Dokładnie każde słowo jest tu prawdą. Sprawdzone na swojej (Madzi) skórze.jerkow napisał(a):Po ustawieniu rozrządu zgodnie z opisem silnik pracuje idealnie nawet nie drgnie, przedtem troche nim zrywało.Co do mocy to jest zrywniejszy i bardziej elastyczny i o wiele ciszej pracuje
Ustawienie znaków na kołach zębatych rozrządu
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
a silnik 1,6 z xedosa też jest bezkolizyjny?zenith839 napisał(a):będzie się kręcić bo więkmszość silników mazdy jest bezkolizyjnych. W szczególności generacji GD
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=314&t=59617&hilit=%C5%82ysy
- Od: 25 maja 2008, 20:26
- Posty: 439
- Skąd: ノヴィ・ソンチ KNS
- Auto: CA B6 95'+gazBRC Blos
Subaru OBK EJ251 01'
muj komputer nie chce tego schematu otworzyć jagby kyoś mugł to bym prosił przesłać mi na email,do 1.8 GE bardzo proszę pilne.
misiu
- Od: 14 maja 2008, 09:48
- Posty: 35
- Skąd: malbork
- Auto: mazda 626 1.8 1994r
Może mi ktoś powiedzieć chociaż gdzie jest znak na wale bo u mnie nic nie zauważyłem są tylko dwa otwory na śruby i klin żadnego znaku nie ma,robiłem mały remoncik silnika i poległem na rozrządzie,w innych samochodach była nabita kropka a tu jej nie widać,proszę o pomoc silnik1.8 16V
misiu
- Od: 14 maja 2008, 09:48
- Posty: 35
- Skąd: malbork
- Auto: mazda 626 1.8 1994r
jaroslaw200 patrz od gory i obracaj walem.Na kolnierzu obok podzialki na plastikowej oslonie paska jest naciecie.Trudno zauwazyc ale jednak jest.Wykrec swiece z pierwszego cylindra,ten od rozrzadu i jak bedzie u gory to musisz miec znak.
-
waldii
Dzięki za wasze porady były pomocne wymieniałem pierścienie po remąciku odpalił od strzału.
misiu
- Od: 14 maja 2008, 09:48
- Posty: 35
- Skąd: malbork
- Auto: mazda 626 1.8 1994r
mam pytanie co się stanie jak mam wałek rozrządu przestawiony o jeden ząbek,czy nie wpłynie to na otwieranie się za szybko zaworów lub za póżno?
misiu
- Od: 14 maja 2008, 09:48
- Posty: 35
- Skąd: malbork
- Auto: mazda 626 1.8 1994r
jaroslaw200 napisał(a):co się stanie jak mam wałek rozrządu przestawiony o jeden ząbek
ma wpływ może mieć za bardzo przyspieszony lub za późny zapłon – miejsza moc, słabiej się wkreca i możliwe szarpanie silnikiem na wolnych obrotach itp.

http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
zgadza się właśnie takie mam objawy,a może przy tym kopcić jak jest zimny silmik?
misiu
- Od: 14 maja 2008, 09:48
- Posty: 35
- Skąd: malbork
- Auto: mazda 626 1.8 1994r
To nie ma związku.jaroslaw200 napisał(a):a może przy tym kopcić jak jest zimny silmik?
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Witam serdecznie. To ja leniwy mechanik amator
od lata naprawiam silnik. Głowica juz zamontowana , miska olejowa zamontowana. pora na rozrząd. I tu pytania:
1. Gdy ustawiam wałki rozrządu na znaki ( jak w instrukcji) znaki – kreski na przeciw siebie, to jak ma być ustawione koło pasowe wału napędowego..na jakie znaki ? Bo po zdjęciu koła pasowego tam jest znak i to wiem.
2. Aby zdjąc koło pasowe wału napedowego , musze dorobic odpowiednie narzedzie , takie aby złapac srubami dwa otwory ( jaki gwint?) w kole pasowym i zablokowac te koło i odkręcic nakrętkę, w ktrą stronę się odkreca, lewa czy prawa? Normalny gwint, w lewo dokręcam?
3. Po założeniu paska rozrządu, potem jakim momentem dokręcam koło pasowe wału napędowego?
4. Jak ustawić pozycję aparatu zapłonowego w stosunku do wałka rozrządu?
Dziękuje i pozdrawiam
Wiesiek
PS. Hi hi, leń ze mnie, kupiłem za 350zł malucha od sasiada...ale zaczyna się rozpadac;)..Pora wrócić do samochodu..czyli Mazdy
1. Gdy ustawiam wałki rozrządu na znaki ( jak w instrukcji) znaki – kreski na przeciw siebie, to jak ma być ustawione koło pasowe wału napędowego..na jakie znaki ? Bo po zdjęciu koła pasowego tam jest znak i to wiem.
2. Aby zdjąc koło pasowe wału napedowego , musze dorobic odpowiednie narzedzie , takie aby złapac srubami dwa otwory ( jaki gwint?) w kole pasowym i zablokowac te koło i odkręcic nakrętkę, w ktrą stronę się odkreca, lewa czy prawa? Normalny gwint, w lewo dokręcam?
3. Po założeniu paska rozrządu, potem jakim momentem dokręcam koło pasowe wału napędowego?
4. Jak ustawić pozycję aparatu zapłonowego w stosunku do wałka rozrządu?
Dziękuje i pozdrawiam
Wiesiek
PS. Hi hi, leń ze mnie, kupiłem za 350zł malucha od sasiada...ale zaczyna się rozpadac;)..Pora wrócić do samochodu..czyli Mazdy
- Od: 6 gru 2007, 20:43
- Posty: 71
- Skąd: pod Olsztynem
- Auto: mazda 626 2.0 GE Specjal 1997
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6