Żarówki H4

Postprzez GofNet » 9 sty 2005, 18:57

Jestem postawiony przed decyzją o zakupie najlepszych, dostępnych żarówek H4 55/60W.
Biorę pod uwagę takie:
– Lumiko DX5 Super White
– Philips BlueVision
– Philips VisionPlus + 50%
– Philips GT-150 Power2Night
Na czym mi zależy? Na wszystkim <lol>
Chciałbym mieć poświatę niebieską (chociaż lekką), ale przede wszystkim zależy mi na białym strumienu światła i bardzo dobrym oświetleniu drogi i znaków. Reasumując:
– Niebieska poświata
– Bardzo białe światło
– Możliwie najlepiej oświetlona droga i znaki

Po przeczytaniu dziesiątek wypowiedzi na polskich i anglojęzycznych FORUM oraz kilkukrotnym przejrzeniu ofer na Allegro i Świstaku szala decyzji przechyla się na krzyść tych ostatnich żarówek, czyli Philips GT-150 Power2Night.

Proszę o wypowiedź szczególnie osób, które testowały w/w żarówki i są w stanie obiektywnie (nie na podstawie tego, co wyczytały gdzieś tam) stwierdzić: "Tak. To właśnie te są najlepsze".

Z góry dzięki za pomoc.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez XsiX » 9 sty 2005, 19:33

w xedosie testowałem żarówki:
– zwykłe
– 100W
– xenon look
– philips BV

na zwykłych świeciło cieniutko

na 100W dużo lepiej, ale na dłuższą metę bałbym się stosować tych żarówek

xenon look z zewnątrz wyglądały zarąbiście (ładniejsze od prawdziwych xenonów <lol> ), niestety widoczność niemal jak przy zwykłych a na dodatek przepaliły się po kilku miesiącach

philips BV – na nich śmigam od 1.5 roku i są jak dla mnie idelnym rozwiązaniem. Kolejne żarówki będą na bank z philipsa ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 09:33
Posty: 2022 (0/3)
Skąd: Konin / wlkp.
Auto: CA KF '92 MTX

Postprzez zertaul » 9 sty 2005, 22:45

Ja za to niedawno zmieniłem na Philips VisionPlus +50%. Światło jest białe, jednak niebieskiej poświaty nie zauważam, choć niewielka część żarówki ma niebieską barwę. Jestem z nich bardzo zadowolony i z czystym sumieniem mogę je polecić, po ich założeniu widać zdecydowaną poprawę widoczności w nocy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2004, 23:41
Posty: 102
Skąd: Wrocław
Auto: 323F '91 1.6 16V

Postprzez Robo » 9 sty 2005, 23:36

GofNet napisał(a):Philips GT-150 Power2Night


A ja z czystym sumieniem mogę Ci polecić właśnie te żarówki. Niedawno je założyłem zresztą było o tym niedawno na forum. Przejechałem na nich może niewiele bo ok. 800km ale jak na razie jestem zadowolony (to nawet mało powiedziane). Do tej pory nie interesowałem się tym tematem myślałem, że to jakieś chwyt marketingowy ale jednak pomyliłem się. Żarówki świecą na bielutko a niebieską poświatę można zauważyć wtedy jak auto jedzie. Bardzo dobrze widać znaki, słupki i oś jezdni tak jakby to one emanowały światłem. Dla mnie to jest niebo a ziemia. W nocy teraz naprawdę miło się jedzie. :)

Polecam Ci je z czystym sumieniem chociaż nie mam pojęcia jak jest z trwałością. :)

Pozdrawiam. :)
MAZDA ... To jest naprawdę ważne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2004, 08:40
Posty: 255
Skąd: Wieluń
Auto: 323F & 350Z

Postprzez GofNet » 10 sty 2005, 03:59

Wszedłem na Allegro i wyszukałem sprzedawcę, który oferował żarówki Philips GT-150 Power2Night. Następnie wysłałem e-mail'a z zapytaniem o opinię na ich temat wszystkim tym, którzy je zakupili. Otrzymałem mnóstwo odpowiedzi. Oto kilka z nich:
Szymon Kalandyk napisał(a):Nie ma problemu, Już troszkę przejechałem na tych żarówkach, w nocy bardzo ładnie oświetlają droge, równomiernie, światło jest jasne, białe. Podczas jazdy w deszczu też się dobrze spisują, dają troszkę refleks ale to jak każde żarówki, i dużo zależy też od reflektora, stanu jego odbłyśnika i szkła. Przejeżdżam dość sporo kilometrów, głównie w nocy i według mnie Philips GT-150 Power2Night jak i również Philips Blue Vision są żarówkami godnymi polecenia, wcześnie już przerobiłem dość sporo w tym też Philips Vision Plus, ale najbardziej zadowolony jestem z Philips Blue Vision oraz tych Philips GT-150 Power2Night. Dają dobre równomierne, jasne światło, następne też kupię takie. Szczerze polecam.
Simon napisał(a):Bez dwóch zdań są to najlepsze żarówki, jakie miałem do tej pory w swoim aucie.
Wcześniej używałem Philips + 30%, zanim jeszcze pojawiły się Philips Blue Vision. Potem były właśnie Philips Blue Vision, potem Osram, też jakieś "blue", ale to już nie było to. Nie kupuję żarówek o nazwe "xenon cośtam" bo to badziewie i szkoda pieniędzy.
Akurat dzisiaj miałem przyjemność wracać po północy od kolegi z Rybnika. Trasa prawie cały czas prowadząca przez lasy. Philips GT-150 Power2Night świecą po prostu rewelacyjnie. Światła drogowe włączyłem w sumie tylko raz przed dojazdem do ostrego zakrętu. Znaki przede mna rozbłysły jak choinki. Poza tym drogowe nie były mi potrzebne. Prawda na temat tych żarówek jest taka, że dają mocne, białe światło, bez żadnej bzdurnej – moim zdaniem – poświaty (choć Philips Blue Vision nie były złe) i rewelacyjnie oświetlają droge. Na początku kierowcy jadacy z przeciwka migali mi drogowymi sądzac, że jadę na drogowych, ale była to wina ciut za wysoko ustawionych swiateł. Teraz jadąc sporadycznie ktoś mi mruga (bo niewielu kierowców ma mocne żarowki w swoim aucie) i ja mu "odmruguję", dając do zrozumienia, że nie jadę na drogowych. Osobiście uważam, że są to najlepsze żarówki do samochodu. Niebieski koniec główki daje tylko efekt wizualny gdy światła są zgaszone, odbijając lekko niebieską poświatę w odbłyśniku.
Jeśli miałbym kupić jeszcze raz nowe żarowki, to nie wahałbym się ani chwili – ponownie sięgnąłbym po Philips GT-150 Power2Night. I jeszcze raz i kolejny także. Różnice odczujesz już od pierwszej chwili spędzonej w nocy na obszarze słabo oświetlonym. Wiadomo, że w miescie ten efekt jest osłabiony przez latarnie itp.
Generalnie POLECAM. Atestowane, moc zgodna z przepisami, bezpieczne dla reflektorów, no i bezpieczenstwo. Podejrzewam, że nie przebija ich pod tym względem nowe Philips NightGuide z trójkolorowym światłem które wyszły niedawno.
Dodam tylko, że ma je także mój kolega w Nissanie Primerze GT i tez jest bardzo zadowolony (tylko kupil wczesniej ode mnie w sklepie za 79 zl a nie na Allegro). Ja mam Skodę Rapid 136 i jest taki mały efekt uboczny, że gdy z większą prędkością dojeżdżam do jakiegoś auta, to kirowcy często sami się usuwaja z drogi. Dopiero potem przychodzi szok, jak już jestem z przodu hahaha
Jeśli szukasz żarówek o barwie światła, przypominającej xenony – poszukaj innych. Jeśli chcesz mieć porządnie oświetloną drogę w nocy – kup Philips GT-150 Power2Night. To brzmi, jak reklama, ale ja nawet nie znam faceta, od ktorego kupiłem te żarówki.
Pozdrawiam i życzę trafnego wyboru. Bo uważam, że warto.
David R. napisał(a):Z tych żarówek jestem jak na razie najbardziej zadowolony. Co prawda nie świecą całkiem biało ale światło jest bielsze od typowego no i świecą sporo mocniej od zwykłych – widoczność jest bardzo dobra. Miałem poprzednio te pseudo – ksenony (kupiłem na Allegro chyba za 30zł komplet). Owszem, świeciły całkiem białym światłem ale w porównaniu z tymi – bardzo słabo (choć były 100W). Osobiście polecam te Philips GT-150 Power2Night.
Pozdrawiam
Krzysztof Bartkowiak napisał(a):Ja miałem ten sam problem – wybór ogromny i na co się zdecydować?
Kupując, zastanawiałem się, czy będą oryginalne Philips GT-150 Power2Night (sklepowa cena prawie 90 zł a tu 52 zł). Moje obawy były zbędne, prawdziwe żarówki Philips GT-150 Power2Night w prawdziwym opakowaniu.
Zawsze miałem zwykłe H4, napewno Philips GT-150 Power2Night świecą dalej, bardzo ładnie (i dość daleko ), oświetlają pobocze (idący lub jeżdzący rowerzyści bez świateł).
Tak na moje oko to powiedzmy że świecą na biało na 70 % , poświaty niebieskiej (xenony) nie dają, żadnego takiego bajeru.
Drogę, znaki widać bardzo ładnie i co najważniejsze dalej.
Na mokrej nawierzchni nie zauważyłem refleksów – emitowane przez nie światło nie oślepiało mnie.
Moim zdaniem: jeśli szukasz dobrej żarówki (nie dla bajeru niebieskich xenonów) to warto ją kupić za tą cenę. Ale jeśli chcesz, aby samochodzik wyglądał na niebiesko to musisz kupić jakieś blue (Tak na marginesie: żaróweczki, które kupisz muszą mieć homologację zaczynającą się na literę E, jeśli nie chcesz mieć problemów z Policją).
Pozdrawiam
Marek W. napisał(a):Bardzo dużo używam samochodu na duże odległości i prawie zawsze w nocy. Kupiłem kiedyś BLUE VISION no super żarówki, później spróbowałem Pilips Silver, no i Philips Vision Plus. No i było fajnie, nie narzekałem, ale naprawde kiedy pojawiły się Philips GT-150 Power2Night to się zaskoczyłem. Godne polecenia. Białe, jasne światło, dzięki któremu znaki widać wcześniej, niż bym kiedykolwiek myślał, no i pasy na drodze (białe) to tak, jak na Xenonach. No i sam efekt tych żarówek jast taki, jak piszą. Bardzo biało-niebieskie światło widać z reflektorów. POLECAM naprawdę warto.
Pozdrawiam
Masmo napisał(a):Philips GT-150 Power2Night zaskoczyły mnie siłą światła. Wcześniej miałem włożone H4 90/100W jakiejś firmy Noname i po zamianie – ku mojemu zaskoczeniu – ilość światła wzrosła mimo mniejszego poboru prądu. Przy poprzednich żarówkach plastikowe części reflektora ulegały stopieniu. Największa różnica jest w bardzo dokładnym oddzieleniu światła dla krótkich. W miejscu granicy śwaitła powstaje niebieska, cienka kreska i nic nad nią nie świeci.
Światło jest barwy białej (ale zimnej białej nie, jak czasami się zdarza innym żarówkom – żółtej). Jedynie prawe trójkąty oświetlające pobocze są niebieskawe.
Drogę widać dużo lepiej. Znaki podobnie.
Generalnie polecam. Philips reklamuje, że dają 2x tyle światłą, co zapewnia 50% większy zasięg śwaitła i może to być prawdą. Najlepszy dowód mojego zadowolenia jest taki, że zaraz kupiłem drugi komplet dla Ojca pod chinkę.
Belfanior napisał(a):Są to niewątpliwie bardzo dobre żarówki i na pewno kupiłbym je ponownie. Światło reflektorów sięga dalej (bez regulowania), jest jaśniejsze i lepiej widać w nich znaki, pasy i odblaski. Pomimo tego nikt jak dotychczas nie "mrugał" do mnie długimi, sądzę wiec, że nie oślepiają samochodów jadących z przeciwka (inna sprawa, ze mam idealnie wyregulowane reflektory).
Jesli chodzi o barwę światła, to jest ona bliska światła białego – niebieskości raczej się nie dostrzega. Opisywana niebieska poświata reflektora jest tak naprawdę widoczna tylko przy przezroczystych, plastikowych reflektorach nowych aut – w reflektorach ze szkła efekt jest ledwo dostrzegalny. Nie przeszkadza mi to jednak zupełnie – ważne że bardzo dobrze oświetlają.
Jeśli wiec zależy Ci na ksenonopodobnym świetle kup raczej Philips BlueVision (ale światło będzie słabsze), natomiast jesli przede wszystkim chcesz mieć maksymalnie silne światlo, na Philips GT-150 Power2Night się nie zawiedziesz.
Pozdrawiam
Łukasz Łada napisał(a):Miałem wcześniej Philips BlueVision i moim zdaniem były znaczenie lepsze od Philips GT-150 Power2Night, bo świeciły na niebiesko. Zasadniczo jedne i drugie świecą o niebo lepiej od zwykłych żarówek. Im nowsze masz auto (mniej wypalone odblaski reflektorów), tym efekt będzie lepszy.
W moim starym mercu Philips BlueVision świeciły dużo gorzej niż w nowym fordzie żony.
J. Kowalczyk napisał(a):Hmmm, miałem innej firmy żaróweczki ale 100wat. Świeciły extra, długo, ale oślepiały i świeciły na zielono-żółto-biało (wywaliłem je, ponieważ obawiałem się policji – jak jedziesz czasami na kacu to po co ci jaszcze przez byle co problemy) Co do Philips GT-150 Power2Night, to rzeczywiście świecą na biało.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez ((((SMOKE)))) » 12 sty 2005, 13:02

GofNet a jakie żaróweczki do 323C , czy te też będą pasować? Bo jestem w tym trochę zielony <jelen>
Była 323C, jest Renault Clio. Sentyment do marki pozostał.
Forumowicz
 
Od: 11 sty 2005, 13:47
Posty: 105
Skąd: Warszawa
Auto: Renault Clio 2 ph2, 1.4 16V

Postprzez GofNet » 12 sty 2005, 13:51

Jeśli H4, to tak. Również będą pasowały.
Ja do swojej Madzi przygotowałem już pakiecik żaróweczek do wymiany. Teraz zamówię na Allegro i będę zakładał. Oto on:
Philips GT-150 Power2Night --> 1 komplet (2 szt.)
Philips BlueVisionUltra 5W (kształt W ze szklanym cokolikiem do przednich świateł pozycyjnych) --> 1 komplet (2 szt.)
Philips Vision Plus + 50% 21/5W (dwuwłóknowa żarówka kulista, kształt SL do tylnych świateł pozycyjnych i stopu) --> 1 komplet (2 szt.)
Philips Vision Plus + 50% 21W (jednowłóknowa żarówka kulista, kształt RL do przednich kierunkowskazów) --> 2 komplet (4 szt.)
Philips Vision Plus + 50% 5W (kształt W ze szklanym cokolikiem do przednich kierunkowskazów bocznych) --> 1 komplet (2 szt.) (?)

Philips GT-150 Power2Night na przód do reflektorów głównych, dla bardzo dobrej widoczności i drobnego szpanerstwa (choć świecą na biało, to jednak w reflektorze widać kolor niebieski).
Philips BlueVisionUltra 5W na przód do świateł pozycyjnych – wyłącznie dla szpanu :D
Philips Vision Plus + 50% 21/5W na tył do reklektorów głównych, na światła stopu i pozycyjne, abym był dobrze widoczny <lol>
Philips Vision Plus + 50% 21W na przód i tych do głównych kierunkowskazów, aby sygnalizacja moich manewrów na drodze była bardzo dobrze dostrzegalna.
Philips Vision Plus + 50% 5W na kierunkowskazy boczne na przednich błotnikach (opcjonalnie – może zostawię takie, jakie są teraz).

Całość (bez bocznych kierunkowskazów na przednich błotnikach) będzie mnie kosztowała równe 100zł. Kupuję u lipo1 (prawie 800 pozytywów i trzy negatywy) albo u boski307 (prawie 700 pozytywów i żadnego negatywa). Obaj są bardzo słowni i komunikatywni a przy tym mają bardzo niskie ceny.

Gorąco polecam.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez LUP » 12 sty 2005, 15:15

Czy aby na pewno za całość 100 zł ?! Bo jeśli tak to rewelka.
Masz może jakieś wiadomości na temat odpowiednika Philips GT-150 Power2Night w wersji H1, bo w 323C muszę albo rozkleić reflektory i je wyczyścić od wewnątrz (coś jak wilgoć czy mgiełka tam siedzi ) albo zakładać mega silne H -jedynki na światła mijania bo szczególnie w deszczu to makabra. <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2004, 11:50
Posty: 140
Skąd: Kraków
Auto: 323

Postprzez Robo » 12 sty 2005, 22:17

GofNet napisał(a):Jeśli H4, to tak. Również będą pasowały.
Ja do swojej Madzi przygotowałem już pakiecik żaróweczek do wymiany. Teraz zamówię na Allegro i będę zakładał. Oto on:
– Philips GT-150 Power2Night --> 1 komplet (2 szt.)
– Philips BlueVisionUltra 5W (kształt W ze szklanym cokolikiem do przednich świateł pozycyjnych) --> 1 komplet (2 szt.)
– Philips Vision Plus + 50% 21/5W (dwuwłóknowa żarówka kulista, kształt SL do tylnych świateł pozycyjnych i stopu) --> 1 komplet (2 szt.)
– Philips Vision Plus + 50% 21W (jednowłóknowa żarówka kulista, kształt RL do przednich kierunkowskazów) --> 2 komplet (4 szt.)
– Philips Vision Plus + 50% 5W (kształt W ze szklanym cokolikiem do przednich kierunkowskazów bocznych) --> 1 komplet (2 szt.)

W pierwszej chwili pomyślałem sobie ile Ty masz tych aut. Dopiero po dogłębnym zapoznaniu się z Twiom postem uświadomiłem sobie, że wymieniasz praktycznie wszystkie żarówki jakie tylko się da. :) Jeżeli rzeczywiście ten interes wyniesie Cię 100zł to trochę zaoszczędzisz. ;)

Mam nadzieje, że będziesz zadowolony ze swojego wyboru.

Pozdrawiam. :)
MAZDA ... To jest naprawdę ważne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2004, 08:40
Posty: 255
Skąd: Wieluń
Auto: 323F & 350Z

Postprzez GofNet » 13 sty 2005, 03:38

Tak. Cały interes wyniósł mnie 100zł (z dostawą). Piszę wyniósł, gdyż dziś zamówiłem na Allegro u Lipo1 taki komplecik. Gość jest bardzo komunikatywny i szybko odpowiada na e-mail'e. Miałem zamówić u Boski307, ale nie miał niektórych żaróweczek.

Nie zmieniam tylko żarówek zewnętrznych od kierunkowskazów przednich bocznych (na błotnikach przednich), żarówki wstecznego oraz podświetlenia tablicy. Reszta będzie wymieniana.

Proszę zauważyć, że zanim kupiłem te żarówki, przeprowadziłem gruntowny wywiad z innymi ich posiadaczami (co zamieściłemkilka postów wyżej), oraz wybrałem tylko i wyłącznie markowe produkty (Philips). A cena wyszła na prawdę bardzo satysfakcjonująca.

Jeśli chodzi zaś o sprzedawcę Lipo1, to jest autoryzowanym przedstawicielem firmy Philips Lighting Pabianice S.A. Oto dowód:
Obrazek

Natomiast co do żarówek H-1, to Philips GT-150 Power2Night nie widziałem ale są dostępne np. Philips VisionPlus + 50% u Lipo1 po 42zł za komplet (2 szt.).
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez GofNet » 25 sty 2005, 20:32

Mam wreszcie zamontowane nowe żarówki. Przy okazji okazało się, iź nie mam z tyłu podłączonych w obu lampach drugiego włukna na drugiej żarówce (od stopu). Czyli jak wciskałem STOP, to paliła mi się tylko jedna żarówka w lewej i jedna w prawej tylnej lampie. Teraz świecą mi się po dwie w każdej tylnej lampie <jupi>

Wracając jednak do tematu. Podczas zmiany żarówek zrobiliśmy to w ten sposów, że wymiany dokonaliśmy po jednej stronie auta (po prawej – patrząc od strony siedzącego na wproszt w aucie osobnika, czyli stojąc przed maską auta, przodem do niego zmieniana było najpierw lewa strona), aby móc porównać i dostrzedz różnice. A były diametralne. Zacznę od początku :)
– Światła stopu i tylne światła pozycyjne: Za to odpowiada żarówka P21/5W. Po zamontowaniu tam Philips Vision Plus + 50% zaczęły stanowczo mocniej świecić od starych. Było to nawet widoczne, nawet na śniegu na śniegu. Wyglądało tak, jakby prawa lampa była nowa a lewa stara.
– Światła kierunkowskazów tylnych i przednich: Podobnie było też i przy tych żarówkach. Tutaj wchodzą P21W. I tutaj również zafundowałem sobie Philips Vision Plus + 50%. Różnica jest znacząca. Na pierwszy rzut oka ją widać.
– Światła pozycyjne – przednia: Tutaj pasują żarówki 5W. Jednak tutaj oszedłem nie na widoczność, lecz na szpan, wygląd. Zamontowaliśmy żarówki Philips BlueVisionUltra i szczęka na ziemię opadła. O ile w stara żarówka świeciła na żółto, o tyle nowa wydawała z siebie białe światło z lekką nutą niebieskości. Na śniegu widać było lekkoniebieski kolor. Dlatego nie świeciła lampa na niebiesko, bo plastikowe szkiełko na reflektorze (jak wiecie) jest koloru białego, co zatrzymuję trochę niebieskości w lampie :( . Ale i tak różnica jest niesamowita.
– Światła mijania/drogowe (danie główne): Oczywiście żarówki typu H4. Zamontowane zostały najmocniejsze żarówki H4 55/60W, jakie są na rynku, czyli Philips GT-150 Power2Night. Po włączeniu świateł mijania brat zaniemówił (ja siedziałem w kabinie). Światła zaczęły świecić nie na żółto, lecz na bielusieńko z lekkoniebieską poświatą. Jednak moc świecenia tych żarówek była conajmniej o połowę większa od starych. Zresztą sami zobaczcie:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Sorry za jakość zdjęć, ale robione były z aparatu w telefonie, więc rewelacji nie ma, ale i tak dobrze, że brat użyczył mi swojego telefony :)

Sami widziecie. Różnice widać na pierwszy rzut oka. A są to żarówki również 55/60W. Więc pobór prądu się nie zmienił a moc światła i jego jakość ulagła drastycznej poprawie. Zdjęcia niestety nie odzwierciedlają tak dobrze tego, co w jest w realu.

Jestem bardzo zadowolony, że kupiłem te żarówki od Lipo1 z Allegro. Gorąco wszystkim polecam.

Pozdrawiam.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Robo » 26 sty 2005, 02:19

Wiedziałem, że będziesz happy. ;)

Pozdrawiam. :)
MAZDA ... To jest naprawdę ważne.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2004, 08:40
Posty: 255
Skąd: Wieluń
Auto: 323F & 350Z

Postprzez Manieko i Kasor1 » 27 sty 2005, 21:55

jak żarówki to na pewno philips ale ja u siebie założyłem philips silvervision +100% 60/55W mam uczucie jakbym jeżdził na długich poprostu rewelka światło białe bez niebieskiej poświaty
MADZIA I CHCE SIĘ ŻYĆ
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 paź 2004, 13:59
Posty: 238
Skąd: Wałbrzych
Auto: 323F BA 1.5 96

Postprzez GofNet » 28 sty 2005, 19:35

A tak na marginesie: U Was też w każdym tylnym rekflektorze są po dwie żarówki stopu. Czyli razem cztery żarówki stopu na caly tył ??
Pytam dlatego, gdyż u mnie one są, ale nie były podłączone. Po prostu odpowiednie gniazda na żarówki dwuwłuknowe są, przewody wyprowadzone też, ale do zewnętrznych żarówek nie był podłączony. Teraz mi już świecą wszystkie, co robi wrażenie, zwłaszcza nocą (jak w amerykadżańskich furkach).
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Globy » 29 sty 2005, 01:32

Yeah...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez Jerry » 29 sty 2005, 11:33

No to i ja przetestuje te świetliki bo mam cienkie lampki na przodzie...
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez GofNet » 29 sty 2005, 19:56

Aż serce boli i oczka błyszczą, jak się widzi takie 929 <głaszcze>

A jak to wygląda w 323BG. Takie mam auto i właściwie chodziło mi o te modele. Ale dzięki za zdjęcia. Są zajefajne...
Zwłaszcze te ostatnie...
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Globy » 29 sty 2005, 22:57

Sluze, mam tego w opor :D

Obrazek

W 323 BG przed liftingiem w tylnych swiatlach podswietla sie taki kwadrat, jak to zaznaczylem na zalaczonym obrazku (prawda, ze pieknie? – w Paincie). Nawet ciekawie to wyglada z zarowka w centrum reflektora. Do tej pory wydawalo mi sie, ze jest tam jedna zarowka.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez GofNet » 30 sty 2005, 02:50

Bo widzisz, sprawa jest taka, iż ja mam 323BG Hatchback i mialem podłączoną po jednej żarówce stopu na lampę. Teraz świecą mi dwie żarówki na lampę (czyli z tyłu razem cztery światła stop). Wiesz, ten pięknie zaznaczony przez Ciebie kwadracik i skrajna część reflektora. W Hatchback'u są nieco inne, ale chyba wiesz, co mam na myśli. Wygląda to, jak w amerykańskich autach. Może seryjnie te żarówki nie były podłączane. Gniazda są na żarówki dwuwłuknowe i żarówka również, ale może to było tylko opcjonalne na rynek USA?
Sam nie wiem. U mnie nie były podłączone skrajne światła STOP, lecz tylko wewnętrzne. Czy to normalne? Podkreślam, że mam Hatchback'a.
Obrazek
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Globy » 30 sty 2005, 03:03

Znalazlem takie zdjecie:

Obrazek

Tutaj sa co prawda zapalone tylko zwykle swiatla, ale ogolnie w modelach amerykanskich stop swieci sie po calej dlugosci zespolonych lamp tylnych (Cronos, 929), wiec w tym modelu winny zapalac sie 4 zarowki (jak masz obecnie podlaczone). Poniewaz klapa amerykanskiej 323 BG nie byla modyfikowana wzgledem europejskiej (w przeciwienstwie do np. mojej Protege), mozna wysnuc wniosek, ze tak samo jest w modelu euro :)

PS. No i to wyglada super.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Opinie i Poradniki