Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.
Martin74 – dzieki za odpowiedz.Co do remontu na Ori jestem juz przekonany a i oczywiscie bedzie robiony u Jaksy ,to jest pewne(nawet bylem u niego w tej sprawie).
Teraz poprostu zbieram kase na te robote bo tania impreza to to nie jest...
Tak na marginesie,mam znajomego ktory ma 1.8 ale te 90 KM z 95 roku.Przebieg 200 tys. nie bierze oleju ,facet jezdzi od wymiany do wymiany bez dolewek.Ciekawe....
Pozdr.
Teraz poprostu zbieram kase na te robote bo tania impreza to to nie jest...
Tak na marginesie,mam znajomego ktory ma 1.8 ale te 90 KM z 95 roku.Przebieg 200 tys. nie bierze oleju ,facet jezdzi od wymiany do wymiany bez dolewek.Ciekawe....
Pozdr.
Ahura Mazda – dobry bóg
Ja mam ponad 170 kkm (przebieg oryginalny – daje glowe
) i narazie nie bierze oleju. Oby tak zostalo. Do silniczka zalewam polsyntetyk 10w40 nie wiem jakiej firmy, bo mam opakowanie z logo mazdy. Olej wymieniony i kupiony w niemieckim serwisie. Od nowosci jezdzil na syntetyku, potem motor dostal polsyntetyk i tak jest do dzisiaj. Od nowosci na tym samym oleju (zmiana tylko z pelnego na polsyntetyk). Tylko 7kkm przejezdzilem na castrolu zalanym w Polsce, ale wrocilem do oleju z serwisu niemieckiego (poprostu mam do niego dostep
) Miedzy wymianami nie ubywa wogole oleju, a przy wymianie splywa jasny, nieprzepalony olej. Oby tak dalej.
- Od: 12 maja 2004, 21:00
- Posty: 959
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GE / 626 GF / PF 125p '75
Witam
3 miesiące temu sprowadzilłem 626 GF 2.0 115 ps rocznik 97 z Niemiec.
Auto miało przejechane 125 tys kiedy dostałem je w swoje ręce,
od tego czasu zrobiłem 5 tys km.
Niedawno dolalem oleju i mniej wiecej po 1,8 tys auto łyknelo calosc i znow jest pustka.
Samochod kupiłem od znajomych mojej rodziny z Essen, na oko
jest w fenomenalnym stanie; brak oznak zuzycia, nie bite,
tapicerka i kierownica pedały wskazuja na to ze przebieg jest 100% ok.
Silnik na pierwszy rzut oka bez jakichkowliek oznak wyciekow(czysty) itp.pracuje swietnie
,jest cichy zrywny.
Wlalem dwa razy Shell Helix, jego zuzycie przeraza, conajmniej tak jakby
auto przelcialo do ksiezyca i z powrotem.Zanim wybiore sie do warsztatu
prosilbym o kilka uwag; co pownienienem sprawdzic i w jakiej kolejnosci.
z gory dzieki.
3 miesiące temu sprowadzilłem 626 GF 2.0 115 ps rocznik 97 z Niemiec.
Auto miało przejechane 125 tys kiedy dostałem je w swoje ręce,
od tego czasu zrobiłem 5 tys km.
Niedawno dolalem oleju i mniej wiecej po 1,8 tys auto łyknelo calosc i znow jest pustka.
Samochod kupiłem od znajomych mojej rodziny z Essen, na oko
jest w fenomenalnym stanie; brak oznak zuzycia, nie bite,
tapicerka i kierownica pedały wskazuja na to ze przebieg jest 100% ok.
Silnik na pierwszy rzut oka bez jakichkowliek oznak wyciekow(czysty) itp.pracuje swietnie
,jest cichy zrywny.
Wlalem dwa razy Shell Helix, jego zuzycie przeraza, conajmniej tak jakby
auto przelcialo do ksiezyca i z powrotem.Zanim wybiore sie do warsztatu
prosilbym o kilka uwag; co pownienienem sprawdzic i w jakiej kolejnosci.
z gory dzieki.
-
Gość
Lester na temat oleju było juz na forum przeczytaj tesz o mechanikach! http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... c&start=15
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5866
tutaj maszt troszke o oleju!! i zapewne jeszcze cos znajdziesz.
ja powiem tam moze brac olej przes uszczelniacze w głowicy lub pierscienie ewentualnie mozesz zmienic olej na gęstszczy ale nie polecam!!to wszystko co mi do głowy przychodzi niech sie inni wypowiedza!!
Pozdro!
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=5866
tutaj maszt troszke o oleju!! i zapewne jeszcze cos znajdziesz.
ja powiem tam moze brac olej przes uszczelniacze w głowicy lub pierscienie ewentualnie mozesz zmienic olej na gęstszczy ale nie polecam!!to wszystko co mi do głowy przychodzi niech sie inni wypowiedza!!
Pozdro!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
No to raz jeszcze o silnikach FS..... Słuchaj jak widzisz w awatarze też mam GF 2,0 115 PS i po 110 tysiącach wymieniałem :Lester napisał(a):Wlalem dwa razy Shell Helix, jego zuzycie przeraza,
1. Pierscienie tłokowe ( olejowe były ale robiły na sztukę, dodam ze jak robisz auto do jazdy to kup tylko oryginalne w sieci mazdy bo wszystkie zamienniki w cenie 200-300 zl starczają tylko na 10-15 tysięcy km. )
2. Głowica ( uszczelniacze + szlif zaworow + dotarcie gniazd + planowanie)
Oczywiscie nie wymieniam tu wszystkich materiałów ktore potrzebne sa do zmontowania silnika. Zasada jest prosta...Zawsze góra z dołem w przeciwnym wypadku będziesz ćwiczył tę operację kilka razy ( doświadczyłem to na własnej skorze ) W tej chwili wymieniam tylko olej a nie dolewam tak jak przed naprawą. Jak będziesz miał pytania jestem do usług.....Telefony tez działają
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):Oczywiscie nie wymieniam tu wszystkich materiałów ktore potrzebne sa do zmontowania silnika. Zasada jest prosta...Zawsze góra z dołem w przeciwnym wypadku będziesz ćwiczył tę operację kilka razy
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Ja mam dokladnie to samo jak bys poczytal posty to sie wiele dowiesz.
Z tym ,ze ja mam troche wiecej przejechane bo niespelna 180 tys.
Tez czeka mnie robota dokladnie taka jak Ci napisal Jaksa.Problem w tym ,ze te cholerne pierscienie kosztuja ok. 800 zl a gdzie reszta...
Wiec narazie leje olej i jezdze.Oczywiscie wkurza mnie to niemilosiernie a najgorsze z tego jest poranne kopcenie na niebiesko.Teraz jak sie zrobilo zimno to jest nawet niezle bo prawie wogole nie dymi ale jak sie zrobi troche cieplej to rano wstyd z przed domu odjezdzac
Pozdro.
Z tym ,ze ja mam troche wiecej przejechane bo niespelna 180 tys.
Tez czeka mnie robota dokladnie taka jak Ci napisal Jaksa.Problem w tym ,ze te cholerne pierscienie kosztuja ok. 800 zl a gdzie reszta...
Wiec narazie leje olej i jezdze.Oczywiscie wkurza mnie to niemilosiernie a najgorsze z tego jest poranne kopcenie na niebiesko.Teraz jak sie zrobilo zimno to jest nawet niezle bo prawie wogole nie dymi ale jak sie zrobi troche cieplej to rano wstyd z przed domu odjezdzac
Pozdro.
Ahura Mazda – dobry bóg
No proszę...Redoo napisał(a):dokładnie sam to przerabiałem!!
Całość ok.2700 złBokciu napisał(a):Problem w tym ,ze te cholerne pierscienie kosztuja ok. 800 zl a gdzie reszta...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):też mam GF 2,0 115 PS i po 110 tysiącach wymieniałem :
Czegos nie rozumiem... czy zrobiłeś to po 110kkm swojego użytkowania czy 110kkm od nowości auta? Bo trochę nie mogę uwierzyć, że w takim aucie po 110kkm silnik kwalifikował się do remontu...
Jeszcze jedno. Czy Twój silnik to FS taki jak np. u mnie? Na spocie słyszałem jak pracuje i... nic nie słyszałem... totalna cisza. Czy po remoncie za 2.7 np. w moim silniku też taka cisza by nastała?
Pozdrawiam
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
Po 110 tysiącach od nowosci ( mam ksiazkę serwisową od Helmuta więc przebueg jest udokumentowany )hazell napisał(a):Czegos nie rozumiem... czy zrobiłeś to po 110kkm swojego użytkowania czy 110kkm od nowości auta?
Tak ale w GF zmienili trochę głowicę ( nie ma juz popychaczy hydraulicznych i aparatu zapłonowego są cewki i płytki zaworowe )hazell napisał(a): Czy Twój silnik to FS taki jak np. u mnie
Bez przesady ,uważam ze GE ciszej pracujehazell napisał(a):Na spocie słyszałem jak pracuje i... nic nie słyszałem... totalna cisza.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a): ( moze u Ciebie klepia popychacze ? )
2 klepią na bank, nie wiem ile jeszcze. Poza tym piszczy mi pasek od pompy wspomagania co w połączeniu z popychaczami daje efekt żałosny... Ciekawe jakby to było gdyby pasek i te 2 (albo więcej) popychacze ucichły...
Hazell
- Od: 4 cze 2004, 12:08
- Posty: 618
- Skąd: Grodzisk Maz.
- Auto: BMW E39 523i + SGI
no to na co czekasz nie olewaj tego bo mi sie kiedys zerwał i przegazałem motor a puzniej go szlak trafił wymiana paska to jest 20min a pasek kosztuje 20zł 
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Chyba JC ktorego trzeba raz w tygodniu podciągaćRedoo napisał(a):pasek kosztuje 20zł

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kopci rano przy zapalaniu ...help.Jestem przerażony i niewiem co robić , dym jest niebieski i wyrażnie czuć olej proszę o pomoc niewiem co jest grane bo wcześniej tego nie zauważyłem może być tezx na gg z góry dziękuję i pozdrawiam JANUSZ
simba ...Kochać auta to nie wszystko trzeba je jeszcze zrozumieć...
- Od: 7 lis 2004, 23:09
- Posty: 22
- Skąd: czestochowa
- Auto: mazda 626 ge 1993 2.0 kat
Ja juz się poddaje , znowu mam pisac co i jak?navroth napisał(a):Niedobrze, szykuj worek pieniędzy


Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Hmm a ja bym napisał – WYMIEŃ USZCZELNIACZE ZAWOROWE – mogą być po 4 zł z JC
– i dymu nie będzie ale użysz szukaj bo temat juz nie raz był wałkowany.
Navroth ie worek tylko grosik to benzyna nie diesel i tam wszystko ciut tańsze
Navroth ie worek tylko grosik to benzyna nie diesel i tam wszystko ciut tańsze

- Od: 19 mar 2004, 18:03
- Posty: 555
- Skąd: NIENAMIERZALNE TSA I RTA
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6