Wolno rozwijana prędkość obrotowa.
1, 2
ja wcale nie slysze, czuje tylko jak daje kopa przy ok 2k obr
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
Miałem podobnie jak napisał Guma88, z tym że u mnie spadek mocy następował już podczas mojego użytkowania samochodu. Chociaż nie jestem pewny czy było idealnie gdy go kupiłem. Podczas ruszania nawet gdy podniosłem obroty to i tak spadały do tego stopnia że silnik mógłby zgasnąć gdyby nie praca sprzęgłem. Wymiana filtrów czyszczenie IC i tym podobne zabiegi nic nie dały. W rezultacie okazało się, że jest padnięta pompa wtryskowa. Regeneracja pompy (koszt potężny) i jest o niebo lepiej chociaż czy cacy to też bym nie powiedział. Teraz się zastanawiam co jeszcze jest nie tak gdyż pomiary elastyczności 80 – 120 wychodzą nie zadawalająco gdyż około 16 sek. Chcę zaznaczyć że nie są to pomiary dokładne ponieważ jak do tej pory nie miałem warunków. Znaczny przyrost mocy czuję się od około 1600 obr a przy 2000 dostaje całkiem niezłego kopa.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Mazda 626GF 2.0 DITD 2000
- Od: 23 kwi 2008, 17:41
- Posty: 23
- Skąd: Wysokie Mazowieckie
- Auto: Była Mazda 626GF 2.0 DITD 2000
Jest Mazda 6 GJ 2,5 i-ELLOP SkyPASSION 2015
Godleś napisał(a):Mazda 626GF 2.0 DITD 2000
Godleś napisał(a):pomiary elastyczności 80 – 120 wychodzą nie zadawalająco gdyż około 16 sek
To coś prócz pompy jest jeszcze do zrobienia (robiłeś zawory? jaki masz filtr powietrza?)
Poza tym tylko Ty w tym wątku wspominasz o
więc nie bardzo łączy się to z tym co napisane jest na początku tematu.Godleś napisał(a):obroty to i tak spadały do tego stopnia że silnik mógłby zgasnąć gdyby nie praca sprzęgłem
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):To coś prócz pompy jest jeszcze do zrobienia (robiłeś zawory? jaki masz filtr powietrza?)
Zgadza się tylko co jeszcze bo brak mi pomysłów. Zawory sprawdzone; były ok. Wszystkie filtry ostatnio zmienione. Co do producenta filtra to nie pamiętam ale nic tam nie było zmieniane typu filtr sportowy czy coś w tym stylu.
xANDy napisał(a):Godleś napisał:
obroty to i tak spadały do tego stopnia że silnik mógłby zgasnąć gdyby nie praca sprzęgłem
więc nie bardzo łączy się to z tym co napisane jest na początku tematu.
Chciałem bardziej obrazowo przedstawić zachowanie mojego silnika podczas ruszania.
Mazda 626GF 2.0 DITD 2000
- Od: 23 kwi 2008, 17:41
- Posty: 23
- Skąd: Wysokie Mazowieckie
- Auto: Była Mazda 626GF 2.0 DITD 2000
Jest Mazda 6 GJ 2,5 i-ELLOP SkyPASSION 2015
psiwak 14jest ok, zależy czym i jak się mierzy, ja 16 to miałem jak w dolocie troszkę dziurka się zrobiła, teraz nie mierzyłem ale na pewno lepiej
- Od: 4 mar 2008, 22:18
- Posty: 461
- Skąd: Leżajsk
- Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II
Godleś napisał(a):Wszystkie filtry ostatnio zmienione.
xANDy napisał(a):jaki masz filtr powietrza?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
A ja mam 20s
. Jeżdzi jak krowa. Życia dostaje przy 2500 obr.
rocznik 99 na liczniku 145tyś. (z papierów wynika ze może to być prawda, choć to wielka niewiadoma)
Jeszcze tylko czyszczenie zostało albo coś gorszego (pompa?)
Rozrząd nowy, zawory ustawione. Xeramix był wlany . Zero poprawy.
xANDy czy mozna skorzystać z "Twojego" mechanika do czyszczenia
.
Jak przejeżdżam przez Zaniemyśl (2 razy w miesiącu) to zawsze sobie o Tobie wspominam
i o czyszczeniu też nie bede ukrywał
.
Mógłbym prosić o jakiś kontakt do Panów którzy potrafią wyczyścić IC i resztę.
rocznik 99 na liczniku 145tyś. (z papierów wynika ze może to być prawda, choć to wielka niewiadoma)
Jeszcze tylko czyszczenie zostało albo coś gorszego (pompa?)
Rozrząd nowy, zawory ustawione. Xeramix był wlany . Zero poprawy.
xANDy czy mozna skorzystać z "Twojego" mechanika do czyszczenia
Jak przejeżdżam przez Zaniemyśl (2 razy w miesiącu) to zawsze sobie o Tobie wspominam
Mógłbym prosić o jakiś kontakt do Panów którzy potrafią wyczyścić IC i resztę.
PiMa
- Od: 11 kwi 2008, 20:00
- Posty: 24
- Skąd: Gniezno
- Auto: 323F BJ 2.0 DiTD '99
PiMa nie martw się ja też tak miałem, sprawdź sobie pod maską czy nigdzie niema wycieków oleju pomiędzy turbo a kolektorem
- Od: 4 mar 2008, 22:18
- Posty: 461
- Skąd: Leżajsk
- Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II
PiMa może zmień metodę badań:D i wszyscy będą szczęśliwi jak ci 15 wyjdzie 
- Od: 4 mar 2008, 22:18
- Posty: 461
- Skąd: Leżajsk
- Auto: 626GF 2,0DiTD 1998, Astra II
W bardzo wielu mazdach DiTD znajduję filtr powietrza od benzyniaka – róznica w przepuszczalności powietrza jest kolosalna. Modele benzyniakowe filtrów po prostu zaduszają silnik (brakuje mu powietrza po prostu), i wielu osobom sama wymiana filtra powietrza na właściwy przywróciła część mocy.
Poza tym – czyszczenie IC w 323 jest proste, niektórzy robili to na parkingu
Poza tym – czyszczenie IC w 323 jest proste, niektórzy robili to na parkingu
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):jaki masz filtr powietrza?)
xANDy wielkie BÓG ZAPŁAĆ. Podążając za twoimi wskazówkami zainteresowałem się filtrem powietrza. A oto do czego doszedłem. W swoim samochodzie miałem założony filtr, który wyglądał jak ten przedstawiony w twoim poradniku jako od benzyniaka, z tym że różnił się kolorem; u mnie siedział żółty. Pojechałem do swojego mechanika i przedstawiłem swoje odkrycie. Sprawdził jeszcze raz w katalogu i stwierdził, że ten, który mam założony też jest dedykowany do tego modelu silnika i jeśli nawet zmienimy na inny to osiągów nie poprawi. Zaufałem twojej wiedzy i kazałem zamówić filtr jaki polecasz w poradniku czyli KNECHT LX 936. Efekt jest taki, że: osiągi może wzrosły ale nieznaczne ale za to jest o wiele ,wiele ciszej w aucie. A najważniejszą rzeczą jest to że praktycznie znikło mi buczenie. Wcześniej było bardzo uciążliwe gdzieś w okolicach 2500 obr/m w szczególności na tylnym siedzeniu. Po regeneracji pompy wtryskowej owo buczenie przeniosło się w okolice 1800 obr/m ale już nie było tak bardzo głośne i dokuczliwe a teraz praktycznie go nie ma i to jest chyba największy plus tego zabiegu. Dlatego też jeszcze raz wielkie, wielkie dzięki za zwrócenie mojej uwagi na ten zdawało by się mały detal.
Mam jeszcze jedno pytanko. Mianowicie jeszcze przed wymianą filtra i to się nie zmieniło po wymianie zauważyłem, że wcześniej samochód dostawał kopyta gdzieś w okolicach 2000 obr a potem przeniosło się to w okolice 2500 obr. ON to samo czyli PB, innego teraz nie leje. Szczególnie jest to zauważalne przy trzecim czwartym biegu. Czym to może być spowodowane. Sprężarka również jest po regeneracji, zawór chodzi i dolot wydaje się być szczelny.
Pozdrawiam.
Mazda 626GF 2.0 DITD 2000
- Od: 23 kwi 2008, 17:41
- Posty: 23
- Skąd: Wysokie Mazowieckie
- Auto: Była Mazda 626GF 2.0 DITD 2000
Jest Mazda 6 GJ 2,5 i-ELLOP SkyPASSION 2015
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości