Sciemniacz oswietlenia
1, 2
Sądzę, że wystarczy jakiś potencjometr, ale głowy nie dam. To w Twojej nie było tego w wyposażeniu
?
melkhior napisał(a):aby założyć ściemniacz oświetlenia to wystarczy założyć tylko guzik
melkhior napisał(a):tez potrzeba dodać jakiś moduł.
bez modułu się nie obejdzie...
Pozdrowienia
<center>
</center>
zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
<center>

zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
- Od: 2 paź 2007, 11:32
- Posty: 252
- Skąd: okolice Lubartowa ->Wólka Rokicka / Coventry
- Auto: 323F BG 1990 1,8 16V SOHC
Michel napisał(a):To w Twojej nie było tego w wyposażeniu
Niestety nie
mazur napisał(a):bez modułu się nie obejdzie...
A wiesz może gdzie to sie montuje i jak wygląda?
pozdrawiam
- Od: 2 lut 2008, 17:46
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F 96r 1,8 & Saab 9-3 1,9 TID
melkhior napisał(a):A wiesz może gdzie to sie montuje i jak wygląda?

podpinasz pod światło w podsufitce i wsio OK
Pozdrowienia
<center>
</center>
zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
<center>

zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
- Od: 2 paź 2007, 11:32
- Posty: 252
- Skąd: okolice Lubartowa ->Wólka Rokicka / Coventry
- Auto: 323F BG 1990 1,8 16V SOHC
Nie chodzi mi o opóźnienie gaśnięcia światła w kabinie tylko o regulacje intensywności podświetlenia zegarów i konsoli za pomocą guzika.
- Od: 2 lut 2008, 17:46
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F 96r 1,8 & Saab 9-3 1,9 TID
melkhior napisał(a):Nie chodzi mi o opóźnienie gaśnięcia światła w kabinie tylko o regulacje intensywności podświetlenia zegarów i konsoli za pomocą guzika.
trzeba było tak od razu
u mnie wygląda to tak(ten po prawej):

a tak po wymontowaniu:



IMHO jest to dość spore więc wątpię żeby w tak dużej obudowie był tylko potencjometr – zapewne jest tam jeszcze jakiś prosty układ.
tyle ze ja mam BG – do BA szukaj na allegro z rozbitka jakiegoś – IMHO przewody masz już poprowadzone(sprawdź czy nie masz wolnej wtyczki w miejscu gdzie standardowo było to montowane w BA)
Pozdrowienia
<center>
</center>
zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
<center>

zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
- Od: 2 paź 2007, 11:32
- Posty: 252
- Skąd: okolice Lubartowa ->Wólka Rokicka / Coventry
- Auto: 323F BG 1990 1,8 16V SOHC
Czyli rozumiem ze jak podłącze sam guzik to powinno działać i nic dodatkowo nie trzeba podłączać?
Wtyczkę mam, jak rozbierałem deskę to widziałem 2 wolne. Jedną od tego i drugą od regulacji wysokości świateł.
pozdrawiam
mazur napisał(a):IMHO przewody masz już poprowadzone(sprawdź czy nie masz wolnej wtyczki w miejscu gdzie standardowo było to montowane w BA)
Wtyczkę mam, jak rozbierałem deskę to widziałem 2 wolne. Jedną od tego i drugą od regulacji wysokości świateł.
pozdrawiam
- Od: 2 lut 2008, 17:46
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F 96r 1,8 & Saab 9-3 1,9 TID
melkhior napisał(a):Czyli rozumiem ze jak podłącze sam guzik to powinno działać i nic dodatkowo nie trzeba podłączać?
to nie jest guzik a regulator – powinno działać – na wszelki wypadek zawsze możesz podłączyć z jakiejś innej BA na probę i jeśli będzie OK to zakupić taki regulator dla Siebie
melkhior napisał(a):Wtyczkę mam, jak rozbierałem deskę to widziałem 2 wolne. Jedną od tego i drugą od regulacji wysokości świateł.

Pozdrowienia
<center>
</center>
zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
<center>

zmiana podświetlania przycisków i zegarów 323F BG/MX-3 – http://tnij.com/podswietlanie
- Od: 2 paź 2007, 11:32
- Posty: 252
- Skąd: okolice Lubartowa ->Wólka Rokicka / Coventry
- Auto: 323F BG 1990 1,8 16V SOHC
melkhior napisał(a):Jak bym chciał sobie zamontować regulator wysokości świateł to wystarczy ze podłącze guzik w kabinie i silniczki przy lampach czy coś jeszcze jest potrzebne?
jesli masz silniczki przy lampach to sam REGULATOR zalatwi sprawe.Wiazka z pewnoscia jest
-
waldii
waldii napisał(a):jesli masz silniczki przy lampach to sam REGULATOR zalatwi sprawe.Wiazka z pewnoscia jest
Silniczków właśnie nie mam ale z tego co wiem to nie jest duży problem aby je zamontować.
pozdrawiam
- Od: 2 lut 2008, 17:46
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F 96r 1,8 & Saab 9-3 1,9 TID
melkhior Ty masz wersję BA czy jakąś inną? bo po roczniku, to to mi wygląda na BA, ale po tym co piszesz, to nie, bo trochę mnie to dziwi, że w BA nie ma regulacji oświetlenia deski rozdzielczej a w szczególności, że nie ma regulacji wysokości świateł
przecież BA ma raczej miękkie zawieszenie (przynajmniej tak mi się wydaje w porównaniu do innych aut) i wystarczy, że będziesz coś cięższego wiózł w bagażniku albo z 2 osoby na tyle to już będziesz oślepiał jadących z przeciwka, więc zaskoczyłeś mnie tym, że nie wszystkie wersje to miały.
- Od: 12 mar 2005, 21:30
- Posty: 81
- Skąd: Opole
- Auto: 323F BA 1,5i '94 16V 4/DOHC
Blastar napisał(a):Ty masz wersję BA
Tak, to napewno jest BA. Jest identyczna jak ta na twoim zdjęciu
W mojej BA na wyposażeniu jako nowy samochód miał tylko elektryczne szyby przednie, elektryczne lusterka i centralny zamek. Resztę jak chce to mogę sobie dołożyć
I część już dołożyłem, a część mam w planach
pozdrawiam
- Od: 2 lut 2008, 17:46
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F 96r 1,8 & Saab 9-3 1,9 TID
KrystianR napisał(a):jakby co to mam taki regulator jasnosci oryginalny z madzi jak na wyzej pokazanych fotkach jakbys chcial..
Ten z fotek wyżej pochodzi z 323F BG, Ja mam 323F BA więc nie pasuje
Jakbyś miał do mojej to chętnie.
- Od: 2 lut 2008, 17:46
- Posty: 64
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F 96r 1,8 & Saab 9-3 1,9 TID
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości