakie potrzeba klucze np do zdjęcia głowicy

10, 12, 13, 14, 17, i klucze nasadowe 12-kątne, o śrubokrętach nie zapominając :)
jaroslaw200 napisał(a): czy tłoki wyjdą górą bez ściągania silnika

Tak. Odkręcasz korbowody z tłokami od wału, ściągając uprzednio miskę olejową.
jaroslaw200 napisał(a):chce zrobić sam remont

Wymiana pierścieni nie jest remontem ;)
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez ram » 30 maja 2008, 16:10

jaroslaw200 napisał(a):zrobić sam remont bo w malborku za dużo mechanicy żądają za taką operacje
Radzę się dobrze zastanowić, zwłaszcza że nie wiesz co to jest silnik. Moze się też okazać, że po jak najbardziej poprawnej wymianie pierścieni nic sie nie zmieni. Auto juz swoje lata ma i kto wie czy nie ma owalizacji cylindów. A tego sam nie stwierdzisz. Po drugie, konieczne będzie planowanie głowicy czego sam nie zrobisz. A sama robocizna polegająca na zdjęciu głowicy, odpieciu tłoków i wymianie pierścieni oraz złożenie tego wszystkiego, które to czynności można pokusić się zrobić samemu (ja osobiście bym się nie odważył choć coś podobnego robiłem kilkanaście lat temu, ale był to maluch) nie jest najdrozszym elementem całości.
Forumowicz
 
Od: 7 mar 2006, 18:03
Posty: 168
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI

Postprzez jaroslaw200 » 1 cze 2008, 11:14

dałbym to zrobić mechanikowi ale to dużo kosztuje głowicę dam do planowania chociaż mówią jak była uszczelka cała to planowanie nie jest konieczne,a mechanicy też mają zatrudnionych młodych mechaników a ja niechce żeby gdzieś mi w drodze sie wszystko poodkręcało.
misiu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2008, 09:48
Posty: 35
Skąd: malbork
Auto: mazda 626 1.8 1994r

Postprzez qbass » 1 cze 2008, 13:35

jaroslaw200 napisał(a): mówią jak była uszczelka cała to planowanie nie jest konieczne

Zawsze jest konieczne. Przydałoby się sprawdzić szczelność głowicy i wymienić uszczelniacze zaworowe.
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez Xavier » 1 cze 2008, 15:40

qbass napisał(a):i wymienić uszczelniacze zaworowe.

Obowiązkowo. <spoko>
http://madou-belochka.ru/a7d15
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 maja 2005, 17:03
Posty: 535 (0/1)
Skąd: Lodz

Postprzez jaroslaw200 » 3 cze 2008, 17:10

dziś rozkręciłem silnik i sie okazało że pierścienie olejowe na wszystkich tłokach zapieczone,pierścieni RIK nie znalazłem a co sądzicie o TP niestety jestem zmuszony je założyć innych nie było a jeżdzić trzeba.
misiu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2008, 09:48
Posty: 35
Skąd: malbork
Auto: mazda 626 1.8 1994r

Postprzez Hugo » 3 cze 2008, 19:09

jaroslaw200 mam do Ciebie kolego prośbę, ponieważ jak się domyślam wymieniasz pierścienie sam. Możesz po zakończeniu tej operacji wypisać tu w miarę szczegółową kalkulację kosztów jakie poniosłeś? Z góry dzięki.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez jaroslaw200 » 4 cze 2008, 13:22

pierścienie TP 190zł,uszcz gLowicy 156,uszcz kolektorów 59,uszcz pokrywy zaworów 31,uszczelniacze 75,silikon 25 złoty rozrządu nie wymieniam bo niedawno był zmieniany,jeszcze do tego dojdzie planowanie głowicy.wszystko zamawiałem w hipolu
misiu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2008, 09:48
Posty: 35
Skąd: malbork
Auto: mazda 626 1.8 1994r

Postprzez batforever » 4 cze 2008, 18:17

jaroslaw200 napisał(a):pierścienie TP 190zł,

dobra cena,zrobiłem na nich ponad 60tyś i zero dymu,ogólnie dobre pierścienie.
Początkujący
 
Od: 25 sie 2004, 21:06
Posty: 29
Skąd: Koszęcin
Auto: 626 GE FS 2.0 16V 93r.

Postprzez jaroslaw200 » 15 cze 2008, 09:59

Witam.Wracam do tematu złożyłem silnik tydzień jeździłem nawet dymka nie puścił,a teraz po odpaleniu zimnego silnika zaczyna kopcić co to może być,przedtem było czuć spalony olej a teraz nie czuć,krew mnie zalewa znowu pierścienie sie zapiekły?
misiu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2008, 09:48
Posty: 35
Skąd: malbork
Auto: mazda 626 1.8 1994r

Postprzez qbass » 15 cze 2008, 11:06

Na jaki kolor kopci?
Mierzyłeś w ogóle owal cylindra? Wyczyściłeś rowki w tłokach?
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez jaroslaw200 » 15 cze 2008, 22:23

kopci na jasno taki siwo niebieski,rowki czyściłem owal jest ok,zrobiłem tylko 200 km i na zimnym zaczął kopcić,głowica planowana tylko że dokręcona na wyczucie,olej jest czysty ale płyn bombluje trochę ale jak zaczyna się gotować,może to uszczelka?
misiu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2008, 09:48
Posty: 35
Skąd: malbork
Auto: mazda 626 1.8 1994r

Postprzez qbass » 15 cze 2008, 22:58

jaroslaw200 napisał(a):owal jest ok

Konkret?
jaroslaw200 napisał(a):głowica planowana tylko że dokręcona na wyczucie,

To tak na poważnie?

Uszczelniacze zaworowe wymienione?
jaroslaw200 napisał(a): płyn bombluje trochę ale jak zaczyna się gotować,może to uszczelka?
Jak zimny, to nie ma bąbelków?
Sprzedam sporo części do MX-6/626 GE KL :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2007, 10:39
Posty: 1021 (0/2)
Skąd: Sokołów Podlaski
Auto: MX-6 GE KL

Postprzez jaroslaw200 » 16 cze 2008, 09:35

uszczelniacze są wymienione,bomble pojawiają się tuż przed załączeniem wentylatora,po otwarciu termostatu nic nie bąbluje,te spaliny nie śmierdzą olejem jak przedtem tylko spalonym paliwem.
misiu
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2008, 09:48
Posty: 35
Skąd: malbork
Auto: mazda 626 1.8 1994r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6