Filtr paliwa,wymiana?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez GRZEGORZ77 » 25 mar 2008, 12:07

witam , mam krótkie pytanie: co ile w mojej madzi nalezy wymienić filtr paliwa? Nigdzie nie mogę znaleźć o benzynie.

Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2007, 15:18
Posty: 54
Auto: mazda 323f, 96r, 1,5, 16V

Postprzez moro » 25 mar 2008, 17:02

GRZEGORZ77 napisał(a):witam , mam krótkie pytanie: co ile w mojej madzi nalezy wymienić filtr paliwa? Nigdzie nie mogę znaleźć o benzynie.

Pozdrawiam.


co 40.ooo
 
Od: 7 kwi 2007, 11:19
Posty: 117
Auto: Mazda6 2.3 Top

Postprzez GRZEGORZ77 » 25 mar 2008, 21:13

...a gdzie go szukać?
Forumowicz
 
Od: 20 lip 2007, 15:18
Posty: 54
Auto: mazda 323f, 96r, 1,5, 16V

Postprzez Gość » 16 maja 2008, 09:58

taka puszka pod podstawka akumalatora ;p
Gość
 

Postprzez Blastar » 16 maja 2008, 23:32

a czy ktoś wymienia filtr co 40tyś? albo w ogóle to czy jest sens go wymieniać? ja mam już zrobione 150tys i nie mam pojęcia czy był wymieniany ale ze względu na dojście to nie mam ochoty tego robić :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2005, 21:30
Posty: 81
Skąd: Opole
Auto: 323F BA 1,5i '94 16V 4/DOHC

Postprzez qbus » 17 maja 2008, 10:25

Ja wymieniałem kilka tys temu. Wkurzająca robota lepiej wyrzucić graty z pod maski, a i tak jak nie ma się małych rączek to nie uniknie się ran :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2006, 22:36
Posty: 70
Skąd: Częstochowa
Auto: 323F BA 1.5 (Z5) 10 1994

Postprzez Sokool » 17 maja 2008, 10:59

I po co się tak męczyć skoro w pierwszym lepszym warsztacie wymienią za kilkanaście złotych :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2004, 18:10
Posty: 2737 (1/10)
Skąd: Tychy
Auto: na gaz

Postprzez Gość » 17 maja 2008, 11:48

Bo przyjemniej jest samemu cos zrobic, tym bardziej jak taka ladna pogoda :) – jeszcze przez chwile – ja sie dzisiaj zabieram wlasnie za to :) zobaczymy jak pojdzie ;p
Gość
 

Postprzez Devo_Y » 17 maja 2008, 12:49

Hwarang napisał(a):Bo przyjemniej jest samemu cos zrobic, tym bardziej jak taka ladna pogoda :) – jeszcze przez chwile – ja sie dzisiaj zabieram wlasnie za to :) zobaczymy jak pojdzie ;p

to ja wolę zapłacić, za wymianę, z resztą zrobioną przy okazji innych okresowych prac eksploatacyjnych i w ładną pogodę pojeździć rowerem :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2007, 15:09
Posty: 500
Skąd: duchem wciąż we wRocku ciałem na usrynowie
Auto: 626 GF FS 136KM

Postprzez qbus » 17 maja 2008, 23:56

dr lipke napisał(a):to ja wolę zapłacić, za wymianę, z resztą zrobioną przy okazji innych okresowych prac eksploatacyjnych i w ładną pogodę pojeździć rowerem język


Jedni wolą pomarańcze inni gile z nosa :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 paź 2006, 22:36
Posty: 70
Skąd: Częstochowa
Auto: 323F BA 1.5 (Z5) 10 1994

Postprzez waldii » 17 maja 2008, 23:58

qbus napisał(a):dr lipke napisał:
to ja wolę zapłacić, za wymianę, z resztą zrobioną przy okazji innych okresowych prac eksploatacyjnych i w ładną pogodę pojeździć rowerem język


Jedni wolą pomarańcze inni gile z nosa

qbusbez takich.Ja wole sam wymienic ale to nie znaczy,ze jestm gilozjadaczem hahaha hahaha
waldii
 

Postprzez Grzesiu » 18 maja 2008, 10:10

Sokool napisał(a):wymienią za kilkanaście złotych

a..

waldii napisał(a): sam wymienic


i..
Sokool napisał(a):kilkanaście złotych


przeznaczyc na paliwo:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez Devo_Y » 18 maja 2008, 10:55

qbus napisał(a):
dr lipke napisał(a):to ja wolę zapłacić, za wymianę, z resztą zrobioną przy okazji innych okresowych prac eksploatacyjnych i w ładną pogodę pojeździć rowerem język


Jedni wolą pomarańcze inni gile z nosa :D


co fakt, to fakt, przy jeździe na rowerze często płyną gile z nosa hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 maja 2007, 15:09
Posty: 500
Skąd: duchem wciąż we wRocku ciałem na usrynowie
Auto: 626 GF FS 136KM

Postprzez DROPKICK » 18 maja 2008, 11:15

Hwarang napisał(a):taka puszka pod podstawka akumalatora ;p

Jesteś pewien?
Nie jest przypadkiem za kolektorem dolotowym, tak gdzieś w połowie szyby?

Blastar napisał(a):a czy ktoś wymienia filtr co 40tyś?

Ja co 20kkm, czyli co drugą wymiane oleju i filtra oleju.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2006, 15:37
Posty: 1009
Skąd: Rzeszów
Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)

Postprzez Gość » 19 maja 2008, 09:26

DROPKICK napisał(a):Jesteś pewien?
Nie jest przypadkiem za kolektorem dolotowym, tak gdzieś w połowie szyby?


powiedzialem tak pi razy oko – bo najlepiej dostac sie od strony akumalatora – ale i tak nici z wymiany bo zly filtr mi sprowadzili :/ nie popatrzylem do pudelka przy zakupie bo sie spiszylem i prosze, otwieram w garazu a tu zdziwienie – filtr o 3cm dluzszy i o prawie 2cm wiekszej srednicy! czy ktos zna wymiary filtra do 323f BG – moze z tym pomylili – ten za duzy co kupilem ma srednice ok. 6,5 i dlugosc ok 10,5 cm. Filtrona.

Za to caly dzien mi zeszlo na wymiane gum stabilizatora i wspornikow ;p (4 sruby trzeba bylo ciąc), ciezka sprawa ;p nastepnym razem moze w tym przypadku faktycznie skusil bym sie na serwis zamiast robic samemu ;p
Gość
 

Postprzez Briareos » 19 maja 2008, 13:23

Hwarang napisał(a):caly dzien mi zeszlo na wymiane gum stabilizatora i wspornikow

Mnie to właśnie czeka i się zastanawiam czy robić to samemu... Czym ciąłeś i jakie były problemy przy odkręcaniu obejm trzymających gumy?
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 16:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez szakur » 19 maja 2008, 16:17

Sokool napisał(a):I po co się tak męczyć skoro w pierwszym lepszym warsztacie wymienią za kilkanaście złotych :P


mnie skasowal 150zl za ta przyjemnosc (filtr+robocizna) w ktorym warsztacie robia za kilkanascie zlotych?
Forumowicz
 
Od: 15 kwi 2008, 11:43
Posty: 34
Skąd: Malbork
Auto: Mazda 323 F BA 1,5

Postprzez Gość » 20 maja 2008, 09:07

Briareos napisał(a):Czym ciąłeś i jakie były problemy przy odkręcaniu obejm trzymających gumy?

dwie sruby na kazda tuleje – ta co ma gwint poziomo wkrecany, troszke sie spocisz ale sie odkreci, ta co ma pionowy, czyli ta od dolu calkiem...tyle co sie zapieralem, spinalem, lalem wd-40, czyscilem drucianka, odkrecila sie do polowy gwintu i dalej nie pojdzie – musialem ciac. To samo przy drugiej obejmie.

Przy łacznikach tez lipa, dolne sruby przy trzymaniu imbusem (jedna osoba) a silowaniu kluczem (druga – bo jednej osoby do tego sobie nie wyobrazam, przynajmniej u mnie tak bylo zapieczne ;P ) puscily i daly sie odkrecic, dwie pozostale trzeba bylo ciac.

A wszystko dzieki szlifierce katowej :P Teraz jak patrze po wszystkim, to chyba najlepiej wszystkie uciac niz sie meczyc z odkrecaniem :P ;) powodzenia Briareos! kup duzo piwa :D
Gość
 

Postprzez piotr_szp » 26 maja 2008, 22:30

Parę tematów wyżej jest opis całej wymiany i gdzie się znajduje i co ile wymieniać.
Znajduję się pod siedzeniem w pompie i co 90000 km!
Można poszukać, pozdrawiam.
BF3
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:57
Posty: 934 (32/9)
Skąd: Białe Błota
Auto: Mazda 6 '07r, 2.3l

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323