Mam następujący problem. Wczoraj chciałem zdemontować prawą zwrotnicę, niestety po odkręceniu końcówki drążka nie mogłem go wybić, może są jakieś sposoby na jego wybicie ? Bo ja już nie wiem co mam zrobić, mam walić młotkiem do skutku aż wyjdzie ?
Wymiana końcówki drążka
Strona 1 z 1
Witam.
Mam następujący problem. Wczoraj chciałem zdemontować prawą zwrotnicę, niestety po odkręceniu końcówki drążka nie mogłem go wybić, może są jakieś sposoby na jego wybicie ? Bo ja już nie wiem co mam zrobić, mam walić młotkiem do skutku aż wyjdzie ?
Może jakieś porady od kogoś kto przez to przechodził...Z góry dzięki...
Mam następujący problem. Wczoraj chciałem zdemontować prawą zwrotnicę, niestety po odkręceniu końcówki drążka nie mogłem go wybić, może są jakieś sposoby na jego wybicie ? Bo ja już nie wiem co mam zrobić, mam walić młotkiem do skutku aż wyjdzie ?
- Od: 19 lip 2006, 20:14
- Posty: 31
- Skąd: Polkowice
- Auto: Mazda 626 GD 2.2i 12V
Musisz naprężyć końcówkę. Wkładasz pomiędzy nią a zwrotnicę jakiś płaskownik, łom itp. i ciśniesz tak jakbyś chciał końcówkę wypchnąć ze zwrotnicy. Wtedy bierzesz min. 2 kg młotek i ze sporym zamachem walisz w zwrotnicę w okolicach końcówki. Po max. trzech takich próbach końcówka musi wyskoczyć ze zwrotnicy.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo napisał(a):Wkładasz pomiędzy nią a zwrotnicę jakiś płaskownik, łom itp
a ja myślałem że ta epoka już sie skończyła

Ściągacz kosztuje około 20 zł, więc jeśli nadal chcesz korzystać z tych samych końcówek to radze zainwestować
Waluś napisał(a):a ja myślałem że ta epoka już sie skończyła
Ściągacz kosztuje około 20 zł, więc jeśli nadal chcesz korzystać z tych samych końcówek to radze zainwestować
Dokładnie

- Od: 16 sie 2006, 10:21
- Posty: 106
- Skąd: Lublin
- Auto: Xedos 6 2.0V6
Albo pod drązek podkładasz podnośnik i podnosisz do momentu aż zacznie ci sie sprezyna zacznie sciskac, pozniej bierzesz mlotek nie duzy i uderzasz w zwortnice przy koncówce drążka i już na 100 zejdzie. No albo kup sciagacz ale nie zawsze pasuje.
Żle myślałeś.Waluś napisał(a):a ja myślałem że ta epoka już sie skończyła
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6