Regeneracja przepływomierza????

Postprzez ADi » 8 sty 2005, 15:15

czy to w ogóle możliwe???

http://users.nethit.pl/forum/read/rakosz/2889544/


PS. koles niezły interes robi 1000zł + zwrot starego...ja ostatnio miałem nówke za 900zł :D
Rules Are Made To Be Broken...
"...You Can Win If You Want...If You Want It You Will Win..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:37
Posty: 270
Skąd: HollyŁódź
Auto: 626 GE FS

Postprzez Jaksa » 8 sty 2005, 15:44

ADi napisał(a):czy to w ogóle możliwe?
Ja osobiscie nie wiem czy ktos to robi....
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez krzysiek626 » 8 sty 2005, 17:04

Hej. Właśnie też wcześniej słyszałem że ktoś je naprawia ponoć można wszystko zrobić skoro je wyprodukowano to i da się naprawić. Kwestia tylko ceny miałem gdzieś takie ogłoszenie musiałbym poszukać.
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2005, 16:03
Posty: 93
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r

Postprzez Jaksa » 8 sty 2005, 18:53

krzysiek626 napisał(a):Kwestia tylko ceny
Własnie, czy gra jest warta świeczki. :P
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez krzysiek626 » 8 sty 2005, 23:36

Chyba lepszy regenerowany na gwarancji niż jakaś używka
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2005, 16:03
Posty: 93
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r

Postprzez Jaksa » 9 sty 2005, 00:50

krzysiek626 napisał(a):Chyba lepszy regenerowany na gwarancji niż jakaś używka
Jestem innego zdania ....Co oryginał to oryginał :P
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Smirnoff » 9 sty 2005, 16:07

Jaksa ma racje. Poza tym regenerowany za 1000 ? Ostatnio załatwiałem przepływomierz używany za 550pln wyjęty z auta, które od zarania dziejów jeździło tylko na Pb. Przepływomierz jak nówka.
Ja bym wolał taką używkę, niz regenerowany. Ale różni ludzie, różne potrzeby... :]
Pozdr
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez krzysiek626 » 9 sty 2005, 17:54

Bez przesady 1000 to i ja bym nie dał za regenerowany a zresztą z niemiec można mieć używke za 400
Mazda 626 coupe z przebiegiem 249000km + nowy nabytek Mitsubishi Galant 95r. z przebiegiem 109000km=Japońska jakość
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2005, 16:03
Posty: 93
Skąd: Łomża
Auto: Mazda 626coupe 2.0i GD FE6 89r

Postprzez XsiX » 9 sty 2005, 21:47

kiedyś już linkowałem tego właśnie posta
teraz napisałem co o tym myślę <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Huano » 9 sty 2005, 22:44

Tak jak pisałem w poprzednim temacie – zadzwoniłem, otrzymałem odpowiedx że do mojej GD to chyba nie wie z czym to z jeść ale że do GE kosztuje 1000 zł. O zwrocie starego nic nie mówił... Tak więc gra nie warta świeczki. Aha – nic nie mówił że ONI je regenerują – bo powiedział że do mojego autka musiałby poszukać – więc dostałbym inny....
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez XsiX » 9 sty 2005, 22:57

czyli równie dobrze mogą targać je z zagranicy
i sprzedawać jako "regemerowane" :D

i później ludzie będą kupować w takiej cenie
i narzekać że mazda droga <lol>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Sebastian » 10 sty 2005, 10:18

krzysiek626 napisał(a):Bez przesady 1000 to i ja bym nie dał za regenerowany a zresztą z niemiec można mieć używke za 400


Chętnie poznam namiary na taki przepływomierz za 400 zł bo też musze wymienić. Oto moje namiary: setech@ronus.pl

Pozdrawiam
Mazda to my.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2004, 14:05
Posty: 92 (0/1)
Skąd: Minkowice Oławskie
Auto: Mazda 626 GE 2.0 Sedan 92r

Postprzez RaV » 11 sty 2005, 00:21

Przepływomierza trzeba się troszkę naszukać. Jeden koles chcial mi regenerować, bo on niby BMW itp. mocne już podnosił... ale jak zobaczyłem jak się zabiera – to się załamałem.
Poszukałem używanego za 350 zł (dużo jeździłem po Polsce służbowo – więc zahaczałem o szroty).
Później jak znowu mi walnął (klapomikser nie pomógł) – na giełdzie w Poznaniu za 500 zł.
Może nie tyle było szkoda pieniędzy – co czasu poświęconego na szukanie i jazdę z czkawką mazdy.
Od tego czasu regularnie co 20kkm wymiana: świece, przewody, kopułka i palec ... i już nie ma problemu przepływomierza.
W bajki o regeneracji jakoś już nie wierzę – lepiej szukaj używanego.
pzdr
RaV
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2004, 13:18
Posty: 49
Skąd: Inowrocław
Auto: 626 2.0 16V 94r

Postprzez Smirnoff » 11 sty 2005, 00:52

RaV napisał(a):Od tego czasu regularnie co 20kkm wymiana: świece, przewody, kopułka i palec ...

Hmm, czy w takim układzie opłaca się jeździć na LPG ?? :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez GofNet » 11 sty 2005, 01:40

– Koszt instalacji gazu
– Dodatkowy koszt na przeglądach
– Szybsze zużycie się niekórych elementów pojazdu
– Standardowe wymiany (parownik, itp.).

Czy warto więc jeszcze mieć gaz w aucie?
Kiedy się to przestanie opłacać?
Gdy gaz będzie kosztował 3zł, czy raczej przy rocznie przejeżdżanej drodze mniejszej niż 30kkm?
Któż to wie...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez RaV » 11 sty 2005, 12:23

Jeśli chodzi o koszty jazdy na gazie:

– instalacja – to sprawa indywidualna zależna od tego, czy jeździsz po mieście, czy robisz trasę ... no i czy kręcisz rocznie 10tys. czy 20tys. i więcej. Dla tych drugich przebiegów uważam, że warto
– koszt na przeglądach (standard + LPG) = około 150 zł
– nie zauważyłem (póki co) szybszych zużyć elementów (jedynie wystrzelony przepływomierz i układ dolotowy powietrza – co było spowodowane wadą innych elementów, a LPG w tym jedynie pomogło)
– standardowe wymiany – filtr gazy – 30 zł, wydaje mi się, że jesli nie jeździsz na gazie zaraz po odpaleniu – nie musisz odpowietrzać parownika (nigdy tego nie robiłem).

Warto na pewno wiedzieć – jak korzystać z samochodu na LPG i czego można się spodziewać. Mając te informacje – można kupić samochód z LPG w bardzo dobrej cenie.
Gaz będzie się opłacał, tymbardziej – gdy np. mi pali na trasie latem około 9 litrów. Lubię przyłożyć czasami (trzymając długo go na 140-160km/h) – wtedy spalanie podniesie się do 10 litrów. Przy cenie 2 zł/litr – wychodzi 20 zł na 100 km – to ciągle o wiele mniej niż benzyna. Zdrowo jest jednak – jak samochód pochodzi na benzynie przynajmniej zaraz po rozruchu, zanim wskazówka od temperatury nie drgnie w zielone pole (musisz być pewien, że płyn w chłodnicy masz na dobrym poziomie).

Przeliczając zaoszczędzone pieniądze – mógłby za nie kupić dwie takie sam instalacje jakie założyłem (nie bezpośreni wtrysk)... i jeszcze troszkę by zostało.

pzdr
RaV
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2004, 13:18
Posty: 49
Skąd: Inowrocław
Auto: 626 2.0 16V 94r

Postprzez ROBERTOS » 11 sty 2005, 22:25

Znalazłem miejsce gdzie regenerują Przepływki. Koszt do GE to 360 PLN-ów. Osobiście nie skorzystałem, dla zainteresowanych mogę podać namiar.

Może ktoś spróbuje i odkryje nowe żródełko do tanich przepływek!!! <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2004, 23:19
Posty: 41
Skąd: Looblyn York
Auto: 626, 2.0 16v, 92r, GE +G

Postprzez XsiX » 11 sty 2005, 22:51

cena jak najbardziej w porzo
ROBERTOS nawijaj namiary :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez Huano » 11 sty 2005, 22:57

ROBERTOS napisał(a):zainteresowanych mogę podać namiar.


śmiało – podrzucaj – z chęcią bym z takowej opcji skorzystał... w tej cenie :)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 10:00
Posty: 724
Skąd: REDA / k. Trojmiasta
Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92

Postprzez ROBERTOS » 13 sty 2005, 18:55

Zakład znajduje się koło Siedlec, adresu nie mogę znależć, jeszcze poszukam. Ale zapisałem w telefonie ich numer.

Oto on:501509479

Jak ktoś mieszka niedaleko to niech sprawdzi temat i nawija....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 lis 2004, 23:19
Posty: 41
Skąd: Looblyn York
Auto: 626, 2.0 16v, 92r, GE +G

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6