LPG a turbo
GofNet – to ma nie robić wiatru ale wtłoczyć więcej powietrza niż silnik normalnie by zassał – do tego potrzeba baaaaardzo dużo energii... W wykonaniu elektrycznym jest to nieosiągalne...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ale powstała ciekawa dyskusja:)
W takim razie jak już napisałem w innym temacie o moim aucie.. chyba przerobie wałki rozrządu.. Jest taki kozak w Bydgoszcz co się w to bawi i jest chyba najlepszy w Polsce;p
chyba 500zł od wałka bierze..
Jeżeli bym już to zrobił to myśle że przyszło by koło 10% mocy... chyba że ktoś ma jeszcze inny lepszy pomysł
W takim razie jak już napisałem w innym temacie o moim aucie.. chyba przerobie wałki rozrządu.. Jest taki kozak w Bydgoszcz co się w to bawi i jest chyba najlepszy w Polsce;p
chyba 500zł od wałka bierze..
Jeżeli bym już to zrobił to myśle że przyszło by koło 10% mocy... chyba że ktoś ma jeszcze inny lepszy pomysł
Z autem się nie żenimy. A jak już się ktoś ożeni , to czy może zrobić "skok w bok"
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 8 mar 2008, 21:56
- Posty: 18
- Skąd: Koronowo/Bydgoszcz
- Auto: MAZDA 323F BJ 1.8 114KM
Bartasek87 napisał(a):chyba 500zł od wałka bierze..
Świątek?? Heh zaśpiewał mi za wałek ponad 1000zł
chyba że przez rok potaniał
Ostatnio edytowano 9 maja 2008, 19:55 przez BratCukierka, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Nie baw sie w walki, tylko zrob porzadny dolot z CAI, wydech przelot z kolektorem liczony pod wymiar a potem baw sie w walki itp, pobawisz sie walkami i bedziesz mial moc na gorze, a ponizej 4k rpm bedziesz jechal jak cc900. A najpierw jedz na hamownie i zobacz czy masz chociaz zdrowa serie, bo po przerobkach okaze sie ze masz 4 konie wiecej niz seria ;]
Juz na starcie ma mniej niz seria. Sekwencja zabiera konie. Potwierdzone dwom wykresami, dwoch roznych auta.
Dobry wydech to 2000
Dobry kolektor to 2000
dolot jakies grosze
4k zeby wykrzesac kilka konikow to lekko mowiac nonsens
Dobry wydech to 2000
Dobry kolektor to 2000
dolot jakies grosze
4k zeby wykrzesac kilka konikow to lekko mowiac nonsens
Less roof, more fun


MAM wydech REmusa... zakładany w Szwajcarii – wydech dokładnie pod ten silnik.
Z autem się nie żenimy. A jak już się ktoś ożeni , to czy może zrobić "skok w bok"
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 8 mar 2008, 21:56
- Posty: 18
- Skąd: Koronowo/Bydgoszcz
- Auto: MAZDA 323F BJ 1.8 114KM
Bartasek87 napisał(a):MAM wydech REmusa... zakładany w Szwajcarii – wydech dokładnie pod ten silnik.
Co masz na myśli mówiąc wydech?? cału układ wydechowy czy tylko tłumik??
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
Bartg napisał(a):Wydech czyli tlumik koncowy ? My to mowimy o calym wydechu od kolektore do ostatniego tlumika.
Jutro wejde do kanału i sobie popatrze.. ale wydaje mi się że jest cały układ wymieniony.,.
Z autem się nie żenimy. A jak już się ktoś ożeni , to czy może zrobić "skok w bok"
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 8 mar 2008, 21:56
- Posty: 18
- Skąd: Koronowo/Bydgoszcz
- Auto: MAZDA 323F BJ 1.8 114KM
Na takiej kartce co mam;p od tego tłumika to po niemiecku piszą że Typ tłumika to 893
Hersteller /: Remus innovation forschungs- und ble ble ble.
Dobra ;p jutro oblookam
Hersteller /: Remus innovation forschungs- und ble ble ble.
Dobra ;p jutro oblookam
Z autem się nie żenimy. A jak już się ktoś ożeni , to czy może zrobić "skok w bok"
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 8 mar 2008, 21:56
- Posty: 18
- Skąd: Koronowo/Bydgoszcz
- Auto: MAZDA 323F BJ 1.8 114KM
brii napisał(a):Samochód na gazie wymaga troszkę droższego serwisowania
Miałem diesla – wymieniałem olej, filtry i świece co 10000km
Miałem benzyniaka – wymieniałem olej, filtry i świece co 10000km
Teraz mam już kolejny samochód w gazie – wymieniam olej, filtry i swiece co 10000km i nie zauważyłem, żebym wydawał pieniądze na eksploatację częściej od znajomych w samochodach na samej benzynie
GAZ to nie tylko tania jazda ale przede wszystkim ekologia
BratCukierka napisał(a):słyszałeś o startującej w Polsce na 1/4 mili Hondzie Civic Turbo LPG?
nie tylko w Polsce, za oceanem instalacja gazowa to szpan – taka moda na ekologię. Tylko u nas zacofanie

Ostatnio sam jeździłem 2 miesiące na benzynie bo przy stanowisku z gazem na Statoil wciąż trafiałem na kolejkę i trochę mi wstyd, że nie korzystałem z LPG
Capazo napisał(a):LPG i TURBO aha a mozna tak w ogole
dla monterów uturbione auta nie stanowią żadnego problemu przy zakładaniu instalacji gazowej
w programie sterującym wybiera się rodzaj silnika, jego moc i ewentualne opcje i po sprawie
Ford PROBE do 93 roku wychodził również w wersji z silnikami z turbo. Kilku kolegów z klubu ma ugazowione te silniczki i są zadowoleni.
Oczywiście są warsztaty i warsztaty. Jeden warsztat ustawi sterownik gazu dobrze i nie stracimy ani konika mocy, a inny tak skiepści, że potem jeszcze przed długo ludzie powtarzają mity, że gaz zabiera moc i wymaga jakichś tam dodatkowych napraw
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
edit: sam zastanawiam się nad uturbowieniem swojego silniczka ale wcześniej zaczerpnę opini w jakimś profesjonalnym warsztacie specjalizującym się w zakładaniu turbo
Fiveopac napisał(a):Wykresy przy przelaczeniu na paliwo kontra po przelaczeni na gaz
to jest oczywiste choc da sie ja tak ustawic by moce byly podobne ale ze strata dla silnika i spalania
ale moce na bp przed i po zalozeniu sekwencji sa oczywiscie takie same wiec do wyscigow ktos sobie moze przelaczac na bp a normalnie jezdzic ekonomicznie czyli tanio
PARTYBOY napisał(a):Miałem diesla – wymieniałem olej, filtry i świece co 10000km
Miałem benzyniaka – wymieniałem olej, filtry i świece co 10000km
Teraz mam już kolejny samochód w gazie – wymieniam olej, filtry i swiece co 10000km i nie zauważyłem, żebym wydawał pieniądze na eksploatację częściej od znajomych w samochodach na samej benzynie
Powiedziałem troszeczkę – napewno przegląd przy instalacji LPG jest droższy i świecie trzeba częściej zmieniać
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Przegląd jest droższy o około 50zł, przyznaję rację. Natomiast paliwo jest tańsze, więc to się uzupełnia i i tak jesteśmy do przodu
A świece przy wymianie po 10000km pracują nadal poprawnie. Wymieniam je razem z olejem i filtrami profilaktycznie, żeby mojemu PROBE jeździło się lepiej![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
A świece przy wymianie po 10000km pracują nadal poprawnie. Wymieniam je razem z olejem i filtrami profilaktycznie, żeby mojemu PROBE jeździło się lepiej
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
że tak sie podłacze, bo BA swiezo zagazowana, (odrazu po zakupie). Mimo ceny instalacji, montazu, (1 dnia bez autka i 2 wypadów do Koszęcina na strojenie) i wszelakich kosztów ktore będą są w drodze, nic nie przebije radochy z tego że 100km jazdy = 20zł. I z wizji mojej studenckiej, jak i brata, bez stałej pracy, bo kiedy, i napływu gotówki jedynie okresowo, a jezdzi sie ciagle, mimo wszelakich wydatków, pełny bak gazu = 350 czy tam 400km za jedyne 70zł.. jak dla nas to jest własnie ta przewaga LPG nad PB.
I totalnie uciekam stąd od tematu >TURBO LPG, w tym temacie wypowiem sie w momencie wdrażania w życie;)
I totalnie uciekam stąd od tematu >TURBO LPG, w tym temacie wypowiem sie w momencie wdrażania w życie;)
ciekawy temat, pare osob-pare konkretow choc wiekszosc wydaje mi sie ze "bije piane"
w swojej glowie mam plan zeby zalozyc kompressor do 1.8 16v gt (128ps) i wystroic do ok.5bara.. przy tym wszystko na lpg.. widzialem rozne auta z lpg, w tym i wlasnie probe 2.2 i smiga wysmienicie wiec mozna..
oczywiscie pare osob mnie wysmieje ze chce auto zeby jechalo i bylo ekonomiczne..dla mnie jest roznica jesli auto nawet te 15l gazu bedzie palilo a normalnie z 12benzyny
auto robie zeby nim jezdzic i nie martwic sie o koszta a ile razy zdarzalo sie 1.6 wszystkich objezdzalem bo....w k8 szkoda bylo dusic ze wzgledow ekonomicznych..
tak czy siak wracajac do tematu to mam zamiar oprzec sie na blosie jednak jesli on nie wyda to trzeba bedzie sie po tym projekcie na sekwencje przerzucic..trudno
w swojej glowie mam plan zeby zalozyc kompressor do 1.8 16v gt (128ps) i wystroic do ok.5bara.. przy tym wszystko na lpg.. widzialem rozne auta z lpg, w tym i wlasnie probe 2.2 i smiga wysmienicie wiec mozna..
oczywiscie pare osob mnie wysmieje ze chce auto zeby jechalo i bylo ekonomiczne..dla mnie jest roznica jesli auto nawet te 15l gazu bedzie palilo a normalnie z 12benzyny
auto robie zeby nim jezdzic i nie martwic sie o koszta a ile razy zdarzalo sie 1.6 wszystkich objezdzalem bo....w k8 szkoda bylo dusic ze wzgledow ekonomicznych..
tak czy siak wracajac do tematu to mam zamiar oprzec sie na blosie jednak jesli on nie wyda to trzeba bedzie sie po tym projekcie na sekwencje przerzucic..trudno
- Od: 27 sty 2007, 19:50
- Posty: 245
Wszystko jest do zrobienia ale czy warto do druciarstwa jeszcze sekwencję dokładać, bo i na orginalnym sterowniku wtrysku benzyny nie pojedzie to sprawnie.
JaK mił bym w MX-3 tak inwestować to zastanowiłbym się nad samochodem w Którym seryjnie było turbo.
A za te pieniądze to spokojnie jakąś calibrę sobie znajdziesz lub eclipsa.
JaK mił bym w MX-3 tak inwestować to zastanowiłbym się nad samochodem w Którym seryjnie było turbo.
A za te pieniądze to spokojnie jakąś calibrę sobie znajdziesz lub eclipsa.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje