CHIP Tuning – DIESEL
cayco nie popieram montażu tego produktu z allegro....
Widzę że jesteś z Warszawy, polecam więc podjechać do V-techu na ul. Młodnicką 31.. tam bez stresu.. do Twojego auta zostanie zaaplikowana dodatkowa ilość mocy
(ok 20KM i 40NM osiągniesz na pewno.. być może trochę więcej..)
Pozdrawiam.
Widzę że jesteś z Warszawy, polecam więc podjechać do V-techu na ul. Młodnicką 31.. tam bez stresu.. do Twojego auta zostanie zaaplikowana dodatkowa ilość mocy
Pozdrawiam.
Riki, dzięki za odpowiedź! Może grymaszę ale u nich jest 2.5 razy drożej
Wiesz może jak ten 20KM przekłada się na osiągi? Np. czas do 100 jaki jest?
Wiesz może jak ten 20KM przekłada się na osiągi? Np. czas do 100 jaki jest?
<a href="http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=53259">Moja Mazda</a>
- Od: 22 mar 2008, 22:40
- Posty: 24
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 2004, 2.0 diesel
cayco napisał(a):Riki, dzięki za odpowiedź!

cayco napisał(a):u nich jest 2.5 razy drożej
jakość = wyższa cena
cayco napisał(a):Wiesz może jak ten 20KM przekłada się na osiągi? Np. czas do 100 jaki jest?
ile będzie miało do setki to Ci nie powiem... ale gwarantuję ze nie będziesz żałował wydanych pieniędzy.. zawsze możesz założyć BOX-a na próbę i zobaczyć czy chcesz wydawać ponad tysiaka na czarne pudełko z mocą

cayco napisał(a):Może grymaszę ale u nich jest 2.5 razy drożej oczko
zadziwiasz mnie ale to twoje ryzyko. pamietaj tylko ze:
remont tego silnika bedzie kosztowal 10x drozej
pamietaj rowniez ze wskazane jest zmienic pasek rozrzadu jesli jest starszy niz 60%nominalnej zywotnosci
co do osiagow bedziesz zadowolony (ale na szał nie licz)
ps
jaki masz silnik (121,136czy 143) i czy masz filtr czasteczek stalych?
cayco napisał(a):Riki, dzięki za odpowiedź! Może grymaszę ale u nich jest 2.5 razy drożej
Wiesz może jak ten 20KM przekłada się na osiągi? Np. czas do 100 jaki jest?
Jeśli nie chcesz dużo wydać to dlaczego nie podjedziesz do Alltuningu w Zduńskiej Woli jak pisał ru35. Za 900zeta zrobią Ci podobno Chip z mapą i hamownią przed i po, a to duuużo mądrzejsze niż box z allegro. Twoja M6 jest z 2004r. więc prawdopodobnie ma sterownik DENSO, który mogą zrobić



Jak coś się więcej dowiesz to napisz, informacji nigdy za wiele
- Od: 4 kwi 2008, 11:45
- Posty: 17
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda6 2,0 MZR-CD 136KM 2004
M3 BM 2,0 120KM 2015
bartezm napisał(a):cayco napisał(a):Może grymaszę ale u nich jest 2.5 razy drożej oczko
zadziwiasz mnie ale to twoje ryzyko. pamietaj tylko ze:
remont tego silnika bedzie kosztowal 10x drozej
pamietaj rowniez ze wskazane jest zmienic pasek rozrzadu jesli jest starszy niz 60%nominalnej zywotnosci
co do osiagow bedziesz zadowolony (ale na szał nie licz)
ps
jaki masz silnik (121,136czy 143) i czy masz filtr czasteczek stalych?
Mam 121KM, o żadnym filtrze cząsteczek nic nie wiem. Pasek zmieniam jutro (u Jaksy) także z tym nie ma problemu. Co do mojego pytania to raczej wynika ono z niewiedzy i chęci dowiedzenia się czegoś na ten temat. Niewykluczone że mógłbym na to wyłożyć te 1500zł (co nie znaczy że lubię przepłacać)...
Jarek@ – ile koni daje ten chip (w % oczywiście też może być)? Ma już ktoś coś takiego zrobione?
- Od: 22 mar 2008, 22:40
- Posty: 24
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 2004, 2.0 diesel
cayco napisał(a):Jarek@ – ile koni daje ten chip (w % oczywiście też może być)? Ma już ktoś coś takiego zrobione?
Najlepsza informacja u źródła http://www.alltuning.pl/index.php?page= ... auto=mazda
Wg. tabeli twoją 121KM mogą zrobić do 150KM i 400Nm, ale tak naprawdę wszystko wyjdzie na hamowni. Podnoszą parametry do takich wartości przy których wykres jest stabilny i nieposzarpany. Może to być mniej może więcej (chociaż więcej to ryzykowne dla pozostałych podzespołów)
- Od: 4 kwi 2008, 11:45
- Posty: 17
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda6 2,0 MZR-CD 136KM 2004
M3 BM 2,0 120KM 2015
Styniu napisał(a):W każdym razie dam znać jak poszło (po przyszłym poniedziałku)
Niestety, po wymontowaniu sterownika okazało się, że program sterujący zapisany jest w wewnętrznym ROMie chipa sterownika i nie ma możliwości, żeby go zmodyfikować
- Od: 27 maja 2006, 23:02
- Posty: 77
- Skąd: Wrocław
- Auto: 323F BJ 2.0 DITD, 2002r
cayco napisał(a):Mam 121KM, o żadnym filtrze cząsteczek nic nie wiem
Nie masz DPF-u (filtra cząsteczek stałych)
Jarek@ napisał(a):miał zrobioną M6 do 170KM i 385 Nm
można... ale pamiętajmy że najlepsi tunerzy (nie mylić z "tjunerami") znają bezpieczne granice..
Styniu napisał(a):Niestety, po wymontowaniu sterownika okazało się, że program sterujący zapisany jest w wewnętrznym ROMie chipa sterownika i nie ma możliwości, żeby go zmodyfikować
jak w każdym DiTD... jest to "problem" ogólnie znany. Jak widać wcześniej nie widzieli na oczy tego silnika...
Wracając do "alltuning" – to jak by ktoś doczytał to oni wkładają te boxy z allegro. Osoba która je sprzedaje (allegro) ma napisane, że istnieje możliwość montażu na miejscu. (http://www.mrc-chiptuning.pl/).
Może ma dostęp do hamowni. Jest podany telefon – dzwonił ktoś do niego ?
No, że chyba komuś szkoda 12 groszy na telefon
Trochę kreatywności Panowie.
Jestem na 99% przekonany, że alltuning ma ich boxy
Może ma dostęp do hamowni. Jest podany telefon – dzwonił ktoś do niego ?
No, że chyba komuś szkoda 12 groszy na telefon
Trochę kreatywności Panowie.

Jestem na 99% przekonany, że alltuning ma ich boxy
Mazda 6 2004r.
[url]www.igunia.pl[/url]
[url]www.igunia.pl[/url]
- Od: 1 kwi 2008, 22:35
- Posty: 59
- Skąd: Zabrze
- Auto: Mazda 6 GY '04 Kombi
www.igunia.pl
Jarek@ napisał(a):miał zrobioną M6 do 170KM i 385 Nm
można... ale pamiętajmy że najlepsi tunerzy (nie mylić z "tjunerami") znają bezpieczne granice..
wg mnie to bezpieczna granica bo przejechałem już 45tys km po tuningu i zero problemów a przyznam że nie oszczędzam auta, na czas wszystko wymieniam i nie ma problemu ani ze sprzegłem ani ze skrzynią. jedyne co mi się nie podoba to to, że dymi jak się wciska pedał do podłogi, ale koleś od chipa mówił że będzie mocniej dymić jak podniesie moc.co do spalania to ostatnio robiłem trasę 900km do Niemiec w jedną stronę i spradzałem spalanie(nie przez komputer bo ten się myli o jakieś 2L/100km). wyszło 7,8l/100km-tam gdzie się dało pedał w podłodze, poza tym nie mniej jak 120-130km/h przy ograniczeniach. Drugi pomiar wykazał 8,2l/100km po klejnym tankowaniu do pełna ale teren był górzysty, natomiast 3 pomiar w drodze powrotnej 8,7L/100km ale wracałem w nocy i ruchu prawie zero-były odcinki że przez 70km jechałem 220km/h i ani razu nie zdjąłem nogi z gazu. Także uważam że spalanie nie jest wysokie. A chipowanie polecam wszystkim niezdecydowanym. Pozdrawiam
- Od: 28 lip 2007, 22:24
- Posty: 13
- Skąd: Poznań
- Auto: mazda 6 2.0 Diesel 170KM(chip)
kitek-bartek napisał(a):jedyne co mi się nie podoba to to, że dymi jak się wciska pedał do podłogi
tak więc...
kitek-bartek napisał(a):pamiętajmy że najlepsi tunerzy (nie mylić z "tjunerami") znają bezpieczne granice
Dobry tuner nie pozwoli aby auto puściło chmurkę z wydechu.. Panowie nie tylko osiągi się liczą..
kitek-bartek napisał(a):A chipowanie polecam wszystkim niezdecydowanym.
ja również
Riki napisał(a):kitek-bartek napisał:
jedyne co mi się nie podoba to to, że dymi jak się wciska pedał do podłogi
taki urok diesla – moj tez potrafi zadymic ale zbytnio mi to nie przeszkadza – chmura przewaznie zostaje z tylu do wachania dla innych
Riki napisał(a):Panowie nie tylko osiągi się liczą..
a co jeszcze?
Riki napisał(a):bartezm napisał:
a co jeszcze?
między innymi trwałość silnika i ekologia...
czy ktokolwiek z was zna taka osobe, ktora tuningowala silnik (mechanika, chip itp) aby zmniejszyc toksycznosc spalin???

czy tez moze zmniejszal moc aby wydluzyc zywotnosc silnika – wywalenie turbo, zakladanie dodatkowych katalizatorow, dolozenie filtra czasteczek stalych?
riki – to temat o tuningu a nie ekologii

(http://www.mrc-chiptuning.pl/).
Może ma dostęp do hamowni. Jest podany telefon – dzwonił ktoś do niego ?
No, że chyba komuś szkoda 12 groszy na telefon
No poswiecilem sie,ale ze za bardzo sie na tym nie znam power box (i tak nie wiem co to znaczy
z czysttej ciekawosci co lepsze? bo mimo ze przeczytałem cały wątek to zgłupiałem


Mazda 6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje